Wat denken jullie over homoseksualiteit? |
Ik vind het iets normaals en ik accepteer het |
|
45% |
[ 26 ] |
Ik vind het niet iets normaals, maar ik accepteer het wel |
|
38% |
[ 22 ] |
Ik accepteer het niet |
|
10% |
[ 6 ] |
Ik ben zelf homoseksueel geaard |
|
5% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 57 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 20 Jun 2010 23:00 Onderwerp:
| |

|
@goof: 'Degene die zich het minst netjes gedroeg, was Louis zelf.'
Dus jij vind discriminerende opmerkingen, respectloos voor een slag mensen (geschat op zo'n 600.000.000) netter dan een paar mensen terechtwijzen met niet mis te verstane woorden? |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 20 Jun 2010 23:42 Onderwerp:
| |

|
Louis Tinner schreef: | @goof: 'Degene die zich het minst netjes gedroeg, was Louis zelf.'
Dus jij vind discriminerende opmerkingen, respectloos voor een slag mensen (geschat op zo'n 600.000.000) netter dan een paar mensen terechtwijzen met niet mis te verstane woorden? |
Jij was toch diegene die iedereen een idoot noemde die zijn harde mening gaf omtrent homo's? Dat vond ik pas idioot.  |
|
Terug naar boven |
|
|
kaart |
Geplaatst: 21 Jun 2010 01:21 Onderwerp:
| |
|
Ik merk dat er nogal wat kritiek is op religie ivm. homoseksualiteit, er staan inderdaad teksten in de Bijbel die homoseksualiteit (zouden kunnen) afwijzen. Daarin tegen is het niet helemaal zeker wat er precies met deze teksten bedoeld wordt en verschilt dit ook per vertaling.
Ook per christen en kerkgemeente verschilt de houding tegenover homoseksualiteit. Er zijn bijvoorbeeld christenen die tegen zijn maar daarin tegen zijn er zelfs kerken waar homohuwelijken gehouden worden.
Voor meer info over christendom en homoseksualiteit zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Christendom_en_homoseksualiteit. Over homoseksualiteit en andere religies kan ik geen uitspraken doen, daar ben ik niet zo bekend mee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 21 Jun 2010 01:29 Onderwerp:
| |

|
Het probleem ook is met iemand die homoseksueel is met een religie het erg zwaar kan hebben. Ze kunnen worden buitengesloten, gepest, geforceerd te stoppen of ze een ziekte hebben, vermoord, etc. Bepaalde landen gaan echt te ver met dit soort dingen.
Ik ken genoeg mensen met een religie die er vrede mee hebben en het negeren. Helaas doet niet iedereen hier aan mee. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 21 Jun 2010 11:43 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Het probleem ook is met iemand die homoseksueel is met een religie het erg zwaar kan hebben. Ze kunnen worden buitengesloten, gepest, geforceerd te stoppen of ze een ziekte hebben, vermoord, etc. Bepaalde landen gaan echt te ver met dit soort dingen.
Ik ken genoeg mensen met een religie die er vrede mee hebben en het negeren. Helaas doet niet iedereen hier aan mee. | je kan niet ver genoeg gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 21 Jun 2010 11:48 Onderwerp:
| |

|
Bepaalde forum members laten zich weer erg kennen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 21 Jun 2010 11:58 Onderwerp:
| |

|
volgens mij wordt homoseksualiteit door een hormoonafwijking voor de geboorte veroorzaakt. Normaal wordt gekenmerkt door de rest van de samenleving. Dus nee het is niet normaal, maar ik vind het niet erg als ik het niet hoef te zien  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 21 Jun 2010 12:01 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | Lawliet schreef: | Het probleem ook is met iemand die homoseksueel is met een religie het erg zwaar kan hebben. Ze kunnen worden buitengesloten, gepest, geforceerd te stoppen of ze een ziekte hebben, vermoord, etc. Bepaalde landen gaan echt te ver met dit soort dingen.
Ik ken genoeg mensen met een religie die er vrede mee hebben en het negeren. Helaas doet niet iedereen hier aan mee. | je kan niet ver genoeg gaan. |
Stel je voor dat mannen elkaar konden bevruchten en een baarmoeder hadden. Zouden we dan alle hetero's moeten gaan uitroeien. Het slaat gewoon nergens op dat je er een probleem van zou maken. Sommige mannen houden van andere mannen, dat is toch gewoon zo, dat laat je toch gewoon lekker gebeuren? Ik vind spinazie echt goor, moet ik dan alle mensen die spinazie wel lekker vinden maar doodmaken? |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jun 2010 21:03 Onderwerp:
| |

|
Goof schreef: | Louis Tinner schreef: | @goof: 'Degene die zich het minst netjes gedroeg, was Louis zelf.'
Jij was toch diegene die iedereen een idoot noemde die zijn harde mening gaf omtrent homo's? Dat vond ik pas idioot.  |
Ja dat klopt!
Jij was toch degene die ervan overtuigd was dat fable 3 niet voor homo's bedoeld was? Dat homo's niet tot de doelgroep behoorde en vooral casual games spelen? En kan ik aannemen dat iemand die homosexualiteit een ziekte vind, fuck homo's zegt en homosexualiteit als iets abnormaals bestempeld, netter dan iemand een idioot noemen? Alsjeblieft deze keer een antwoord inplaats van een vraag terug.
Maar ik had je geen idioot moeten noemen, het is gewoon pure onwetendheid.
Wat ik er verder over kwijt wil:
Het is interessant hoe homosexualiteit uit een sociaal-cultureel perspectief gezien wordt (hedendaags en historisch), maar ik vind het interessanter om het te bekijken uit evolutionair standpunt. Het is makkelijk om te denken dat homosexualiteit raar of verkeerd is omdat voor de voortplanting van (de meeste) dieren en dus mensen(!) sex tussen de twee geslachten plaats moet vinden. Nou is dit laatste wel correct, maar je moet je afvragen wat nodig is voor sex.
Ten eerste geslachtorganen en vruchtbare organismen. Ten tweede een chemische reactie die er voor zorgt dat het organisme de behoefte krijgt om sex te bedrijven. Het is wel zo handig als het organisme de behoefte heeft om dit met zijn/haar eigen soort te doen (wat niet altijd het geval is ) of een andere soort waarbij er vruchtbare nakomelingen uit kunnen komen. Je moet je niet blind staren op het verschil tussen mannen en vrouwen of kruisingen daarvan, het is en blijft eenzelfde soort (en nee, ze komen niet beide van een verschillende planeet). Ten derde is sex evolutionair gezien het meest effectief als het met met het andere geslacht bedreven wordt.
Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat evolutionair gezien, dus voor de voortplanting van de soort, sex met het andere geslacht op de laatste plek komt.
De scheiding van de sexen wordt vaak overdreven. Bovendien kunnen homosexuelen ook gewoon voor nageslacht zorgen. Dieren neuken zo'n beetje alles wat los en vast zit, andere soorten, zelfde sexe, levende en dode dieren (zie homofiele necrofiele eend http://www.zie.nl/video/wetenschap/Homoseksuele-necrofilie-bij-de-wilde-eend/m1bzw7rfm2c0 ). Het is wrs allemaal gewoon een uiting van de behoefte om voor zo veel mogelijk succesvolle nakomelingen te zorgen.
Nou ja ik ben een beetje afgedwaald maar de conclusie is: Er is dus niks abnormaals aan homosexualiteit. Naast dat er niks mis mee is om van iemand te houden, van welk geslacht dan ook.
Peace, Love & Happiness
Louis Tinner |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 21 Jun 2010 21:09 Onderwerp:
| |

|
Veel te moeilijk, in het kort ff stemmen:
Wie is voor, en wie is tegen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jun 2010 21:10 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | Veel te moeilijk, in het kort ff stemmen:
Probeer ik er wat niveau en iets interessant in te brengen, krijg je dit  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 21 Jun 2010 21:30 Onderwerp:
| |

|
Louis Tinner schreef: | Danny Ouderling schreef: | Veel te moeilijk, in het kort ff stemmen:
Probeer ik er wat niveau en iets interessant in te brengen, krijg je dit  |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jun 2010 21:52 Onderwerp:
| |

|
pfeww gelukkig (zie +- topic), anders zou ik gamed verlaten (zie +- topic) |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 21 Jun 2010 21:54 Onderwerp:
| |

|
Louis Tinner schreef: | pfeww gelukkig (zie +- topic), anders zou ik gamed verlaten (zie +- topic) |
Joining the Resistance? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 21 Jun 2010 22:00 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Louis Tinner schreef: | Nou ja ik ben een beetje afgedwaald maar de conclusie is: Er is dus niks abnormaals aan homosexualiteit. Naast dat er niks mis mee is om van iemand te houden, van welk geslacht dan ook.
Peace, Love & Happiness
Louis Tinner |
Mooi stukje tekst Louis (niet alleen deze quote ), ben het dan ook met je eens.
Ow en Danny, stop met trollen, die pics zijn buiten proporties en totaal irrelevant voor dit topic  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 21 Jun 2010 22:06 Onderwerp:
| |

|
Dan zal ik mijn mening geven:
Ik zelf vind homoseksualiteit iets gewoons, hoewel dat in mijn familie anders ligt. Mijn opa bijvoorbeeld kan het niet laten om willekeurig "kijk, een homo" te roepen . Heb ik ooit iets van gezegd, hierover werd hij alleen maar boos.
Raar vind ik het dus dat homo's niet ge-accepteert worden, iets wat mij dus dood normaal lijkt.
Aan de andere kant snap ik mensen ook wel die iets tegen homo's hebben. Vaak kan door een persoonlijke ervaring je beeld over een groep veranderen. Ik heb zelf een homo in de klas zitten (althans, dat denken we), en je merkt wel dat ie vaak naar andere jongens kijkt, wat voor sommigen natuurlijk ook niet gemakkelijk is. Maar het is een aardige jongen hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 21 Jun 2010 22:17 Onderwerp:
| |

|
Tja je hebt ook mensen die homo's smerig vinden , maar Lesbienes accepteren ze dan wel , dat vind ik helemaal vaag =/ .
Maarja homoseksualiteit word tegenwoordig toch wel door de meeste mensen ge-accepteerd ?
In mijn familie en vrienden kring gelukig wel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jun 2010 22:25 Onderwerp:
| |

|
@stefan: dankje
@danny: nee, ben eerder een katalysator in de ontwikkeling van de zogenaamde resistance (klokkenluider). En laat die opa's en oma's maar zeuren, zo is mijn 'schoonoma' van mening dat alle duitsers klootzakken zijn. Ik ben voor meer focus op de jongere generaties, voor meer educatie, tolerantie en hoop. Maar ja schijnbaar gaat dat downhill (zie uitslagen verkiezingen van scholieren )
edit: nog iemand dat filmpje van die homofiele necrofiele verkrachter van een eend gezien?  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 21 Jun 2010 22:31 Onderwerp:
| |

|
Feitelijk kan je geen necrofiele verkrachter zijn, omdat als het slachtoffer verkracht word, deze al dood is en het dus niet tegen zijn/haar wil is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 21 Jun 2010 22:33 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Louis Tinner schreef: | edit: nog iemand dat filmpje van die homofiele necrofiele verkrachter van een eend gezien?  |
Net even gekeken, dat was echt een ontiegelijk vaag stukje video. Nog gekker was dat stukje over schaamluis op het einde, bij het scheren van je schaamhaar vernietig je namelijk de biotoop van die beesten en daarbij dreigt er kans op uitsterven. De perfecte reden natuurlijk om er wat te verzamelen; zelden zo gelachen om een interview met een bioloog  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 21 Jun 2010 22:35 Onderwerp:
| |

|
Louis Tinner schreef: | edit: nog iemand dat filmpje van die homofiele necrofiele verkrachter van een eend gezien?  |
Net ff zitten kijken, echt wtf... En dan ook dat stukje van die biotoopvernietiging van de schaamluis :') |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 21 Jun 2010 22:39 Onderwerp:
| |

|
@danny: volgens mij is verkrachten zonder instemming, iemand kan ook een bewusteloos iemand verkrachten, wat dus ook strafbaar is. Maar goed deze eend heeft ook zijn verdiende loon gekregen (opzetting is een behoorlijk zware straf of niet? )
@stefan: haha ja en hij brengt het zo droog  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 21 Jun 2010 22:50 Onderwerp:
| |

|
@Louis
Als je necrofiel bnt wil je alleen maar met lijken F-kn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 21 Jun 2010 23:09 Onderwerp:
| |

|
Louis Tinner schreef: | Goof schreef: | Louis Tinner schreef: | @goof: 'Degene die zich het minst netjes gedroeg, was Louis zelf.'
Ja dat klopt!
Jij was toch degene die ervan overtuigd was dat fable 3 niet voor homo's bedoeld was? Dat homo's niet tot de doelgroep behoorde en vooral casual games spelen? En kan ik aannemen dat iemand die homosexualiteit een ziekte vind, fuck homo's zegt en homosexualiteit als iets abnormaals bestempeld, netter dan iemand een idioot noemen? Alsjeblieft deze keer een antwoord inplaats van een vraag terug.
|
Ik bedoelde gewoon: als fable III nou een grote homo-fanbase had gehad, zou ik de toepassing nog kunnen begrijpen. Maar dat is wsl niet zo. Tuurlijk zijn er wel homo's die Fable III zullen spelen, maar niet veel. Je moet ook geen positieve reclame maken voor homosexualiteit, want dat brengt men misschien op verkeerde ideëen.
Ik blijf bij de mening dat homo's over het algemeen meer van casual games houden trouwens.
De uitspraak 'fuck homo's was idd dom, maar ik vind dat men mag zeggen dat homosexualiteit een ziekte is of abnormaal, vanwege de vrijheid van meningsuiting. Het zou me ook niet verbazen als sommige homo's een bepaalde afwijking in de hersenen hebben, volgens mij is dat ook zo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 22 Jun 2010 00:06 Onderwerp:
| |

|
Bedankt voor je reactie. Van alle Fable 3 spelers zal zo'n 10% homo zijn, dat is toch een behoorlijk aantal. En geen positieve reclame maken voor homosexualiteit? Hoe kan promotie tot acceptatie iets negatiefs zijn? Denk je echt dat in aanmerking komen met zaken die te maken hebben met homosexualiteit ervoor kan zorgen dat meer mensen homo worden of homosexuele gevoielens krijgen? Kom op zeg, dat is wel een heel achterhaalde, ondoordachte, naieve en domme opmerking. Kan het zijn dat je streng gelovig bent?
En wel typerend dat je zegt dat homo's een afwijking in de hersenen hebben. Homo's krijgen een andere chemische reactie (ook wel gevoelens genoemd) bij mannen of vrouwen dan hetero's ja. Maar door het een afwijking te noemen, veroordeel je het direct en impliceer je dat er iets mis mee is. En dat is het niet!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |