Wat denken jullie over homoseksualiteit? |
Ik vind het iets normaals en ik accepteer het |
|
45% |
[ 26 ] |
Ik vind het niet iets normaals, maar ik accepteer het wel |
|
38% |
[ 22 ] |
Ik accepteer het niet |
|
10% |
[ 6 ] |
Ik ben zelf homoseksueel geaard |
|
5% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 57 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
JasperCLA |
Geplaatst: 19 Jun 2010 21:36 Onderwerp:
| |

|
CowboySpike schreef: | Mensen die er tegen zijn omwille hun religie vind ik echt triest. Maar ja.. dat zijn mensen met religie sowieso al  |
Man wat een grote waarheid in zulk klein lapje tekst  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 19 Jun 2010 21:53 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | no-ps3-no-living schreef: | Kurosaki01 schreef: | Waarom die haat? Als er ook maar een homofoob hier is die mij uit kan leggen waarom hij homo's haat behalve het feit dat je het vies vindt, want dat vind ik toch een heel zwak excuus. Bang zijn voor iets waar ze jou niet zo snel mee lastig zullen vallen is best triest.  | oke, laat ik het zo uitleggen: als ik denk aan dom denk ik aan ezel, maar zelfs een ezel weet dit: mannetje-vrouwtje en niet mannetje-mannetje. maar een homo weet dat niet. | Een ezel is een slim dier. Het stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen en toch: http://www.garagetv.com/video-gallery/chablis/Ezel_wil_van_de_grond_met_man.aspx |
OK... 1 question... why is the guys pants down....??? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Jun 2010 21:53 Onderwerp:
| |

|
Als ik het goed had, was hij van plan daar even te plassen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 19 Jun 2010 22:17 Onderwerp:
| |

|
They eat da poepoe, and they do soemthink kalled ainal fiesting. But its so painfull they have toe teek druks.
BUT THEY ENJOOOOOOOOOOOOOOOOY |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 19 Jun 2010 22:21 Onderwerp:
| |

|
And then what happens even POO POO comes out |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 19 Jun 2010 23:17 Onderwerp:
| |

|
Ik heb niks tegen homoseksualiteit. Ik accepteer en respect wie ze zijn. Ik wil alleen dat meer mensen en de rest van alle landen ook hier mee aan doen. In bepaalde landen worden ze vernederd, gevangen of vermoord. Wie zijn wij om te beslissen wat goed voor ze zijn. Al komt dit door je religie, laat het gewoon zitten. Bemoei er je niet mee, negeer het wat ze zijn net als wij, maar dan met een andere voorkeur. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 19 Jun 2010 23:19 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 19 Jun 2010 23:49 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | And then what happens even POO POO comes out |
Liek ice cream .V. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 20 Jun 2010 01:44 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: |
Hij trollt. Bovendien eten wel meer mensen poep, dat heeft niets met geaardheid te maken. Hij refereert gewoon naar dat filmpje van EAT DA POOPOO, waarin je Afrikaanse mensen in landen als Botswana grote groepen mensen ziet aanpraten dat homoseksualiteit onnatuurlijk is. Zoals Joni ook al zegt zijn er ook genoeg diersoorten waar dieren homoseksueel zijn. |
Jij krijgt de puntjes.
Natuurlijk is homosexualiteit gewoon normaal, vroeger was dat normaal en nu is dat normaal, zelfs dieren zijn geregeld homosexueel, of op zn minst bi(nieuwschierig).
Ik heb wel 'ik accepteer het niet' gevote omdat ik dit een stomme kutpoll vind. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 20 Jun 2010 05:49 Onderwerp:
| |

|
Gewoon een kwestie wie je meer aantrekkelijk vind (en soms zelfs allebei). Homofoben zijn precies dat: ze zijn bang, bang voor iets wat ze zelf niet kennen en als onnatuurlijk zien. Overigens is het niet onnatuurlijk, er zijn genoeg homostelletjes in de dierenwereld en er zijn ook samenlevingen geweest waarin het meer geaccepteerd werd dan bij ons.
Maar ja, Christelijke moralen en massa media enzo, he? =/ |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 20 Jun 2010 09:19 Onderwerp:
| |

|
Ik heb maar homo gestemd omdat er geen Bi bij staat.
Ikzelf ben Bi, al kun je soms maar beter zegge dat je homo bent want heel vaak krijg je het verwijt dat je er niet voor uit durft te komen dat je eigenlijk homo bent :s bij dit soort mensen moet een albino neger ook maar zeggen dat die blank is en geen neger waarschijnlijk.
Bi wilt niet zeggen dat je een relatie tegelijk met een man en een vrouw heb, alleen dat je op beide geslachten verliefd kan worden. Ikzelf heb al meer dan 15 jaar een vriend.
Ook verwarren veel mensen homoseks met homo seksualiteit
Homo seksualiteit heeft namenlijk niets met sex te maken,het gaat om houden van. Iedereen kan met alles en iedereen seks hebben.
Ikzelf geloof ook niet in hetero en homo seksualiteit maar alleen in biseksualiteit, ik zeg ook nadrukkelijk “geloof”, als een christen en moslim(en meer) zijn geloof mag hebben, laat mij dan mijn geloof hebben!
Over de mensen die homo’s tegennatuurlijk vinden, ik vind een boing met 500 mensen in de lucht meer tegennatuurlijk dan twee mannen of vrouwen die seks met elkaar hebben, of was het de bedoeling dat mensen gingen vliegen?? Dan hadden we wel vleugels gehad!
Wel vind ik het leuk dat game developers het tegenwoordig in games verwerken, weer een stapje verder in de evolutie  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 20 Jun 2010 09:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
D: schreef: | Ik heb wel 'ik accepteer het niet' gevote omdat ik dit een stomme kutpoll vind. |
De D:-heid moet er toch nog even in terugkomen hè. In plaats van dat je dan niet stemt... |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 20 Jun 2010 11:05 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | D: schreef: | Ik heb wel 'ik accepteer het niet' gevote omdat ik dit een stomme kutpoll vind. |
De D:-heid moet er toch nog even in terugkomen hè. In plaats van dat je dan niet stemt... |
Want ja, stemmen is toch een grote farce, he D |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 20 Jun 2010 12:53 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Gewoon een kwestie wie je meer aantrekkelijk vind (en soms zelfs allebei). Homofoben zijn precies dat: ze zijn bang, bang voor iets wat ze zelf niet kennen en als onnatuurlijk zien. Overigens is het niet onnatuurlijk, er zijn genoeg homostelletjes in de dierenwereld en er zijn ook samenlevingen geweest waarin het meer geaccepteerd werd dan bij ons.
Maar ja, Christelijke moralen en massa media enzo, he? =/ | Laat jij me maar een dierlijke homostelletje zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 20 Jun 2010 13:13 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | Gewoon een kwestie wie je meer aantrekkelijk vind (en soms zelfs allebei). Homofoben zijn precies dat: ze zijn bang, bang voor iets wat ze zelf niet kennen en als onnatuurlijk zien. Overigens is het niet onnatuurlijk, er zijn genoeg homostelletjes in de dierenwereld en er zijn ook samenlevingen geweest waarin het meer geaccepteerd werd dan bij ons.
Maar ja, Christelijke moralen en massa media enzo, he? =/ | Laat jij me maar een dierlijke homostelletje zien. |
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior
(dat is overigens lang niet de hele lijst, hoor, kijk maar eens naar de zoogdieren (no pun intended) lijst; giraffen, bijvoorbeeld dus.)
liefde en sex is in het dierenrijk allemaal veel opener, en er resten ook lang niet zo veel taboes op. Om dus te zeggen dat homos niet natuurlijk zijn, tja... onzin. Tenzij de natuur onnatuurlijk is. |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 20 Jun 2010 13:21 Onderwerp:
| |

|
@no ps3 no living
Zeker nog nooit in Artis geweest,met de gaypride organiseren die altijd een homodierendag en laten ze alle homodierenstellentjes zien van de dierentuin. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 20 Jun 2010 14:02 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Uchiha_Shadow schreef: | http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior
(dat is overigens lang niet de hele lijst, hoor, kijk maar eens naar de zoogdieren (no pun intended) lijst; giraffen, bijvoorbeeld dus.)
liefde en sex is in het dierenrijk allemaal veel opener, en er resten ook lang niet zo veel taboes op. Om dus te zeggen dat homos niet natuurlijk zijn, tja... onzin. Tenzij de natuur onnatuurlijk is. |
Wowa, dat zijn veel dieren. Pinguïns niet, nuff said. EDIT: Oh wacht, wle Ik keek bij zoogdieren lijst lol.
Kiddin' of course. Impressive. Mwa okee dan kan ik mijn verhaaltje over dat we ervoor geschapen zijn ook wel opdoeken. Maar goed, ik accepteer het nog steeds dus zoveel is er niet veranderd  |
|
Terug naar boven |
|
|
Marietta |
Geplaatst: 20 Jun 2010 14:55 Onderwerp:
| |

|
Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik het erg raar om te zien als er twee mannen aan het zoenen zijn, aan de andere kant denk ik; Het is zo. Ik accepteer het opzich wel, want ik vind dat het geen zin heeft dom te doen erover. Er zal toch niet veel veranderen, maar ik kan om eerlijk te zijn niet echt heel normaal ernaar kijken. Ik vind dat het toch iets anders blijft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 20 Jun 2010 15:07 Onderwerp:
| |

|
Als ze maar van mij afblijven.
And stop undressing me with ur eyes...
I know i'm handsome, but nigga u gay. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 20 Jun 2010 15:19 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Als ze maar van mij afblijven.
And stop undressing me with ur eyes... :'(
I know i'm handsome, but nigga u gay. | tsch jij kijkt een beetje teveel films. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 20 Jun 2010 15:34 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | Trueskill schreef: | Als ze maar van mij afblijven.
And stop undressing me with ur eyes...
I know i'm handsome, but nigga u gay. | tsch jij kijkt een beetje teveel films. |
Have u ever seen me? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 20 Jun 2010 16:04 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het maar raar dat hier homo's met beesten worden vergeleken. Een dier zit toch helemaal anders in elkaar? Ze hebben (als ze het nog hebben) toch helemaal andere 'sociale' normen als de mens? Communicatie is ook zeer beperkt. Ik vind het toch maar een rare vergelijking  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 20 Jun 2010 16:11 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Ik vind het maar raar dat hier homo's met beesten worden vergeleken. Een dier zit toch helemaal anders in elkaar? Ze hebben (als ze het nog hebben) toch helemaal andere 'sociale' normen als de mens? Communicatie is ook zeer beperkt. Ik vind het toch maar een rare vergelijking  |
Ik vergelijk homosexuelen niet met beesten, ik trek een parallel tussen de mens en de natuur omdat mensen er zonodig het "het is niet natuurlijk" argument er bijhalen (wat ik zowiezo onzin vind, wat is er nu natuurlijk aan de mens?).
Ik vind het heel mooi dat het in de dierenwereld ook gebeurt, maar het is alleen relevant tegen dat argument, het is niet zoals ik de homofiele gemeenschap bekijk.
En wij hebben inderdaad andere sociale normen en inderdaad, de enige reden dat wij het als fout zouden zien is omdat iemand anders ons leert om het vies te vinden (nature vs nurture; aan nature ligt het dus zowiezo niet). Beetje sneu dat dat nog steeds wordt geleerd, maar goed, dat is een langzame verandering en die komt vanzelf wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 20 Jun 2010 18:20 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Gezer schreef: | Als ik hier mijn gedachte ga zeggen, gaat den Louis weer zagen en wordt mijn bericht weer verwijderd door de mods. Tja, zelfs meningen worden niet meer gerespecteerd. |
|
Tsja als je homosexualiteit een ziekte noemt kan je dat ook wel verwachten. Racistische comments worden ook weggehaald. Grappig trouwens dat jij het na zo'n opmerking over respecteren hebt. Een 'mening' waarbij je een grote groep mensen discrimineert hoeft niet gerespecteerd te worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 20 Jun 2010 18:32 Onderwerp:
| |

|
"Er zijn honderden diersoorten waarbij homoseksualiteit is vastgesteld, er is maar een diersoort waarbij homofobie is vastgesteld..."
Wie is er dan tegen de natuur in vraag ik mij af?
Even serieus nu, tegen homos heb ik op zich geen probleem, wel tegen (excuses voor het woordgebruik) "jeanetten". Maw zij die (opzettelijk vermoed ik) extreem vrouwelijk gedrag en dat slappe handje laten hangen, constant giechelen etc. kortom de stereotype homo van de gay pride parade.
Je bent als homo geboren en ik respecteer dat, maar das geen reden om met je blote kont door de stad te trekken! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |