| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 09 Jul 2010 23:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Everybody's Fine
Hele mooie film, wel ontroerend en op een mooie creatieve manier in elkaar gezet - alle verhaal-elementen zijn ook mooi in het verhaal verweven en in de regie van de film, zoals de telefoonlijn-shots vanwege het beroep van de hoofdrolspeler. Alle gesprekken met vreemdelingen die de reis tekenen betekenen ook wat voor de film; vaak vind ik te veel van zulke willekeurige gesprekken te saai worden zoals in The Road wat gewoon een aaneenschakeling van ontmoetingen en gebeurtenissen is zonder lijn. Maar vergelijkingen daargelaten een mooie ontroerende film die op het eind ook mooi spanning creëert.
Geen cijfer omdat ik dat liever niet doe, maar als ik deze film gewoon als een game moest becijferen, wat ik te snel doe, zou ik hem een 8 geven of iets daar omheen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 12 Jul 2010 17:07 Onderwerp:
| |

|
Driving Miss Daisy
Driving Miss Daisy is een film die in 1989 wel vier Oscars heeft gekregen. Het is een drama film met een beetje humor. Er zit niet echt een plot in de film. Het is gewoon een vermakelijke film, maar je moet 'm niet kijken om de humor of de drama (wat nogal raar is voor een humor/drama film ). Maar als je je eens verveelt, en er is niks anders op TV, dan is deze film nog best de moeite waard.
6.5/10
Anger Management
Redelijke humor film. Best goed gespeeld door Adam Sandler en Jack Nicholson. Maar er zijn grappigere humor films, met een beter verhaal.
6/10
Pulp Fiction
Ik vind deze film niet zo goed als ik had verwacht. Ik heb niet echt kunnen lachen om de rare humor, en er is nauwelijks een plot of iets dergelijks. De dialogen zijn wel goed, en het is leuk en vlot gefilmd enzo, maar dat kon mij niet 2,5 uur lang vermaken. Om eerlijk te zijn vind ik deze film zelfs overrated!
8/10
Righteous Kill
Nog een film met Al Pacino en Robert De Niro. Gek genoeg is deze niet zo geniaal. Oké toegegeven, de grote twist in het verhaal was leuk, en ik zag 'm niet aankomen, maar toch doet deze film iets verkeerd. Ik kan het alleen niet uitleggen. Ik denk echt dat als deze film net iets anders was aangepakt, het een echte top film zou zijn zoals je die verwacht met deze 2 geweldige acteurs.
7.5/10
Laatst aangepast door PS3gamerXD op 12 Jul 2010 18:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 12 Jul 2010 17:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Shrek Forever After
Grappige film, maar verder niets wat we niet eerder gezin hebben. De film in 3D zien is leuk, maar geeft geen enorme meerwaarde, op een enkele scène hier en daar na. Toch blijft de humor erg aangenaam, hoewel het na vier delen (vijf als je dat kerststuk mee rekent) wel leuk is geweest.
6.8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Jul 2010 23:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| District 9: Verrassende film, verdiende cultstatus. Kijk uit naar het vervolg. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 13 Jul 2010 23:18 Onderwerp:
| |

|
The Curious Case Of Benjamin Button
Wel leuk, heb me er wel mee vermaakt, maar hij duurde toch echt een beetje te lang voor mijn doen. Hoewel mijn vraag die ik vooraf de film mezelf stelde wel beantwoord werd: "Hoe wil het je lukken om een 80 jaar oude man uit je vagien te persen?" |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 14 Jul 2010 00:34 Onderwerp:
| |

|
| PS3gamerXD schreef: |
Pulp Fiction
Ik vind deze film niet zo goed als ik had verwacht. Ik heb niet echt kunnen lachen om de rare humor, en er is nauwelijks een plot of iets dergelijks. De dialogen zijn wel goed, en het is leuk en vlot gefilmd enzo, maar dat kon mij niet 2,5 uur lang vermaken. Om eerlijk te zijn vind ik deze film zelfs overrated!
8/10 |
Vond ik ook, de eerste keer. Pulp Fiction is imo echt zo'n film die je minstens twee of drie keer moet kijken. De eerste keer begreep ik echt bijna niets van de humor en de plot, maar toen ik 'm de tweede keer zag kon ik de film toch een stuk beter waarderen. Aangeraden dus om hem nog eens uit de kast te trekken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 14 Jul 2010 00:40 Onderwerp:
| |

|
11:14
een van de beste canadese films die ik ooit heb gezien (en de eerste)
het verhaal gaat over 5 verhalen die allemaal samenkomen
geniaal bedacht alles  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Jul 2010 10:35 Onderwerp:
| |

|
| Simon Venneman schreef: | | PS3gamerXD schreef: |
Pulp Fiction
8/10 |
Vond ik ook, de eerste keer. Pulp Fiction is imo echt zo'n film die je minstens twee of drie keer moet kijken. De eerste keer begreep ik echt bijna niets van de humor en de plot, maar toen ik 'm de tweede keer zag kon ik de film toch een stuk beter waarderen. Aangeraden dus om hem nog eens uit de kast te trekken  |
Oké. Dan zal ik m over een tijdje nog eens kijken. Ben benieuwd of de film dan beter overkomt. Thanx voor de tip
OT:
Fun with Dick and Jane
Best aardige humorfilm met Jim Carrey. Hij heeft in betere films gespeeld, maar zeker ook in slechtere. De humor is goed en de film is vlot en niet te lang.
6.7/10
Forrest Gump
Wow! Prachtig verhaal, mooi verteld en mooi gespeeld, af en toe wat leuke humor er tussendoor. Zeker één van de beste films ooit gemaakt. Misschien het enige nadeel was dat er iets van 2 of 3 stukjes waren waar ik dacht dat de film bijna was afgelopen, maar dat er nog een heel stuk volgde. Gelukkig was dat niet zo erg, aangezien de film vrijwel altijd boeiend blijft.
9.6/10
Boondock Saints
Meh. Ik heb een beetje een dubbel gevoel over deze film. Ik verwachtte een actiefilm waarbij je niet hoeft na te denken. Helaas moet je wel nadenken, omdat het verhaal niet helemaal chronologisch wordt verteld. Daardoor zit je soms enkele minuten in verwarring, iets waar je maar van moet houden. Bovendien zitten er ook hele slechte scenes tussen, en zijn de acteurs niet altijd even goed. Als je over alle nadelen heen kunt kijken is het een goede film, maar helaas kan ik dat niet.
6/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Jul 2010 10:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Pulp Fiction blijft een geweldige film. Een geweldig scenario, uiteraard prachtige regie en geweldige uitspraken en enorm komisch. Quentin Tarantino is o.a. om deze film toch mijn held, hoewel ik zijn rol in de film een beetje irritant vond Wat vooral altijd toch zo mooi is, zijn de off-topic gesprekken die echt door de hele film heen zitten. Zitten ze bij iemand thuis te wachten op iemand die een moordscène schoon komt maken en gaan ze over koffie praten enzo, prachtig. 9/10 films zouden het moment tussen bellen en komen gewoonweg skippen, maar het is juist mooi dat dat in Pulp Fiction bijna nooit gebeurt. Veel mensen zullen de film als langdradig en saai bestempelen, en dat kan ik me best voorstellen maar dat is nou juist de kracht van zo'n film  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:04 Onderwerp:
| |

|
Pulp Fiction
nou, ge-wel-dig hoor. Maar niet heus.
2/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VeDeR |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:11 Onderwerp:
| |

|
Ip Man en Ip Man 2
Geweldige films over het Wing Chun Kung-Fu, gebaseerd op het leven van Grandmaster Yip Man (gespeeld door Donny Yen) aangevuld met fictie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:45 Onderwerp:
| |

|
| PS3gamerXD schreef: |
Boondock Saints
Meh. Ik heb een beetje een dubbel gevoel over deze film. Ik verwachtte een actiefilm waarbij je niet hoeft na te denken. Helaas moet je wel nadenken, omdat het verhaal niet helemaal chronologisch wordt verteld. Daardoor zit je soms enkele minuten in verwarring, iets waar je maar van moet houden. Bovendien zitten er ook hele slechte scenes tussen, en zijn de acteurs niet altijd even goed. Als je over alle nadelen heen kunt kijken is het een goede film, maar helaas kan ik dat niet.
6/10 |
whaha echt schandalige kijk op films heb jij zeg. Dus omdat de film ingewikkeld is en geen hersenloze actiefilm vind je dat een nadeel? En zo ingewikkeld is het verhaal echt niet. Boondocks Saints is een van de tofste films ever.
Zelf heb ik Clash of the Titans gekeken..... en dat had ik beter niet kunnen doen. Over slecht acteren gesproken... Pegasus zwart? Wookies als nomade van hout 5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:07 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Trueskill schreef: | Pulp Fiction
2/10 |
Net zo lang kijken tot je hem een 8 of hoger geeft. Het is even wennen maar Tarantino's films zijn prachtig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:12 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | PS3gamerXD schreef: |
Boondock Saints
6/10 |
whaha echt schandalige kijk op films heb jij zeg. Dus omdat de film ingewikkeld is en geen hersenloze actiefilm vind je dat een nadeel? En zo ingewikkeld is het verhaal echt niet. Boondocks Saints is een van de tofste films ever. |
Nee dat bedoelde ik niet. Een film die ingewikkeld is en geen hersenloze actiefilm KAN heel goed zijn. Echter, ik vond Boondock Saints gewoon haast niks echt goed doen. De film is warrig, de acteurs overtuigen niet, het is ongeloofwaardig en de muziek past niet.
Doordat het niet chronologisch is wordt het tempo uit de film gehaald. Als het verhaal beter was, zou de film meer indruk maken. Als de actie beter was, zou het een goede actie film kunnen zijn. Helaas, IMHO, doet Boondock Saints niks ECHT goed. Het had gewoon veel beter gekund.
Maar goed, alles bij elkaar is de film nog wel een voldoende waard vind ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:29 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Trueskill schreef: | Pulp Fiction
2/10 |
Net zo lang kijken tot je hem een 8 of hoger geeft. Het is even wennen maar Tarantino's films zijn prachtig. |
Mensen zijn gewoon veel kritischer wanneer ze hem zien omdat hij zo populair is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:31 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Trueskill schreef: | Pulp Fiction
2/10 |
Nee, Inglourious Bastards vond ik ook geen reet aan, ook na 20 minuten uit gezet. Kill Bill vond ik dan nog wel een beetje leuk, ookal was het te overdreven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 14 Jul 2010 16:06 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | GekooktEi schreef: | | Trueskill schreef: | Pulp Fiction
2/10 |
Nee, Inglourious Bastards vond ik ook geen reet aan, ook na 20 minuten uit gezet. Kill Bill vond ik dan nog wel een beetje leuk, ookal was het te overdreven. |
Kill Bill is een ode aan de Japanse vechtfilms, daarom is ie ook zo overdreven met alle bloedfonteintjes van dien, maar dat komt omdat die Japanse films ook zo zijn.
OT: Pink Floyd: The Wall
Voor de verandering eens een film die het doet met maar een paar gesproken regels en de muziek van The Wall. Het laat goed zien wat voor vage psychedelische muziek Pink Floyd eigenlijk is Er zat overigens ook nog een leuke verwijzing in naar Dark Side of the Moon, toen de schoolmeester het kladblok van die jongen afpakte en de lyrics van "Money" voorlas. Een aanrader voor de echte Pink Floyd fans, maar denk ik niet boeiend genoeg voor de standaard filmkijker.
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 14 Jul 2010 20:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Twilight: Eclipse
De enige film die draaide op het moment dat ik vanmiddag naar de bios ging, en aangezien m'n vriendin en ik de eerste twee toch al gezien hadden hebben we deze maar even meegepakt. Vond hem iets vermakelijker dan het tweede deel, maar nog steeds is het weinig hoogstaand, alles draait om één of twee punten en daar worden teveel zaken bij gehaald.
6.2/10
Get him to the Greek
Aangestoken door trailers wilde ik deze film perse zien, maar ik kwam met een grote teleurstelling de zaal uit. De humor, die toch al niet hoogstaand is, herhaald zich constant en daar kunnen ook de vele cameo's die voorbij komen niets aan veranderen.
4.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 14 Jul 2010 22:20 Onderwerp:
| |

|
Naruto Shippuuden the movie
Once upon a time in the west |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jul 2010 22:24 Onderwerp:
| |

|
Marley And Me
That's all i gotta say.
10/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 14 Jul 2010 22:48 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | Marley And Me
That's all i gotta say.
10/10 |
Ben je een meisje van 13? Eerst Pulp Fiction een 2 en nu dit Zelfs vrouwen die het boek hebben gelezen vonden die film slecht... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jul 2010 23:02 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Trueskill schreef: | Marley And Me
That's all i gotta say.
10/10 |
Ben je een meisje van 13? |
Ja |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 15 Jul 2010 06:39 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Trueskill schreef: | Marley And Me
That's all i gotta say.
10/10 |
Ben je een meisje van 13? Eerst Pulp Fiction een 2 en nu dit Zelfs vrouwen die het boek hebben gelezen vonden die film slecht... |
http://www.imdb.com/title/tt0822832/
De film heeft gewoon een prima 7.0, hoor, dat is veel hoger dan de gemiddelde romantische komedie. Hij is echt leuk geschreven en geacteerd, en idd heel zielig aan 't einde. Check het forum daar maar eens als je vele positieve reacties (ook van mannen) over de film wilt zien. En er zijn behoorlijk wat threads over mannen die aan 't eind hebben gehuild
Het boek ken ik voor de rest niet dus vergelijken met een ander media vind ik een beetje onzin, hij werkt gewoon goed als film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 15 Jul 2010 11:04 Onderwerp:
| |

|
Out of Time
Een redelijke thriller met Denzel Washington. Heeft een paar kleine verassingen. Acteerwerk is allemaal prima. Niks mis mee, maar je zult deze film redelijk snel weer vergeten.
6.9/10
No Country for Old Men
Kijk, dit is hoe een thriller hoort te zijn! Er zitten echt spannende momenten tussen, het verhaal is goed, de personages zijn heel mooi bedacht en goed uitgewerkt, en de film zet je echt aan het denken. Heel bijzondere film!
9.4/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 15 Jul 2010 12:52 Onderwerp:
| |

|
| Underworld : Rise of The Lycans |
|
| Terug naar boven |