Welke Nationaliteit heeft u? |
Belg ( Vlaming ) |
|
19% |
[ 12 ] |
Nederlander |
|
75% |
[ 46 ] |
Immigrant Belg |
|
3% |
[ 2 ] |
Immigrant Nederlander |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 61 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende
|
Taw0n |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:27 Onderwerp:
| |

|
Te grappig voor woorden, ik weet niet eens of ik hem nog moet geloven met z'n onzinverhalen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:33 Onderwerp:
| |

|
zie sang schreef: |
En dit is alleen nog maar het begin , denk nu niet dat mijn dochter een sloeirie is
want haar vriendinnen zijn allemaal van goede afkomst 1 van een politierechter ,1van een Advocaat enz , Ik kan perfect met die vaders overweg we zijn bijna elke week even iets gaan eten . Maar daar loop ik in de pas .
Bij jullie vaag ik daar mijn hhmm aan . Want dit is virtueel jullie kunnen me echt gestolen worden . |
De meeste "slories" hoe jij ze zo mooi noemt , komen meestal uit gezinnen waar de ouders meestal een betere baan hebben. Zie Sang ik heb niks tegen je maar soms denk je echt te simpel. En ook veel te naturalistisch. Je scheert alle mensen over 1 kam zoals sommigen al eerder hebben gezegd.
Je dochters beginnen je ook al goed achterna te gaan. Als je wil weten hoe Nederlanders zijn dan moet je naar Nederland komen en niet naar Spanje gaan waar de meeste Nederlanders jongeren zijn, die een "drankvakantie" houden.
Als de West-Vlamingen allemaal zo denken, dan weet ik niet wat ik over de West-Vlamers moet denken... Ik ken de West-Vlamingers noch de Oost-Vlamingers (?) goed dus kan ik er geen oordeel over geven. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:37 Onderwerp:
| |

|
Voor de Nederlanders onder ons:
West-Vlaanderen is die meest linkse  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:38 Onderwerp:
| |

|
Het zijn momenten als deze dat je je realiseert dat we zeer tevreden mogen zijn met D:  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:39 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Te grappig voor woorden, ik weet niet eens of ik hem nog moet geloven met z'n onzinverhalen.  |
Kurosaki01 schreef: | Het zijn momenten als deze dat je je realiseert dat we zeer tevreden mogen zijn met D:  |
Nee joh, zie sang is tenminste nog grappig met z`n verhalen, D: vind ik maar een zeikstraal.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jul 2010 19:45 Onderwerp:
| |

|
zie sang schreef: | Ik kan perfect met die vaders overweg we zijn bijna elke week even iets gaan eten . |
Jullie e-mailen zeker niet he? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 14 Jul 2010 20:03 Onderwerp:
| |

|
Wij hebben de autentieke steden als Brugge en Gent. Wij hebben het beste bier over de hele wereld. Als klein land toch wel een paar van de grootste festivals (Rock Werchter, Pukkelpop,...).
Grotere naam als het om mode gaat (denk maar aan Antwerpen). Veel underground feestjes. Veel artiesten zeggen dat het belgisch publiek het meest ambiance maakt (Faithless bv).
Nu, ik kan dit wel allemaal zeggen. Maar volgens mij is het gewoon een kwestie van waar je geboren word. Als ik een Hollander was, zou ik ook de beste punten van Nederland geven... |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 14 Jul 2010 22:33 Onderwerp:
| |

|
Dnarbeis schreef: | Wij hebben de autentieke steden als Brugge en Gent oke. Wij hebben het beste bier over de hele wereld. hahahahaha. Nee. Als klein land toch wel een paar van de grootste festivals (Rock Werchter, Pukkelpop,...). fail
Grotere naam als het om mode gaat (denk maar aan Antwerpen) Milaan oke maar Antwerpen?. Veel underground feestjes waar niet?. Veel artiesten zeggen dat het belgisch publiek het meest ambiance maakt (Faithless bv). Oke en nu?
|
Nu niet butthurt gaan reageren, ik had gewoon even zin om te 'zagen' zoals vlamingen dat zeggen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Jul 2010 22:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Citaat: | The 2003, 2005, 2006 and 2007 festivals received the Arthur award for best festival in the world at International Live Music Conference. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 15 Jul 2010 00:09 Onderwerp:
| |

|
Trueskill daarvoor gebruik ik WORDS op pc .
Wat ben jij een domme ***
btw wij doen geen emails , Belgen bellen elkaar op .
Ned niet misschien ???
ambetante lul die vriend op je plaatje is slimmer denk ik.  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 15 Jul 2010 00:10 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 15 Jul 2010 00:57 Onderwerp:
| |

