Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Zelfde processor als de iPad?

Yup.

hier kan je de specs vinden:
http://www.apple.com/iphone/specs.html

Films kijken wordt ook beter op de iPhone 4. Op de 3Gs en ouder vind ik het maar minder.

Laatst aangepast door Lawliet op 08 Jun 2010 16:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

http://tweakers.net/nieuws/67796/steve-jobs-kondigt-iphone-4-aan.html
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
weet iemand hoe je met een ipod touch altijd internet kunt hebben

Niet Daar zit geen 3G op.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier de hele conferentie: http://www.youtube.com/watch?v=rM6xCmtHQT0&feature=player_embedded
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Hier de hele conferentie: http://www.youtube.com/watch?v=rM6xCmtHQT0&feature=player_embedded

'deze video is privé'
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze dan: http://www.youtube.com/watch?v=I1edQuxclUs
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand al weet wanneer deze te bestellen is?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Roderick schreef:
Marketing 101: verkrijgbaar in elke boekwinkel.
Maar eens die marketingstrategie wordt genekt door de populariteit van je eigen product, zit je met een probleem. En daarom focussen ze nu zo hard op de iPhone en de iPad.

Marketing 101: ik zit geen grappen te maken ofzo.

Als je product zo populair is dat je geen marketing meer nodig hebt om een bizar marktaandeel te behouden ben je goed bezig. De iPod is Apple's 'cash-cow' en dat is iets waar Apple donders blij mee is. Ziet men stagnatie, dan zien jij en ik de marketing-efforts rondom de iPod toenemen. Jij ziet de huidige, low profile, iPod marketing als een probleem en dat is gewoonweg onjuist. De focus op iPhone en iPad is er omdat dit veel grotere groeimarkten zijn...Apple's toekomstige melkkoeien. In de iPod markt is weinig meer te behalen aan marktgroei, en men is tevreden met de winst en het marktaandeel.

Kijk je naar merkimago en het imago van de ipod an sich, dan ben je naar heel andere dingen aan het kijken. Vandaar mijn aanvankelijke reactie. Een 65jarige die een iPod heeft is geen bewijs van een apparaat dat van hip naar onhip gaat en stagneert. Dit zeg je eerst, nu zeg je simpelweg dat de ipod zo populair is dat Apple's aanvankelijke strategie niet meer werkt. En rara, die aanvankelijke strategie is dan ook losgelaten.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, wat je zegt is niet meer dan logisch, maar bedankt voor je heldere uitleg.

iPhone 4 wordt zo fucking awesome!
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

heb de persconferentie van Apple zitten kijken en, ja, ik weet dat het al sinds jaar en dag bekend is, maar jezus, wat is Apple toch ziekelijk arrogant en egocentrisch. Bij iedere feature brengen ze het alsof ze het wiel opnieuw hebben uitgevonden, echt ongelooflijk hoe Steve dat zo nonchalant over kan brengen. iPhone 4 is een mooi telefoontje, daar niet van, maar het brengt echt niets nieuws naar de markt. Videochat was al mogelijk, de huidige qualcomm 1.2 dual core mobiele CPU's verslaan Apple's A4, 720p video opnemen is ook al mogelijk met talloze telefoons en iedere Android ondersteunt al multi-tasking. Enige wat ik wel erg vet vind is iMovie (als het zo heet); je kunt direct video's editen op je mobiel. Ik weet hoe zwaar het is om aan (zeker HD) videomateriaal te werken, dus dat vind ik een knap staaltje werk.

Geloof het of niet, ik draag Apple een warm hart toe, maar ze kunnen ook overdrijven.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:

Geloof het of niet, ik draag Apple een warm hart toe, maar ze kunnen ook overdrijven.

Dan moet je echt de reclame campange zien van Apple Get a Mac. De Mac is oke, maar de PC gaan bashen enzo is zo kinderachtig.

Ja Apple staat bekend om hun arrogantie en het afkraken van de concurrentie.

PC is lame. Get a Mac and get laid.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik snap sowieso niet waarom zoveel mensen een iPhone kopen ipv een iPod Touch. Enorm, maar dan ook e-norm prijsverschil en je kan er praktisch hetzelfde mee. Ik vind de iPT een geweldig ding, zijn geld ook dubbel en dwars waard, maar de iPhone? Nah.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat

iPod touch heeft geen internet en telefoon of wel soms?
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd, het gemis van 3G netwerk en niet kunnen bellen/SMS'en lijkt me groot genoeg om de aanschaf van een iPhone te overwegen. Ik loop iig niet graag rond met én m'n lompe iPod Touch, én dan ook nog mijn telefoon in een zak.

Feit is ook gewoon dat de iPhone een hele mooie telefoon is, maar zeker niet het beste wat er op de markt beschikbaar is. Tja, naamsbekendheid, en vooral ook mond-tot-mond reclame. En zeg nou zelf; als je de keuze zou hebben uit een iPhone of een andere smarthphone, dan zou 90% kiezen voor de iPhone.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit zijn mijn redenen waarom de iPhone populair is (en mijn reden voor aankoop):

-De apps

Duizenden leuke, interessante, innovatieve apps maken de iPhone al bijna het aankopen waard. Ik ken geen andere telefoon die evenveel toffe applicaties heeft als de iPhone

-iPhone is ook een iPod

De iPhone is een geweldige iPod en is een van de beste MP3 player of all time naar mijn opinion. Een telefoon met een geweldige muziek speler is al voor veel mensen de aankoop waard.

-Internet

Niet vernieuwend, maar internetten op de iPhone is heerlijk en een van de weinige smartphones die het goed doet.

-Gamen

Games worden goed ondersteund en grote namen werken er aan mee zoals Gameloft, Capcom en Square-Enix om er een paar op te noemen. En er zijn echt geweldige games voor de iPhone (Chaos Rings!).

-De design

De iPhone is zeer mooi en ziet er hip uit. Van de meeste smartphones vind ik de iPhone het mooist met HTC op de tweede plaats. Ook te danken aan de mooie en simpele interface.

-De rest

De agenda, camera, films kijken, iTunes, goede mail systeem etc zijn top gedaan.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

iPhone heeft geen flash - hah, die moest er even uit . Maar serieus, ik heb het zelf mogen zien met eigen ogen hoe iemand lekker flashspelletjes zat te doen op z'n Android en dat werkt echt fenomenaal. Het is ondertussen een cliché geklaag, maar geen flash is gewoon een groot gemis.

Welke browser gebruik je eigenlijk? Gewoon safari of een andere? Ik gebruik nu opera mobile, echt supersnel en het werkt heerlijk. Beter dan safari imo.

Nja en de andere dingen die je noemt; de iphone is op vele vlakken daar al ingehaald, door Android, omdat Google die OS zo verschrikkelijk goed support. De android market groeit zeer snel (niet zo snel als App Store, maar als je ziet dat er steeds meer androids verkocht worden, dan komt hier gauw verandering in) en eigenlijk is de iPod functie in de iPhone/iTouch bijzonder mager. Het enige noemenswaardige vind ik Genius. Ja, coverflow enzo is leuk, maar zeg nou zelf, dat heb je één keer gebruikt toen je je iPhone net nieuw had. Andere platforms doen dat gewoon veel beter, zoals Android (ja, ik noem steeds android omdat ik daar ervaring mee heb). Daarbij kun je bv. bij een nummer op een knop drukken zodat je gelijk naar de video op youtube zoekt, en last.fm is geïntegreerd.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Android verkoop was vorig kwartaal al groter dan iPhone in de VS, dixit NPD.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

@Simon Venneman

Het ontbreken van flash is idd jammer. Apple focust zich nu meer op HTML 5 en ze proberen daarmee flash te vervangen. Ik zeg doe beide.

Ik heb Opera geprobeerd. Het is wel oké, maar Safari vind ik net zo goed. Ik wacht liever op een Firefox webbrowser voor de iPhone.

Android is idd ook geweldige en een grote concurrentie voor de iPhone. Hoewel ik de iPhone naar eigen smaak veel fijner en beter vind als ik het met mijn vrienden vergelijkt.

@Joni Philips

Ik zie daar wel verandering in komen als de iPhone 4 uitkomt. Ik vraag me af of het nog beter verkoopt dan de iPad.

@Gezer

gebruik jij je iPhone oortjes niet om naar de volgende nummer te gaan?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: