| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 15 Jul 2010 13:46 Onderwerp:
| |

|
Harold & Kumar Go to White Castle 10/10
Verschrikkelijk grappig
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay 9/10
Ook maar wel wat minder. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 16 Jul 2010 11:08 Onderwerp:
| |

|
Man on Fire
Man on Fire is een thriller en een drama. Ik vind die combinatie erg goed werken en dus krijgt de film ook een mooi cijfer.
8.6
Children of Men
Ik moet zeggen dat ik over het algemeen niet zo van Sci Fi films houd, maar Children of Men is wel erg goed. Als je Sci Fi films wel leuk vindt, dan zul je deze film waarschijnlijk nog een hoger cijfer geven dan ik.
8.0 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 16 Jul 2010 11:09 Onderwerp:
| |

|
Shrek forever After
Netzogoed als deel 1, de humor is gewoon weer brilliant!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 16 Jul 2010 16:48 Onderwerp:
| |

|
The Shawshank Redemption
Ik heb de film al een paar keer gezien, maar ik vind het toch echt één van de beste films ooit gemaakt.
Alleen Road to Perdition maakte (iets) meer indruk op mij. Toch is deze film niet helemaal vlekkeloos: (spoiler:)
Hoe kon Andy in hemelsnaam zijn poster weer terughangen na zijn ontsnapping?! lol! xD
Geen enkele film is perfect dus. Maar The Shawshank Redemption komt wel erg dicht bij perfectie! zeker een aanrader. Maar wie heeft The Shawshank Redemption dan nog niet gezien?
9.7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 16 Jul 2010 17:37 Onderwerp:
| |

|
| PS3gamerXD schreef: | The Shawshank Redemption
Ik heb de film al een paar keer gezien, maar ik vind het toch echt één van de beste films ooit gemaakt.
Alleen Road to Perdition maakte (iets) meer indruk op mij. Toch is deze film niet helemaal vlekkeloos: (spoiler:)
Hoe kon Andy in hemelsnaam zijn poster weer terughangen na zijn ontsnapping?! lol! xD
Geen enkele film is perfect dus. Maar The Shawshank Redemption komt wel erg dicht bij perfectie! zeker een aanrader. Maar wie heeft The Shawshank Redemption dan nog niet gezien?
9.7/10 | Toch niet zo moeilijk te bedenken? Misschien had hij alleen de plakband van de onderkant van die poster eraf gehaald. Of misschien een beetje plakband dubbelzijdig maken en aan de achterkant van de onderkant van die poster plakken, zodat als Andy in die gat ging, dat die poster weer een beetje aan die muur plakte als die losgelaten werd. Tada. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 16 Jul 2010 17:43 Onderwerp:
| |

|
| CowboySpike schreef: | | PS3gamerXD schreef: | The Shawshank Redemption
9.7/10 | Toch niet zo moeilijk te bedenken? Misschien had hij alleen de plakband van de onderkant van die poster eraf gehaald. Of misschien een beetje plakband dubbelzijdig maken en aan de achterkant van de onderkant van die poster plakken, zodat als Andy in die gat ging, dat die poster weer een beetje aan die muur plakte als die losgelaten werd. Tada. |
Dan nog kan die poster nooit zo netjes strak aan de muur hangen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 16 Jul 2010 20:08 Onderwerp:
| |

|
| Je ziet die onderkant van die poster niet eens op beeld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Jul 2010 20:44 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 16 Jul 2010 22:01 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| It: Ongelofelijke film, enkel is It teleurstellend eens je Pennywise hebt meegemaakt. Eén gekke opmerking: ik moest de DVD omdraaien in het midden. Letterlijk uit de console halen, omdraaien en er terug insteken zoals een cassette. Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 16 Jul 2010 22:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Joni Philips schreef: | | It: Ongelofelijke film, enkel is It teleurstellend eens je Pennywise hebt meegemaakt. Eén gekke opmerking: ik moest de DVD omdraaien in het midden. Letterlijk uit de console halen, omdraaien en er terug insteken zoals een cassette. Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. |
Ah, een zogeheten Flipper. Dit heb je ook bij de eerste uitgaven van de Friends seizoenen, echter heb ik het nog nooit bij een film gehad. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 16 Jul 2010 22:45 Onderwerp:
| |

|
PREDATORS
Leuke film, mooi vervolg en hij heeft de stijl behouden(als die van de originele Predator van 1987). Hiermee wijs ik onder andere naar dat je niet constant de Predators in beeld hebt(wat het bangelijker maakt).
Ook mooi geacteerd en toch flink wat bekende acteurs.
Het is KNT in België dus no kiddies.
9/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 16 Jul 2010 23:24 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | | Joni Philips schreef: | | It: Ongelofelijke film, enkel is It teleurstellend eens je Pennywise hebt meegemaakt. Eén gekke opmerking: ik moest de DVD omdraaien in het midden. Letterlijk uit de console halen, omdraaien en er terug insteken zoals een cassette. Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. |
Ah, een zogeheten Flipper. Dit heb je ook bij de eerste uitgaven van de Friends seizoenen, echter heb ik het nog nooit bij een film gehad. |
Haat aan Flippers! Dat maakt de DVD extra kwetsbaar. Ik kan nu alleen de eerste deel van IT genieten. De andere kant is bekrast.
Geweldige film IT! Er zou ook een remake komen als het goed is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gideon |
Geplaatst: 16 Jul 2010 23:47 Onderwerp:
| |
![]()
|
Idd, heb ik ook gelezen. IT heeft mij een jeugdtrauma bezorgd, zag um voor het eerst toen ik een jaar of 12 was, daarna zo ongelofelijk bang geweest dat ik de film nooit meer gezien heb
Overigens is het geestig om te zien hoeveel anderen hetzelfde hebben gehad; film (te) jong gezien en um schijt eng vinden. Overigens hoor ik ook vaak dat mensen de film terugzien en het dan eerder lachwekkend vinden. Ook de enige film waarvan ik het lef nog niet heb gehad om het boek te gaan lezen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 17 Jul 2010 00:32 Onderwerp:
| |

|
[quote="PS3gamerXD"]The Shawshank Redemption
9.7/10 verrek! Je hebt gelijk! Ik had hem tot voor kort ook nog niet gezien, maar hij is zeker vet. Een van de bete films die ik heb gezien! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jul 2010 03:14 Onderwerp:
| |

|
The Untouchables - 8.9/10
Net geen meesterwerk. Geweldige film though! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 17 Jul 2010 15:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Seven Pounds: Ontroerende film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 17 Jul 2010 16:37 Onderwerp:
| |

|
The Shawshank Redemption
5/10 voor de moeite, hij slaagde nergens op en was ook heel traag. Duidelijk m'n genre niet maar stond op IMDB op nummer 1. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jul 2010 16:52 Onderwerp:
| |

|
| XboxFan785 schreef: | The Shawshank Redemption
5/10 voor de moeite, hij slaagde nergens op en was ook heel traag. Duidelijk m'n genre niet maar stond op IMDB op nummer 1. |
Really weird taste, dude.
Je weet toch dat entertainment niet enkel draait om geweld en bloed?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lucas |
Geplaatst: 17 Jul 2010 16:57 Onderwerp:
| |

|
"9" ,
7/10 coole animaties alleen het verhaal ging nergens over  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 17 Jul 2010 16:57 Onderwerp:
| |

|
| Whooow you should fix your avatar man! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:00 Onderwerp:
| |

|
Six Days Seven Nights 8/10
Heel leuk avonturische romcom voor een vrijdag avond. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lucas |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:04 Onderwerp:
| |

|
| Aaruman schreef: | | Whooow you should fix your avatar man! |
dacht dat het wel automatisch zou gaan  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| XboxFan785 schreef: | Het is KNT in België dus no kiddies.
| Je weet toch hoe KNT tegenwoordig in België wordt bepaald? Door de filmbedrijven zelf. Want de filmcommissie werkt tegenwoordig niet meer wegens de pensionering van de secretaresse. Daarnaast zegt de Belgische wet eigenlijk dat elke film KNT is tenzij anders beslist. Dus feitelijk zijn ook Pixar films wettelijk KNT in België. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jul 2010 23:11 Onderwerp:
| |

|
Batman Begins - 9/10
Geniale film. Dit is hoe een actiefilm moet zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 18 Jul 2010 09:31 Onderwerp:
| |

|
Youth In Revolt 7.0/10
Leuk filmpje. Ik kon de humor wel waarderen, en de ik vond de karakters charismatisch. Leuke bijrollen van o.a Ray Liotta. Het alter-ego vond ik leuk bedacht, maar verscheen op het eind net iets te vaak. Toch ontstijgt deze film de standaard teen-romcom net dankzij de subtiele en droge humor en de leuke cast. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 164, 165, 166 Volgende |