Auteur |
Bericht |
|
D: |
Geplaatst: 17 Jul 2010 02:25 Onderwerp: Megaman universe en Disgaea 4 komen eraan.
| |

|
http://www.gamingeverything.com/2010/7/mega_man_universe_announced
Legendary Capcom® Developer Hints at Next Evolutionary Step for the Mega Man® Series
SAN MATEO, Calif. — July 16, 2010 — Capcom Entertainment, Inc., a leading worldwide developer and publisher of video games, today announced that Mega Man UniverseTM is coming to Xbox LIVE® online entertainment network and PlayStation®Store. Mega Man Universe, the latest entry in Capcom’s long-running Mega Man® series, will be a revolutionary take on the seminal classic, setting course for a new chapter in classic gaming.
-
http://scrawlfx.com/2010/07/disgaea-4-officially-announced-for-ps3
At NIS America’s press event in San Francisco tonight, the firm has announced the latest installment in the Disgaea series.
It should have an assortment of new features. More details are to come at the Tokyo Game Show in September.
Stay tuned as we await the press release.
-
Ziet er naar uit dat 'gaming' weer echt 'gaming' gaat worden ipv die casual troep van de laatste tijd.
Mijn mood is iig weer wat beter na dit nieuws.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 17 Jul 2010 11:48 Onderwerp:
| |

|
Ik ben zeer benieuwd wat de nieuwe Mega Man gaat worden. In de teaser zagen we Ryu en King Arthur voorbij komen. Misschien kan Mega Man hun krachten wel gebruiken. Of een soort crossover. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 17 Jul 2010 16:17 Onderwerp:
| |

|
Ik wil heel graag Disgaea 4 zien in de stijl van Atelier Torori+Rorona en Ar Tonelico III en Trinity Universe.
De stijl wat Disgaea 1+2 en Atelier Iris 1+2+3 en Ar Tonelico I+II en Mana Khemia heeft is behoorlijk uit de mode.
Jammer dat Capcom-Bandai-Gust-Nippon Ichi Software en Idea Factory Cross Edge hebben verneukt.
Had een hele leuke game kunnen worden maar helaas.
Dus kom maar op met Disgaea 4.
En D: heb je Cross Edge al gespeelt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 17 Jul 2010 18:02 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Ik wil heel graag Disgaea 4 zien in de stijl van Atelier Torori+Rorona en Ar Tonelico III en Trinity Universe.
De stijl wat Disgaea 1+2 en Atelier Iris 1+2+3 en Ar Tonelico I+II en Mana Khemia heeft is behoorlijk uit de mode.
Jammer dat Capcom-Bandai-Gust-Nippon Ichi Software en Idea Factory Cross Edge hebben verneukt.
Had een hele leuke game kunnen worden maar helaas.
Dus kom maar op met Disgaea 4.
En D: heb je Cross Edge al gespeelt. |
Hmm ik ben het met je oneens wat de stijl betreft, heb je makai kingdom weleens gespeeld? Dat is toch echt de disgaea stijl en is een toffe stijl.
Ik vind wel dat er meer gepuzzel in mag zitten, in 3 viel dat een beetje tegen, in 2 had je nog best wel pittige floors in het colosseum met colored tiles en die tiles die je blockten, die had je niet in 3 helaas.
Cross edge heb ik niet gespeeld nee die is hier niet te koop in heerenveen, mischien wel op bol.com maar ik heb net een zooi geld uitgegeven dus ga liever even geen extra spellen kopen.
Megaman universe wil ik iig ook in de gaten houden, als dat echt retro blijft (en ze op zn minst megaman ook 8bit laten en niet 3d met zon kutsmoelwerk.. zn 8bit gezichtje is een en al power namelijk)
Die ga ik dan zeker kopen!
Lawliet schreef: | Ik ben zeer benieuwd wat de nieuwe Mega Man gaat worden. In de teaser zagen we Ryu en King Arthur voorbij komen. Misschien kan Mega Man hun krachten wel gebruiken. Of een soort crossover. |
Het is mogelijk dat dit keer de vijandelijke robots crossover krachten krijgen en de levels ook gebaseerd zijn op andere games, waarom heet het anders megaman 'universe'.
Dan maakt die trailer ook sense namelijk.
zoals 'streetfight-man' en 'DK-man' en niet te vergeten 'prinny-man'  |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 17 Jul 2010 18:38 Onderwerp:
| |

|
Ik had liever dat ze nog eens een aparte game ontwikkelden zoals Phantom Brave destijds, gezien ik Disgaea niet volg en het verhaal dus wss niet zou kunnen volgen bij de nieuwe generatie Disgaea games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 23 Jul 2010 12:35 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | At the end of Capcom’s Comic-Con panel, Mega Man creator Kenji Inafune spoke about Mega Man Universe. Akikio Ito who worked on Mega Man 10, is also on the Mega Man Universe team acting as the game’s producer.
“[Mega Man Universe] came from the idea that everyone has his or her idea of what Mega Man means to them,” said Inafune. “We wanted to preserve as much as we can of the classic 8-bit Mega Man look and feel, while allowing players to project their own view of Mega Man.”
"We wanted to create a platform where players can play as their favorite version of Mega Man, or maybe another Capcom character, or someone completely different." A teaser trailer hinted at this by showing Mega Man morphing into Ryu from Street Fighter and Arthur from Ghosts ‘n Goblins.
“There is someone who loves and probably wants to play as [the Mega Man from the Mega Man 1 box],” Inafune joked. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 23 Jul 2010 14:10 Onderwerp:
| |

|
Draster schreef: | Ik had liever dat ze nog eens een aparte game ontwikkelden zoals Phantom Brave destijds, gezien ik Disgaea niet volg en het verhaal dus wss niet zou kunnen volgen bij de nieuwe generatie Disgaea games. |
Disgaea heeft geen vast doorlopend verhaal, elke disgaea is vrijstaand dus maak je geen zorgen
Alleen characters keren soms terug maar die hoef je niet te kennen want ze spelen geen rol waarvan je de geschiedenis hoeft te weten en voor je het weet ken je ze door en door (etna en de prinnys bijv.)
En sommige characters zijn post game bonus unlockables, waaronder chars van phantom brave zoals marona. (in D3)
Je kunt het dus gerust oppakken bij 4 als je er geinterreseert in bent. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|