Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er interessant uit. Zo'n grote woestijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooie stijl Een beetje Dali achtig

Laatst aangepast door elemeNt op 16 Jun 2010 20:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Dhali? Is dat ook een game? Zoja, waarvoor?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

elemeNt schreef:
Mooie stijl Een beetje Dhali achtig
Mmm, personages lijken mij niet excentriek genoeg als je aan Salvador Dali denkt. Lijkt wel een setting die hij zou kunnen gebruiken, maar zijn werk wordt toch eerder getypeerd door zaken als de slappe klokken en de dieren op hoge stelten.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er niet uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik doelde inderdaad ook niet op het personage maar op de open vlakte en de wat surrealistische hoge bouwwerken van screen 1. Het deed mij in ieder geval denken aan Dali en de film The Fall
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Geweldig. Ik snap op zich je vergelijking met Dalí wel (dunt forget teh accent :p), ik vind Dalí's werk ook heel mooi.

Maar ik dnek dat dit wel heel vet gaat worden. Hopelijk gaat dit dan ook wat dieper dan Flower en flOw, no offense verder hoor.

In ieder geval al vet dat ze weer een heel nieuw concept hebben Mysterieus nog, ik kan niet wachten op nieuwe details. Ik hou van indie-games die niet indie meer zijn omdat Sony ze adopteert

Met die naam en dit beeld heb je ook al meteen zo'n helder beeld van wat het kan worden, dat vind ik het leuke van dit soort dingen. Als je gewoon die screens voor je ziet, en je denkt aan die naam, kan je zo voor je zien hoe het eruit gaat zien Aan de andere kant is het natuurlijk nog heel vaag ^^
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Jun 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar dit weet ik over de titel; De game kan je online spelen, waarbij het de bedoeling is dat je maar één speler tegelijkertijd tegen kan komen zodat het niet te druk wordt. Tevens zie je niet de PSN ID van de andere speler, zodat alles anoniem blijft.

In de game is het de bedoeling om jezelf een weg te banen naar de grote piramide, maar hoe je daar komt is één grote puzzel die je dus moet oplossen. Hiervoor zul je ook objecten moeten verplaatsen en dergelijke.

Natuurlijk kan het dan zo zijn dat online iemand anders dit al voor je doet, althans in theorie. Het team bij thatgamecompany probeert daar wat op te verzinnen zodat je alles in de game zelf zult moeten doen.

Verder schijnt het zand in de game erg realistisch te zijn, waarbij je zelfs namen in het zand kunt 'lopen'. Minder realistisch zijn de zandstormen die zich als golven over het oppervlak bewegen, hier zul je dan ook overheen kunnen surfen.

Tot zover datgene wat ik over de game heb onthouden, hij lijkt me in ieder geval erg tof worden
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 10:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Goeie info Stefan

De stijl is in ieder geval fantastisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

De makers over Journey op de PS Blog al even terug, was het vergeten te posten:

thatgamecompany schreef:
In today’s society, man is powerful – We can travel at 60 mph; we can fly; we can connect with just about anyone, anywhere, at anytime. But on the street, people pass by each other ignoring the wonderful existence of other beings. We are overwhelmed by the attention needed to gain and execute our own power – just like we are in most video games. While we are doing that, we can become isolated and insecure deep inside our mind.

On the contrary, when we are hiking in the wild, we become tiny and weak again. These feelings make every other person we encounter much more important and enjoyable. We greet them, giving them genuine and useful help. We might travel together for a period, learn from and rely on each other. Struggling against the dangerous nature together, somehow, makes us warm and powerful inside. (This doesn’t make any rational sense, but somehow that’s how I feel. And I’m sure many of us do.) While most video games offer the sense of empowerment in the online gaming experience, we felt the player will pay more attention to the other players if they are less distracted by the power, and the online gaming experience will be quite unique if it carries the feeling of awe towards the unknown.

In a world where the majority of the players are distracted by technology, evoking a sense of awe and mystery could be very refreshing and powerful.

Wat een prachtige inspiratie hebben die lui toch, denk ik als ik dit zo lees

thatgamecompany.com schreef:
KEY FEATURES

INTUITIVE CONTROLS AND EXPERIENCE – Players with differing skill levels and/or moods can experience the game at their own pace.

LUSH AND EXPANSIVE ENVIRONMENTS – Grand landscapes filled with dynamic sand and cloth. Fully simulated sand dunes ripple and slide as players move across them.

FRESH ONLINE ADVENTURE – Players explore a mysterious world, discovering its hidden history. People are free to travel alone, or adventure with strangers that they meet along the way.

En moar info:

http://www.giantbomb.com/news/a-journey-to-thatgamecompanys-new-psn-game/2207/
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Dhali? Is dat ook een game? Zoja, waarvoor?

OMG!!! Meent ge dat nu?

Salvador Dali is een wereldberoemde schilder die ook dit soort landschappen deed. Maar echt WERELDberoemd!! Onbegrijpelijk dat je hem niet kent.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: