Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Jul 2010 15:15 Onderwerp: Re: Ik heb er genoeg van
| |

|
Joris schreef: | JasperCLA schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=JzdNtREAZXU&feature=player_embedded
Volgende keer stem ik op rechts, iemand moet hen eens dringend op hun plaats zetten (in een woestijngebied in Egypte ofzo)
Dit kan toch niet meer? |
Jij was toch altijd al rechts? |
Ja, braaf rechts. Niet filip-de-winter-rechts. Hij zal er niet meteen iets aan kunnen doen, maar hij kan het misschien meer in de aandacht brengen wat er aan het gebeuren is. Op dit moment wordt er een hele generatie opgevoed met zulke ideeën. Dit staat btw op hun site, ik heb er maar een screen van genomen omdat ze dat binnenkort toch offline halen:
http://img535.imageshack.us/img535/8223/sharia.png
Op hun FAQ zeggen ze nog duidelijk dat ze tegen terrorisme zijn!
~Nickdhnick: Afbeelding rekt de pagina... |
|
Terug naar boven |
|
|
Talicus |
Geplaatst: 06 Jul 2010 16:13 Onderwerp:
| |

|
Wat je stemt moet je vooral zelf weten, maar ik neem aan dat je jouw stemrecht sowieso nooit al te serieus hebt genomen als je het zo sterk laat beïnvloeden door een groep waar je nog nooit eerder van hebt gehoord, die slechts onder een zeer kleine groep wel gehoor krijgt (een groep die sowieso al een beetje ver van de wereld is, dus dat maakt dan eigenlijk ook niet meer uit), een invloed van helemaal niets op de samenleving kan uitoefenen.
Over Wilders, de reden dat hij een Indonesische afkomst heeft is juist voor een groot gedeelte de oorzaak van zijn racisme, geen reden dat hij dat juist niet is. Dit komt doordat er met geweld een hoop veranderingen daar zijn geweest, waar de gevestigde (VOC) orde niets van moest hebben, die hield ze liever onder de duim. Of dat een verbetering is of niet mag je zelf weten, maar onthoudt wel dat de Nederlanders ten tijde van de kolonisatie echt geen lieverdjes waren daar. Misschien is juist ons gedrag toen we daar zaten wel een reden dat iedereen nu zo snel mogelijk naar het tegenovergestelde geloof overstapt, dat is een trend die in alle arme landen gaande is. Eerst kwamen de Westerlingen, die namen alles mee wat los en vast zat en wat waarde is, en vervolgens kwam er een nieuw geloof met wat nieuwe (al dan niet valse, beslis zelf maar) beloftes over een betere wereld. Niet zo gek dat je dat verkiest boven een geloof dat onderdrukking aan je volk heeft gebracht.
Ik zeg niet dat het een verbetering is, maar wel dat het Christendom het een beetje aan zichzelf te danken heeft.
Over criminaliteit, ondanks dat er onder allochtonen inderdaad meer criminaliteit is dan onder 'de gemiddelde Nederlander', is het verschil tussen allochtonen en Nederlanders met dezelfde sociaal-economische achtergrond niet eens zo heel groot, zeker niet gezien de haat die allochtonen door alle Nederlanders zo'n beetje over zich heen krijgen. Er zijn een hoop mensen die klagen over dat ze niet meer in Rotterdam of Amsterdam durven te komen (wat nogal een gemis is, want ik vermaak me hier prima en leef in een goed huis, maar goed, zolang je een 6 kamer appartement kan krijgen voor de prijs van een 2 kamer hutje in Brabant klaag ik niet). Desondanks voel ik me in de wat slechtere buurten in Breda, waar ik lang gewoond heb, of andere delen van Brabant/Limburg een stuk minder prettig, terwijl daar nauwelijks Marokkanen te bekennen zijn. Ook de hoeveelheid diefstal is daar stukken hoger. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Jul 2010 16:18 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | En maar zeiken op een Wilders die er wel voor uit komt.. Hij is een racist etc. Ja hoor. Hij is zelf een indo met een hongaarse vrouw... Hoe racist kan je wezen.. |
En Hitler heeft blond haar en blauwe ogen. (EDIT: Oh, Talicus heeft het er al over gehad)
Grappig hoe snel rechtse mensen hun Westerse idealen uit het raam gooien als het ze even niet meer uit komt. Ben het niet helemaal met D: eens maar zoals hij zegt, er wordt weer flink gepolariseerd. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Jul 2010 16:38 Onderwerp:
| |

|
@ Talicus
Het gaat hier niet over racisme, maar over een extremistische groep die de democratie in België wil omver werpen, en hier over het internet terrorisme promoot en propaganda verspreidt. En niemand doet er iets aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 06 Jul 2010 16:40 Onderwerp:
| |

|
Je word er gewoon moe van. Een eerlijk hardwerkend persoon word hier gewoon gestraft. Terwijl Ali baba lekker met ze uitkering in een dikke bak rondjes rijd op de kosten van de hard werkende persoon.
Kom je naar een ander land, Best! maar pas je eigen ook aan. Maar daar hebben de meeste nogal moeite mee. Parasieten zijn het meer niet.
En ze zorgen ook dat de goede die er wel zitten ook onterecht een stempel krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Jul 2010 17:05 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | @ Talicus
Het gaat hier niet over racisme, maar over een extremistische groep die de democratie in België wil omver werpen, en hier over het internet terrorisme promoot en propaganda verspreidt. En niemand doet er iets aan. |
Sommige mensen maken er threads over en doen er onnodig dramatisch over, dat telt toch? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Jul 2010 18:27 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | JasperCLA schreef: | @ Talicus
Sommige mensen maken er threads over en doen er onnodig dramatisch over, dat telt toch? |
Wat anders godganse dag doen als je nog geen goed werk hebt gevonden? Ik kan niets beters verzinnen dan extremistische groeperingen uit te schijten, zo kom ik ook eens eindelijk aan m'n 5000 posts.
Maar OT, je vindt het dus kunnen dat deze groeperingen zulke praat verkopen? |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 06 Jul 2010 18:38 Onderwerp:
| |

|
Als ik president ben koop ik een aantal stealthbombers en nuke ik the shit out of Mekka, Irak en alle landen die eindigen op -istan. Zal ze leren zo te denken over mijn democratie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 06 Jul 2010 18:43 Onderwerp:
| |

|
vgo910 schreef: | Als ik president ben koop ik een aantal stealthbombers en nuke ik the shit out of Mekka, Irak en alle landen die eindigen op -istan. Zal ze leren zo te denken over mijn democratie. |
Waarom alleen Islamitische landen? De Christen zijn ook geen brave Hendriks hoor.
En niet gelijk bestempelen dat alle Moslims het zelfde denken als die gast.
Laatst aangepast door Lawliet op 06 Jul 2010 18:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 06 Jul 2010 18:44 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik kan er best om lachen eigenlijk. Hetgeen Sharia4Belgium probeert is gewoon onmogelijk. Dat weet elke regeringsleider, niet alleen de extreem-rechtse partijen. Trouwens, het is niet zo alsof elke andere bewoner van België zo maar eventjes stil gaat zitten als deze groepering zoiets zal trachtten te realiseren
Als ze zo graag een Islamitische staat willen, weten ze goed genoeg waar ze naar toe kunnen: naar huis. Zo'n stunt als S4B probeert uit te halen gaat niet door de beugel in hun gastland. |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 06 Jul 2010 18:46 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Waarom alleen Islamitische landen? De Christen zijn ook geen brave Hendriks hoor. |
Ja maar als ik die bombardeer raak ik mezelf. En het Christendom sterft toch al uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Jul 2010 18:48 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: |
Als ze zo graag een Islamitische staat willen, weten ze goed genoeg waar ze naar toe kunnen: naar huis. Zo'n stunt als S4B probeert uit te halen gaat niet door de beugel in hun gastland. |
Precies  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 06 Jul 2010 19:13 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Ik kan er best om lachen eigenlijk. Hetgeen Sharia4Belgium probeert is gewoon onmogelijk. Dat weet elke regeringsleider, niet alleen de extreem-rechtse partijen. Trouwens, het is niet zo alsof elke andere bewoner van België zo maar eventjes stil gaat zitten als deze groepering zoiets zal trachtten te realiseren
Nu nog wel...Maar in de toekomst? Deze persoon zou wel eens in de running kunnen gaan om burgemeester te worden van Antwerpen.. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Jul 2010 22:59 Onderwerp:
| |

|
En aangezien (fanatieke) moslims ook stemrecht hebben... |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 07 Jul 2010 00:19 Onderwerp:
| |

|
Zucht, wat laten mensen zich hier bangmaken.
Rustig maar, er zit helemaal geen monster in de kast |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 07 Jul 2010 00:39 Onderwerp:
| |

|
Het gaat niet over bang zijn, het gaat over het principe. Louis Tinner, jij vindt het dan wel een goed idee dat er een heel generatie opgroeit met zulke ideeën? Hier moeten maatregelen genomen worden, die organisatie is gevaarlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 07 Jul 2010 04:22 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Het gaat niet over bang zijn, het gaat over het principe. Louis Tinner, jij vindt het dan wel een goed idee dat er een heel generatie opgroeit met zulke ideeën? Hier moeten maatregelen genomen worden, die organisatie is gevaarlijk. |
Opeens was de democratie toch niet zo leuk, aldus de nederlander.
(was het ook niet, want het was er niet, maar zou het er wel zijn is het duidelijk nog niet goed.) |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Jul 2010 07:43 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Het gaat niet over bang zijn, het gaat over het principe. Louis Tinner, jij vindt het dan wel een goed idee dat er een heel generatie opgroeit met zulke ideeën? Hier moeten maatregelen genomen worden, die organisatie is gevaarlijk. |
Dat is nu wat rechtse partijen steeds proberen te doen: jou bang maken.
Meer zeg ik er niet over. Ben deze discussie onderhand al wel beu. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 07 Jul 2010 09:47 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | JasperCLA schreef: | Het gaat niet over bang zijn, het gaat over het principe. Louis Tinner, jij vindt het dan wel een goed idee dat er een heel generatie opgroeit met zulke ideeën? Hier moeten maatregelen genomen worden, die organisatie is gevaarlijk. |
Dat is nu wat rechtse partijen steeds proberen te doen: jou bang maken.
Meer zeg ik er niet over. Ben deze discussie onderhand al wel beu. |
Ik hoop dat je überhaupt die video bekeken hebt, en dat we toch allemaal kunnen concluderen dat die organisatie verboden moet worden. Laten we op die manier de democratie opzij schuiven en het communistisch systeem voor een maandje invoeren  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 07 Jul 2010 17:13 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
JasperCLA schreef: | En aangezien (fanatieke) moslims ook stemrecht hebben... |
Ze zijn nog steeds in de serieuze minderheid. Veel moslims gaan gewoon niet akkoord met de onzin die S4B uitkraamt.
S4B is gewoon naiëf en als ze daadwerkelijk gevaarlijk worden, zal ze ook wel verboden worden (zie maar wat er in Engeland gebeurde met Islam 4 UK of hoe ze ook noemden). |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jul 2010 17:26 Onderwerp:
| |

|
Laat je niet zo bang maken.
Ik zie dagelijks goede moslims en ook slechte moslims. De goede moslims weten wel beter en zullen nooit op dit soort partijen stemmen. De 'slechte' zullen niet stemmen of zijn gewoon te dom om het te kunnen doen.
Dit is gewoon provoceren ala Geert Wilders, grappig dat je wel veel sympathie hebt voor zijn verhalen. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 07 Jul 2010 19:04 Onderwerp:
| |

|
Ik laat me ook niet bang maken, ik wil gewoon dat die organisatie oprot. Iedereen die akkoord gaat met hun ideeën wil ik vervolgens weg Je hoeft niet met wilders af te komen, die heeft hier niets mee te maken!
Who's with me? |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 07 Jul 2010 19:31 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: |
Who's with me? |
wilders. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 07 Jul 2010 19:39 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik heb totaal geen probleem met buitenlanders, ik heb er waar ik woon weinig last van omdat er relatief minder buitenlanders dan in de rest van nederland wonen.
Ik woon ook in nederland.. Ik weet niet hoe dit in belgie is.
In NL was ik voor de VVD , niet voor wilders. Ten eerste omdat ik vind dat hij alle buitenlanders over één kant scheert, iedereen is slecht. en dat is juist niet goed. Ten tweede is hij slecht voor de economie
Maar.. belgie een islamitische staat? ach hij weet de aandacht mooi van de echte problemen als de belgische politiek en enkele beleiden af te halen... |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 07 Jul 2010 19:39 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | JasperCLA schreef: |
Who's with me? |
wilders. |
Lekker droog  |