| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 04 Aug 2010 20:22 Onderwerp:
| |

|
| Top verhaal dat niemand kan weten te voorspellen met zoveel details dat het meerdere keren gezien moet worden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Aug 2010 20:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| elemeNt schreef: | | CowboySpike schreef: | | elemeNt schreef: | | The Prestige en Insomnia waren leuk, maar zeker geen toppers. | The Prestige is dat absoluut wel hoor. Insomnia niet nee. |
Wat maakt die film een topper dan? De film zit best goed in elkaar ja maar de acteurs naast Hugh Jackman doen het niet uitzonderlijk goed en voegen niets toe. De film doet ook niks nieuws t.o.v. echte top films. Het is eigenlijk gewoon op elk vlak een net niet top film. | Goed verhaal met interessante twists, sterke prestaties van Jackman en Bale, een goed samenspel tussen de twee. En waarom zou een film iets nieuw moeten doen? Films als The Dark Knight en Batman Begins doen ook niets nieuw. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 04 Aug 2010 20:38 Onderwerp:
| |

|
| CowboySpike schreef: | | Top verhaal dat niemand kan weten te voorspellen met zoveel details dat het meerdere keren gezien moet worden. |
Nounou.. het verhaal is aardig ja en de twist maakt het een stuk interessanter en goed af... maar top
@Joni, Omdat juist dat een film boven anderen uit laat steken? Daarom komen ook al die remakes en 'donkerdere' sfeer films zoals de 2 Batman films? Nolan zette vooral met de The Dark Knight een nieuwe standaard voor 'grauwe' comic verfilmingen Batman Begins vind ik overigens ook het niveau van The Prestige, net geen top. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 04 Aug 2010 21:04 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Films als The Dark Knight en Batman Begins doen ook niets nieuw. | De authenticiteit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 04 Aug 2010 22:02 Onderwerp:
| |

|
| en The Prestige is niet authentiek? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Aug 2010 22:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| elemeNt schreef: | | @Joni, Omdat juist dat een film boven anderen uit laat steken? Daarom komen ook al die remakes en 'donkerdere' sfeer films zoals de 2 Batman films? Nolan zette vooral met de The Dark Knight een nieuwe standaard voor 'grauwe' comic verfilmingen Batman Begins vind ik overigens ook het niveau van The Prestige, net geen top. | Wat te denken van The Crow, Sin City of A History of Violence? Allen grauwe comic book verfilmingen die eveneens topfilms zijn. The Dark Knight is beter, maar nieuw is het niet.
| CowboySpike schreef: | | Joni Philips schreef: | | Films als The Dark Knight en Batman Begins doen ook niets nieuw. | De authenticiteit. |
Authentiek? Is allesbehalve nieuw. Er zijn al tientallen comic book verfilmingen die trouwer blijven aan hun bronmateriaal dan Batman Begins en The Dark Knight.
Voor mij zijn er ook maar twee soorten films: films waarvan je kunt genieten en films waarvan je niet kunt genieten omdat ze niet goed genoeg zijn. Je kunt op enkele technische punten gaan beoordelen, maar een Police Academy en een The Dark Knight kun je bijv. niet gaan vergelijken. Simpel ook: je kunt moeilijk gaan zeggen dat The Dark Knight beter is want als ik een luchtige film wil zien, is het juist Police Academy dat je moet hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 05 Aug 2010 00:19 Onderwerp:
| |

|
| The Prestige vind ik een fantastische film. De sfeer spreekt me heel erg aan, het tijdperk van wetenschap en tegelijk de ouderwetse goochelshows. Leuke vindingen in het verhaal zoals de dood van de vogeltjes en tegelijk een van de meest gruwelijke manieren om als mens dood te gaan. David Bowie die Tesla speelt. Bale en Jackman spelen goed, Johansson zit in de film (sowieso al een plus), Michael Caine doet weer mee. De structuur van de film als een goocheltruc. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 05 Aug 2010 19:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
The Sorcerer's Apprentice
Grappig filmpje die vooral draait om de effecten. Film is voorspelbaar, Cage acteert op de automatische piloot, maar toch is het best vermakelijk.
6.0 / 10
Knight and Day
Wellicht speelt het mee, maar ik heb een bloedhekel aan Tom Cruise als acteur. Ook deze film brengt hier geen verandering in, en zelfs Cameron Diaz weet hier geen verandering in te brengen.
3.5 / 10
The Wrestler
Tweede keer gezien en nog altijd even indrukwekkend. Wellicht ook omdat ik een groot worstelfan ben, maar het verhaal was ook losstaand van dat erg goed.
8.0 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 05 Aug 2010 19:47 Onderwerp:
| |

|
The Bounty Hunter 6.7/10
Geen idee waarom deze film overal zo de grond in geboord wordt want ik vond hem best vermakelijk. Hoogstaand is-ie niet nee. Maar er zaten wat leuke grapjes in en Jennifer Anniston blijft een lekker wijf. Acteerwerk was wisselend maar nergens echt om te huilen.
Goodfellas 9.2/10
Voor de tweede keer gezien. Ik blijf bij m'n standpunt; simpelweg een van de beste Mafia-films op de markt. Tevens de beste film van Scorsese if you ask me. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| crono999 |
Geplaatst: 05 Aug 2010 21:55 Onderwerp:
| |

|
The spy next door.
Jackie blijft leuk!!!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 06 Aug 2010 01:15 Onderwerp:
| |

|
Inception in IMAX.
Erg leuke film, redelijke mindfuck. Af en toe een beetje predictable. Het eind was ook leuk met het tolletje.
7,7 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Danie-san |
Geplaatst: 06 Aug 2010 10:33 Onderwerp:
| |

|
Harold & Kumar go to White Castle.
Moest er wel om lachen, al waren sommige scenes een beetje flauw. Verder erg vermakelijk.
Echt een stoner film, die je met wat vrienden zou moeten kijken.
ow ja, vergeten een cijfer te geven:
7,649 (vond hem net niet goed genoeg voor een 7,650) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 06 Aug 2010 20:50 Onderwerp:
| |

|
Inception
Nolan is nu zeker weten m´n favorite regisseur...
Edit:
Naruto Shippuuden Movie 2: ook tijdje geleden gezien, vond er niets aan.
One piece Movie 10 Strong World: Zo moet je van een shounen serie een film maken |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 07 Aug 2010 01:03 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | The Wrestler
Tweede keer gezien en nog altijd even indrukwekkend. Wellicht ook omdat ik een groot worstelfan ben, maar het verhaal was ook losstaand van dat erg goed.
8.0 / 10 |
Ook zonder worstel fan te zijn blijft het een indrukwekkende film met prachtig acteerwerk van Mickey Rourke.
Inception
Ik vond het een goede film waar ik lekker van heb genoten. Wat betreft einde, topper, verdiende cijfer laat ik mij niet uit. Ik vond het een heerlijk filmpje en deze komt zeker op Blu-ray in mn collectie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 07 Aug 2010 17:48 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
The Last Airbender
Indrukwekkende special effects, vrij interessant verhaal maar de acteurs hadden wel wat geloofwaardiger mogen overkomen.
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 07 Aug 2010 17:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Dirty Harry & Magnum Force: Lekkere actie, lekker plot. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Aug 2010 19:14 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | The Last Airbender
Indrukwekkende special effects, vrij interessant verhaal maar de acteurs hadden wel wat geloofwaardiger mogen overkomen.
8/10 |
Die film zoog, letterlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 07 Aug 2010 22:45 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 08 Aug 2010 01:05 Onderwerp:
| |

|
Inception. Leuk filmpie met toch wel een dikke mindfuck. Niet de beste film die ik gezien heb, maar hij was het wel waard .
Beetje offtopic, maar zijn er hier eigenlijk mensen die wel eens in een droom gedroomd hebben? Ik heb het wel een paar keer meegemaakt en dat was best interessant ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 08 Aug 2010 03:14 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | MaartenL schreef: | The Last Airbender
8/10 |
aan wat zoog de film dan ?
een lolly ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 08 Aug 2010 16:36 Onderwerp:
| |

|
A Knights Tale 9/10!
Wat een geweldige film , dit is nu de 6e keer dat ik em kijk en deze film verveelt nooit  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 08 Aug 2010 17:51 Onderwerp:
| |

|
Ik ben begonnen aan de Alien Quadrilogy, Alien blijft een toppertje  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 08 Aug 2010 18:28 Onderwerp:
| |

|
| the_dan schreef: | | Christian Vuye schreef: | | MaartenL schreef: | The Last Airbender
8/10 |
een lolly ? |
Overdreven special effects en een flinterdunne verhaallijn, daar zoog de film aan.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 08 Aug 2010 18:28 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | the_dan schreef: | | Christian Vuye schreef: | | MaartenL schreef: | The Last Airbender
8/10 |
een lolly ? |
Overdreven special effects en een flinterdunne verhaallijn, daar zoog de film aan.  |
Was ie erger dan de Dragonball film?
Laatst aangepast door RoaringMdog op 08 Aug 2010 21:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 08 Aug 2010 18:55 Onderwerp:
| |

|
Inception, weer een voorbeeld van dat Nolan de filmgeschiedenis al een van de beste regisseurs ooit in zal gaan .
(hij is nog maar 40, dus tijd zat voor meer toppers )
Ik geef hem een 9/10, en hij is voor mij misschien wel de beste film van het jaar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 164, 165, 166 Volgende |