Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 161, 162, 163  Volgende  
Nimitz BerichtGeplaatst: 22 Aug 2010 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Nelus schreef:
Nimitz schreef:
Klinkt goed BeWario! Niet veel over te zeggen.. hoop dat het je lukt om naar Abunai te gaan met mij en mijn meisje gaat het ook goed, alleen het is wel irritant dat ik altijd moet vragen of ze een dag vrij is om iets te doen... reageert ze altijd positief op maar dan nog.. brengt wel eens twijfels die helemaal niet nodig zijn waarschijnlijk, irritant!

Ja, dat snap ik, het is altijd wel fijn om gewoon intiatief van de ander te krijgen. Anders lijk je de enige geïnteresseerde.

Lol, daar werd ik ook echt gek van bij bepaalde relaties. Constant zelf met ideeën en plannen moeten komen. Focking irritant. Bedenk zelf ook eens iets weet je. K bedoel, ik ben zelf meer van een evenwichtige relatie. Als je alleen zelf met plannen komt, lijk je gelijk zo dominant.

precies, dat is dus het probleem, elke keer als ik haar vroeg wou ze wel en was het ook altijd gezellig en dan geloof ik ook echt dat zij mij ook leuk vind.. dan toont ze echt wel de interesse! (draait ook altijd uit op zoenen etc..) wat ik ook wel irritant als ik haar weer wil vragen om iets te doen, want ik doe het voor haar en niet haar 'lichaam'.. dat moet ze absoluut niet gaan denken! maar dat is verder ook het enige, maakt toch onzeker wat wel rot is, verder is ze wel chill want ze vind alles wel goed, denk je creatief te zijn door een hele planning op te stellen : "poolen naar mijn huis(woon nog thuis ben 1, koken, eten, filmpje en dan haar naar huis brengen.." zegt ze : ja is goed! ik vind alles wel prima.. dus ik zeg vanaf nu gewoon : 'ik haal je op en we zien wel tot zo kus x'

interessant dit hé? haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 22 Aug 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik begin nu te twijfelen of we met hetzelfde meisje bezig zijn, maar er zijn dus meerdere meiden die zo denken
Terug naar boven
Nimitz BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

soms zijn ze wel ingewikkeld ja maar misschien denken wij ook wel een te moeilijk
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Citaat:
Een kwart van de Nederlandse jongeren tussen 12 en 25 jaar heeft al ervaring met seks voordat ze ooit iemand gezoend of gestreeld hebben. Dit vroegrijpe gedrag komt vooral voor bij laagopgeleide jongeren en jongens van niet-westerse afkomst.

Niet weigeren
Dat blijkt uit een Nederlands onderzoek van Hanneke de Graaf. Ze ontdekte dat driekwart van de jongeren volgens een vast patroon seksuele ervaring opdoet: eerst komt tongzoenen, daarna strelen over en onder de kleren, vervolgens naakt vrijen en ten slotte gemeenschap. De groep die meteen tot de daad komt is volgens haar minder goed in staat om eigen gevoelens te benoemen. Ook hebben ze mogelijk problemen om dingen te weigeren waar ze nog niet aan toe zijn.

Ouders
Volgens De Graaf hebben ouders invloed op een 'gezonde seksuele ontwikkeling van hun kind'. "Het blijkt dat kinderen uit hechte gezinnen minder snel aan vaste verkering beginnen en dus ook minder snel met seks bezig zijn. Met name meisjes die een slechte band met hun ouders hebben, beginnen eerder te experimenteren met seks", aldus de onderzoekster. Voor jongens geldt dat minder. (belga/ep)
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Citaat:
Een kwart van de Nederlandse jongeren tussen 12 en 25 jaar heeft al ervaring met seks voordat ze ooit iemand gezoend of gestreeld hebben. Dit vroegrijpe gedrag komt vooral voor bij laagopgeleide jongeren en jongens van niet-westerse afkomst.

Niet weigeren
Dat blijkt uit een Nederlands onderzoek van Hanneke de Graaf. Ze ontdekte dat driekwart van de jongeren volgens een vast patroon seksuele ervaring opdoet: eerst komt tongzoenen, daarna strelen over en onder de kleren, vervolgens naakt vrijen en ten slotte gemeenschap. De groep die meteen tot de daad komt is volgens haar minder goed in staat om eigen gevoelens te benoemen. Ook hebben ze mogelijk problemen om dingen te weigeren waar ze nog niet aan toe zijn.

Ouders
Volgens De Graaf hebben ouders invloed op een 'gezonde seksuele ontwikkeling van hun kind'. "Het blijkt dat kinderen uit hechte gezinnen minder snel aan vaste verkering beginnen en dus ook minder snel met seks bezig zijn. Met name meisjes die een slechte band met hun ouders hebben, beginnen eerder te experimenteren met seks", aldus de onderzoekster. Voor jongens geldt dat minder. (belga/ep)

Wat een genie Iets met geen stront en Sherlock schiet me gedachten te binnen?
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou sorry hoor, maar sex voordat je zoent? What the hell!?
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Lees nu eens verder dan de dikgedrukte regel en reageer dan nog eens.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

chimnino schreef:
Nelus schreef:

Ik heb het artikel gelezen, maar het gaat toch echt over jongeren die eerder seks hebben dan ze zoenen... En daar komt bij mij ook een flink double-u tee ef gehalte naar boven.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe doen ze dat, is wel episch mennn. Een vriend van me had deze vakantie wel eentje geregeld zonder te praten maar zonder te zoenen snap ik niet HAHA (Tenzij het rape is maar dat betwijfel ik?)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 06:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

GekooktEi schreef:
chimnino schreef:
Nelus schreef:

Ik heb het artikel gelezen, maar het gaat toch echt over jongeren die eerder seks hebben dan ze zoenen... En daar komt bij mij ook een flink double-u tee ef gehalte naar boven.
Idd. Het normale is toch vanzelfsprekend, dat deel was niet het interessante.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

@het bericht van Joni: Double U... Tee... Eff...

---

En het wordt steeds beter. Er zou eerst nog een ander meisje meegaan, maar die gaat blijkbaar niet mee Kassa voor mij!
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil gewoon nooit meer verliefd worden tenzij het ook echt werkt xD Ze moeten eens een ''uit'' knop maken voor liefde.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Ik wil gewoon nooit meer verliefd worden tenzij het ook echt werkt xD Ze moeten eens een ''uit'' knop maken voor liefde.

QFT!!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Het zou misschien werken als je jezelf er niet zo bovenop gooit of iets meer kennis opdoet, tja sorry dat ik het zeg maar dat viel me gewoon op. Ik weet niet of het nu nog steeds zo gaat want heb dit topic al een paar maanden niet meer gevolgd.

---------------------

Kwam laatst nog een leuk meisje tegen, ze lachte naar me maar heb er niets mee gedaan. :')
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Nelus schreef:

Het zou misschien werken als je jezelf er niet zo bovenop gooit of iets meer kennis opdoet, tja sorry dat ik het zeg maar dat viel me gewoon op. Ik weet niet of het nu nog steeds zo gaat want heb dit topic al een paar maanden niet

Je hebt gelijk wat betreft het eerste. Ik had op een gegevn moment zoiets van "fuck it. Laat ook maar zitten" en kijk eens waar ik nu tegenaan ben gelopen
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

ja maar dat fuck it is het moeilijkste om in jezelf te bereiken en vanaf daar gaat het ook wel, en dat heb ik mezelf ook nog niet kunnen wijsmaken en het ergste ik weet het van mijzelf .

Ik heb veel dat als ik met een leuke meid om ga ik er best makkelijk verliefd op kan worden.
Laatste waar ik dan achteraan zat/zit (op laag pitje) want ze heeft
dan recent een vriend.

Maar wat ik ook wil vragen om een situatie:
Die meid was laatst bij mij (ze zou nog komen en ze weet ook dat ik wel wat voor haar voel) ,ze heeft dus een vriend dus ze zou gewoon even gezellig een film komen kijken.
Zij dus hier bij mij en wij een film kijken gewoon naast elkaar op de bank,
en op de helft van de film zegt ze van; ik ben moe mag ik even tegen jou aanliggen oke? nou dus zij dat doen en zo hebben we de film
afgekeken.
En wat mijn vraag is nou zou dat vriendschappelijk zijn of zou ze ondanks haar vriend wat terug voelt? Maar dat ook best qua persoon verschillen.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
verhaal, blabla enzo

Dude, ze heeft een vriend, waarom ga je er dan nog achteraan? Tenzij je het natuurlijk leuk vindt om relaties kapot te maken... Vriend = instant nogo
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Of je wacht tot het uit is?
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou ik zit er niet achteraan maar ze zou gewoon nog komen
en als zij dan tegen mij aan begint te liggen dan dan wat?
kijk ik zou wel wat met haar willen,maar die relatie kapot maken nee
daar heb ik geen zin in!

en ik ga ook niet zeggen :ga even normaal zitten of ga daar liggen.
want ik voel me dan gewoon pleased want ik zou er niet om vragen ofzo
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Je had misschien moeten vragen of d'r vriend het niet erg zou vinden. Aan haar reactie had je dan waarschijnlijk kunnen afleiden was zij precies nu wil.

Maar eigenlijk ben ik het met Bewario eens

"Vriend = instant nogo"
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Nelus schreef:

Het zou misschien werken als je jezelf er niet zo bovenop gooit of iets meer kennis opdoet, tja sorry dat ik het zeg maar dat viel me gewoon op. Ik weet niet of het nu nog steeds zo gaat want heb dit topic al een paar maanden niet meer gevolgd.

---------------------

Kwam laatst nog een leuk meisje tegen, ze lachte naar me maar heb er niets mee gedaan. :')

Euhm, nee, dat is alweer over Mijn opmerking was vrij algemeen.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
En wat mijn vraag is nou zou dat vriendschappelijk zijn of zou ze ondanks haar vriend wat terug voelt? Maar dat ook best qua persoon verschillen.

Gebeurd bij mij ook wel eens maar is nooit wat van gekomen en denk dat het vaak ook vriendschappelijk is. Of misschien denken ze wel die is traag zeg hij heeft nog steeds geen move gemaakt. :')
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 01:10    Onderwerp: Reageren met citaat

lol, net als laatst, kwam n meisje wat ik wel leuk vond bij me film kijken, de film stond nog niet aan of ze pakt mn hand, en legt die om haar heen, en kruipt dicht tegen me aan. Daarna kreeg ik de schuld dat ik haar gekust had
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Jesse.B schreef:
verhaal, blabla enzo

Dude, ze heeft een vriend, waarom ga je er dan nog achteraan? Tenzij je het natuurlijk leuk vindt om relaties kapot te maken... Vriend = instant nogo

+1

meisje had een keer interesse in mij maar had al een vriend... de relatie ging niet bepaald super en ze dacht eraan om 't uit te maken maar ik heb de keuze volledig aan haar gelaten en duidelijk gemaakt dat ik niet uit ga met meisjes die al een vriend hebben.

Bros before hoes enzo, een principe waar wel wat meer kerels (die met mijn exen hebben zitten flirten terwijl ze gewoon aangaven een vriend te hebben) zich aan mogen houden.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Robert schreef:
Maar eigenlijk ben ik het met Bewario eens

"Vriend = instant nogo"

Ik dacht eerst toen ik alleen dit las dat het over de vriendzone ging en blabla Die ik deels onzinnig vind omdat je best vanuit vriendschap iets kan krijgen denk ik, maar het gaat dus over dat het meisje al een vriendje heeft.

Tja, ik snap het gevoel, het is behoorlijk klote om een meisje leuk te vinden dat een vriend heeft en ik ga ook altijd uit mezelf een beetje achter meiden aan die ik leuk vind jammer genoeg... Maar dan wel heel passief. Kost me wel eens wat contacten
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 123 van 163

Ga naar: