Auteur |
Bericht |
|
dantekloon |
Geplaatst: 18 Jun 2010 20:50 Onderwerp: Tales of Vesperia(XBox 360 VS. Playstation 3)
| |

|
Ik wil weten van jullie wat jullie ervan vinden dat de PS3 versie uit is in Japan terwijl de 360 de beta versie heeft van Tales of Vesperia.
De PS3 bevat zoveel extras dat niet paste op de 360 DVD.
De game heeft echt zoveel extras op de PS3.
Als je een beetje googled naar andere game sites kun je lezen dat veel 360 ToV gamers kwaad is op Namco om de game uit te brengen op de 360 terwijl het niet klaar is en later alleen in Japan de PS3 versie uit te brengen.
Hier een overzicht van alle extras dat alleen de PS3 heeft en de 360 niet.
--De personage Patty Fleur compleet nieuw in de game die je helemaal kunt besturen.
--De personage Flynn Scifo die krijg je vaker in je groep dan 1 keer en later volledig in je party.
--Repede ook buiten de gevechten speelbaar(360 alleen in gevechten).
--2 nieuwe minigames onderander die van Repede.
--Meer dan 25 nieuwe Titles meer dan 10 van Patty en van Flynn.
--Nieuwe Items onder ander de item die je kunt gebruiken om Secret Mission 20 trophy te krijgen.
--Nieuwe storyline boss battles onder ander de Wandering Skeleton in de Ghostship(360 versie heeft in die dungeon geen baas).
--Meer dan 200 nieuwe items/wapens/key items/armor en veel meer.
--Iedere personages heeft dit keer 2 Mystic Arte aanvallen(Patty heeft er 1), plus Flynn en Yuri hebben een team work mystic arte.
--Nieuwe Artes.
--Nieuwe Skills.
--Nieuwe en aangepaste trophies zoals Secret Mission 8+20(360 heeft 23 SM archievements en de PS3 heeft 25 SM trophies)//Complete Repede minigame(de trophy van 150 combo hits is in de 360 100 hits).
--Compleet nieuwe scenes met Patty en Flynn.
--Helemaal aangepaste scenes en anime movies met erin Flynn en Patty.
--Meer dan 50 nieuwe skits.
--2 extra Gigaton monsters(360 9 stuks PS3 11 stuks).
--Een secret boss battle Sword Dancer dat ook in Tales of Symphonia en the Abyss te vinden zijn.
--Meer dan 7 nieuwe tracks onderander de track tijdens gevecht met Sword Dancer en een gevecht met Wandering Skeleton.
--Nieuwe vijanden.
--Extra DLC PS3 only zoals nieuwe titles//costumes van andere Namco games of van andere Tales of games.
--Nieuwe storyline dungeons dat alleen te vinden is in de PS3 versie.
--Op andere plekken treasure chests met daarin veel wapens en armor van Flynn en Patty.
--Extra veel sidequests.
--Als je met Flynn 100 man melee haalt in de colosseum moet je op het laatst tegen Yuri vechten.
--Een nieuwe Ex dungeon, met daarin veel nieuwe vijanden en boss battles.
Dat was het zo'n beetje.
Ik ben de gelukkige dat de PS3 versie in huis hebt.
Ben er nog steeds mee bezig en heb er al zo'n bijna 40 uur er al op zitten met 34% trophies.
Wat vinden jullie van de PS3 versie.
Namco heeft nog niet aangekondigt om de game buiten Japan uit te brengen.
Dit is een game wat import fanaten niet mogen missen.
V oor de trophies heb je geen Japanse kennis nodig.
1 woord een prachtige game dat geen RPG liefhebber mag missen op zijn PS3.
Laatst aangepast door dantekloon op 31 Mei 2011 22:37; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 18 Jun 2010 21:07 Onderwerp:
| |

|
Dantekloon, ten eerste, Xbox 360 games staan niet op een CD, maar op een DVD! Ten tweede, beta versie is natuurlijk overdreven. Als de PlayStation 3 versie enkele maanden later verschijnt, en daarbij ook nog eens de capaciteit heeft van een Blu Ray schijfje, is het toch niet meer dan logisch dat er meer content opstaat? |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 18 Jun 2010 21:08 Onderwerp:
| |

|
Liever de beta versie dan geen versie >> (US/EU PS3 release aub) |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 18 Jun 2010 21:15 Onderwerp:
| |

|
Ik heb dit spel op de Xbox 360 gekocht toen het uitkwam, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet meer dan een uur en zes minuten heb ingestoken... |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 18 Jun 2010 21:22 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Ik heb dit spel op de Xbox 360 gekocht toen het uitkwam, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet meer dan een uur en zes minuten heb ingestoken... |
Vondt je hem maar niks
Heb de 360 versie minstens 2 keer uitgespeelt.
Nu nog de PS3 versie.
Dit soort games moeten niet op de 360 komen.
Ik wil wedde dat als je de PS3 versie zou hebben dat je hem wel mooi vindt.
De besturing is ook veel makkelijker en veel fijner.
Laatst aangepast door dantekloon op 18 Jun 2010 21:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 18 Jun 2010 21:23 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Dantekloon, ten eerste, Xbox 360 games staan niet op een CD, maar op een DVD! Ten tweede, beta versie is natuurlijk overdreven. Als de PlayStation 3 versie enkele maanden later verschijnt, en daarbij ook nog eens de capaciteit heeft van een Blu Ray schijfje, is het toch niet meer dan logisch dat er meer content opstaat? |
Hier de eerste dat jaloers is op de PS3 versie.
De meeste gamers noemt de 360 versie een beta versie van Tales of Vesperia en ik dus ook.
Het zelfde als wat Namco heeft gedaan met Tales of Symphonia en Eternal Sonata en SquareEnix met Final Fantasy X-2 International+Last Mission//Final Fantasy XII-Inernational Zodiac Job System en Kingdom Hearts II Final Mix.
Daarvan is alleen Eternal Sonata buiten Japan uitgekomen meet een aantal extras op de PS3.
CD-DVD ik vergis me gewoon en heb het veranderd tjonge. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 18 Jun 2010 21:36 Onderwerp:
| |

|
Jaloers? Serieus, jongeman, een beetje minder kinderachtig doen kan geen kwaad.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 18 Jun 2010 21:38 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Jaloers? Serieus, jongeman, een beetje minder kinderachtig doen kan geen kwaad.  |
Maak toch een geintje als dat al niet meer mag hiero. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 18 Jun 2010 21:40 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Christian Vuye schreef: | Jaloers? Serieus, jongeman, een beetje minder kinderachtig doen kan geen kwaad.  |
Maak toch een geintje als dat al niet meer mag hiero. |
Geintjes zijn normaal gezien grappig. Dat was niet grappig.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 18 Jun 2010 23:27 Onderwerp:
| |

|
Wat een niveau weer dantekloon en Gezer...
Hou het nou bij de feiten ipv die nutteloze stemmingmakerij. |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 18 Jun 2010 23:28 Onderwerp:
| |

|
lol why is everything dissapearing?
Did I miss something?
Maar ja, ik zou graag een neiuwe PS3 JRPG willen spelen, aangezien het deze gen wel een beetje magertjes zit met de JRPG genre :\
Maar no Engrish release= No buy, hoe geweldig het spel ook is, ik kan de japanese taal gewoon niet beheersen.. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|