Wat denken jullie over homoseksualiteit? |
Ik vind het iets normaals en ik accepteer het |
|
45% |
[ 26 ] |
Ik vind het niet iets normaals, maar ik accepteer het wel |
|
38% |
[ 22 ] |
Ik accepteer het niet |
|
10% |
[ 6 ] |
Ik ben zelf homoseksueel geaard |
|
5% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 57 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
Mafusto |
Geplaatst: 19 Jun 2010 18:30 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | nooit maar dan ook nooit zal ik homosexualiteit als iets normaals zien, het gaat tegen alle normen en waarden in. En dan houd ik het nog beleefd, het verafschuwd mij om homo's te zien. |
Dit heb ik dus met travestieten
Dit is iets persoonlijks (Brr) |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 19 Jun 2010 18:33 Onderwerp:
| |

|
ik heb met 1ne in de klas gezeten. en dat was zo klote dat ik er nu een hekel aan gekregen heb. gaan jullie maar eens na lichamelijke opvoeding de douche in terwijl er 1ne de hele tijd naar u aant staren is en vraagt of je met hem in de douche wilt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
| |
Eindredacteur

|
JasperCLA schreef: | Divine Rage schreef: | Mafusto schreef: | Citaat: | Ik vind het iets normaals en ik accepteer het |
Dat dus. |
Als iemand mij meld dat ie homoseksueel geaard is, dan verrast mij dit wel. Ik accepteer het dan ook wel weer. |
Wel dat bestempel ik dan als niet 'normaal' zoals ik 'normaal' ben. Mijn begrip normaal is wss breder dan dat van de rest 'Normaal' is ook geen streefdoel, dat bedoel ik helemaal niet. | Dat is een logisch gevoel, het is anders. Niet slechter, niet beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
| |
Eindredacteur

|
streetfighter schreef: | ik heb met 1ne in de klas gezeten. en dat was zo klote dat ik er nu een hekel aan gekregen heb. gaan jullie maar eens na lichamelijke opvoeding de douche in terwijl er 1ne de hele tijd naar u aant staren is en vraagt of je met hem in de douche wilt  | Onthoud dat voor later wanneer je op stap gaat en een meisje probeert te versieren.  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 19 Jun 2010 18:35 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | streetfighter schreef: | ik heb met 1ne in de klas gezeten. en dat was zo klote dat ik er nu een hekel aan gekregen heb. gaan jullie maar eens na lichamelijke opvoeding de douche in terwijl er 1ne de hele tijd naar u aant staren is en vraagt of je met hem in de douche wilt  | Onthoud dat voor later wanneer je op stap gaat en een meisje probeert te versieren.  |
ik moet er geen versieren want ik heb er al 1  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
| |

|
@ Joni
I lol'd
@ Streetfighter
Waarom gelijk alle homo's over 1 kam scheren door 1 ervaring? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
| |

|
streetfighter schreef: | ik heb met 1ne in de klas gezeten. en dat was zo klote dat ik er nu een hekel aan gekregen heb. gaan jullie maar eens na lichamelijke opvoeding de douche in terwijl er 1ne de hele tijd naar u aant staren is en vraagt of je met hem in de douche wilt  |
Ik heb ook iemand gekend die op z'n netlog verkondigde dat hij door zijn opa werd gen*** alle ja... Je hebt altijd aandachtsletten die een bepaalde groep in een slecht daglicht zetten. Maar ik heb het over de homo's die hun puberjaren gepasseerd zijn en zich 'normaal' (ben ik weer met dat woord ) willen gedragen.
@
"Dat is een logisch gevoel, het is anders. Niet slechter, niet beter."
Wel ja, niet normaal dus  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 19 Jun 2010 18:38 Onderwerp:
| |

|
Jasper gebruik een ander woord dan normaal. Niemand is normaal. Jij niet, ik niet, en ook niemand anders hier op Gamed. Elk mens heeft wel iets waardoor hij/zij niet als "normaal" gezien wordt. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 19 Jun 2010 18:40 Onderwerp:
| |

|
al die homo's hier op school zijn zo. ze hebben er zelfs 2 betrapt samen in een douche . de meeste leerkrachten hier hebben het ook niet meer op homo's . bij mij op stage is er ook 1ne maar die gedraagt zich normaal en als ze zo doen heb ik er geen problemen mee  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Jun 2010 18:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mwa normaal vind ik het net niet, gewoon vreemd en tegennatuurlijk misschien want het is natuurlijk the obvious dat we geschapen zijn om seks te hebben met het andere geslacht. Maar tegennatuurlijk moet je dus niet te negatief opvatten hoor, niet dat ik ervan walg.
Maar ik accepteer het wel gewoon - een vriend van me twijfelt zelfs of hij het is, maar verder accepteer ik het ook... Laat mensen gewoon doen wat ze willen, niemand heeft er last van denk ik, behalve dat het een apart gezicht is natuurlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 19 Jun 2010 19:30 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Mwa normaal vind ik het net niet, gewoon vreemd en tegennatuurlijk misschien want het is natuurlijk the obvious dat we geschapen zijn om seks te hebben met het andere geslacht. Maar tegennatuurlijk moet je dus niet te negatief opvatten hoor, niet dat ik ervan walg.
Maar ik accepteer het wel gewoon - een vriend van me twijfelt zelfs of hij het is, maar verder accepteer ik het ook... Laat mensen gewoon doen wat ze willen, niemand heeft er last van denk ik, behalve dat het een apart gezicht is natuurlijk. |
Hehe iemand met dezelfde mening  |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 19 Jun 2010 19:38 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het niet normaal, gewoon omdat ik het niet kan begrijpen. Ik vind het eigenlijk ook walgelijk als je twee mannen ziet zoenen. Maar mijn geschiedenis leraar is ook homo. Ik hoorde dat pas nadat ik al ongeveer een jaar les van hem heb gehad. Het was me nooit opgevallen dat hij 'anders' is. Ik accepteer het dus wel. Ieder mens is anders. Daar moet je maar mee leven. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 19 Jun 2010 19:46 Onderwerp:
| |

|
PS3gamerXD schreef: | Ik vind het niet normaal, gewoon omdat ik het niet kan begrijpen. Ik vind het eigenlijk ook walgelijk als je twee mannen ziet zoenen. Maar mijn geschiedenis leraar is ook homo. Ik hoorde dat pas nadat ik al ongeveer een jaar les van hem heb gehad. Het was me nooit opgevallen dat hij 'anders' is. Ik accepteer het dus wel. Ieder mens is anders. Daar moet je maar mee leven. |
Wij hebben een leraar godsdienst die homofiel is. Hij lacht er zelf wel mee en daagt zijn leerlingen ook uit om er iets verkeerds over te zeggen. Daarna leeft hij zich uit op die persoon voor de rest van het jaar Echt lachen met die kerel xD |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 19 Jun 2010 19:56 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Waarom die haat? Als er ook maar een homofoob hier is die mij uit kan leggen waarom hij homo's haat behalve het feit dat je het vies vindt, want dat vind ik toch een heel zwak excuus. Bang zijn voor iets waar ze jou niet zo snel mee lastig zullen vallen is best triest.  | oke, laat ik het zo uitleggen: als ik denk aan dom denk ik aan ezel, maar zelfs een ezel weet dit: mannetje-vrouwtje en niet mannetje-mannetje. maar een homo weet dat niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:01 Onderwerp:
| |

|
Mensen zijn complexe wezens. Je kan ze niet vergelijken met iets als ezels, dat is iets als boeken vergelijken met fietsen, oftewel dat is onzin. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:02 Onderwerp:
| |

|
Mjah, als je er een studie zou over laten doen dan zou men wrs tot de conclusie komen dat Homoseksualiteit tegen de natuur in is? En dus niet normaal...
Zelf maakt het me niet uit hoor...Mensen doen maar wat ze willen zolang ze me maar niet lastig vallen.... |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:07 Onderwerp:
| |

|
edit
Laatst aangepast door musthavethisgame op 05 Nov 2010 13:21; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:09 Onderwerp:
| |

|
Mwa ik denk dat veel mannen het wel walgelijk vinden om 2 mannen te zien zoenen, het heeft gewoon iets ongewoons.
Zolang ze zich maar niet nichterig gedragen, vind ik dat er niet veel ongewoons aan is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
no-ps3-no-living schreef: | Kurosaki01 schreef: | Waarom die haat? Als er ook maar een homofoob hier is die mij uit kan leggen waarom hij homo's haat behalve het feit dat je het vies vindt, want dat vind ik toch een heel zwak excuus. Bang zijn voor iets waar ze jou niet zo snel mee lastig zullen vallen is best triest.  | oke, laat ik het zo uitleggen: als ik denk aan dom denk ik aan ezel, maar zelfs een ezel weet dit: mannetje-vrouwtje en niet mannetje-mannetje. maar een homo weet dat niet. | Een ezel is een slim dier. Het stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen en toch: http://www.garagetv.com/video-gallery/chablis/Ezel_wil_van_de_grond_met_man.aspx |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:21 Onderwerp:
| |

|
Ipv dat ze die man gaan helpen xD
Kende het al, prachtig gwoon :') |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Zou ook gewoon levensgevaarlijk zijn om te gaan helpen, die halen hard uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:36 Onderwerp:
| |

|
Als ze in de gaten hadden dat het levensgevaarlijk was, zouden ze er niet zo bij staan lachen lijkt me.
Nou ja, om weer terug on-topic te gaan:
Het valt me op dat er best veel mensen zijn hier die het in ieder geval accepteren. Gelukkig maar.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:51 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | Kurosaki01 schreef: | Waarom die haat? Als er ook maar een homofoob hier is die mij uit kan leggen waarom hij homo's haat behalve het feit dat je het vies vindt, want dat vind ik toch een heel zwak excuus. Bang zijn voor iets waar ze jou niet zo snel mee lastig zullen vallen is best triest.  | oke, laat ik het zo uitleggen: als ik denk aan dom denk ik aan ezel, maar zelfs een ezel weet dit: mannetje-vrouwtje en niet mannetje-mannetje. maar een homo weet dat niet. |
Wow dit is zo'n fantastisch argument dat ik niet weet wat ik moet zeggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 19 Jun 2010 20:58 Onderwerp:
| |

|
Er zijn theorieën dat iedereen in principe homosexuele gevoelens heeft. De Christense basis die onze maatschappij erg sterk heeft beïnvloed zegt alleen dat homosexualiteit iets fouts is, en omdat mensen mentaal zo beinvloed zijn door die verhalen in de middeleeuwen is het niet meer normaal. Het sterkste argument voor het feit dat homosexualiteit in principe iets normaals is, is dat het bij de Romeinen doodnormaal was, en mannen soms zelfs geliefder waren als seksobject dan vrouwen.
Overigens vind ik vrouwen persoonlijker gewoon veel mooiere wezens dan kerels, en kan ik er zelfs slechts tegen om te lang met alleen maar mannen te zitten, dus ik heb zelf geen homosexuele gevoelens. Maar voor mij is homosexualiteit doodnormaal. Misschien ook omdat we veel kennissen hebben die het zijn en er zelfs in mijn directe familiekring homosexualiteit plaatsvindt. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 19 Jun 2010 21:22 Onderwerp:
| |

|
Mensen die er tegen zijn omwille hun religie vind ik echt triest. Maar ja.. dat zijn mensen met religie sowieso al  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |