Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16 Volgende
|
Paintskillz |
Geplaatst: 06 Sep 2010 21:36 Onderwerp:
| |

|
Ik ben net begonnen met seizoen 2 van Lost.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Sep 2010 22:06 Onderwerp:
| |

|
Hey, ik ben niet de enige die Modern Family is gaan kijken vanwege de Emmy award (en al die Arrested Development vergelijkingen!)
Inderdaad top, en hoewel het nog niet zo grappig of goed uitgewerkt als AD is is het toch echt een van de betere komedies van de afgelopen 5 jaar
Daarnaast The Thick Of It eerste 3 seizoenen gekeken, een hilarische (en typisch Britse) komedie serie over politiek. Met lekker veel Schots gevloek. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 07 Sep 2010 01:16 Onderwerp:
| |

|
Zo dat was Ep.1 van "The Vampire Diaries."
In vergelijking met True Blood is deze serie zachter en minder grauw als we spreken over het vampieren thema.(wat geen slechte zaak is )
De opbouw van de karakters zit volgens mij goed. En het verhaal heeft een goede start genomen (ook al was het veel om te verwerken in één episode en stel ik me soms vragen bij het tempo van de gebeurtenissen)
Grootste minpunt is voor mij de audio. Over de hele episode was er op audio vlak enkel gelicenseerde muziek te horen en niets van eigen originele soundtrack. Vooral in het midden van een episode stoor ik me aan gelicenseerde muziek. Op het einde kan het echter nooit kwaad zoals deze episode van "The Vampire Diaries" bewees, met de schitterende outro van "The Fray".
De serie stijgt nog altijd met een kop en schouders boven de twilight bucht uit.
FYI Sinds True Blood & The Vampire Diaries haat ik twilight  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 07 Sep 2010 07:53 Onderwerp:
| |

|
Heb je Arrested Development al gekeken? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 07 Sep 2010 07:59 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Everybody_lies schreef: | De opbouw van de karakters zit volgens mij goed. En het verhaal heeft een goede start genomen (ook al was het veel om te verwerken in één episode en stel ik me soms vragen bij het tempo van de gebeurtenissen)
| Blijft snel gaan. Origineel zouden er maar 13 episodes komen, en ze wilden één plot compleet afwerken. Maar dat is wel aangenaam. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 07 Sep 2010 18:08 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Heb je Arrested Development al gekeken? |
Nog niet gezien, ga deze zeker nog bekijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 07 Sep 2010 22:45 Onderwerp:
| |

|
Wauw wat een hoop over the top schrik momenten in Ep.02 van "The Vampire Diaries"
Edit: Eindelijk eigen audio in Ep.03. Maar een beperkt aantal gelicenseerde nummers. 
Laatst aangepast door Everybody_lies op 08 Sep 2010 01:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 07 Sep 2010 23:01 Onderwerp:
| |

|
Ben ik de enige die The Vampire Diaries niet tof vond omdat de hoofdpersonen zo niet overtuigend zijn? Ik vond ook niet dat de serie echt pakkend was en dus ook niet echt vroeg om verder te kijken. Wordt dit volgens jullie beter na zo'n 4 eps.?
Anyway... Chuck en Supernatural beginnen weer over zo'n 2 weken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 08 Sep 2010 08:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 09 Sep 2010 16:05 Onderwerp:
| |

|
Kijkt iemand hier naar archer? Ik ben nu bezig met het eerste seizoen , echt geweldig grappig xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 09 Sep 2010 17:48 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Ben ik de enige die The Vampire Diaries niet tof vond omdat de hoofdpersonen zo niet overtuigend zijn? Ik vond ook niet dat de serie echt pakkend was en dus ook niet echt vroeg om verder te kijken. Wordt dit volgens jullie beter na zo'n 4 eps.?
 |
De hoofdpersonen worden er niet meer diepgaander op in de volgende episodes. Het verhaal verbetert wel naar mijn mening.
Anyway nu al aan Ep.11 van Season 1
Vandaag start season 2 , hoopte eigenlijk al klaar te zijn
Edit: Verder in het seizoen worden de personages er wel diepgaander op 
Laatst aangepast door Everybody_lies op 11 Sep 2010 01:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Sep 2010 12:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
The Vampire Diaries Season 2 is sterk begonnen, Katherine zorgt echt voor leuke scènes. Ik ben benieuwd hoe zij het verhaal gaat beïnvloeden, zeker omdat ze toch iets belangrijker is dan de typische vampieren van vorig seizoen. Natuurlijk ben ik ook benieuwd over onze weerwolfjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 11 Sep 2010 18:15 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | The Vampire Diaries Season 2 is sterk begonnen, Katherine zorgt echt voor leuke scènes. Ik ben benieuwd hoe zij het verhaal gaat beïnvloeden, zeker omdat ze toch iets belangrijker is dan de typische vampieren van vorig seizoen. Natuurlijk ben ik ook benieuwd over onze weerwolfjes. |
Vorige week dinsdag zag ik voor het eerst the vampire diaries.
Vandaag ben ik kunnen starten met season 2. De serie is echt sterk geëvolueerd sinds de allereerste aflevering.
(even vermelden wat een geweldige prestatie Ian Somerhalder neerzet als Damon Salavatore )
Ook ik vond de eerste aflevering van season 2 sterk. Katherine is gewoon epic , sterke acteerprestatie van Nina Dobrev die zowel Katherine als Elena speelt.
Hopelijk gaat de serie op dit niveau verder ( of misschien zelfs nog beter)
Nu terug naar Breaking Bad Season 1 die ik ga afwerken
EDIT: Net True Blood Season 3 finale gezien. Beetje teleurstellend, had niet echt een "finale" gevoel (uitgezonderd de gigantische cliffhanger op het einde). Niets werd echt "afgesloten" dit seizoen.
EDIT2: Breaking Bad Season 1 vandaag afgekeken , season 2 ga ik bekijken wanneer er onderbrekingen zijn in fall 2010. Ook gestart met "Fringe". Lange season premiere,niet echt weggeblazen. Maar ik ga toch nog enkele episodes bekijken omdat de kritieken verbeteren met elke episode (beetje zoals met The Vampire Diaries).
BTW ik bewerk steeds deze post om dubbel posten tegen te gaan.
Waarom wordt hier zo weinig gepost?  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 14 Sep 2010 19:17 Onderwerp:
| |

|
Pacino en Pesci sluiten aan bij De Niro en Scorsese voor nieuwe maffiafilm (vermoedelijk met de titel The Irishman of I Heard You Paint Houses) |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Sep 2010 19:25 Onderwerp:
| |

|
Inbetweeners is weer begonnen... ben ik de enige die dit kijkt?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 14 Sep 2010 19:58 Onderwerp:
| |

|
Vanavond de finale van True Blood Season 1 kijken:D spanneeeend! |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 14 Sep 2010 19:59 Onderwerp:
| |

|
Jelle Havermans schreef: | Vanavond de finale van True Blood Season 1 kijken:D spanneeeend! |
Top serie en top aflevering  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 15 Sep 2010 01:41 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Everybody_lies schreef: | De opbouw van de karakters zit volgens mij goed. En het verhaal heeft een goede start genomen (ook al was het veel om te verwerken in één episode en stel ik me soms vragen bij het tempo van de gebeurtenissen)
| Blijft snel gaan. Origineel zouden er maar 13 episodes komen, en ze wilden één plot compleet afwerken. Maar dat is wel aangenaam. |
Dat zou met Lost ook gebeuren. Maar ja, je weet wat Hollywood doet met populaire series. Uitmelken tot er niet meer naar gekeken word om het vervolgens een klote einde te geven. Jammer, jammer, jammer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 15 Sep 2010 01:42 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | Joni Philips schreef: | Everybody_lies schreef: | De opbouw van de karakters zit volgens mij goed. En het verhaal heeft een goede start genomen (ook al was het veel om te verwerken in één episode en stel ik me soms vragen bij het tempo van de gebeurtenissen)
Dat zou met Lost ook gebeuren. Maar ja, je weet wat Hollywood doet met populaire series. Uitmelken tot er niet meer naar gekeken word om het vervolgens een klote einde te geven. Jammer, jammer, jammer. |
Lost trauma?  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Sep 2010 23:55 Onderwerp:
| |

|
Ik vraag me af of ze de oude disney films ook op blu-ray uit gaan brengen. En daarmee bedoel ik de goede disney films zoals : Hercules , Snow white , Beauty and the beast. Weet iemand of ze dit uberhoud wel van plan zijn? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 17 Sep 2010 23:57 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Ik vraag me af of ze de oude disney films ook op blu-ray uit gaan brengen. En daarmee bedoel ik de goede disney films zoals : Hercules , Snow white , Beauty and the beast. Weet iemand of ze dit uberhoud wel van plan zijn? |
http://www.youtube.com/watch?v=TlaQn22GHCY
Trailer zat bij Toy Story 1 blu-ray, focked up mooi gewoon op èèn HDTV.
Edit: Lion King komt ook op Blu-ray zag ik net, zeker kopen!
http://www.youtube.com/watch?v=Cqi8no7UJaA |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 18 Sep 2010 19:27 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Ik vraag me af of ze de oude disney films ook op blu-ray uit gaan brengen. En daarmee bedoel ik de goede disney films zoals : Hercules , Snow white , Beauty and the beast. Weet iemand of ze dit uberhoud wel van plan zijn? |
Beauty And The Beast 05-10-2010
Sleeping Beauty BESCHIKBAAR
Snow White BESCHIKBAAR
Pinocchio BESCHIKBAAR
Fantasia 30-11-2010
Hercules Geen info over blu-ray release
Ik denk wel dat de meeste Disney klassiekers op blu-ray uit zullen komen.
Om dan over enkele jaren in een 3d versie te verschijnen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 18 Sep 2010 21:35 Onderwerp:
| |

|
Aflevering 02 van The Vampire Diaries diende in mijn opzicht vooral voor het klaarzetten van de werewolf storyline. Met een titel volgende week als "Bad Moon" barst de werewolf arc gewoon los. Verder wel leuke ontwikkelingen rond Caroline. Voor de rest niets speciaals deze episode. Blijft nog steeds een geweldige show, wel gemis naar Katherine .
Wel knap dat deze show er in slaagt om bij een episode waar er minder in gebeurt , toch nog boven het gemiddelde uit te stijgen.
Ook Fringe Season 1 volledig gezien. Nu over naar season 2 , ik zal snel voort moeten maken als ik season 3 volgende week wel halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Sep 2010 21:37 Onderwerp:
| |

|
Dus je vind fringe toch wel goed?
Van de week beginnen er dus weer 2 series , Fringe en Supernatural  |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 18 Sep 2010 22:01 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Dus je vind fringe toch wel goed?
Van de week beginnen er dus weer 2 series , Fringe en Supernatural  |
Uiteindelijk wel, het eerste seizoen had veel ups and downs.
Sommige episodes waren gewoon weg saai terwijl anderen een hoog actie gehalte hadden vaak in combinatie met een interessante plot line . Maar naarmate de serie vooruitging steeg het niveau van de episodes in het algemeen. Daarom ben ik ook blijven verder kijken.
Overall was de centrale plot line uitstekend , het probleem voor mij was als de serie op een zijspoor ging dan was het hit or miss met de plot line. En in het eerste deel ( de eerste 10 eps.) van het seizoen was het meer miss. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16 Volgende |