|
lool zie sang, een beetje mensen gaan beledigen omdat je weet dat ze een betere baan zullen hebben dan jij |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 15 Jul 2010 03:22 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Dnarbeis schreef: | Wij hebben de autentieke steden als Brugge en Gent oke. Wij hebben het beste bier over de hele wereld. hahahahaha. Nee. Als klein land toch wel een paar van de grootste festivals (Rock Werchter, Pukkelpop,...). fail
Grotere naam als het om mode gaat (denk maar aan Antwerpen) Milaan oke maar Antwerpen?. Veel underground feestjes waar niet?.Veel artiesten zeggen dat het belgisch publiek het meest ambiance maakt (Faithless bv). Oke en nu?
|
Nu niet butthurt gaan reageren, ik had gewoon even zin om te 'zagen' zoals vlamingen dat zeggen.  |
Kijk dat bedoel ik dus, als je in België geboren waart had je mijn post waarschijnlijk met een trotste glimlach gelezen. Maar bon.
Toch even weerleggen.
Beste bieren voor jou misschien niet, maar op wereldvlak wel. We winnen gewoon de meeste prijzen en staan er bekend om. Wat jij ook vindt van onze bieren. Festivals, kijk naar Joni zijn post, gaat over Rock Werchter, is ook weer met prijzen, kan je zeggen wat je wilt.
Milaan is niet de enige modestad in de wereld hoor,
Citaat: | Wanneer je het programma van de defilés in Parijs bekijkt, valt het op hoeveel Belgen er hun collectie showen. En hoe ze geprezen worden in de internationale pers. Je zou bijna gaan denken dat de Belgische economie rond mode draait. |
Citaat: | Veel artiesten zeggen dat het belgisch publiek het meest ambiance maakt (Faithless bv). Oke en nu? |
En nu? Nu ga ik in op het argument dat jullie zeggen dat jullie betere feestjes hebben.
Maar goed, kom deze keer wel met iets af wat begrijpelijk is IPV van die reactie's die puur op je eigen mening (en toch, jah ik weet het wel hoor, jaloezie) gebaseerd zijn.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 15 Jul 2010 03:40 Onderwerp:
| |

|
Zo ken ik er nog wel een.
Nou Nederland aka Holland staat meer op de kaart dan België. Amsterdam eerder dan Antwerpen of Brussel. En dit ontkennen is zinloos. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 15 Jul 2010 09:42 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 15 Jul 2010 10:18 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Zo ken ik er nog wel een.
Nou Nederland aka Holland staat meer op de kaart dan België. Amsterdam eerder dan Antwerpen of Brussel. En dit ontkennen is zinloos. |
Het hangt toch voornamelijk af waarom je op de kaart staat? |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 15 Jul 2010 10:29 Onderwerp:
| |

|
Nog iets dat NL en VL gemeen hebben....Serieuze taalproblemen;;.
Van maandag tot zaterdag moet je betaald parkeren...Betekent het dat je Zaterdag ook moet betalen of juist niet?
Zie hier voor de nieuwsvid:
http://www.deredactie.be/permalink/1.825993 |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 15 Jul 2010 10:50 Onderwerp:
| |

|
Tja, in "casual" gepraat wordt "tot" gebruikt als kort voor "tot en met". Maar op officiele regelgeving - zelfs op parkeermeters dus - moeten ze gewoon "tot en met" gebruiken, anders hoeft het gewoon niet.
Dus die burgermeester kan zeggen wat ie wil, het staat er gewoon fout op. Dat het wel overduidelijk is wat ze er mee bedoelen laat ik terzijde, de mensen die niet betalen hebben gewoon groot gelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 15 Jul 2010 11:10 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Het zijn momenten als deze dat je je realiseert dat we zeer tevreden mogen zijn met D:  | Lastige keuze: Een zeikwijf of een naďeve vader.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Jul 2010 11:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nee, het is effectief een verschil tussen België en Nederland. Hier betekent tot effectief tot en met wat betreft datums. Als je zegt dat je tot 3 mei op vakantie gaat, kom je toch pas de 3rde terug en ben je toch nog niet aan het werken op de 3rde? |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 15 Jul 2010 11:14 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Nee, het is effectief een verschil tussen België en Nederland. Hier betekent tot effectief tot en met wat betreft datums. Als je zegt dat je tot 3 mei op vakantie gaat, kom je toch pas de 3rde terug en ben je toch nog niet aan het werken op de 3rde? |
Ok, als het in Belgie echt anders is, fair enough.
Maar hier kunnen we precies dezelfde situatie hebben, en daarom zei ik al dat in "casual conversation" tot wordt gebruikt als "tot en met". Als je dus aan mensen aan geeft dat je tot een bepaalde datum op vakantie bent, dan kom je dus inderdaad niet die dag al op het werk. In je contract (wederom: officiele regelgeving) zal echter preciezer worden omgegaan met data en dus "tot en met" gebruikt worden.
Die belgen in het filmpje lijken zowiezo er ook niet heel zeker van. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 15 Jul 2010 11:22 Onderwerp:
| |

|
Voor de zekerheid gewoon "tot en met", dan is er geen verwarring mogelijk.  |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 15 Jul 2010 16:16 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat ze gelijk gaan halen , neem nu wegen waar beurtelings parkeren in voege is op staat ook van 1/15 en de andere kant 15/1 .
Dan moet u om kop 9 uur u auto verplaatsen en niet om 9u59 .
Dit is nu ook eenmaal belgië en daar sta ik niet achter ... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Jul 2010 16:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Die debiele verkeersborden staan echter zo beschreven in het Belgisch wetboek en dat dient gekend te zijn. Het feit dat de verkeersborden onduidelijk zijn, is geen reden om de betekenis niet te kennen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 15 Jul 2010 16:36 Onderwerp:
| |

|
@ Dnarbeis
Jullie bier is goed, maar daar blijft t dan ook bij. Belgie staat naar mijn idee meer bekend om haar chocolade en frites. Prijzen zeggen naar mijn idee momenteel vrij weinig, ik bedoel MW2 is ook overspoeld met prijzen...
oke @ antwerpen mode stad
En jaloers? Nee, ik zie geen reden. Even goede vriendjes eh  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende |