| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Aaruman |
Geplaatst: 24 Jun 2010 18:50 Onderwerp:
| |

|
Wat ik net lees, er viel me één woord op en dat is Player, ik heb zo'n ontiegelijke hekel aan players, stelletje homos zijn het..ik gebruikt het woord homo voor iemand waar ik een schurfthekel aan heb.
Zolang je respect voor elkaar en elkaar behoefte hebt, en afentoe ''wat'' doet heb je een relatie. Anders niet. <- period |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 24 Jun 2010 19:22 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Als zij ook klaar komt is er toch niks aan de hand? Zo gebruik je elkaar. Als je daar beide vrede mee hebt.. wat kan je dan weerhouden? |
karakter? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 24 Jun 2010 19:31 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Nickdhnick schreef: | | Als zij ook klaar komt is er toch niks aan de hand? Zo gebruik je elkaar. Als je daar beide vrede mee hebt.. wat kan je dan weerhouden? |
karakter? |
Ja, als ze een stom karakter heeft, dan ga je uberhaupt niet met dr om. Als ze dat wel heeft, dan moet je mijn oude argumenten maar weer herlezen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Jun 2010 19:58 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| D: schreef: |
Maar wat voor eigenwaarde heb je dan uberhaupt als je je lichaam daar voor leent, voor dom lichamelijk genot? Dat vind ik misbruik en kwetsend.
Het is alsof je met een verstandelijk gehandicapte naar bed gaat, je maakt misbruik van een moment van zwakte van een meisje, gebruikt haar lichaam om even klaar te kunnen komen want je hebt verder niks met dat meisje?
Ik begrijp echt niet dat mensen dat normaal vinden...... |
God allemachtig D:, wat doe je weer zwart-wit. Zij hebben dat toch allebei met (een) meisje(s) omdat zij normaal ook met die meisjes omgaan en ze blijkbaar leuk vinden, je moet toch een vonkje voelen beide voordat je zoiets doet?
"Je gebruikt haar lichaam om even klaar te kunnen komen..."
Dude, het klinkt meer alsof je het over verkrachten hebt. Jij doet alsof het half tegen haar wil in is, maar het meisje in kwestie wil dat toch net zo goed?
Als je dat altijd met hetzelfde meisje, of zoals Chris dan met meerderen, doet dan doe je dat toch ook omdat je je aangetrokken tot elkaar voelt, en niet met het eerste het beste meisje? One-night-stand, ander verhaal bij sommige gelegenheden natuurlijk, maar dan kies je er toch ook allebei voor... "Zolang je haar niet kwetst" is daar toch de belangrijke zin, want die betekent dat je dus allebei duidelijk hebt dat je hetzelfde [een one-night stand] wil en dat zij geen vast relatie wil. Tenminste, zo interpreteer ik dat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 24 Jun 2010 21:53 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
D'oh, val ik op een leuk meisje is ze bezet. Goddamnit, wanneer gaat het mij eens meezitten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 24 Jun 2010 22:17 Onderwerp:
| |

|
| Stefan van B schreef: | D'oh, val ik op een leuk meisje is ze bezet. Goddamnit, wanneer gaat het mij eens meezitten  |
Ik doe niet anders, het is een hel xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 24 Jun 2010 22:28 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | Stefan van B schreef: | D'oh, val ik op een leuk meisje is ze bezet. Goddamnit, wanneer gaat het mij eens meezitten  |
Ik doe niet anders, het is een hel xD |
BTW: Ik ga alleen met iemand naar bed als ik ook daadwerkelijk van haar hou.
Edit: Oh jullie hadden het over zoenen, dat is weer een ander verhaal.
Laatst aangepast door ninodude op 24 Jun 2010 22:38; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Jun 2010 22:29 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik ontmoette trouwens op een personeelsuitje een leuk meisje dat een collega van me bleek te zijn, maar ze werkte toen net niet meer daar jammer genoeg dus ik zie haar niet meer
Maar goed, ik ben nu met haar aan het krabbelen... Het is een begin
@ Nino: Én hij had het over one-night stands. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 27 Jun 2010 17:56 Onderwerp:
| |

|
Lol, gister stelde m`n moeder me voor aan een van haar vriendinnen in de kroeg en die was heel enthousiast en kwam meteen met de vraag of ik al een vriendin had.
Ze stelde me daarna ook voor aan een andere vriendin van haar en die was ook al meteen zo enthousiast, daarna nog eens buiten werd ik aangesproken door een meid en die vond dat ik leuke kleren aan had.
Nja, ik wil hier niet mee opscheppen hoor, maar is toch wel leuk om te weten dat ik niet geheel kansloos ben bij de chicks.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 27 Jun 2010 18:16 Onderwerp:
| |

|
Euh, hoe oud zijn je moeder's vriendinnen?
EDIT: Heb 't geloof ik wel eerder geschreven maar ik ben ook wel tegen one-night stands en vind het afbrekende moraal besef wel een beetje zielig. Daar staat tegenover dat als beide partijen weten wat het betekent (dus niet: valse beloftes maken over een relatie na de seks) ik er moeilijk over klagen kan. Echter, het aantal meisjes wat hun eerste keer "per ongeluk" dronken met een willekeurige kerel op een feestje heeft is enorm, en de meesten hebben er spijt van. Als jongen moet je dan toch wel even de trots hebben om meisjes gewoon goed te behandelen en niks van dit sneaky "oh als ze dronken is, dan..." gedoe. Vooral met jongere meiden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 27 Jun 2010 18:39 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Lol, gister stelde m`n moeder me voor aan een van haar vriendinnen in de kroeg en die was heel enthousiast en kwam meteen met de vraag of ik al een vriendin had.
Ze stelde me daarna ook voor aan een andere vriendin van haar en die was ook al meteen zo enthousiast, daarna nog eens buiten werd ik aangesproken door een meid en die vond dat ik leuke kleren aan had.
Nja, ik wil hier niet mee opscheppen hoor, maar is toch wel leuk om te weten dat ik niet geheel kansloos ben bij de chicks.  |
Jij gaat... met... je moeder.. naar de kroeg?... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 27 Jun 2010 19:13 Onderwerp:
| |

|
| Jij schaamt je voor je moeder? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 27 Jun 2010 19:13 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | ninodude schreef: | Lol, gister stelde m`n moeder me voor aan een van haar vriendinnen in de kroeg en die was heel enthousiast en kwam meteen met de vraag of ik al een vriendin had.
Edit
Je schamen voor je moeder en het gek vinden dat iemand met zijn moeder de kroeg in gaat is niet hetzelfde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 27 Jun 2010 19:18 Onderwerp:
| |

|
| Maar het kan wel een mogelijk reden zijn dat hij het zo raar vindt, daarom staat het in vraag vorm geformuleerd. Ik ben ook wel meerdere keren met m'n ouders naar de kroeg geweest. En met m'n oom en tante. En met m'n broers. Big deal? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 27 Jun 2010 19:42 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | ninodude schreef: | Lol, gister stelde m`n moeder me voor aan een van haar vriendinnen in de kroeg en die was heel enthousiast en kwam meteen met de vraag of ik al een vriendin had.
Maakt toch niks zolang het een kroeg is voor die leeftijd meer zo'n stam kroeg, enkel neem jij je moeder mee naar een party of een kroeg waar vooral jongeren komen dan is het nog een ander verhaal.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 27 Jun 2010 20:02 Onderwerp:
| |

|
| Ach, oudere vrouwen vinden jongere mannen altijd interresant, daar ben ik zelf ook gewend mee. Maar ik moet daar niks van hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 27 Jun 2010 20:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
De vriendinnen van je moeder als "chicks" beschrijven... is toch wat overdreven denk ik
Of was diegene die je als laatste noemde wel van een acceptabele leeftijd?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 27 Jun 2010 20:42 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | Jij schaamt je voor je moeder? |
Ja, meestal wel ja |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 27 Jun 2010 21:02 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | | Jij schaamt je voor je moeder? |
Ja, meestal wel ja |
Dan hoop ik dat zij zich ook voor jou schaamt. Want het is toch de persoon die jou, samen met je vader, het leven heeft geschonken. Wees zuinig op haar, want je hebt er maar een. Je bent haar beter eeuwig dankbaar voor het feit dat je er mocht zijn. Het is o-zo belangrijk! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 27 Jun 2010 21:07 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Jelle Havermans schreef: | | Zelfs als je een relatie hebt dan gebruik je elkaar min of meer nog steeds. Een keertje gewoon flikflooien of een one night stand is volgens mij best gezond. Zolang je haar maar niet kwetst. |
Maar wat voor eigenwaarde heb je dan uberhaupt als je je lichaam daar voor leent, voor dom lichamelijk genot? Dat vind ik misbruik en kwetsend.
Het is alsof je met een verstandelijk gehandicapte naar bed gaat, je maakt misbruik van een moment van zwakte van een meisje, gebruikt haar lichaam om even klaar te kunnen komen want je hebt verder niks met dat meisje?
Ik begrijp echt niet dat mensen dat normaal vinden...... |
Er zijn er veel hoor die dat normaal vinden....En ja ook heel wat vrouwen. Wat dan met mensen die geen relatie willen maar alleen maar genot?
Nooit gehoord van sex buddy's? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 27 Jun 2010 21:07 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | De vriendinnen van je moeder als "chicks" beschrijven... is toch wat overdreven denk ik
Of was diegene die je als laatste noemde wel van een acceptabele leeftijd?  |
Ja de laatste wel.
| Uchiha_Shadow schreef: | | Maar het kan wel een mogelijk reden zijn dat hij het zo raar vindt, daarom staat het in vraag vorm geformuleerd. Ik ben ook wel meerdere keren met m'n ouders naar de kroeg geweest. En met m'n oom en tante. En met m'n broers. Big deal? |
Ik vind het echt zoon puberding als je je schaamt voor je moeder en dat je daar niet mee wil gezien worden, het is trouwens gewoon de stamkroeg hoor er zitten veel vrienden en vriendinnen van m`n moeder waar ik ook wel goed mee kan opschieten. Vind het juist best gezellig daar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 27 Jun 2010 21:21 Onderwerp:
| |

|
| Maar dan is het eerder een vraag uit interesse. En niet dat ze wil kijken of je nog vrijgezeld bent. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 27 Jun 2010 22:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Kurosaki01 schreef: | | Maar dan is het eerder een vraag uit interesse. En niet dat ze wil kijken of je nog vrijgezeld bent. |
Dat denk ik ook inderdaad... Ik zou er maar niet al te hoge verwachtingen van hebben Nino
Verder: heb ik niet veel te melden... Mja ik vond een ex-collega van me wel een leuk meisje as I said before maar daar is verder nog geen voortgang mee haha. Een 'krabbel' uitgewisseld maar verder niets. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 27 Jun 2010 22:54 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Kurosaki01 schreef: | | Maar dan is het eerder een vraag uit interesse. En niet dat ze wil kijken of je nog vrijgezeld bent. |
Dat denk ik ook inderdaad... Ik zou er maar niet al te hoge verwachtingen van hebben Nino  |
Dude, wat denk je dat ik met een 40er ga? =')
Nee maar ze zei het wel op zoon manier van; "ik heb wel intresse in jou, ventje" ga er ook maar niet over door, krijg allemaal vage beelden van in m`n hoofd.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dyllann |
Geplaatst: 28 Jun 2010 00:58 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Ach, oudere vrouwen vinden jongere mannen altijd interresant, daar ben ik zelf ook gewend mee. Maar ik moet daar niks van hebben. |
Waar moet jij wel iets van hebben? |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 161, 162, 163 Volgende |