Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 161, 162, 163  Volgende  
Sutefuu BerichtGeplaatst: 19 Jun 2010 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Sutefuu schreef:
Have you ever ... not been rejected?

Thanks voor het compliment en het medeleven...

You're Welcome
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NickPeters BerichtGeplaatst: 19 Jun 2010 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Sutefuu schreef:
Have you ever ... not been rejected?

Held.
Terug naar boven
zuper BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

oke, ik ken dus een meisje dat ik erg leuk vind en zei mij ook. dat heeft ze al gezegd
Ik heb al een paar keer met haar gezoend enz. Maar ik wil graag een "relatie" met haar. maar hoe vraag je nou zoiets?
want iets als "wil je verkering met me" vragen is zo kinderachtig.
dus help me hoe moet ik het vragen?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Back to the old shit, fuck relaties. Liever eendagsvliegen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Back to the old shit, fuck relaties. Liever eendagsvliegen.

I second that! Maar eendagsvliegen hoef ik niet.

Ik zat eerst in de situatie van zuper. Op een gegeven moment praat je gewoon over relaties en probeer je wat informatie los te peuteren van haar. Confronteer haar er gewoon mee.

Ik wilde eerst ook meer, waardoor ik meer verwachtingen kreeg van haar, maar dat werkte niet. Nu zijn we gewoon vrienden, maar ja, soms kunnen we het moment van zoenen niet stoppen

Liever een leuke vriendschap waarvan je weet dat je elkaar gewoon leuk vindt i.p.v. een relatie waar verwachtingen van elkaar bij komen kijken en gebondenheid aan elkaar.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo bedoelde ik het niet Nelus!

Kijk, ik heb liever een dag heel wat fun met een meisje, dan een lange relatie. Op die dag zijn we iets meer dan vrienden, maar ook geen vriend-vriendin. We flikflooien, kussen, etc....

Snap je?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

...Vrouwen zijn de duivel , ze zuigen het leven uit je
Niet alemaal...maar de meeste wel ...
Ik heb ook maar besloten dan ik voorlopig geen relatie wil :/ , een relatie betekend aleen maar dat je minder tijd voor jezelf hebt , en met alle dingen die er de laatste tijd gebeuren heb ik gewoon geen tijd meer voor een vriendin.M'n ex blijft nog steeds aan mijn hoofd zeuren waarom ik niks meer met haar wil , ik heb haar gewoon verteld dat ik haar nog wel leuk vind , maar niet meer op DIE manier, maarja dat snapt ze gewoon niet dus :/

O well, single life FTW
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Kijk, ik heb liever een dag heel wat fun met een meisje, dan een lange relatie. Op die dag zijn we iets meer dan vrienden, maar ook geen vriend-vriendin. We flikflooien, kussen, etc....

Snap je?

Well my friend, ik zit precies in de situatie die jij beschrijft Good for me!
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Christian Vuye schreef:

Snap je?

Doe nu niet alsof je hier een player bent. Hij heeft dat met meerdere meisjes als ik het moet geloven, echter doe jij het steeds met dezelfde, die ook nog bij maten van jou blijft slapen, daardoor heb je het zelf niet in de hand en komt het eerder over van nja kan momenteel toch niks krijgen.

Ja ik ben aardig hé.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Nelus schreef:
Christian Vuye schreef:

Snap je?

Doe nu niet alsof je hier een player bent. Hij heeft dat met meerdere meisjes als ik het moet geloven, echter doe jij het steeds met dezelfde, die ook nog bij maten van jou blijft slapen, daardoor heb je het zelf niet in de hand en komt het eerder over van nja kan momenteel toch niks krijgen.

Ja ik ben aardig hé.

That mus hurt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zuper BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

ja bedankt nelus ik zal het meer over onze relatie met haar hebben
aan al die andere reacties heb ik niets
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 02:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Snap je?

... dat heet een relatie.
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 06:29    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Christian Vuye schreef:

Snap je?

... dat heet een relatie.

... niet echt.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ik ben idd geen player en ik zit nu idd
met 1 meisje, maar meer heb ik ook niet nodig. Ik vind
t prima zo. Ik voel me ook niet echt beledigd ofzo. Maar ik weet gelukkig zeker dat ze die andere vrienden niet leuk vindt. En ik krijg trouwens wel aandacht van andere meiden maar ik zoen ze idd niet
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

meisjes zijn geen gebruiksobject, als je er meer dan eens en zeker geregeld mee zoent dan heb je een relatie. En anders gebruik je haar en ben je een klootzak.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

meisjes zijn geen gebruiksobject, als je er meer dan eens en zeker geregeld mee zoent dan heb je een relatie. En anders gebruik je haar en ben je een klootzak.

Ik ben een klootzak.
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:

Doe nu niet alsof je hier een player bent. Hij (Christian - Nick) heeft dat met meerdere meisjes als ik het moet geloven, echter doe jij het steeds met dezelfde, die ook nog bij maten van jou blijft slapen, daardoor heb je het zelf niet in de hand en komt het eerder over van nja kan momenteel toch niks krijgen.

Ja ik ben aardig hé.

Dat dus.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ik het niet mee eens. Als je het beide leuk vind om regelmatig te zoenen, maar verder geen vaste relatie wil. Wat is er dan mis mee?
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Kun je ook een relatie hebben zonder zoenen
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha, ja. D: heeft een relatie van drie jaar gehad zonder te zoenen.
Maar goed, ik ben dus ook een klootzak. Ah well...

We willen allebei gewoon geen relatie omdat het zo ook leuk is. Dan ben je tenminste niet gebonden aan elkaar en heb je geen verwachtingen van elkaar, werkt veel beter voor mij.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
We willen allebei gewoon geen relatie omdat het zo ook leuk is. Dan ben je tenminste niet gebonden aan elkaar en heb je geen verwachtingen van elkaar, werkt veel beter voor mij.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelfs als je een relatie hebt dan gebruik je elkaar min of meer nog steeds. Een keertje gewoon flikflooien of een one night stand is volgens mij best gezond. Zolang je haar maar niet kwetst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Jelle Havermans schreef:
Zelfs als je een relatie hebt dan gebruik je elkaar min of meer nog steeds. Een keertje gewoon flikflooien of een one night stand is volgens mij best gezond. Zolang je haar maar niet kwetst.

Agreed.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:

Maar wat voor eigenwaarde heb je dan uberhaupt als je je lichaam daar voor leent, voor dom lichamelijk genot? Dat vind ik misbruik en kwetsend.
Het is alsof je met een verstandelijk gehandicapte naar bed gaat, je maakt misbruik van een moment van zwakte van een meisje, gebruikt haar lichaam om even klaar te kunnen komen want je hebt verder niks met dat meisje?

Ik begrijp echt niet dat mensen dat normaal vinden......
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Als zij ook klaar komt is er toch niks aan de hand? Zo gebruik je elkaar. Als je daar beide vrede mee hebt.. wat kan je dan weerhouden?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 117 van 163

Ga naar: