Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 13 Jun 2007 15:59    Onderwerp: krassen op discs Reageren met citaat

aaargh ik heb mn eerste dics met ronde krassen , mn eerste ms product dat de lul is sinds de launch, het gaat bij mij om DOA4, zit een dikke ronde kras ongeveer 2/3 mm van de verdikking aan de rand, de hele disc rond...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 13 Jun 2007 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet dat het je veel vooruit zal helpen, maar ik ben wel benieuwd: staat je 360 recht of ligt ie plat?
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 13 Jun 2007 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat

haha.... recht natuurlijk
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jun 2007 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Fiercy Dragon schreef:
haha.... recht natuurlijk
Dan is het je eigen schuld zoals Microsoft zou zeggen. Nu ja, bel eens naar de Xbox Hulplijn, als ik het goed onthouden heb is DOA4 gepublished door Microsoft. Eens kijken of zij de game willen omruilen.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 13 Jun 2007 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga ze ook nog bellen... maar ik verwacht er niet al teveel van (spel is ook al 8 maanden dood, kom er nu pas achter dat het ronde krassen zijn )
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: