Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 163, 164, 165  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

The Force Unleashed toch maar weer eens opgepakt... het begin is best saai en ga je je nogal irriteren door de vele bugs. Gelukkig werd het nu toch een stuk leuker en uitdagender. Stiekem kijk ik toch vooral uit naar het vervolg ondanks dat ik deze nog moet uitspelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Op welke OS heb je de game gespeeld? Ik heb het via virtual XP gedaan voor de zekerheid. Werkte prima.

Windows 7 64 bit.

Maar de engine schijnt problemen te hebben met multicores. Gek genoeg doet deel 2 het dus gewoon wel. ik zal eens kijken naar Virtual XP.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

God of War 3 even laten liggen, ben nu bezig met het geweldige Fallout 3!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

LittleBigPlanet

Ik neem m`n woorden terug, toch wel een geweldige game! Ik heb helaas weinig tijd om me in de level editor te verdiepen en ik denk ook niet dat ik er wat zal van bakken, maar dat zal als het goed is met LBP2 wel het geval zijn.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanquis Demo. Speelt lekker weg. Alleen beetje rare controls in het begin.
Eindbaas is nog best lastig als je gewend bent om veel minder dan nodig cover te zoeken o-o
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Alien Breed: Impact
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafia II

Vanavond 2e playtrough. Of toch The Betrayal Of Jimmy? Hmm ik zie nog wel.
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

monster hunter tri

ben nu hr 29 en ben jhen moran event steeds opnieuw te spelen. ik moet nog maar een sturdy fang maar hij komt maar niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag Metroid: Other M begonnen..

Wat een K*t besturing, maar goed misschien is het ook even wennen..
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
Vanquis Demo. Speelt lekker weg. Alleen beetje rare controls in het begin.
Eindbaas is nog best lastig als je gewend bent om veel minder dan nodig cover te zoeken o-o

Geweldige demo! Misschien haal ik de game ook wel!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Metroid: Other M

Tot nu leuk! De game voelt best wel simplistisch aan en de besturing is wat wennen, maar tot nu vermaak ik me prima. Vind het eigenlijk stiekem leuker dan de prime series.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ratchet & Clank: A Crack In Time nog even doorspelen voordat ik morgen of overmorgen aan Other M begin erg enthousiast over deze titel ben ik niet, ik vind het schieten in R&C nooit zo heel erg leuk, erg jammer dat ik nu ga rushen, komt doordat

1. De game niet zo denderend is als verwacht.
2. Ik teveel games in een korte periode heb gekocht en nu m`n overschot aan games zo snel mogelijk wil wegwerken.

Hierna nog 7 Ps3 games in m`n backlog, waar ik denk alleen RDR, GTA IV + EPS ga beaten en de rest verkopen omdat ik echt niet in die games kan komen. (Fallout + Oblivion)

En dan nog heb ik 20+ games over, GVD ik ga mezelf volgende keer forceren om maar 1 game per keer te halen en ervoor zorgen dat ik niet meer dan 2 games om uit te spelen heb liggen.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 03 Sep 2010 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoor net dat ik geselecteerd ben voor de Spec Ops: The Line Beta. Daar zal ik dus binnenkort mijn tijd in stoppen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 03 Sep 2010 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een heel zootje demo's op mn ps3 staan, op zn minst 10+

Deathspank is trouwens geweldig (demo) maar heb het geld er nu niet voor over mischien als ie afgeprijsd wordt.

Maar goed ik heb straks 2 weken geen internets vandaar.

Geen id wat ik allemaal ga spelen dan, heb zat games dus np.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Sep 2010 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat

im2 schreef:
Ik hoor net dat ik geselecteerd ben voor de Spec Ops: The Line Beta. Daar zal ik dus binnenkort mijn tijd in stoppen.

Hoe kom je daar nou weer aan? Die wil ik ooook. Ik kijk wel erg uit naar deze game, dus laat maar weten hoe de beta is

edit... jammer alleen op xbox360
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Sep 2010 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Company of Heroes

Hoewel ik geen fan ben van RTS games moet ik zeggen dat ik me wel vermaak met deze game. Na een goede training sessie ben ik al begonnen met de campain. De laatste tijd ben ik weer erg veel bezig met PC games and I like it. Het enigste wat me tegen houd zijn de prijzen.

Worms Reloaded

Ouderwets gezellig een potje Worms spelen. Dit is een droom game voor elke Worms fan. Eigens maps maken, Worms customize, online spelen en wat nieuwe wapens.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 03 Sep 2010 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
im2 schreef:

Hoe kom je daar nou weer aan? Die wil ik ooook. Ik kijk wel erg uit naar deze game, dus laat maar weten hoe de beta is

edit... jammer alleen op xbox360

Hij stelt nogal teleur eerlijk gezegd. De graphics vallen tegen, matchmaking duurt veel te lang, je gaat zonder reden van rank 1 naar rank 30 en buiten wat zandstormen heb ik niet echt de indruk dat het zand echt in de gameplay verwerkt is.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 03 Sep 2010 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Ratchet & Clank: A Crack In Time nog even doorspelen voordat ik morgen of overmorgen aan Other M begin erg enthousiast over deze titel ben ik niet, ik vind het schieten in R&C nooit zo heel erg leuk, erg jammer dat ik nu ga rushen, komt doordat

Vergeet wat ik net zij, AC!T is awesome, beste Ratchet & Clank game op de Ps3, vind de wapens en de voortgang van de game heel erg goed, ik vind trouwens Ratchet & Clank ook de beste van de Sony platformers trio op de Ps2. Vind ze alle 3 tof en heb dan ook veel zin in de Sly Cooper Trilogy later dit jaar en hoop dat ze ook met een Ratchet & Clank colllectie komen.

De komende weken ga ik me bezig houden met Jak II, R&C:ACIT & Metroid Prime. En iets minder druk op mezelf te leggen ook al is die backlog enorm.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 03 Sep 2010 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:

De laatste tijd ben ik weer erg veel bezig met PC games and I like it. Het enigste wat me tegen houd zijn de prijzen.

uh? PC games zijn juist goedkoper dan console games!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Sep 2010 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Vergeet wat ik net zij, AC!T is awesome, beste Ratchet & Clank game op de Ps3, vind de wapens en de voortgang van de game heel erg goed, ik vind trouwens Ratchet & Clank ook de beste van de Sony platformers trio op de Ps2. Vind ze alle 3 tof en heb dan ook veel zin in de Sly Cooper Trilogy later dit jaar en hoop dat ze ook met een Ratchet & Clank colllectie komen.

De komende weken ga ik me bezig houden met Jak II, R&C:ACIT & Metroid Prime. En iets minder druk op mezelf te leggen ook al is die backlog enorm.

Ik heb de game niet voor niks geplatinum'd
De game kent zijn fouten maar de game is goed afgewerkt en de afwisseling in de game is er goed gedaan.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Sep 2010 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

im2 schreef:

Hij stelt nogal teleur eerlijk gezegd. De graphics vallen tegen, matchmaking duurt veel te lang, je gaat zonder reden van rank 1 naar rank 30 en buiten wat zandstormen heb ik niet echt de indruk dat het zand echt in de gameplay verwerkt is.

Achja daar is het een beta voor. Laadtijden en rank zooi zal echt nog gaan veranderen. Graphics is altijd afwachten, maar krijgen meestal ook nog een poetsbeurt.
Is het een multiplayer beta? Daar verwacht ik eerlijk gezegd ook niet zoveel zand gameplay dingen. Ik zie dat vooral voor de multiplayer waar je bijvoorbeeld ruiten in kan schieten waardoor dan het zand binnen stroomt en je vijanden mee neemt.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Wanneer reviews geen aandacht vergen gaat alle tijd naar Banjo-Tooie. Heerlijk spel, heb er al zo'n vijftien uur gameplay in zitten en het einde is voorlopig nog niet in zicht. En dat voor een Eurootje of tien.
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

nog steeds mh3 tri

iemand zin om samen online te hunten roep dan maar of zeg het in het mh3 topic
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Lawliet schreef:

De laatste tijd ben ik weer erg veel bezig met PC games and I like it. Het enigste wat me tegen houd zijn de prijzen.

uh? PC games zijn juist goedkoper dan console games!

Ik bedoeld eigenlijk de prijzen om een goede game PC te onderhouden. Videokaarten, geheugen, etc.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

gewoon in een keer alles goed doen

en dan later opeens weer een nieuwe kopen

(als je de nieuwste games op low moet spelen)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 163, 164, 165  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 119 van 165

Ga naar: