Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Tom_V |
Geplaatst: 07 Jun 2007 09:46 Onderwerp: Hoezo, slechte controller?
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 07 Jun 2007 10:04 Onderwerp:
| |

|
Wie heeft ooit gezegd dat dat een slechte controller is?!
De controller kent de beste knoppenlayout ooit, ligt goed in de hand en heeft heerlijke triggers. Enige vervelende is de uberirritante d-pad waarmee je amper iets kunt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 07 Jun 2007 10:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Heck, ik vond een gamepad nooit nodig tot ik die controller ooit in m'n handen had. Nu heb ik hem al meer dan een jaar als heerlijk werkende gamepad (minus wat irritant drivergeklooi, maar het voert te ver om dat hier uit te leggen).
Deze is wat duidelijker:
Dit is geen trucage? |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Killer |
Geplaatst: 11 Jun 2007 13:41 Onderwerp:
| |
|
Wat hebben eigenlijk jouw foto's te maken met de titel? Ik dacht dat je je argumenten ging vertelen waarom je het wel of niet een goede controller vind. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Jun 2007 13:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Master Killer schreef: | Wat hebben eigenlijk jouw foto's te maken met de titel? Ik dacht dat je je argumenten ging vertelen waarom je het wel of niet een goede controller vind. | Zelfs het Amerikaanse leger gebruikt de controller dus kan toch niet slecht zijn. Het is weliswaar ook gewoon de goedkoopste van de drie next-gen controllers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 11 Jun 2007 13:57 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Master Killer schreef: | Wat hebben eigenlijk jouw foto's te maken met de titel? Ik dacht dat je je argumenten ging vertelen waarom je het wel of niet een goede controller vind. | Zelfs het Amerikaanse leger gebruikt de controller dus kan toch niet slecht zijn. Het is weliswaar ook gewoon de goedkoopste van de drie next-gen controllers. |
Voilà. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 11 Jun 2007 19:25 Onderwerp:
| |

|
Roderick je zegt dat ze de besten knoppenlayout hebben .
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Jun 2007 19:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Hun analoge sticks staan iets verder uit elkaar wat geen slechte beslissing is, maar aan de andere kant zijn de knoppen niet drukgevoelig wat bij sommige games echt een verschil maakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 12 Jun 2007 00:51 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Hun analoge sticks staan iets verder uit elkaar wat geen slechte beslissing is, maar aan de andere kant zijn de knoppen niet drukgevoelig wat bij sommige games echt een verschil maakt. |
BULL-SHIT!
Dat zegt de Sony fan echt. De DC, Xbox en Xbox 360 controller hebben 2 triggers voor de momenten dat er drukgevoeligheid (dus analoge controls) nodig zijn. Er hoeft echt géén hele buttonlayout drukgevoelig te zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Jun 2007 13:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Roderick schreef: | Joni Philips schreef: | Hun analoge sticks staan iets verder uit elkaar wat geen slechte beslissing is, maar aan de andere kant zijn de knoppen niet drukgevoelig wat bij sommige games echt een verschil maakt. |
BULL-SHIT!
Dat zegt de Sony fan echt. De DC, Xbox en Xbox 360 controller hebben 2 triggers voor de momenten dat er drukgevoeligheid (dus analoge controls) nodig zijn. Er hoeft echt géén hele buttonlayout drukgevoelig te zijn. | De faceknoppen zijn het echter niet wat toch een verschil maakt in sommige games. MGS2 zonder zulke knoppen spelen bijvoorbeeld is onmogelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 12 Jun 2007 18:19 Onderwerp:
| |

|
I completely disagree, er zijn 0,0 games die er zinnig gebruik van maken. Triggers ftw en de rest lekker rammen op de knoppen waarbij t niet uitmaakt hoe hard. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mokroveli |
Geplaatst: 12 Jun 2007 23:03 Onderwerp:
| |

|
De D-pad is slecht, das een feit.
De menu-knop is naar mijn mening niet goed gepositioneerd. Vaak glijdt mijn vinger tijdens een potje DOA4 in het heetst van de strijd per ongeluk op de menuknop wanneer ik er een slag-combo uit wil slaan. Vrienden hebben er ook last van.
Ook vind ik de controller nog steeds aan de grote kant. In het verleden heb ik tijdens het spelen last van kramp gehad omdat de controller niet lekker in mijn handen lag. Maar dat kan trouwens aan mij liggen, ik heb nu eenmaal kleine handjes . |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Killer |
Geplaatst: 20 Aug 2007 12:29 Onderwerp:
| |
|
Ik vind de controller helemaal goed. Behalve de D-pad. D-pad naar links kan ik nog makkelijk indrukken door mijn links duim lichtjes naar rechts te kantelen. Maar om D-pad omhoog in te drukken moet ik wel even een halve seconden van mijn analoge stick af. Bij games als Gears of War is dat helemaal niets zo erg. De gameplay is langzamer. en kun je snel en makkelijk zo je wapen wisselen. Alleen bij shadowrun waar ik liefst als een gek op D-pad omhoog zou drukken is dat iets moeilijker. Een erg goede strategie trouwens. Dan weet je snel waar een vijand is ook al zie jij hem/haar helemaal niet op grote afstanden. Gewoon om de 2 seconden in drukken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 20 Aug 2007 16:38 Onderwerp:
| |
|
ik vind het een heerlijke controller, zelfs de D-pad, maar het ligt er aan waarvoor hij gebruikt worde heh, bij gears of war, was het om wapens te wisselen dat werkte gewoon goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
360spin! |
Geplaatst: 08 Sep 2007 10:53 Onderwerp:
| |

|
van de drie controllers vind ik die van de xbox360 tog et lekkerst in vergelijking met de ps3 en wii. het is gewoon een lekker in de hand controller en dat heb ik bij ps controller niet echt. daarintegen was de eerste xbox controller Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Digital Knight |
Geplaatst: 01 Okt 2007 17:36 Onderwerp:
| |

|
Ik heb ook niets aan te merken op deze controller, ik vind het van de 3 next gen machines de lekkerste om mee te spelen.
Microsoft heeft veel geleerd van hun fouten in het design van de eerste controller voor de Xbox 1. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Okt 2007 19:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit, maar nog nooit per ongeluk de Home knop geraakt op de PS3. Iedereen die mij ooit Kameo heeft zien spelen, weet dat op de 360 anders is. Ook redelijk logisch aangezien het op de PS3 een kleine knop is die je moet indrukken en op de 360 een grote knop die je enkel licht moet aanraken. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 26 Okt 2007 20:49 Onderwerp:
| |

|
Bedoel je deze knop?
 |
|
Terug naar boven |
|
|
bearrr |
Geplaatst: 26 Okt 2007 20:56 Onderwerp:
| |

|
ik druk altijd op die knop als ik mijn game wil pauzeren. Frustrerend, maar ja. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 26 Okt 2007 21:16 Onderwerp:
| |

|
Daar moet je toch echt op drukken en niet eventjes aanraken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 27 Okt 2007 11:56 Onderwerp:
| |

|
xbox 360 schreef: | Mokroveli schreef: | De D-pad is slecht, das een feit.
De menu-knop is naar mijn mening niet goed gepositioneerd. Vaak glijdt mijn vinger tijdens een potje DOA4 in het heetst van de strijd per ongeluk op de menuknop wanneer ik er een slag-combo uit wil slaan. Vrienden hebben er ook last van.
Ook vind ik de controller nog steeds aan de grote kant. In het verleden heb ik tijdens het spelen last van kramp gehad omdat de controller niet lekker in mijn handen lag. Maar dat kan trouwens aan mij liggen, ik heb nu eenmaal kleine handjes . |
ik heb bij een vriend op de ps3 gespeelt maar daar heb ik meer laast van de menu-knop en de start knop ik heb zelf een xbox 360  |
Je meent het. |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 27 Okt 2007 14:05 Onderwerp:
| |

|
zit alleen zo'n lomp blok onder voor de rest is die pirma |
|
Terug naar boven |
|
|
VHsBack |
Geplaatst: 03 Nov 2007 13:12 Onderwerp:
| |

|
de enige reden waarom ik een xbox360 heb gekocht is dat de controler goed is. Ik snap niet dat andere mensen een lichte kleine speelgoed controler willen hebben waar de analoge sticks ook nog op de verkeerde plekken zitten. |
|
Terug naar boven |
|
|
tmffirework |
Geplaatst: 05 Mei 2008 19:22 Onderwerp:
| |
|
VHsBack schreef: | de enige reden waarom ik een xbox360 heb gekocht is dat de controler goed is. Ik snap niet dat andere mensen een lichte kleine speelgoed controler willen hebben waar de analoge sticks ook nog op de verkeerde plekken zitten. |
is dat de enige reden
Maar ik ben inderdaad ook erg tevreden met mijn controler. Echt super ontwerp, niks aan veranderen. Werkt prima zo! En zelfs in het leger weten ze dat ! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |