Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 102, 103, 104 Volgende
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Jul 2010 16:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik koop nooit met opzet twee dezelfde spellen.
Edit 1: En Olympisch Kampioen (Goud) gehaald in Monsters vs Aliens.
Edit 2: Tweetal coöp tropphies gehaald. De drie serieuze heb ik nog even werk aan.
Edit 3: De twee grinds trophies: 10 miljoen punten en 500.000 DNA zijn ook van mij. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 16 Jul 2010 13:46 Onderwerp:
| |

|
Dit zal vast wel is gevraagd zijn maar;
kunnen we geen leaderboard krijgen op gamed? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Jul 2010 13:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dan zou iemand het wel manueel moeten bijhouden. En ik heb de coop trophies gehaald in Monsters vs. Aliens. Alleen nog Remember the Heroes te gaan dus. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 16 Jul 2010 14:32 Onderwerp:
| |

|
ik bied me wel aan om het te doen. Misschien een sticky nieuw topic? Alleen hoe werkt de ranking, is het gewoon op level? En bij een gelijk level wie de meeste platina heeft? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Jul 2010 14:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Gewoon op level en percentage misschien. En als je begint, mag je idd nieuw topic maken. Dan sluit ik dit topic en gaan we daarin verder. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 16 Jul 2010 15:26 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Gewoon op level en percentage misschien. En als je begint, mag je idd nieuw topic maken. Dan sluit ik dit topic en gaan we daarin verder. |
Alsjeblieft niet! Ik wil niet verzopen worden in gamecards als ik eens iets over een trophy wil posten of juist wat info wil zoeken. En peil eerst eens of er wel interesse is in een leaderboard ipv dit topic. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 16 Jul 2010 15:42 Onderwerp:
| |

|
Van mij hoeft dit topic niet te sluiten. Dat andere topic kan dan alleen bestaan uit een leaderboard. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 16 Jul 2010 17:04 Onderwerp:
| |

|
2 apparte topic's lijken me wel beter.
Anyway ik heb weer een paar R&C trophy's gehaald
 |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 16 Jul 2010 17:56 Onderwerp:
| |

|
Batman Arkham Asylum trophies gehaald:
Freeflow Combo 40 (Silver) Complete a combo of 40 moves (any play mode)
Predator Silver (Bronze) Achieve 16 medals on predator challenges
Predator Gold (Silver) Achieve 24 medals on predator challenges
Freeflow Perfection (Silver) Perform a perfect combo including all of Batman's combat moves (any play mode)
Nog 2 trophies om games op 100% te krijgen (had ze al platinum):
LittleBigPlanet
HMS Interceptor (Silver) Complete the race in Cursed Bay with at least 4000 points left on the clock
Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition
The Cable Guy (Bronze) Use the electrical cables throughout Echo Base to shock fifteen enemies |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 17 Jul 2010 01:47 Onderwerp:
| |

|
Platina #20 : Darksiders
trophies : 1696
Level : 15 @ 1% |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Jul 2010 09:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
En zo, Monsters vs. Aliens uitgespeeld met minder dan tien keer te sterven, dus de laatste Gold trophy en platinum. Volgende game wordt Ratchet & Clank. Heb de laatste tijd echt geen zin in zogenaamde volwassen spellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 17 Jul 2010 12:10 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | En zo, Monsters vs. Aliens uitgespeeld met minder dan tien keer te sterven, dus de laatste Gold trophy en platinum. Volgende game wordt Ratchet & Clank. Heb de laatste tijd echt geen zin in zogenaamde volwassen spellen. |
Hoezo is R&C geen volwassen spel ?  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Jul 2010 12:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Eindelijk:
Motorstorm: Pacific Rift
Friendship - Complete a four player split screen race
Wat een onzin-Trophy. Blokkeert alleen maar voor heel veel mensen de Platinum eigenlijk. Gewoon een poging van Sony om iedereen 4 Dual Shocks te laten kopen Maar goed, hij is me gelukt met twee kutcontrollers van de ALDI erbij.
Verder dezen ook van Motorstorm 2:
Bike - win 5 festival races with the bike
Mudplugger - " " " " " " " "" " " the mudplugger
Worms
Body Count - kill 100 Worms
Bronze Damage - 10,000 damage caused
Hot Foot - Trigger 25 mines
Training - guess what: complete training
Lead & Gold: GotWW
First blood - kill someone
Beginner's Luck - win a match
A Doc On Holiday - revive a teammate
Barrage - Kill 3 opponents under 12 seconds with fanning (revolver heel snel achter elkaar afschieten) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Jul 2010 13:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mafusto schreef: | Joni Philips schreef: | En zo, Monsters vs. Aliens uitgespeeld met minder dan tien keer te sterven, dus de laatste Gold trophy en platinum. Volgende game wordt Ratchet & Clank. Heb de laatste tijd echt geen zin in zogenaamde volwassen spellen. |
Hoezo is R&C geen volwassen spel ?  | Het is een cartoony spel dat zichzelf minder serieus neemt. Zal het zo eerder zeggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 17 Jul 2010 20:48 Onderwerp:
| |

|
2 Trophies erbij van Trinity Universe
Achter elkaar.
Galaxy Miser
Collect 1,000,000G
Managraphic Addict
Spent 1,000,000G in the Managraphic shop. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 17 Jul 2010 20:57 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Eindelijk:
Wat een onzin-Trophy. Blokkeert alleen maar voor heel veel mensen de Platinum eigenlijk. Gewoon een poging van Sony om iedereen 4 Dual Shocks te laten kopen Maar goed, hij is me gelukt met twee kutcontrollers van de ALDI erbij. |
Ja, ik krijg Motorstorm PR dus ook nooit platinum vanwege die trophy. Heb 2 Dual Shocks en een goedkoop kutding dat ik 3 jaar geleden voor de PC heb gekocht. Ik probeer nu goud te halen op elke race in het festival, en vooral de eliminator races, zodat ik de schoolbus krijg (die ownt! ).
Zal binnenkort wel hier posten want er hoort ook een trophy bij geloof ik. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 18 Jul 2010 15:32 Onderwerp:
| |

|
Werd een keer tijd dat ik weer een trophy haalde van Final Fantasy XIII
Natural Selector
Passed Titan's Trials
(Complete Cie'th Mission 35 to 51). |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 18 Jul 2010 16:06 Onderwerp:
| |

|
Yakuza 3
Chip Hoarder (Brons) Earn a combined total of 10,000 points in poker, roulette and blackjack
Marathon Runner (Brons) Run 42.195km.
HEAT Action Pro (Brons) Finish 50 battles with HEAT actions.
Path of the Warrior (Brons) Encounter all the masters.
Key Collector (Zilver) Open all the lockers in the top row in both Kamurocho and Downtown Ryukyu
Skilled Hitter (Brons) Hit 2 panels with one ball in the Hard game at the batting cage. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 18 Jul 2010 17:35 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | Yakuza 3
Chip Hoarder (Brons) Earn a combined total of 10,000 points in poker, roulette and blackjack
Marathon Runner (Brons) Run 42.195km.
HEAT Action Pro (Brons) Finish 50 battles with HEAT actions.
Path of the Warrior (Brons) Encounter all the masters.
Key Collector (Zilver) Open all the lockers in the top row in both Kamurocho and Downtown Ryukyu
Skilled Hitter (Brons) Hit 2 panels with one ball in the Hard game at the batting cage. |
Veel plezier met koi koi  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 19 Jul 2010 01:45 Onderwerp:
| |

|
lbp eindelijk platinum.
verder bezig met SSF4 ookal krijg ik het schurft van dat spel, het blijft verslavend.. zucht..
Verder kan ik toch niks zonder mn savedata (recover ik dinsdag @ speciaalzaak) van mn oude hdd.
Thank god voor on-server data wat online trophies betreft.
Oh en ik speel soms even uncharted, ik ben overnieuw begonnen op hard, iemand zei namelijk dat ik anders een extra keer het spel moest uitspelen en daar heb ik ff geen zin in.
Zat binnen no time weer in borneo op hard, vond zelfs een artifact in de museumhal die ik nog niet had (toen ik weer meost escapen) |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 19 Jul 2010 13:04 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Jul 2010 13:18 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
PS3gamerXD schreef: | GekooktEi schreef: | Eindelijk:
Wat een onzin-Trophy. Blokkeert alleen maar voor heel veel mensen de Platinum eigenlijk. Gewoon een poging van Sony om iedereen 4 Dual Shocks te laten kopen Maar goed, hij is me gelukt met twee kutcontrollers van de ALDI erbij. |
Ja, ik krijg Motorstorm PR dus ook nooit platinum vanwege die trophy. Heb 2 Dual Shocks en een goedkoop kutding dat ik 3 jaar geleden voor de PC heb gekocht. Ik probeer nu goud te halen op elke race in het festival, en vooral de eliminator races, zodat ik de schoolbus krijg (die ownt! ).
Zal binnenkort wel hier posten want er hoort ook een trophy bij geloof ik. |
Krijg je een schoolbus-skin voor Big Rig als je alle Eliminator events haalt? :O En inderdaad, Win All Eliminator Events is vast wel een Trophy genaamd Eliminator Motorstorm heeft van die heerlijk obvious Trophy-namen
Maar goed, ik ben laatst ook weer begonnen met Motorstorm: PR. Toen ik mijn PS3 net had dacht ik er niet eens aan om aan de singleplayer te beginnen xD
Maar alle events met de Big Rig vallen me maar zwaar, dat vind ik echt een klotevoertuig eigenlijk... Monster Trucks gaan nog wel, maar Big Rigs zijn echt té lomp. Motor blijft mijn favo vehicle Ik denk dat ik Choppers ook wel leuk ga vinden in Motorstorm 3 Maar eerst speel ik Motorstorm 2 uit hoor, want anders wordt mijn backlog iets te insane.
D: schreef: | Oh en ik speel soms even uncharted, ik ben overnieuw begonnen op hard, iemand zei namelijk dat ik anders een extra keer het spel moest uitspelen en daar heb ik ff geen zin in. |
Hoe bedoel je? Je krijgt Easy en Medium gewoon cadeau als je op Hard uitspeelt. Voor Crushing moet je hem sowieso een tweede keer uitspelen, maar het maakt volgens mij niet uit of je hem dan eerst op Medium of Hard hebt uitgespeeld.
Of moet je hem eerst op Hard uitspelen voordat je Crushing kan gaan doen? Dat zou ook best kunnen, dan klopt het wel dat je hem dan in totaal 3 keer uit moet spelen als je met Medium begint.
Toch begin ik met elke Uncharted op Medium en speel ik hem dan een tweede keer op Hard. Crushing is me te frustrerend dus als ik op Hard begin heb ik geen motivatie om hem een tweede keer op Hard te doen, en dat vind ik zonde. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 19 Jul 2010 15:18 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
Hoe bedoel je? Je krijgt Easy en Medium gewoon cadeau als je op Hard uitspeelt. Voor Crushing moet je hem sowieso een tweede keer uitspelen, maar het maakt volgens mij niet uit of je hem dan eerst op Medium of Hard hebt uitgespeeld.
Of moet je hem eerst op Hard uitspelen voordat je Crushing kan gaan doen? Dat zou ook best kunnen, dan klopt het wel dat je hem dan in totaal 3 keer uit moet spelen als je met Medium begint.
Toch begin ik met elke Uncharted op Medium en speel ik hem dan een tweede keer op Hard. Crushing is me te frustrerend dus als ik op Hard begin heb ik geen motivatie om hem een tweede keer op Hard te doen, en dat vind ik zonde. |
Ik speelde eerst op normal, was in borneo en toen vertelde iemand me blabla en ben nu overnieuw begonnen op hard en ook alweer in borneo (sneller dan eerst omdat ik nu de shit wel kende)
Ik vind drake soms wel lomp en onhandig lopen maar zn klim-fratsen zijn erg vloeiend wat het ook wel weer leuker maakt.
Ik houd alleen niet van bos-omgevingen in games, zijn altijd te onoverzichtelijk en ik ben sneller afgeleid dan een vogeltje. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 19 Jul 2010 15:52 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Krijg je een schoolbus-skin voor Big Rig als je alle Eliminator events haalt? :O En inderdaad, Win All Eliminator Events is vast wel een Trophy genaamd Eliminator Motorstorm heeft van die heerlijk obvious Trophy-namen
Maar goed, ik ben laatst ook weer begonnen met Motorstorm: PR. Toen ik mijn PS3 net had dacht ik er niet eens aan om aan de singleplayer te beginnen xD
Maar alle events met de Big Rig vallen me maar zwaar, dat vind ik echt een klotevoertuig eigenlijk... Monster Trucks gaan nog wel, maar Big Rigs zijn echt té lomp. Motor blijft mijn favo vehicle Ik denk dat ik Choppers ook wel leuk ga vinden in Motorstorm 3 Maar eerst speel ik Motorstorm 2 uit hoor, want anders wordt mijn backlog iets te insane. |
Yep. Schoolbussen ftw
Big Rig vind ik eigenlijk wel gaaf. Monster Truck is mijn favoriet, daarna de motor denk ik. ATV/quad vind ik echt kut. Die dingen kunnen echt niks hebben.
Maar goed, ik kan die Eliminator Trophy maar niet krijgen. Ik hoef nog maar 2 Elimator races te winnen, maar ik word elke keer 3e of 2e! Echt irritant als je er zo dicht bij bent..  |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 19 Jul 2010 20:36 Onderwerp:
| |

|
Platinum nummer 6:
Assassin's Creed 2         |
|
Terug naar boven |