Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 164, 165, 166  Volgende  
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Inception

9/10, geweldige film(prachtig verhaal en mooie CG afwerking).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RadiusK BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook Inception gezien gisteren. Echt een fantastische film. Het concept en verhaal zijn geniaal en het acteerwerk en de effecten zijn subliem. Eén van de beste films die ik heb gezien en zeker een aanrader om te gaan kijken.

Op IMDb staat de film momenteel zelfs op nummer 3 of all time, maar nieuwe films hebben daar nog al gauw een hoge score. Al denk ik dat het zeker een plaatsje in de de top verdient.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Koen Vrijdag schreef:
Op IMDb staat de film momenteel zelfs op nummer 3 of all time, maar nieuwe films hebben daar nog al gauw een hoge score. Al denk ik dat het zeker een plaatsje in de de top verdient.

Die nummer 3 is inderdaad nog niet echt representatief. Toy Story 3 staat ook nog in de top tien volgnes mij. Natuurlijk komen slechte films niet met zo'n hypestatus in de top tien, alleen goede films, maar goed hij zal nog wel wat zakken.

Verder Yes Man; ik had een stuk slechter verwacht eigenlijk, het viel me alles mee. Gewoon bij vlagen heel komisch, zoals met die perzische vrouw op dat terras, geweldig. Sowieso een leuk bedacht concept, maar ook niet verkeerd uitgewerkt.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Inception blijft echt wel in de top 250 staan, hoor. Hoe hoog, dat is de vraag.

Ik heb al een jaar naar die film zitten uit te kijken maar ik ga 'm nog niet zien geen spoilers please, mensen!
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Euro Trip

Er zitten wel wat grappige stukken in de film
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CowboySpike BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Inception
Kweet niet wat voor een cijfer ik hem moet geven. Haast perfect wel in ieder geval. Mensen die het nog niet hebben gedaan, ZIE inception. Dat is je tientje voor een ticket wel zeker verdiend.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 01:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Gran Torino

Simply on of the best movies.

Binnenkort eens naar the Karate Kid
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Motorcycle Diaries: Het verhaal van Che Guevara op zijn reis om Che te worden. Of je het nu eens bent met wie Che is geworden of niet, maakt niet uit. Het is gewoon een prachtige film.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Kurosaki01 schreef:
Gran Torino

Ja, geweldige film. Clint Eastwoord is net zo geweldig voor als achter de camera.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Kurosaki01 schreef:
Gran Torino

Ja, geweldige film. Clint Eastwoord is net zo geweldig voor als achter de camera.

Ja pfff erg goed!!

The Butterfly Effect. Ook een goede film.^^
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Running Scared 8.2/10

Stoere thriller met een rommelig maar origineel verhaal. De actie is snoeihard en de hele film heeft een soort 'coolness' over zich heen. Verder is het acteerwerk goed; vooral Walker en Farmiga laten zien dat ze heel wat in huis hebben. Aanrader voor thriller en actieliefhebbers

A Cindarella Story 6.9/10

Cheesy as hell, maar in zijn genre best te pruimen. Acteerwerk is maar matig maar daar tegenover stonden wat leuke grapjes en vermakelijke stereotypen.

Gran Torino 8.2/10

Sterke film van en door Clint Eastwood. Boeiend verhaal gecombineerd met sterk acteerwerk. Jammer dat de moraal van de film iets te ver gepusht is door Clint, maar met Gran Torino bewijst de man wel dat hij het, zowel op acteergebied en qua regisseren, nog niet verleerd is.

en vanavond naar Inception=D
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 03:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Inception - 9.6/10

Christopher Nolan is een genie in het vak. Uitstekend acteerwerk, prachtige soundtrack en geniale dialogen maken van deze film een klassieker!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Inception - 9.6/10

Christopher Nolan is een genie in het vak. Uitstekend acteerwerk, prachtige soundtrack en geniale dialogen maken van deze film een klassieker!

SPOILER: Denken jullie dat Cobb aan het einde van de film droomt of echt in de realiteit zit? Zou zijn totem vallen of toch nog eeuwig blijven ronddraaien? (einde)
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Inception

Een erg goede film !

1 ding waar ik dan toch echt super aan erger in de film is het einde...
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 01:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Predators

Goede actiefilm met een epic duel tussen een yakuza en een predator
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 05:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Christian Vuye schreef:
Inception - 9.6/10

SPOILER: Denken jullie dat Cobb aan het einde van de film droomt of echt in de realiteit zit? Zou zijn totem vallen of toch nog eeuwig blijven ronddraaien? (einde)
Het is puur bedoeld als zo'n 'open for interpretation' geval en laat ik het daarom daarbij.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Inception

Goede film met een leuk concept, doet je ook eens goed nadenken tijdens het kijken. Echter niets te ingewikkeld, het blijft makkelijk om het verhaal te volgen.

CowboySpike schreef:
Christian Vuye schreef:
Christian Vuye schreef:
Inception - 9.6/10

Het is puur bedoeld als zo'n 'open for interpretation' geval en laat ik het daarom daarbij.

Citaat:
1 ding waar ik dan toch echt super aan erger in de film is het einde...

-Hij was wel duidelijk zijn gewicht aan het verliezen en stond op het punt om te vallen imo. Wat echter de doorslag geeft is de theorie omtrent de trouwring. Cobb draagt in elke droom zijn trouwring, terwijl dit niet het geval is wanneer hij zich in de realiteit bevind. In de laatste scene draagt hij de trouwring niet meer, dus bevind hij zich terug in de realiteit. Bij de oude Saito droeg hij hem nog, na het wakker worden niet meer. -

Het is dus feitelijk geen open einde.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Shutter Island

Tja, als je "de grote plot twist" al na een half uur ziet aan komen (en eigenlijk alleen maar hoopt op een dubbele plot twist) lijkt de film een beetje langdradig. Wel hele mooie themas en goed geschreven, maar af en toe wordt er wel een beetje geacteerd alsof ze in een boek spelen.

7.5/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Blindness: Prachtige aanpassing van Stad der Blinden. Belangrijkste elementen zijn behouden en alles wordt goed overgebracht.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Jul 2010 01:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Iron Man,

Wat een verse film zeg.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jul 2010 07:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Spider-Man 3: Ze hebben te veel willen doen in 1 film, maar viel mee. Ik had op voorhand veel kritiek gehoord.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 28 Jul 2010 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Kick-Ass

Heerlijke duistere film met donkere humor!
Alleen jammer dat je niet echt veel van Big-daddy ziet, had hem graag wat meer in actie gezien.

9/10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Jul 2010 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Tweede keer dat ik Kickass keek vond ik het een vreselijke kutfilm. Geforceerd as hell, over het algemeen vervelende humor en slecht acteerwerk van met name Hitgirl en haar akelige pa.

Inception

Zeer geniale film die helaas wat ziel mist. Desalniettemin de beste film van het jaar.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Jul 2010 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Spider-Man 3: Ze hebben te veel willen doen in 1 film, maar viel mee. Ik had op voorhand veel kritiek gehoord.

Kritiek ging vooral naar Venom. Venom was nogal een teleurstelling en hij had te weinig screentime.

Dammit! Zodra ik in Nederland ben ga ik naar Inception!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Boondock Saints: Lekker filmpje; hoewel de opnamekwaliteit wel wat tegenvalt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 119 van 166

Ga naar: