Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
jiggy1965 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 11:47    Onderwerp: ign uk edition Reageren met citaat

Het valt mij nu pas op maar hebben jullie het ook dat als je een sectie van ign.com opent (b.v. www.ign.com, ps3.ignl.com, wii.ign.com etc.) je altijd geredirect wordt naar de uk edition (zie linksboven onder het ign logo)?

Dus als ik ps3.ign.com bezoek gaat hij naar ps3.uk.ign.com. Ik krijg dus altijd de uk versie te zien inplaats van de us versie. Heb al verschillende computers geprobeerd en de cache geleegd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat heeft iedereen buiten de US. Is niks aan te doen (behalve een US proxy nemen). IGN blokkeert tegenwoordig alles buiten de US en leidt ze om naar de UK versie van de site.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar wat maakt het uit?
Terug naar boven
jiggy1965 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Las ergens dat het 'news' op de uk versie minder 'new' is en de reviews wel eens kunnen verschillen. Heel erg is het niet, maar toch... Je zou gewoon de us versie moeten zien als ik www.ign.com gebruik. Aardig van ze dat ze mij naar de uk versie navigeren als ze zien dat ik daar in de buurt zit, maar zou liever hebben dat ze mij die keuze zelf geven. Door een button of door mij zelf uk.ign.com in te laten voeren.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je reviews checkt zul je zien dat 90% Amerikaans is en 10% van IGN UK. Dan staat er ook een "IGN UK Rating" ipv IGN Rating (en dan heb je ook nog IGN AU Ratings). Check vooral de namen van degene die het schrijven, zou ik zeggen.

Het maakt qua content echt belabberd weinig uit of je de US of UK version krijgt; de UK version heeft iets meer focus op Europese dingen, zoals PAL release dates. Eigenlijk wel handig dus. En het nieuws komt ook gewoon tegelijkertijd, hoor.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik krijg altijd IGN US. En ik gebruik geen proxy.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Gebruiken jullie trouwens ook al My IGN? Het is de twitter voor gamers. Je kan bijvoorbeeld games volgen, blogs schrijven en meer. Echt geweldig.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Gebruiken jullie trouwens ook al My IGN? Het is de twitter voor gamers. Je kan bijvoorbeeld games volgen, blogs schrijven en meer. Echt geweldig.

dat kan ook zonder Twitter hoor
Terug naar boven
jiggy1965 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Everybody_lies schreef:

Vraag mij af waarom ik dan de 'uk edition' automatisch krijg. Op nieuwe pc's nog wel. Beide net windows 7 op geinstalleerd.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Als je reviews checkt zul je zien dat 90% Amerikaans is en 10% van IGN UK. Dan staat er ook een "IGN UK Rating" ipv IGN Rating (en dan heb je ook nog IGN AU Ratings). Check vooral de namen van degene die het schrijven, zou ik zeggen.

Het maakt qua content echt belabberd weinig uit of je de US of UK version krijgt; de UK version heeft iets meer focus op Europese dingen, zoals PAL release dates. Eigenlijk wel handig dus. En het nieuws komt ook gewoon tegelijkertijd, hoor.

Erg ironisch ook om te gaan zeuren over het nieuws terwijl alles bijna altijd up-to-date op de frontpage staat.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat

jiggy1965 schreef:
Everybody_lies schreef:

Vraag mij af waarom ik dan de 'uk edition' automatisch krijg. Op nieuwe pc's nog wel. Beide net windows 7 op geinstalleerd.

welke browser gebruik je?
Terug naar boven
jiggy1965 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ook raar is dat er helemaal onderin de site in de rode balk een regeltje staat:

International: Australia | Ireland | United Kingdom | United States

Vreemd genoeg redirect elke link naar dezelfde uk.ign.com. Dus waarom een link aanbieden naar ai.ign.com, ie.ing.com, uk.ing.com en www.ing.com als alle vier de links naar uk.ign.com gaan???

Laatst aangepast door jiggy1965 op 12 Aug 2010 14:41; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
jiggy1965 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2010 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gebruik Internet Explorer 8. De standaard browser na installatie van windows 7. Heb ook Firefox 3.6 geprobeerd, zelfde resultaat.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: