Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Sep 2006 23:20    Onderwerp: Sonic demo Reageren met citaat
Eindredacteur

Echt waar, ik heb het een paar keer geprobeert, maar Sonic the Hedgehog valt me tegen. Toegegeven, de game ziet er goed uit, maar het hele systeem werkt gewoon niet. Het bijdraaien van de camera is te traag, het overzicht ben je regelmatig kwijt en de snelheid werd er steeds uitgehaald doordat je weer omhoog moest springen op touwtjes e.d.

Ben ik de enige die de demo flink afbreuk vond doen voor een game waar ik zeer naar uit keek?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Sep 2006 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij was het inderdaad ook even wennen. Het springen is veel minder natuurlijk en 'gegeven'. Daarnaast is t grafisch niet geweldig. Ik vond Sonic Adventure op de DC zelfs sneller. Toch: het blijft sonic
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

spijtig en ik vrees dat ze dit niet gaan verbeteren voor de release.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NoCaH BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was er ook niet helemaal kapot van moet ik zeggen. Net zoals Rene zei: Ze halen de snelheid er te vaak uit. Daarnaast komt nog eens dat ik in 10 minuten, 20 keer dat ravijn in gedonderd ben, dan is de lol er ook snel af. Maar goed dat kan ook aan mij liggen
Terug naar boven
ikkevincent BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat

linkje naar de demo?
Terug naar boven
NoCaH BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat

ikkevincent schreef:
linkje naar de demo?

Dat wordt moeilijk als het een X360 demo is
Terug naar boven
ikkevincent BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat

oh, dan snap ik het
Terug naar boven
Iceman BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond de demo nog een beetje te traag. Sonic=snelheid en ik werd een beetje teveel opgehouden door hindernissen. Bovendien vond ik Sonic te gevoelig reageren. Hopelijk fixen ze nog wat voor de release anders weer geen goede 3d sonic
Terug naar boven
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lijkt wel soms te laggen maar verder vond ik het wel heel mooi uitzien
Terug naar boven
Frank Op de Woerd BerichtGeplaatst: 12 Okt 2006 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Laggen lijkt me wat raar aangezien het een offline demo is. Grote tegenvaller dit spel terwijl ik er toch goede herrineringen aan had en dus echt een kans gaf. Ik ben niet verder gekomen dan het eerst touwtje waar je op moest springen vanaf een eiland moet ik daar bij vertellen. Dit vond ik zo onmogelijk en irritant dat ik er mee gestopt ben. Verder met de Fifa 07 demo dus...
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Alle sonic games (de nieuwere dan) die ik heb gespeeld hadden een slechte camera beweging
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: