Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 16 Jul 2010 22:49 Onderwerp:
| |

|
Evenkort als Uncharted.
Maar liever kort en goed dan lang en saai. |
|
Terug naar boven |
|
|
PsYkOfOoL |
Geplaatst: 17 Jul 2010 00:15 Onderwerp:
| |

|
HAHA
uncharted is wel een hele ervaring en super veel aktie. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 17 Jul 2010 16:33 Onderwerp:
| |

|
PsYkOfOoL schreef: | HAHA
uncharted is wel een hele ervaring en super veel aktie. |
Qua lengte zijn ze evenlang(rond de 8 uur) en ik heb evenveel plezier beleefd aan beide games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jul 2010 16:36 Onderwerp:
| |

|
XboxFan785 schreef: | Qua lengte zijn ze evenlang(rond de 8 uur) en ik heb evenveel plezier beleefd aan beide games. |
Conviction is zeker geen acht uur lang. Vijf-zes uur maximum. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:17 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | XboxFan785 schreef: | Qua lengte zijn ze evenlang(rond de 8 uur) en ik heb evenveel plezier beleefd aan beide games. |
Co-op campaign vergeten zeker? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:21 Onderwerp:
| |

|
XboxFan785 schreef: | Christian Vuye schreef: | XboxFan785 schreef: | Qua lengte zijn ze evenlang(rond de 8 uur) en ik heb evenveel plezier beleefd aan beide games. |
Co-op campaign vergeten zeker? |
We praten hier enkel over de singleplayer campaign. Anders kan je bij Uncharted 2 ook de co-op meetellen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:24 Onderwerp:
| |

|
Ik heb Uncharted 2 niet gespeeld en was dus bezig over de eerste(die geen co-op heeft).
Ik heb het slecht verwoord, ik bedoelde de "geheime missies" of covert ops die je vergeten was. Die hebben niets te maken met de singleplayer campaign. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:25 Onderwerp:
| |

|
We waren hier bezig over de singeplayer campaign. Die covert ops telt niet mee, omdat het geen deel uitmaakt van de campaign. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:26 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | We waren hier bezig over de singeplayer campaign. Die covert ops telt niet mee, omdat het geen deel uitmaakt van de campaign. |
Het maakt deel uit van de singleplayer en IGN heeft het ook beschouwd als deel van de singleplayer, zie maar review.
En ik praat over de lengte van het spel en dit is niet enkel story. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:30 Onderwerp:
| |

|
Maar om terug te komen op wat je zei: de singleplayer campaign van Uncharted 2 is langer dan die van Splinter Cell: Conviction. |
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 18 Jul 2010 15:29 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Maar om terug te komen op wat je zei: de singleplayer campaign van Uncharted 2 is langer dan die van Splinter Cell: Conviction. |
En niet zo'n klein beetje vriend... |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 22 Jul 2010 22:51 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Maar om terug te komen op wat je zei: de singleplayer campaign van Uncharted 2 is langer dan die van Splinter Cell: Conviction. |
Kan best zijn maar ik was bezig over het eerste Uncharted spel wat even kort was; Uncharted Drake's Fortune. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jul 2010 00:10 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Uncharted: Drake's Fortune is 8-10, misschien net iets meer dan 10 als je meteen veel schatten mee wil nemen.
Over Uncharted 2: Among Thieves heb ik 12 uur gedaan, inbegrepen dat ik best even overal rondgehangen heb om schatten te zoeken. Maar toch, 12 uur, viel me mee.
Ik vraag me nog steeds af wanneer Conviction nou naar de PS3 komt! |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 23 Jul 2010 12:21 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
Komt wel maar het is toch een verneukte game, de game is meer gericht op het call of duty publiek  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 23 Jul 2010 13:23 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
Gebeurt toch niet, Third-Party ontwikkelaars zijn veel te trouw aan MS als het gaat om Third Party Exclusives (EA, Ubisoft, Square-Enix, Namco, Konami)
Dus hoop maar op niks :/ |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jul 2010 13:38 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
deathtanz matisk schreef: | GekooktEi schreef: |
Gebeurt toch niet, Third-Party ontwikkelaars zijn veel te trouw aan MS als het gaat om Third Party Exclusives (EA, Ubisoft, Square-Enix, Namco, Konami)
Mwa wat ik hier nog steeds anders aan vind is dat het geen exclusieve serie is. Het vorige deel was multiplatform en het volgende deel wordt (zeer waarschijnlijk) multiplatform. Dus dan vind ik het raar als dit exclusief blijft. En daarbij heeft Ubisoft het ook nooit zeker blijken te weten:
Videogamer schreef: | VideoGamer.com: We're a multiplatform website, and we have many PS3-owning readers who would love to play Splinter Cell: Conviction. Do you have any message for them? Is there any hope for them regarding the game?
Yannis Mallat, CEO Ubi Montreal: There is always hope. |
Laatst aangepast door GekooktEi op 23 Jul 2010 13:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 23 Jul 2010 13:39 Onderwerp:
| |

|
deathtanz matisk schreef: | GekooktEi schreef: |
Ach welnee. Je bent zo negatief als het hierom gaat. Er zijn best 360 exclusives naar de Ps3 gegaan. Het ligt aan de afspraken die MS maakt. Zou best kunnen dat SC: Conviction een jaar na de 360 release ook op PS3 komt, zo is het met bijv Bioshock ook gegaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 23 Jul 2010 14:17 Onderwerp:
| |

|
Haha Roderick praat net zoals mijn vader, maar ja ik ben altijd wat pessimistisch over dit soort dingen, ik geef er opzich niet zoveel om aangezien ik beide consoles heb maar sommige dingen vind ik echt niet kunnen (Square die een hele groep gamers voor de gek houd met hun "exclusives") |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jul 2010 16:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
De enige reden dat een third-party PS3/360 game exclusive blijft deze generatie, is dat hij te slecht verkocht op zijn debuutplatform. MGS4 en Mass Effect zijn zowat de enige voorbeelden die ik kan bedenken waar het niet voor geldt de laatste drie jaar. En daar zijn exact twee redenen voor: een zeer koppige designer voor de ene en een ijzersterk contract voor de andere. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 23 Jul 2010 16:42 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | De enige reden dat een third-party PS3/360 game exclusive blijft deze generatie, is dat hij te slecht verkocht op zijn debuutplatform. MGS4 en Mass Effect zijn zowat de enige voorbeelden die ik kan bedenken waar het niet voor geldt de laatste drie jaar. En daar zijn exact twee redenen voor: een zeer koppige designer voor de ene en een ijzersterk contract voor de andere. |
Mass Effect is ook logisch, MS heeft veel geinvesteerd in die serie om deze als uitgever uit te blijven geven. Zou het vreemd vinden mocht Mass Effect 3 tegelijk op 360 en PS3 zal verschijnen. In dat geval is MS toch echt een beetje de pipo in het hele Mass Effect verhaal. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 23 Jul 2010 22:23 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Mass Effect is ook logisch, MS heeft veel geinvesteerd in die serie om deze als uitgever uit te blijven geven. Zou het vreemd vinden mocht Mass Effect 3 tegelijk op 360 en PS3 zal verschijnen. In dat geval is MS toch echt een beetje de pipo in het hele Mass Effect verhaal. |
Dat zou volledig fout zijn voor de PS3 want ze zouden het verhaal van de eerste en tweede niet gespeeld hebben.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 24 Jul 2010 00:12 Onderwerp:
| |

|
Haha, deel 1, 2 ÉN 3 op een blu-ray disk?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Jul 2010 00:19 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Haha, deel 1, 2 ÉN 3 op een blu-ray disk?  |
Theoretisch natuurlijk mogelijk. Mass Effect en Mass Effect 2 nemen niet meer dan 25GB in beslag. En Mass Effect 3 zal zelf ook niet meer in beslag nemen. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 24 Jul 2010 12:35 Onderwerp:
| |

|
Kers op de taart: 10 minuten installatie voor je aan de slag kan.  |
|
Terug naar boven |
|