Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 11:31    Onderwerp: Studie- en Studentenvereniging Reageren met citaat

Zijn er mensen die er in een zitten op Gamed?

Niet dat ik op zoek ben, maar ben wel nieuwschierig hoe het in zijn werk gaat.

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 26 Jul 2010 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik zat er vroeger in een, maar ik vermoed dat het iets anders werkt in Nederland.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

In den bosch zijn er weinig studentenverenigingen en degene die er zit vind ik maar matig. Ik kom wel eens in Delft over de vloer bij de Virgiel maar daar ben ik ook al een tijd niet geweest.

Je moet er maar van houden, maar t kost wel een hele hoop geld en er zitten allerlei verplichtingen aan vast.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Vertel, ik ben nieuwschierig
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik zat er vroeger in een, maar ik vermoed dat het iets anders werkt in Nederland.

Valt best mee toch?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kurosaki01 schreef:
Joni Philips schreef:

Valt best mee toch?
In België zijn de meeste studentenverenigingen per richting, dus eentje voor Burgies, eentje voor talen, ... Ze zorgen hier ook deels voor de cursusdienst, dus is het bijna logisch dat je lid wordt. Is het in Nederland niet meer naar Amerikaans systeem waar ze niet echt gebonden zijn aan een richting?
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Kurosaki01 schreef:
Joni Philips schreef:

Valt best mee toch?
In België zijn de meeste studentenverenigingen per richting, dus eentje voor Burgies, eentje voor talen, ... Ze zorgen hier ook deels voor de cursusdienst, dus is het bijna logisch dat je lid wordt. Is het in Nederland niet meer naar Amerikaans systeem waar ze niet echt gebonden zijn aan een richting?

Je hebt hier twee soorten verenigingen. Studieverenigingen zijn gebonden aan je studie, door hier lid van te worden krijg je vaak korting op boeken en doe je ook studiegerelateerde dingen. Daarnaast heb je studentenverenigingen die studenten op andere wijze binden, bijv. door corps, sport, politiek, gezelligheid of geloof. Ik ben van beide lid.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Joris

Waar studeer je en van welke vereniging ben je lid.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik nog enkel studievereniging, dat vind ik al gezellig genoeg moet ik zeggen. Maar studentenvereniging lijkt me ook wel tof aangezien je dan nog meer mensen leert kennen.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
@ Joris

Waar studeer je en van welke vereniging ben je lid.

Groningen en ben lid van een kleine gezelligheidsvereniging, bevalt best goed. Ben vooral lid geworden omdat ik van ver kwam en dus nog niemand in de stad kende en via zo'n vereniging ken je na een paar dagen al heel veel mensen. Daarbij is het bier goedkoper dan in de cafés en heb je altijd wat te doen.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben gaan werken na m'n MBO, dus nee.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Nooit lid geweest van een studentenclubje...

Ik deed natuurlijk niet mee aan die crap en studeerde me te pletter...

Nou ja niet heus, als je in Leuven op Unief zit maar in Antwerpen woont is het nogal moeilijk om op eene studentenclub te zitten...en een studiotje zoeken in Leuven was niet echt iets dat ik wou, heb ik het er nog niet over dat ik vaak nog eens 30 uur per week ging werken om rond te komen.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 28 Jul 2010 09:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Aangezien ik per 30 augustus ook ga studeren, ben ik ook wel beniwued hoe dat in zijn werk gaat. Kheb natuurlijk al de introweek enzo, en ik ben ook al van plan om lid te worden van de studievereniging JaPie, de studievereniging van Scheikundige Technologie, en een studentenvereniging zie ik wel na de introweek.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: