| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 163, 164, 165 Volgende
|
| VeDeR |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:57 Onderwerp:
| |

|
Van de week Final Fantasy 13 eindelijk 100% gehaald.
Nu paar dagen mindless MW2 Resurgence spelen.
Tussendoor Joe Danger
En dan kijken of ik zin heb om Just Cause 2 100% ga halen denk ik... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| pizzarulez |
Geplaatst: 14 Jul 2010 14:17 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | pizzarulez schreef: | Zojuist begonnen met Kingdom Hearts 1   !!! |
Voor het eerst of heb je hem al eerder uitgespeelt. |
1x uitgespeeld, vorig jaar oktober ergens ofzo.
En toen heb ik deel 2 voor het eerst gespeeld. Die ik trouwens hierna meteen erin flikker.
Ben nu bij End of The World met Kingdom Hearts 1 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vgo910 |
Geplaatst: 17 Jul 2010 16:38 Onderwerp:
| |

|
| Ben net begonnen aan Portal Prelude en hij is veel uitdagender dan Portal en soms ook heel frustrerend, omdat je weet hoe het moet, alleen lukt het niet. Maar toch een geweldige uitbreiding op Portal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 17 Jul 2010 16:46 Onderwerp:
| |

|
Motorstorm Pacific Rift (alweer)
Gaaf spel, op het laatst wordt het toch wel lastig, maar ik wil gewoon die f*cking schoolbus winnen!!!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 17 Jul 2010 17:49 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 17 Jul 2010 18:09 Onderwerp:
| |

|
lol maarten je weet wel waar die kat voor staat toch? :')
Overigens, ik kan dinsdag mijn oude ps3's hdd data over laten zetten op usb @ pc speciaalzaak. Gaaf he.
Ik speel nu iig steeds meer SSF4 en heb zelfs de game-guide besteld.
Begin er nu eindelijk goed in te worden.
Ik dacht ik ga ff een van die trials weer eens proberen, en ik haalde m-bisons challenges gewoon allemaal zonder enig probleem, had ze op mn andere ps3 nieteens gehaald lol.
Heb ook al een select paar hele toffe replays opgeslagen van mijn pro-liek gevechten.
Ik ben ook nu beetje opweg in uncharted 2, is wel grappig spel tot nu toe maar ik ben niet zon liefhebber van half-film-half-game-games. Mischien moet het nog op gang komen ik zit nu net in het bos daar, borneo ofzo.
Enne, die racing game dirt 2 nog niet in verder gegaan.
Ik speel verder liever niet teveel games tot ik mn oude data weer terug heb. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 17 Jul 2010 19:11 Onderwerp:
| |

|
Zo dat was weer ff een paar dagen Final Fantasy XIII
Heb alleen een paar Cie'th Missions gehaald onder andere mission 55 waar je Growth Egg van krijgt en een paar van de Titan's Trials.
Kan mission 51 niet halen duurt me te lang en heb je bijna gewonnen en dan DOOM.
DOOM=Dood.
Stupid Attacus. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| pizzarulez |
Geplaatst: 17 Jul 2010 19:30 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| crono999 |
Geplaatst: 17 Jul 2010 19:31 Onderwerp:
| |

|
White knight chronocles,wat een gaar spel is dat zeg.
Totaal niet wat ik verwacht had en dan ook nog die online opdrachten, want singel zijn die beetje moeilijk.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 18 Jul 2010 04:48 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | Zo dat was weer ff een paar dagen Final Fantasy XIII
Heb alleen een paar Cie'th Missions gehaald onder andere mission 55 waar je Growth Egg van krijgt en een paar van de Titan's Trials.
Kan mission 51 niet halen duurt me te lang en heb je bijna gewonnen en dan DOOM.
DOOM=Dood.
Stupid Attacus. |
attacus was vet makkelijk, ik had een zwaar underleveld party en geen sentinel in mn team en ik molde em nog, maar kreeg wel maar 3 star rating dus moet een keer terugkomen met dat meer tijd item, tenminste als de save data copy-able is anders fuck dat spel maar want ik begin niet helemaal overnieuw. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 18 Jul 2010 10:34 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | dantekloon schreef: | Zo dat was weer ff een paar dagen Final Fantasy XIII
DOOM=Dood.
Stupid Attacus. |
attacus was vet makkelijk, ik had een zwaar underleveld party en geen sentinel in mn team en ik molde em nog, maar kreeg wel maar 3 star rating dus moet een keer terugkomen met dat meer tijd item, tenminste als de save data copy-able is anders fuck dat spel maar want ik begin niet helemaal overnieuw. |
Heb van iedereen minstens 4 roles in level 5.
Ben nog een beetje aan het levellen om de andere 2 roles van iedereen in level 5 te krijgen(ook met Growth Egg duurt het nog een eeuwigheid voor je alles max hebt).
De Strength van Fang is 2200 ongeveer.
Van Snow 1600 strength
Van Vanille 1600 Magic.
en gebruik telkens
Commando-Ravager-Commando
Commando-Medic-Sentinel
Saboteur-Synergist-Medic
hoe heb jij hem verslagen |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 18 Jul 2010 14:08 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | D: schreef: | | dantekloon schreef: | Zo dat was weer ff een paar dagen Final Fantasy XIII
DOOM=Dood.
Stupid Attacus. |
Ben nog een beetje aan het levellen om de andere 2 roles van iedereen in level 5 te krijgen(ook met Growth Egg duurt het nog een eeuwigheid voor je alles max hebt).
Van Snow 1600 strength
Van Vanille 1600 Magic.
en gebruik telkens
Commando-Medic-Sentinel
Saboteur-Synergist-Medic
Ik had vanille fang en hope.
De specifieke roles weet ik niet meer maar fang was eigenlijk 24/7 aan het attacken.
Je kunt trouwens beter een rav rav rav en een sab sab med en syn syn med hebben dan gaat het buffen en debuffen veel sneller.
een commando is zelfs a-productief omdat je eerst zijn stagger meter moet builden tot rond de 450-500 tot je em fatsoenlijk kunt damagen daarmee. dus die com-med-sen is echt waardeloos.
na een rondje sab sab med kun je em met dezelfde stagger blijven builden met rav rav rav omdat sab hetzelfde effect op een stagger meter heeft als com.
Hoop dat dit helpt.
leveltip: ga in de archlyte steppe helemaal bovenin waar die cactuar op een berg zit en 3 adamachelids staan, er staat rechts een savepoint, save daar.
Mol vervolgens de adamantoises links en rechts, ga terug naar savepoint>save>start>reset>load>toises respawned.
Daar lvlde ik ook en is de snelste manier. (ik hoop voor je dat er niet al de sterkere versie spawned anders ben je fucked lol) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 18 Jul 2010 14:39 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | dantekloon schreef: | | D: schreef: | | dantekloon schreef: | Zo dat was weer ff een paar dagen Final Fantasy XIII
DOOM=Dood.
Stupid Attacus. |
Van Snow 1600 strength
Van Vanille 1600 Magic.
en gebruik telkens
Commando-Medic-Sentinel
Saboteur-Synergist-Medic
Ik had vanille fang en hope.
De specifieke roles weet ik niet meer maar fang was eigenlijk 24/7 aan het attacken.
Je kunt trouwens beter een rav rav rav en een sab sab med en syn syn med hebben dan gaat het buffen en debuffen veel sneller.
een commando is zelfs a-productief omdat je eerst zijn stagger meter moet builden tot rond de 450-500 tot je em fatsoenlijk kunt damagen daarmee. dus die com-med-sen is echt waardeloos.
na een rondje sab sab med kun je em met dezelfde stagger blijven builden met rav rav rav omdat sab hetzelfde effect op een stagger meter heeft als com.
Hoop dat dit helpt.
leveltip: ga in de archlyte steppe helemaal bovenin waar die cactuar op een berg zit en 3 adamachelids staan, er staat rechts een savepoint, save daar.
Mol vervolgens de adamantoises links en rechts, ga terug naar savepoint>save>start>reset>load>toises respawned.
Daar lvlde ik ook en is de snelste manier. (ik hoop voor je dat er niet al de sterkere versie spawned anders ben je fucked lol) |
Over dat stagger tot 450-500 maken had ik ergens gelezen maar had vergeten het uit te proberen.
Ik zal vandaag proberen.
Ik zal zelf Com-Rav-Rav gerbuiken omdat Commando de stagger iets slomer laat zakken dan als je 3 Rav gebruikt.
Ik zal proberen die beesten te verslaan.
Bedankt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 18 Jul 2010 15:27 Onderwerp:
| |

|
Kheb Attacus verslagen.
Jou strategy helpte zou ik je nochmaals mogen bedanken voor je hulp.
Hij had de kans niet eens om DOOM te gebruiken.
Dit is mijn roles dat ik gebruikte.
Fang-Vanil-Snow
Com-Rav-Rav
Rav-Rav-Rav
Com-Med-Sen
Sab-Syn-Sen
Sab-Syn-Med(die heb ik niet gebruikt)
Com-Rav-Com
and raad eens heb ook nog eens een 5 star rank.
En een trophy |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 22 Jul 2010 16:31 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | Kheb Attacus verslagen.
En een trophy |
np en gefeli jongen, ik heb het zelf niet zo best want ik ben mn savegame van ff 13 kwijt omdat mn oude ps3 dus kapot ging en ik dus ook niet meer aan kon zetten om een usb backup te maken, mischien kan iemand em nog maken maar dat zie ik verder wel, ik heb nu immers een nieuwe slim 250gb ps3 en ik ga echt niet helemaal overnieuw beginnen, ffs ik had bijna al mn roles max zelfs, moest nog maar 300k crystal points ofzo. (dat zijn 2 grinds door de 2 adamantoises + growth egg 160cp per run... zucht)
Achja ik moet dat spel maar gewoon vergeten.
Naast het falen @ SSF4 (waar ik tevens een guide van heb niet dat die veel helpt oid.. grr) waarin ik nu op de 80% van alle trials halen blijf steken en echt niet verder kom met een normale controller... (wel leuk is dat ik iig de trials van vega guy en bison alle 24 heb gehaald heb gehaald, en nog een paar lui maar die zijn makkelijk)
Ben ik weer een character gaan builden in champions of norrath 2 call to arms (PS2), een high elf dit keer omdat ik dat sinds con1 niet meer heb gedaan.
Ik had een sorceror (fem) in een co-op waarin mn broertje zoals altijd weer een shadow/drow nam en ik kon eigenlijk maar weinig uithalen, het builden verliep gewoon veel te langzaam en ik deed zelfs met een gigantische int pool veel minder damage dan hij.
Ik beuk met mijn high elf echt overal doorheen, niet normaal gewoon hoe sterk dat ventje is vergeleken met de sorc. Tis gewoon een echte battle mage, en undead is vaak in 1 klap dood, zelfs undead bazen mol ik binnen 2 a 3 seconden. Tis ook mooi dat het halve spel uit undead bestaat ^^ en de rest stomp ik wel op hun hoofd met mijn warmace.
Briljant spel, nogsteeds leuker dan oh zoveel ps3 games. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 22 Jul 2010 17:34 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | dantekloon schreef: | Kheb Attacus verslagen.
En een trophy |
np en gefeli jongen, ik heb het zelf niet zo best want ik ben mn savegame van ff 13 kwijt omdat mn oude ps3 dus kapot ging en ik dus ook niet meer aan kon zetten om een usb backup te maken, mischien kan iemand em nog maken maar dat zie ik verder wel, ik heb nu immers een nieuwe slim 250gb ps3 en ik ga echt niet helemaal overnieuw beginnen, ffs ik had bijna al mn roles max zelfs, moest nog maar 300k crystal points ofzo. (dat zijn 2 grinds door de 2 adamantoises + growth egg 160cp per run... zucht)
Achja ik moet dat spel maar gewoon vergeten.
Naast het falen @ SSF4 (waar ik tevens een guide van heb niet dat die veel helpt oid.. grr) waarin ik nu op de 80% van alle trials halen blijf steken en echt niet verder kom met een normale controller... (wel leuk is dat ik iig de trials van vega guy en bison alle 24 heb gehaald heb gehaald, en nog een paar lui maar die zijn makkelijk)
Ben ik weer een character gaan builden in champions of norrath 2 call to arms (PS2), een high elf dit keer omdat ik dat sinds con1 niet meer heb gedaan.
Ik had een sorceror (fem) in een co-op waarin mn broertje zoals altijd weer een shadow/drow nam en ik kon eigenlijk maar weinig uithalen, het builden verliep gewoon veel te langzaam en ik deed zelfs met een gigantische int pool veel minder damage dan hij.
Ik beuk met mijn high elf echt overal doorheen, niet normaal gewoon hoe sterk dat ventje is vergeleken met de sorc. Tis gewoon een echte battle mage, en undead is vaak in 1 klap dood, zelfs undead bazen mol ik binnen 2 a 3 seconden. Tis ook mooi dat het halve spel uit undead bestaat ^^ en de rest stomp ik wel op hun hoofd met mijn warmace.
Briljant spel, nogsteeds leuker dan oh zoveel ps3 games. |
This echt KUT ik weet hoe het voelt.
Heb een paar maanden geleden ook dat met mijn PS3 dat ik geen back ups kon maken van mijn games zoals FFXIII dat ik voor de 4de keer moest overnieuw beginnen.
Heb trouwens Cie'th Mission 54 Gigantaur een 5 star rank gekregen.
Best makkelijk als je alle 6 roles in level 5 zitten van alle 6 de personages.
En heb mission 62 gehaald met geen star die gevecht duurde te lang.
Heb een trophy erbij
Master's Seal
Max out all roles. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 22 Jul 2010 19:48 Onderwerp:
| |

|
| Bioshock 2: Rapture Edition voor 20 euro op de kop getikt. Erg leuk spel, hoewel het natuurlijk niet meer zoveel indruk maakt als zijn voorganger. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 22 Jul 2010 22:46 Onderwerp:
| |

|
Red Dead Redemption op PS3, heb de Xbox360 versie al uitgespeeld en ben met de PS3 versie begonnen(ook deels voor online).
Wel veel texture bugs die ik niet op de 360 versie had(bijvoorbeeld tijdens het pokeren hebben m'n tegenstanders geen gezicht). :S |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Jul 2010 14:09 Onderwerp:
| |

|
Dragon Quest IX, Little King`s Story & Metroid Prime Trilogy.
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 25 Jul 2010 14:11 Onderwerp:
| |

|
Bioshock, Bioshock 2, Darksiders ga ik zo mee beginnen, R&C de challenge run + nog een paar verzameldingen verzamelen en af en toe nog ff RDR. op de PS3
DQ9, pokemon HG en KH days op de DS  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 25 Jul 2010 14:43 Onderwerp:
| |

|
Ben nu weer met Tales of Vesperia PS3 versie begonnen.
Ben Ex New Game begonnen met de volgenden Grade voorwerpen.
Keep all items
Keep all monster data
Complete Skitts collection(de trophy krijg je in Nam Combanda Isle)
Keep all data collection
Keep all titles
Binnekort op vakantie met de auto en dan speel ik in de auto.
Dragon Quest IX
Tales of Hearts Anime Movie Edition
Tales of the Tempest
alle 3 voor de DS |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 25 Jul 2010 14:48 Onderwerp:
| |

|
ik ben bezig met het niet verder komen in kingdom hearts 2 (ben 1 vergeten -.-')
zit nu op dat ene stuk.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 25 Jul 2010 14:53 Onderwerp:
| |

|
GTA 4 Episodes From LC
-TLAD  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 25 Jul 2010 14:55 Onderwerp:
| |

|
| the_dan schreef: | ik ben bezig met het niet verder komen in kingdom hearts 2 (ben 1 vergeten -.-')
Lekker duidelijk  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 25 Jul 2010 15:37 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | the_dan schreef: | ik ben bezig met het niet verder komen in kingdom hearts 2 (ben 1 vergeten -.-')
Lekker duidelijk  |
Hij bedoelt zeker dat ene stuk... |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 163, 164, 165 Volgende |