Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 01:00    Onderwerp: Ik heb er genoeg van Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=JzdNtREAZXU&feature=player_embedded

Volgende keer stem ik op rechts, iemand moet hen eens dringend op hun plaats zetten (in een woestijngebied in Egypte ofzo)

Dit kan toch niet meer?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 01:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar is die blijven botsen met zijn hoofd

Laatst aangepast door Everybody_lies op 06 Jul 2010 01:14; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 01:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zullen altijd mensen met domme ideeen zijn; zonder macht kunnen ze toch niks.

Deze man mag toch zeggen wat ie wil, hoe dom het ook is? Als wij de islam belachelijk mogen maken en praten over Irak democratisch maken, waarom mogen zij dan niet 't omgekeerde doen?
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 01:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Maakt hij niet meer zijn eigen geloof belachelijk dan het westen?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 01:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is voor mij een belediging in de hoogste graad. Waar haal je het lef?
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat

In elk geval beter dat hij 10 minuten terzake verspilt dan zich te midden een mensenmassa op te blazen
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 01:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel simpel ja om plots een islamitische staat te maken. En dan nog zien dat alle mensen (atheïsten, andere gelovige, etc.) naar de islam toekeren.

Ik kan nog wel een lang lul verhaal vertellen hoe dom die man is, maar laat ik het maar lekker kort houden:
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 05:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil best moslim worden als ze eerst toegeven dat de kurain een uit context gerukt boek is dat gebruikt word door stamhoofden om macht mee uit te oefenen en grotendeels niet meer dan een geschiedenisboek zou moeten voorstellen, tot zover het nog klopt wat er in staat omdat monotheisme een grote bullshit is gezien de oudste werken (ouder dan de bijbel en de kurain) dat over de hele wereld tegenspreken met alle details.

En nee dat wil niet zeggen dat ik voor de seculaire staat ben, ik ben simpelweg tegen verdraaide realiteiten. (en daar valt die staat ook onder)
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 09:09    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:

Belediging? Oei...
Was beledigen niet wat wij al enkele jaren doen tegenover de moslims, door alsmaar grappen, tekeningen, filmpjes en parodieën te maken van hun geloof. En was dat niet vrijheid van meningsuiting? Dan valt wat deze meneer zegt daar ook gewoon onder hoor.

Overigens vind ik dit behoorlijk vreemd. Die man is wel erg overtuigd dat het hem gaat lukken volgens mij. Mocht hij op een democratische manier al heel ver komen dan schiet iemand hem wel dood, net zoals iemand dat ook wel zal doen als Geert Wilders in Nederland president zou worden. En of dat misschien maar beter is laat ik in het midden
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Precies, deze man zegt dat hij het vredig voor elkaar wil krijgen. Over veranderingen aan het wet-stelsel discusieren (zelfs als je de kerk en staat weer bij elkaar wil brengen) valt gewoon onder vrijheid van meningsuiting.

Dat jij je beledigd voelt is jammer maar daar is niks crimineels aan. Dat jij kennelijk op een partij wilt stemmen die zo extreem is dat ze zelfs het praten over verandering niet langer willen toestaan (en die mensen die daar over praten weg sturen/arresteren) vind ik vreemd, dan ben je kennelijk toch niet zo'n fan van de Westerse waarden?

@ Everybody_Lies: Precies, die youtube comments van moslims zeggen genoeg, zelfs die kleine minderheid steunt hem niet.

Het gros van de youtube comments laat helaas wel zien hoe kleinzielig en hoe makkelijk we op de teentjes getrapt zijn hier. Gaan we straks ook schreeuwend op straat moslim vlaggen verbranden?
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat

''Moslims zijn blij ons te zien, groeten ons...openlijk''

juist, dat zijn ook de enige.
Onze wereld draait op een andere batterij dan die in jullie deel, gebruik dus nooit andere batterijen want dan is er een ontploffingskans.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
JasperCLA schreef:

Belediging? Oei...
Was beledigen niet wat wij al enkele jaren doen tegenover de moslims, door alsmaar grappen, tekeningen, filmpjes en parodieën te maken van hun geloof. En was dat niet vrijheid van meningsuiting? Dan valt wat deze meneer zegt daar ook gewoon onder hoor.

Overigens vind ik dit behoorlijk vreemd. Die man is wel erg overtuigd dat het hem gaat lukken volgens mij. Mocht hij op een democratische manier al heel ver komen dan schiet iemand hem wel dood, net zoals iemand dat ook wel zal doen als Geert Wilders in Nederland president zou worden. En of dat misschien maar beter is laat ik in het midden

Dat ze ne naakte jezus tekenen, maar wij gaan ook geen Amerikaanse vlag hangen boven hunnen heilige steen, de ka'ba of hoe dat ding ook noemt...
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat

De kebab ja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Nja dan denk ik aan de goede gasten die ik ken en dan is die haat ineens verdwenen. Maar inderdaad krijg een beetje genoeg van, niet zozeer de islam, maar wel de polarisatie die daardoor ontstaat. Dus ja ze moeten de kop worden in gedrukt, ja offers moeten er nu eenmaal vallen. En dan beginnen we met die straataapjes in de randstad. JWZ met die petje op die kop ja toch!!!

In WWII offerde zich goede personen op om de wereld te bevrijden, maar om de westerse beschaving nu te bevrjden van een plaag die groter wordt mogen we nu ineens de boosdoeners niet offeren. Ja in deze is offeren niet afschieten hoor.^^

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 06 Jul 2010 11:53; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Nja dan denk ik aan de goede gasten die ik ken en dan is die haat ineens verdwenen. Maar inderdaad krijg een beetje genoeg van, niet zozeer de islam, maar wel de polarisatie die daardoor ontstaat. Dus ja ze moeten de kop worden in gedrukt, ja offers moeten er nu eenmaal vallen. En dan beginnen we met die straataapjes in de randstad. JWZ met die petje op die kop ja toch!!!

Helemaal mee eens!
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Pas maar op, kritiek op de Islam is nogal een gevoelig onderwerp. Heel vaak worden mensen die kritiek leveren op de islam bestempeld als islamofoob. Dit is vreemd. Want als je ergens bang voor bent dan wil je je er niet meer bemoeien en laat je maar alles toe. Zoals veel politiek correcte figuren dus doen. Enkele voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld kerst vieringen die zijn verboden op scholen omdat moslims zich beledigd voelen, of een moskee die tegen ground zero aan wordt gebouwd onder het mom van: Rising the flag of allah on manhatten, het is aangetoond dat het geld voor deze moskee uit dezelfde richting komt als financiers voor de aanslagen op 11 september. Ook al protesteren duizenden burgers tegen dit soort acties, de politieke verantwoordelijken durven totaal geen tegen gas te geven. Wie is er dan een islamofoob?
Nog een leuk plaatje:
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb niet echt het gevoel dat de groep van goede gasten groter word tegenover de slechte gasten integendeel...En waarom ook?

Als voorbeeld; Een goede gast op het werk:

-Afgestudeerd met een diploma
- Staat 6 dagen per week op rond 4 uur om te gaan werken
- Woont in een zielige studiotje want meer kan er niet af
- Hij neemt de bus want ook een auto is net te duur
- Geen vriendin want ze vinden altijd dat hij veel te veel werkt en
hij heeft het geld niet om veel weg te gaan met hun alswel

En dan zijn neefje:

- vanaf zijn 14de ging hij niet meer naar school lekker spijbelen
-Geen diploma
- Geen werk
- leeft van OCMW en krijgt een sociale woning (5 keer zo groot als zijn neef studiotje)
-Slaapt elke dag uit, gaat veel uit met het geld dat hij verdient met wat te dealen
- Heeft een Auto (BMW zelf)
- Heeft veel leuke grietjes (zo'n gangsta kerel is spannend als vriend? en hij gaat veel weg leuk toch!)
- Hij zit wel een paar weken ofzo in de gevangenis (Hotel Marokko) per jaar maar ach ja..

Die goede gast is gisteren ontslagen bij mij op het werk omdat hij drie weken verlof vroeg voor naar zijn ouders in Agadir te gaan maar hij kreeg er maar één week en vond dat veel te weinig....De discussie leidde tot zijn ontslag en als interimertje heb je nu niet veel te zeggen...

Waarom zou hij op de goede pad blijven?
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

@konnichiwa
Dat komt omdat misdaad loont in de lage landen, vooral als het gevang vol zit, dat is toch zo in België?

Of je nu 6 jaar gaat studeren, of 6 jaar gaat dealen waarna je één jaar de gevangenis ingaat. Elke dag om 4 uur op en een kleine studio hebben is misschien nog wel slechter dan in de gevangenis zitten.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

In België ga je niet meer de gevangenis in voor dealen, tenzij je heel veel op zak hebt.

De straffeloosheid kan je trouwens zien in deze documentaire:

Criminele hangjongeren VS politie te Brussel

http://www.deredactie.be/permalink/1.795131

BMW'tje stelen , gepakt worden...Dag erna weer vrij?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:

In WWII offerde zich goede personen op om de wereld te bevrijden, maar om de westerse beschaving nu te bevrjden van een plaag die groter wordt mogen we nu ineens de boosdoeners niet offeren. Ja in deze is offeren niet afschieten hoor.^^

Leg mij eens uit hoe je de situatie van vandaag de dag met die van WWII kunt vergelijken. Leg mij eens uit hoe de Westerse beschaving nu "bevrijding" nodig heeft.

Jullie doen net alsof de islam tegenwoordig de dominante cultuur is en wij hier met onze Westerse subcultuur moeten strijden voor onze rechten in de samenleving. Pff.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Simpel: laat hen daar maar leven onder de sharia. Maar dan liefst onder de strengste vorm waarbij muziek verboden is, waarbij drugsdealers opgehangen worden, waar kritiek op de overheid niet toegelaten is. Wedden dat ze de Sharia binnen de maand willen afschaffen.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

De moslims die ik haat zijn de hypocrieten die moord en brand schreeuwen als je allah of de islam beledigt, terwijl zij zelf roken en drinken. Moslims mogen tog niet roken en drinken volgens hun godsdienst . Zo gelovig zijn ze dus ook niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Salsa85 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

En daarom gaat een multiculturele samenleving nooit werken. iedereen weet dat minimaal 80% van dat volk wat hier zich huisvest tuig is.
Er zullen altijd conflicten blijven zolang er verschillende geloven zijn.
Ik zeg echt niet dat ze allemaal slecht zijn, maar de meeste die zich hier bevinden zijn het dood schoppen nog niet waard.

En maar zeiken op een Wilders die er wel voor uit komt.. Hij is een racist etc. Ja hoor. Hij is zelf een indo met een hongaarse vrouw... Hoe racist kan je wezen.. Nou mij stem heeftie!

En de moskees springen uit de grond als paddenstoelen hier. Nee, moet jij is een kerk in een islamitisch land neerzetten. Juist da gaat niet gebeuren.

We zijn hier veel te tolerant geweest en nu word het welles tijd dat ze wat toevoegen aan de westerse samenleving of gewoon oprotte.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:

De randstad petjes jeugd (heb je overigens overal) is niet moslim en heeft niks met de islam te maken, dat is een nederlandse uitwas te maken met de kanslozen, de verveling en het gebrek aan sturing.
Als je kijkt naar de 'zogenaamde nederlandse 'tegenhanger de 'hardcore jeugd' zie je weinig verschil, je zit zelf dus te polariseren.
Het het allemaal gewoon ontspoorde jeugd met weinig besef van waarden en geen orientatie dan zo snel mogelijk en zo veel mogelijk geld verzamelen.

Weer een klassiek voorbeeldje van niet weten waar je over praat.

Ja nederland is veel te tolerant geweest ja, maar daar heeft nederland nu geen 'demonen voor nodig om voor zichzelf te gaan of wel, europa staat op de stoep en jullie maken je zorgen om moslims.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 14:49    Onderwerp: Re: Ik heb er genoeg van Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=JzdNtREAZXU&feature=player_embedded

Volgende keer stem ik op rechts, iemand moet hen eens dringend op hun plaats zetten (in een woestijngebied in Egypte ofzo)

Dit kan toch niet meer?

Jij was toch altijd al rechts?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: