Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 102, 103, 104  Volgende  
Draster BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
X-Men Origins: Wolverine uitgespeeld op Hard, en daarmee de Platinum Trophy verdiend. Nr. 23 is dat. Mijn WiFi stick weigert dienst, dus updaten kan nog niet. Als volgende maar inFamous of Ratchet & Clank.

Grats! Nog 2 en je zit al aan een kwart :P
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Weer een Tales of Vesperia trophy

Beweeg totaal 50,000 Kilometers
(360 versie is 10,000 Kilometers Ba'ul only)

dankzij mijn kapotte controller die automatisch na boven blijft gaan
moest weg en duwde de knop naar boven en hoefde niks te doen
toen ik thuis kwam had ik hem en nu staat mijn trophies ToV op 67%.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Zojuist de trophie Won't You Come Out to Play? gehaald in The Beatles: Rock Band. Hiervoor moest ik alle hammer-ons en pull-offs in Dear Prudence spelen zonder ze aan te slaan. Een half jaar geleden probeerde ik dat tientallen keren tevergeefs, en nu speel ik dat nummer voor het eerst weer eens en in één keer raak zonder dat het de bedoeling was.

YAY
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 06:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Weer een trophy van Tales of Vesperia

Complete part 1 under level 15.
Best makkelijk als je EX New Game begint neem je gewoon
al je items mee en ervoor zorge dat je ook 1/2 EXP kiest
om slomer omhoog te gaan.
Elke vijand waar je tegen aan rent proberen te ontwijken
en te vluchten om geen levels omhoog te gaan
zat in Level 13 toen ik het haalde.

Heb nu 68% net als mijn Final Fantasy XIII.
FFXIII VS. ToV
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 06:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Weer een trophy van Tales of Vesperia

Play for 100 hours.
Nog nooit eerder een Tales of game gespeelt dat ik zoveel tijd in heb gestoken dan in Vesperia.

Dat was de laatste trophy dat makkelijk te halen zijn
nog wel een paar maar dat duurt nog wel fftjes
Terug naar boven
Dangerdragon456 BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Platina #23 Darksiders

Platina #24 Trine
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat

gisteren yakuza 3 uitgespeeld en de trophys daarvoor gekregen, en heb ook nog de titans trials gedaan in FF13.

Dat spel ben ik nu ook alweer wat zat in.. ach ik zal gewoon even mn siggie posten dat is makkelijker voor eenieder immer.

Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
gisteren yakuza 3 uitgespeeld en de trophys daarvoor gekregen, en heb ook nog de titans trials gedaan in FF13.

Dat spel ben ik nu ook alweer wat zat in.. ach ik zal gewoon even mn siggie posten dat is makkelijker voor eenieder immer.

Aangezien we vaak dezelfde games leuk vinden, zal ik je eens toevoegen, als je het niet erg vind...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Aangezien we vaak dezelfde games leuk vinden, zal ik je eens toevoegen, als je het niet erg vind...

Jahoor, dat mag. Maar ik speel op het moment niet zoveel meer online, ben beetje de games die ik heb aan het completionismen.

Nouja op resistance 2 na dan, die wil ik wel wat boosten, army of two 40th day moet ik ook nog boosten online.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Jahoor, dat mag. Maar ik speel op het moment niet zoveel meer online, ben beetje de games die ik heb aan het completionismen.

Nouja op resistance 2 na dan, die wil ik wel wat boosten, army of two 40th day moet ik ook nog boosten online.

Heb ik jou nog in mijn lijst? Anders wil ik me nu wel als vrijwilliger aanbieden.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:

Heb ik jou nog in mijn lijst? Anders wil ik me nu wel als vrijwilliger aanbieden.

Haatte jij mij niet of was dat weer iemand anders.
Ik heb laatst weer even schoonmaak gehouden in mn friendlist dus geen idee wie er nog wel en wie er niet meer tussen staat, ik gooi gewoon iedereen weg waar ik niet 'actief mee game.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

yellow ps2 trophy ( heb geen ps3 dus ik improviseer )

bully . krijg de boomerang
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 03 Jul 2010 05:09    Onderwerp: Reageren met citaat

borderlands eindelijk geplatinumpt.
army of two 40th day nog een zootje trophys in gehaald.
FF13 net binnen 20 seconden eindbaas inelkaar geveegd en 5 star rating dusch trophy binnengehaald.

Morgen maar weer verder met grinden in FF13.
En als ik genoeg geld heb maar even alle non dark matter benodigende items upgraden, ik zal dat spel platinummen ook. ]:<
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Jul 2010 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

borderlands eindelijk geplatinumpt.
army of two 40th day nog een zootje trophys in gehaald.
FF13 net binnen 20 seconden eindbaas inelkaar geveegd en 5 star rating dusch trophy binnengehaald.

Morgen maar weer verder met grinden in FF13.
En als ik genoeg geld heb maar even alle non dark matter benodigende items upgraden, ik zal dat spel platinummen ook. ]:<

U lucky b******
Ik moet nog 4 lvl's tot ik hem geplat heb
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 03 Jul 2010 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:

U lucky b******
Ik moet nog 4 lvl's tot ik hem geplat heb

Ik heb 2 characters lvl 70 en moest alleen nog de arena (thunderdome trophy) de 42 claptrap slots (backtracking met een 1hit killende vuur shotgun ftw) en nog 1 missie in de rust commons (backtracking met een 1hit killende vuur shotgun ftw weeral)

hihi.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Jul 2010 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kreeg de made in New Haven trophie toen ik een claptrap in New haven in 2nd playthrough repairde. Terwijl ik nog ±5 missies moest doen in voor die trophie in playthrough 1
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Jul 2010 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag 2 trophies gehaald in Trinity Universe

Defeat 100 enemies.
Win 30 battles.

De game heeft hele makkelijke trophies lekker makkelijk om Platinum te halen als je 2500 vijanden hebt verslagen heb je zo al ongeveer 75%.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn volgende Trophy zal mijn 1000e zijn. Echter, ik wil daar een bepaalde game voor kiezen. Ben echter aan het twijfelen welke...
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Noem je games is op

OT heb nu 22 % aan trophies voor R&C aCiT.
Waaronder de "My blaster runs hot" trophy en bijna de trophy voor het halen van het gouden toernooi
Terug naar boven
Dangerdragon456 BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Mr. Awesome schreef:

Ik zou ook wel willen helpen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Mijn volgende Trophy zal mijn 1000e zijn. Echter, ik wil daar een bepaalde game voor kiezen. Ben echter aan het twijfelen welke...

Heb jij Trinity Universe wel gespeelt ik ging trophies vergelijken en je hebt TU ook maar heb 0% je hebt de game in huis gehaald maar 1 keer in je PS3 gestoken om de trophies te instaleren he.
Zonder de game is best mooi.

Heb 2 trophies erbij van Trinity Universe.

Win 100 battles
Dealt a damage over 10,000 in Fury Chain.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Mr. Awesome schreef:

Heb jij Trinity Universe wel gespeelt ik ging trophies vergelijken en je hebt TU ook maar heb 0% je hebt de game in huis gehaald maar 1 keer in je PS3 gestoken om de trophies te instaleren he.
Zonder de game is best mooi.

Heb 2 trophies erbij van Trinity Universe.

Win 100 battles
Dealt a damage over 10,000 in Fury Chain.

Hij vond het spel geen 60 euro waard dus heeft hij em ingeruild en o.a psn cards gekocht voor PSN+
Damn ik onthoudt echt teveel dingen :p
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, Mafusto. Het klopt. Ik zal Trinity Universe zeker nog aanschaffen, maar dan voor een lagere prijs. Zo rond de 20 a 30 euro...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat army of 2 betreft die boost ik alleen met mensen die echt heel goed zijn in het spel, die extraction mode is belachelijk moeilijk namelijk en ik heb geen zin om uren van mn tijd te verspillen, je moet immers 16 rondes halen 'vanaf ronde 1' (dus niet midden in ronde 1 joinen etc) en de eerste is al moeilijk. Ook moet je 1 ronde halen zonder dat er iemand doodgaat.

Resistance 2 daarintegen wil ik met iedereen wel spelen die een headset heeft (het liefst een usb headset inplaats van zon inferieur wireless klote apparaat dat je 300x per dag moet opladen) en een beetje leuk is en niet saai of 4chan meme's brult (dat laatste is insta remove van mn friend list)

Groetjes D:

de man die vandaag is wezen zwemmen en frisbeeën.
En een jongen een bal tegen zn hoofd gooide met mach 40.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Inderdaad, Mafusto. Het klopt. Ik zal Trinity Universe zeker nog aanschaffen, maar dan voor een lagere prijs. Zo rond de 20 a 30 euro...

Waaaaa vondt je de game niet mooi dan
ik vindt hem prachtig dacht ff dat je ook veel van dat games hielt zoals
Agarest en Atelier enzo.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 102, 103, 104  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 59 van 104

Ga naar: