Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Ninty
2. MS
3. Sony

Nintendo krijgt een 9,9. 0,1 aftrek omdat de Zelda presentatie niet lekker liep - zonde, want hij werkt prima zoals je de komende dagen kunt zien. Oh, en een leger van meisjes. En het Retro project. En de 3DS. En een half dozijn verrassingen.

Vond Sony en MS ongeveer gelijk, maar de uiteindelijk presentatie van Sony was te lang en veel te gedetailleerd over de kleinste gameplay elementen (jongens, het is geen in-depth review!). Tja, MS had te veel Kinect maar het was wel veel compacter. Sony had 1 indrukwekkende Move game (Sorcerer), waar blijft die sword fighting game? En uberhaupt geen XBLA en Playstation network games? Sony had veel te veel EA en multiplatform. En gepraat.

Vond er geen een slecht maar wel raar dat de rollen (casual/hardcore) zo omgedraaid zijn na een jaar tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft heeft juist veel games aangekondigd. T waren alleen veelal Kinect games en die boeien jou (en mij) niet. Hun enige hardcore aankondiging was Kingdom, ism Crytek. Je hebt het dus bij het verkeerde eind.

Vond EA trouwens ook een leuke show hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
1. Ninty
2. MS
3. Sony

Nintendo krijgt een 9,9. 0,1 aftrek omdat de Zelda presentatie niet lekker liep - zonde, want hij werkt prima zoals je de komende dagen kunt zien. Oh, en een leger van meisjes. En het Retro project. En de 3DS. En een half dozijn verrassingen.

Vond Sony en MS ongeveer gelijk, maar de uiteindelijk presentatie van Sony was te lang en veel te gedetailleerd over de kleinste gameplay elementen (jongens, het is geen in-depth review!). Tja, MS had te veel Kinect maar het was wel veel compacter. Sony had 1 indrukwekkende Move game (Sorcerer), waar blijft die sword fighting game? En uberhaupt geen XBLA en Playstation network games? Sony had veel te veel EA en multiplatform. En gepraat.

Vond er geen een slecht maar wel raar dat de rollen (casual/hardcore) zo omgedraaid zijn na een jaar tijd.

Ben het hier 100% mee eens, Sony had dan wel weer 2 of 3 nieuwe games aangekondigd die ik best leuk vond, maar `t gaat grotendeels om de conferentie zelf en die was nogal brak.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
1. Sony
2. Nintendo
3. MS

Sony wint omdat ze voor mij de interessantste titels hadden, ik vond het wel jammer over die lange EA speech, leek wel de EA conference eventjes. Nintendo heeft eindelijk de games aangekondigd waar iedereen jaren al op hoopte. Microsoft? Viel tegen, geen enkel nieuwe game aangekondigd, en Kinect games lijken teveel op wii games.

Sony had Portal 2 en die laatste game Twisted metal. Ik kan werkelijk niet geloven dat je dat goed vondt. Face it, sony had net zoals MS een fail persco.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
[17:52] Roderick doet, in nuchtere staat, een gewaagde uitspraak: hij is er 110% zeker van dat Nintendo geen trailer van Zelda Wii zal tonen. De rest van de redactie is er echter 111% zeker van dat die trailer echt langs zal komen.
Graag een verklaring Roderick? Vanwaar die gedachte?
Of was dit sarcasme?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
No offence, 2 Kinect games waren leuk: die water game en die dans game. Ik had eigenlijk een nieuwe Conker verwacht van Rare...

Rare is dood voor me. Tenzij ze komen met KI3 en Conker.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Gezer schreef:
No offence, 2 Kinect games waren leuk: die water game en die dans game. Ik had eigenlijk een nieuwe Conker verwacht van Rare...

Rare is dood voor me. Tenzij ze komen met KI3 en Conker.
Of Battletoads
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 06:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sony had iets wat MS hard nodig heeft: hardcore motion-control games.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 08:12    Onderwerp: Reageren met citaat

En Nintendo had iets wat Sony en MS hard nodig hebben: Inhoud voor hun presentatie.

Vrijwel het enige wat we gezien hebben zien die nieuwe controllers en "exclusieve" DLC (waar je overgens flink voor mag betalen).
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft heeft Halo
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn top 3:

1) De 3DS ziet er fantastisch uit! Zeker met een Kid Icarus, een nieuwe Golden Sun en een Pokémon-game.

2) Er komen talloze toptitels uit voor Sony en Nintendo. Inclusief het langverwachtte GT5 en een nieuwe Twisted Metal.

3) De Move is beter en goedkoper dan verwacht. En er zijn effectief goede games voor vanaf de launch.

Mijn flop 3:

1) Microsoft zit een uur lang te zeveren over Kinect zonder ook maar 1 game te tonen. Met sportprogramma's (in de VS), chatten, FaceBook...

2) Micosoft hun games waren een ramp: Kinectimals? Dance-games? Ademhalingsgames? Michael jackson? WTF???

3) Geen PSP2?? Sony heeft hier een grote kans laten liggen...
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Meervoud? Sorcerer en...?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Killzone 3. Ook Heavy Rain krijgt Move-support.

Enige coretitel met Kinect was Forza 4.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:

Enige coretitel met Kinect was Forza 4.

Was echt geweldig hoe je zo in die auto kon bewonderen. Leekt wel een autoshow.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Uchiha_Shadow schreef:
Joni Philips schreef:

SOCOM, Killzone, Heavy Rain.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, okay, ik dacht dat je titels bedoelt die special voor Move waren gemaakt. Dat hele tagged-on gedeelte werkt meestal niet zo goed - maar als het echt vergelijkbaar is met de Wiimote dan is de pointer wel het fijnste gedeelte

Verbaaste mij iig dat Sony niet meer had exclusief voor de Move; maar nadat de nieuwigheid van de Kinect er af is denk ik inderdaad wel dat die meerwaarde heeft.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat

sony heeft me op een positieve manier verbaasd
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Uchiha_Shadow schreef:
Oh, okay, ik dacht dat je titels bedoelt die special voor Move waren gemaakt. Dat hele tagged-on gedeelte werkt meestal niet zo goed - maar als het echt vergelijkbaar is met de Wiimote dan is de pointer wel het fijnste gedeelte

Verbaaste mij iig dat Sony niet meer had exclusief voor de Move; maar nadat de nieuwigheid van de Kinect er af is denk ik inderdaad wel dat die meerwaarde heeft.
Ze hebben natuurlijk op de GDC die casual games al getoond die Kinect had.
Terug naar boven
Primitive BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk persoonlijk ook niet dat we heel snel "hardcore"-games voor Kinect moeten verwachten. Het gebrek aan iets fysieks, zoals een wand met een knoppen maakt het voor heel veel genres gewoon te moeilijk om dat fysiek via Kinect laten te verlopen. Child of Eden, is wel redelijk "hardcore", maar denk dat we dat niveau van "hardcore" al wel onmiddellijk onder "niche" kunnen plaatsen. Kinect in "hardcore" games zal gewoon meer een soort van bijkomstigheid blijven denk ik, met gewoon bepaalde functies die met hand movement of eventueel voice herkenning te besturen vallen, terwijl dat het grootste aspect van games nog altijd via de controller zal lopen. Ik twijfel eerlijk gezegd ook hard aan de speelbaarheid van Forza Kinect, na Kinect Racers gezien te hebben.

Langs de andere kant, denk ik wel dat er in het casual aspect meer te doen valt via Kinect dan via Move of de Wii-mote. Denk dat het beste voorbeeld daarvan Dance Central van Harmonix gaat zijn. Ik heb Just Dance, ooit eens op een beurs gespeeld, weet niet meer welke, waar Ubi Soft het spel demonstreerde op de Wii en eerlijk gezegd, het ging quasi voor geen meter. Ook die fitnes games lijken veel beter via Kinect, omdat je geen fysiek object in je handen moet houden, om oefeningen te doen en eventueel andere nodige fysieke objecten zoals vb halters, kunt gebruiken om die dingen te doen. En misschien interesseert dat de meesten onder ons niet, maar eerlijk gezegd zijn de mogelijkheden voor dit type van games wat mij betreft toch iets uitgebreider.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Joni Philips schreef:

SOCOM, Killzone, Heavy Rain.

Wel tof, vooral Heavy Rain zal ik zeker nog eens speciaal spelen vanwege de Move support, mocht ik Move kopen that is. Trouwens, heeft Gran Turismo 5 dan *nog* geen Move-support aangekondigd gekregen? Niet dat het me fijn lijkt werken, in een racesimulator zoals GT5 moet je te precies sturen om met zo'n ding te werken imo.

Verder ben ik het met Primitive eens denk ik. Kinetic heeft wel de meeste mainstream value, startprijs daargelaten, en door de knoppen en precisie van Move kunnen daar beter hardcore games op maar is mainstream opzich ook mogelijk.
Terug naar boven
Primitive BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Yup nu langs de ene kant ben ik wel blij met de prijs van de Move, omdat dit denk ik toch ook wel wat druk op Microsoft gaat zetten om hun prijs wat te drukken. Als Kinect echt aan 150 gaat launchen zitten ze bij Microsoft met een groot probleem. Het feit dat ze nog altijd geen officiële prijsdetails hadden zegt genoeg imho. Als MS echt serieus is om zich in de strijd voor "movement" en "casual" te gooien gaan ze het zich niet kunnen permiteren, om dat ding tegen de prijs van een Wii op de markt te gooien.

75 or bust, wat mij betreft...
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Komt de conferentie van Konami ook online en hoe laat?
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Vond deze E3 niks hebben dat me echt verraste.

Oké Twisted Metal, Kirby DK....Die hebben me verrast maar die games doen me niet veel.

Mjah wachten op TGS zeker...
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier kort maar krachtig mijn mening over E3:
Kinect: Faal
De spellen van MS: Okee
Nintendo games:
Zelda=Cuwl
Rest is ook awesome
Wii Party=Faal
3DS=9001 x awesome
Sony:
Presentatie was slecht en langdradig
Move=total fail
GT5=must have
Twisted Metal=epic door epic clowns

MS overal: 4
Sony overal: 5,5
Nintendo overal: 8
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 10

Ga naar: