| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 114, 115, 116 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| D: |
Geplaatst: 13 Jun 2010 21:20 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | | D: schreef: | | Trueskill schreef: | | Jullie proberen net wat te hard, meisje en heer. |
Zeg maar gerust D: hoor, en ik schaam mij niet voor deze verkering. Ik snap niet wat het probleem is. |
Chris Hansen vind dit een heel groot probleem , hij zal u zo wel een stoel aanbieden en zeggen , why don't you take a seat right here |
make no sense you are. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Jun 2010 21:23 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | streetfighter schreef: | | D: schreef: | | Trueskill schreef: | | Jullie proberen net wat te hard, meisje en heer. |
Zeg maar gerust D: hoor, en ik schaam mij niet voor deze verkering. Ik snap niet wat het probleem is. |
Chris Hansen vind dit een heel groot probleem , hij zal u zo wel een stoel aanbieden en zeggen , why don't you take a seat right here |
make no sense you are. |
Hey there! Why don't you have a seat right here? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 13 Jun 2010 21:26 Onderwerp:
| |

|
I heard my name...? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 13 Jun 2010 21:28 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Jun 2010 21:28 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 13 Jun 2010 21:47 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Jun 2010 21:52 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 13 Jun 2010 22:13 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| BDDesigns |
Geplaatst: 13 Jun 2010 22:24 Onderwerp:
| |

|
| Ik snap em niet sorry jonges, maar ik snap em niet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Jun 2010 22:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Googlen man, kom op:
"Chris Hansen is een Amerikaans journalist/presentator die met zijn programma Dateline NBC Television: To Catch A Predator via een chat, zogenaamd als minderjarige, afspraken maakte met pedofielen om ze vervolgens te confronteren met hun gedrag en de gegevens door te spelen aan de politie."
Tevens wil ik nog even melden hoe geweldig ik dit topic vind.
En even reageren op Ellen:
| Ellentjeeah schreef: |
En ik ben het idd eens met Ei.
Trouwens Ei, je hebt een nieuwe ava weer zelf gemaakt? |
Waarmee ben je het eens? Dat dit een geweldig topic is of over Facebook en mail notificaties?
En natuurlijk is deze avatar weer zelf gemaakt
| D: (ik wou nog kiezen tussen wat leukere bijnamen maar dat vond ik toch een beetje flauw) schreef: | | make no sense you are. |
Het taalniveau daalt hier ook nogal. Chris Hansen sprak nog goed Engels en Pedobear ook maar daar gaat het niveau. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 14 Jun 2010 12:30 Onderwerp:
| |

|
Hahahahahahahahhaahahahaha
*kuch kuch kuch*
hahahahahahahahhahahahahahahhaa
Hebben jullie al gezoend want volgens D: kan je een relatie hebben voor drie jaar zonder te zoenen, hahahahahhahahhahaha. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Jun 2010 12:34 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | streetfighter schreef: | | D: schreef: | | Trueskill schreef: | | Jullie proberen net wat te hard, meisje en heer. |
make no sense you are. |
Ik kan dat alleen in Yoda stemmetje lezen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 14 Jun 2010 12:49 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Trueskill schreef: | | BDDesigns schreef: | welke nog meer dan???
Guus en stefan ofzo? |
Even een late reactie, maar:
WUT!!:!?!?!!?!!!??!?!?!?!? |
Dat hierboven :O |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 14 Jun 2010 15:01 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Hahahahahahahahhaahahahaha
*kuch kuch kuch*
Hebben jullie al gezoend want volgens D: kan je een relatie hebben voor drie jaar zonder te zoenen, hahahahahhahahhahaha. |
Waar heb ik dat nou weer gezegd? En ja we hebben al 7x gezoend.
Ik heb het getelt.
@uchiha, zo was het ook bedoeld. Yoda weet dat soort dingen ook niet overigens, die heeft wel wat beters te doen zoals slapen op de rug van een jongeman. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 14 Jun 2010 15:24 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Nelus schreef: | Hahahahahahahahhaahahahaha
*kuch kuch kuch*
Waar heb ik dat nou weer gezegd? En ja we hebben al 7x gezoend.
Ik heb het getelt.
@uchiha, zo was het ook bedoeld. Yoda weet dat soort dingen ook niet overigens, die heeft wel wat beters te doen zoals slapen op de rug van een jongeman. |
0_o ..tmi!!!!...en ik hoop dat dat een grapje is ..dat tel je tog niet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 14 Jun 2010 15:59 Onderwerp:
| |

|
| Tering idd, je bent zieliger dan ik dacht. Marietta trouwens ook, kom op, een gozer van 26 die zowat in een andere dimensie leeft, wauw! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| The Source |
Geplaatst: 14 Jun 2010 16:06 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Tering idd, je bent zieliger dan ik dacht. Marietta trouwens ook, kom op, een gozer van 26 die zowat in een andere dimensie leeft, wauw! | Als zij er mee gelukkig is waarom niet? Ik weet alleen niet of haar ouders het fijn vinden. Zelf vind ik persoonlijk de leeftijdsverschil ook afzienbaar te groot op die leeftijd. Je kan het eerder een volwassene kwalijker nemen dan een kind die in de hormonen zit, vind ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 14 Jun 2010 16:11 Onderwerp:
| |

|
| True, maar als die volwassene een mental retard is die in zijn eigen wereld leeft, wie moet je dan blamen? De één heeft last van hormonen en de andere is te mentaal incapabel om te leven in deze wereld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jun 2010 16:18 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | True, maar als die volwassene een mental retard is die in zijn eigen wereld leeft, wie moet je dan blamen? De één heeft last van hormonen en de andere is te mentaal incapabel om te leven in deze wereld. |
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Sorry, dat vond ik even te grappig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 14 Jun 2010 16:19 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | True, maar als die volwassene een mental retard is die in zijn eigen wereld leeft, wie moet je dan blamen? De één heeft last van hormonen en de andere is te mentaal incapabel om te leven in deze wereld. |
Its so so sad.....but i lol'd :'D |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 14 Jun 2010 16:39 Onderwerp:
| |

|
Ik WALG van een bepaald persoon hier.. Ben even een paar dagen weg en die balhaar is niet alleen meer een mafkees maar ook nog een pedo.
Bàh, ik hoop dat ik in een één of andere grap ben getrapt want dit is gewoon opgetyft.
ps. ben verliefd op Holland |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 14 Jun 2010 17:02 Onderwerp:
| |

|
Hallo mensen, voor alle ingetrapten veel ololo's en de mensen die erdoorheen zagen knuffels.
Natuurlijk hebben marietta en ik een garpje uitgehaald hier omdat joni zo zat te huilen over dat 'de mods zouden toezien of ik verdacht zou worden' doelend op dat ik 'keischattig ' reageerde op Ellen's bloemenmeisjes post hier op het forum.
Die tendens is nogal irritant en wat heeft iedereen er hier nou mee te maken met dat ik met wie dan ook omga, het is een zwakte om daar meteen iets achter te zoeken, ik snap best dat ik aan een 'profiel' zou voldoen in een aantal van jullie beknopte gedachtegangen maar het gaat wel erg ver om daar bijna een hetze van te maken.
Daarom stelde ik aan marietta dus voor deze garp uit te halen zowel voor de ololo's als om een aantal mensen hier even zachtjes te laten snikken.
Helaas is de hier nogal sterk van 4chan newfagheid zoals yoda ook zou zeggen maar de tijd niet voor kreeg in de respectievelijke films. (het blijft hard werken onder lucas, slavendrijver die man, en een racist en hij houd ook van stampot andijvie en zijn bril was kapot)
Wat als resultaat had dat alle mentaal inferieuren begonnen met het wild spammen van passé meme's zoals rennende beer en chros honson.
Maar goed er zijn dus wat mensen goed beetgenomen en al zullen die het nooit bekennen hadden ze toch gevoelens van ziedende boosheid, jaloersheid maar ook vooral verwarring en ontsteltenis.
mannelijke groeten> D:
En marietta is heul wel lievig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 14 Jun 2010 17:05 Onderwerp:
| |

|
| Dude, de enige die het (wou) geloofde was jijzelf... |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 14 Jun 2010 17:07 Onderwerp:
| |

|
| Danny Ouderling schreef: | | Dude, de enige die het (wou) geloofde was jijzelf... |
okay..wat jij wilt jongen. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jun 2010 17:10 Onderwerp:
| |

|
Nee, dit had ik nou nooit gedacht.
(denkt terug aan zijn plaatje: Succesfull troll is succesfull) |
|