Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Aaruman |
Geplaatst: 14 Jul 2010 15:42 Onderwerp: Het ''Domme acties'' Topic!
| |

|
Een topic waar je kan praten over je eigen stomme, domme, of gewoon achterlijke acties die je gedaan/beleeft hebt!
Mijne was gisteravond, echt super stom:
Een vuilnisbak, daar spuit je een fles deo in leeg. Vervolgens steek je hem aan.....ja en dn zijn je wenkbrouwen weg, en een stuk haar en is je arm kaal....ja met vuur spelen doe ik nietmeer! Stomste actie ooit!
Succes jongens!  |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 14 Jul 2010 16:12 Onderwerp:
| |

|
Wat bezielde je wel niet? Dit is wel een tijdje terug maar ja, over een bevroren meer tot aan de overkant ervan lopen en kijken of je het haalt - haalde het niet:P |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Jul 2010 16:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Domme acties draaien in mijn geval steeds rond een willekeurige teen en een willekeurig groot stuk meubilair. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 14 Jul 2010 16:17 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Domme acties draaien in mijn geval steeds rond een willekeurige teen en een willekeurig groot stuk meubilair. |
Aaah, daar heb ik ook altijd last van.  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 14 Jul 2010 18:40 Onderwerp:
| |

|
[Edit: @Robert en de rest, mensen bashen doen we toch maar niet - Joris]
Ik stoot bijna elke morgen mijn hoofd tegen het plankje boven mn bed >> ...gelukkig heb ik wel een hard hoofd dus voel ik er niet zoveel meer van  |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 14 Jul 2010 19:28 Onderwerp:
| |

|
naar mijn ouders luisteren / doen wat ze vragen
ik ga voor HUN door de stromende regen fietsen voor wat eten (terwijkl ik gewoon brood wouw)
ik krijg niet eens een bedankje en krijg gezeur tegen mijn kop. omdat ik geen ijsjes heb meegebracht !
een eens maar nooit meer momentje  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 14 Jul 2010 20:04 Onderwerp:
| |

|
Het niet winnen van het WK. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 14 Jul 2010 20:13 Onderwerp:
| |

|
Dnarbeis schreef: | Het niet winnen van het WK. |
Webb als scheids nemen voor de finale. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Jul 2010 20:47 Onderwerp:
| |

|
Domme acties heb ik in overvloed
Zo ben ik al een paar keer van de trap gevallen met als resultaat een gat in m'n hoofd.
En ik heb al vaak genoeg mensen aangereden of ik werd aangereden
Ook dacht ik 1x op een soort klimrek te kunnen springen, viel ik met mijn kin op een paaltje.
Was mijn gebit naar de klote en was ik bewusteloos.
Niet wetend dat ik onder het bloed zat ben ik maar hup gaan zoeken
Die mensen schrokken zich rot toen ze me zagen xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jul 2010 20:54 Onderwerp:
| |

|
Een simpel stokkengevecht resulteerde 6 jaar later in een operatie in het oogziekenhuis. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 14 Jul 2010 21:04 Onderwerp:
| |

|
Ik heb wel eens half-dronken op een onverzekerde landbouw-quad met 60 over de provinciale weg gereden. Niet slim achteraf... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 14 Jul 2010 21:08 Onderwerp:
| |

|
Vandaag met zwemmen. Ik denk onderwater van: ''Tering, die duikbril zit strak, ff wat losser'' dus ik haal die duikbril iets van me hoofd af, maar ja, het was onder water, dus die bril loopt vol met water, dus allemaal water in me ogen
Toen dacht ik bij mezelf: ''DUMBASS!''
Andere domme acties draaien meestal rond het onhandig afvallen van een object. De zoveelste schrammen en sneeën door het spiegelen (bij de Appie) of iets onderschatten als je er tegenaan slaat of schopt. Dat dan je poten toch net meer pijn doen dan je dacht.
Oh, en als ik dronken ben krijg ik het heel vaak voor elkaar om dingen te laten vallen, zoals mezelf van de fiets, of flesjes uit me hand, of sleutels, of <insert random object here> |
|
Terug naar boven |
|
|
Aaruman |
Geplaatst: 14 Jul 2010 21:31 Onderwerp:
| |

|
CowboySpike schreef: | Wat bezielde je wel niet? Dit is wel een tijdje terug maar ja, over een bevroren meer tot aan de overkant ervan lopen en kijken of je het haalt - haalde het niet:P |
Geen idee, denk dat het lag aan het moment
Nog een domme actie van mijn kant!
Ik ging roken, draai me om en blijf achter een haak van een deur hangen. Er ging een ongelooflijke pijn door me heen. Topje van mn kleine teen eraf. |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 14 Jul 2010 22:13 Onderwerp:
| |

|
bomen tackelen zonder shirt
als u zich afvraagt waarom verwijs ik u verder naar de cursus boompje tackelen 101 op youtube
niet dat t met shirt minder gevaarlijk is hahaha |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Jul 2010 03:11 Onderwerp:
| |

|
Damn, heb de laatste twee nachten last van vreetbuien. Weet iemand hoe deze te voorkomen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 16 Jul 2010 03:26 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Damn, heb de laatste twee nachten last van vreetbuien. Weet iemand hoe deze te voorkomen?  |
Eerder naar bed gaan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 16 Jul 2010 08:20 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Damn, heb de laatste twee nachten last van vreetbuien. Weet iemand hoe deze te voorkomen?  |
Als je ze niet kunt voorkomen kun je ook gewoon, omdat je een sterke wil hebt, geen eten halen als je merkt dat je weer honger krijgt. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Jul 2010 09:55 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Danny Ouderling schreef: | Ik heb wel eens half-dronken op een onverzekerde landbouw-quad met 60 over de provinciale weg gereden. Niet slim achteraf... |
Haha :') Aangeschoten bedoel je?
Ik heb wel eens gewoon met een quad door de het dorp gereden maar dat was geen domme actie, dat was wel leuk
Verder ehm... Het niet vaak genoeg saven van mijn tekening gisteren -- de pc viel uit toen ik op de helft van een pagina (uren werk) was, en Photoshop autosavet niet (VERDOMME) en ik had alleen na het eerste frame van de bladzijde gesavet
Maar ik blijf het nog meer een fout vinden van mijn pc, wat een faal, de eerste keer ook in maanden dat dat me gebeurt, blue screen. En een fout van Adobe dat Photoshop niet kan backuppen...
DAT KAN ZELFS OPENOFFICE FFS! |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 16 Jul 2010 10:11 Onderwerp:
| |

|
Eeen liniaal/potloodgevecht houden in de klas met je beste vriend..vervolgens eindigen met een potlood rechtomhoogstekend in je duim..trek je het potlood eruit blijft de punt lekker zitten.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 16 Jul 2010 13:19 Onderwerp:
| |

|
Meer dan aangeschoten + Het is strafbaar, maar wel leuk  |
|
Terug naar boven |
|
|
NickPeters |
Geplaatst: 16 Jul 2010 13:51 Onderwerp:
| |

|
Niet zoveel blowen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 16 Jul 2010 14:07 Onderwerp:
| |

|
10 Euro in een gokkast gooien, vervolgens er 60 uithalen, en die 60 er meteen weer inflikkeren en alles weer kwijtraken. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 16 Jul 2010 14:41 Onderwerp:
| |

|
Het niet kijken naar een leeg cd'tje en die in je lezer stoppen, waarna blijkt dat er een piepschuimen ringetje onder zat die nu ergens ver weg in mijn cd-lezer zit :\ |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 16 Jul 2010 21:23 Onderwerp:
| |

|
Vanmorgen haalde ik de kastdeur over m'n teen, mijn teen bloedde en ik zat ermee op de slaapzak dus een slaapzak met bloed
Verder had ik nog wel een paar keer m'n hoofd gestoten xD
@ Nelus dat had ik ook een keer;
Na een verjaardag was ik best lam en halverwege het fietsen viel ik om en kreeg ik m'n fiets bovenop me.
De volgende ochtend zaten m'n benen vol blauwe plekken (Ik sliep bij Styn/SBR) Dus ik; What the hell heb je met me gedaan? Ik ging er vanuit dat hij de blauwe plekken veroorzaakte maar dat was dus mijn eigen domme actie  |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 16 Jul 2010 22:09 Onderwerp:
| |

|
Iemand vertelde me dat zijn opa met een hart infarct in het ziekenhuis lag.
Zei ik zonder het door te hebben dat ik hem uit de grond van mijn hart sterkte wenste
Ellentjeeah schreef: | @ Nelus dat had ik ook een keer;
Na een verjaardag was ik best lam en halverwege het fietsen viel ik om en kreeg ik m'n fiets bovenop me.
De volgende ochtend zaten m'n benen vol blauwe plekken (Ik sliep bij Styn/SBR) Dus ik; What the hell heb je met me gedaan? Ik ging er vanuit dat hij de blauwe plekken veroorzaakte maar dat was dus mijn eigen domme actie |
Werd eens wakker met allemaal schaafwonden en blauwe plekken op mijn benen en lichaam, bleek ik die nacht op een pleintje waar ik en een paar vrienden ging voetballen na het uitgaan allemaal slidings gemaakt te hebben 
Laatst aangepast door vgo910 op 16 Jul 2010 22:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |