Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 161, 162, 163  Volgende  
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 29 Mei 2010 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Kurosaki01 schreef:
Maargoed voor hetzelfde geld ben ik te naïef en zullen wij mannen, ik in ieder geval, vrouwen nooit begrijpen.

Amen to that, brother.

Wat hij zegt. =)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Mei 2010 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

NickPeters schreef:
GekooktEi schreef:
Robert schreef:
Haha blijft leuk om dit soort dingen te lezen

Jep, dit blijft één van de geweldigste topics in de geschiedenis van het forum (samen met het Love Topic natuurlijk, wat precies hetzelfde was) door al die leuke faal-verhalen en hart-uistortingen.

Echt prachtig dat uitgerekend JIJ dit zegt terwijl ik toch wel het hardst gelachen heb om jouw faal-verhaal

What can I say -- you're welcome? Mijne was ook echt wel één van de grootste falen op dit gebied in mijn leven.

Wauw ik ben eventjes weggeweest, exact van de eerste tot de laatste dag van die sensatie! Hoe toevallig. Jammer, anders had ik er ook nog wat leuke posts tussen kunnen stoppen. Maar het lezen alleen al was ge-wel-dig. Bij de Gamed Awards nomineer ik dit topic echt hard voor Beste Topic nu lol.

Verder heb ik hier niets up te daten. Mja, ik ben een week naar Berlijn geweest waar ik me op straat besefte dat we behoorlijk veel geluk hebben qua vrouwelijk schoon :') Hoewel er wel hot spots waren waar ik mijn ogen uit heb kunnen kijken, zoals in de Starbucks. Verder heb ik het doelwit/slachtoffer (jullie weten wie ik bedoel, die van de faalposts lol) een week niet gezien dus in die zin ook niets te updaten... En, voor zover relevant: ik zou oorspronkelijk nu in Groningen zijn, maar de plannen werden toch wat gewijzigd, ben toch maar thuisgebleven.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt Guus.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Bedankt Guus, voor het melden van het epische verhaal dat ik anders zomaar had gemist in dit topic omdat het jetzt begraven ligt onder pagina's on-topic posts.

Zo goed?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Zo goed?

Nee
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Wat wil je dan horen?

[drama]Hopelijk betekent dit niet het einde van onze relatie Guus, hoewel dat wel toepasselijk zou zijn om hier te gebeuren![/drama]
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil gewoon eens om de zo veel tijd van je horen dat je van me houdt.
Lol ik denk dat dit te ver gaat
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
NickPeters schreef:
GekooktEi schreef:
Robert schreef:
Haha blijft leuk om dit soort dingen te lezen

Jep, dit blijft één van de geweldigste topics in de geschiedenis van het forum (samen met het Love Topic natuurlijk, wat precies hetzelfde was) door al die leuke faal-verhalen en hart-uistortingen.

Echt prachtig dat uitgerekend JIJ dit zegt terwijl ik toch wel het hardst gelachen heb om jouw faal-verhaal

What can I say -- you're welcome? Mijne was ook echt wel één van de grootste falen op dit gebied in mijn leven.

Wauw ik ben eventjes weggeweest, exact van de eerste tot de laatste dag van die sensatie! Hoe toevallig. Jammer, anders had ik er ook nog wat leuke posts tussen kunnen stoppen. Maar het lezen alleen al was ge-wel-dig. Bij de Gamed Awards nomineer ik dit topic echt hard voor Beste Topic nu lol.

Verder heb ik hier niets up te daten. Mja, ik ben een week naar Berlijn geweest waar ik me op straat besefte dat we behoorlijk veel geluk hebben qua vrouwelijk schoon :') Hoewel er wel hot spots waren waar ik mijn ogen uit heb kunnen kijken, zoals in de Starbucks. Verder heb ik het doelwit/slachtoffer (jullie weten wie ik bedoel, die van de faalposts lol) een week niet gezien dus in die zin ook niets te updaten... En, voor zover relevant: ik zou oorspronkelijk nu in Groningen zijn, maar de plannen werden toch wat gewijzigd, ben toch maar thuisgebleven.

wut? jouw faal heb ik even gemist in mijn afwezigheid ;( waar staat die post?
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi ik heb gehoord dat Trueskill nog op zoek is naar een leuk meisje.

Edit: Die ene hier die steeds foto's postte van haar dikke tetten leek hem wel wat^^

Laatst aangepast door AmazingShikoku op 30 Mei 2010 01:48; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 01:44    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
[img]Meest epic plaatje ooit[/img]
Zijn hier nog asians op zoek naar een leuke kerel?

heb je geen respect voor je medemens

Laatst aangepast door streetfighter op 30 Mei 2010 03:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 01:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe durf je mijn post zo te veranderen in de quote, heb je geen respect voor je medemens? Ik zou hem maar heel snel verwijderen als ik jou was!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 01:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Haal die alsjeblieft weg, als je andere mensen respecteert.

AmazingShikoku schreef:
Hoi ik heb gehoord dat Trueskill nog op zoek is naar een leuk meisje.

Edit: Die ene hier die steeds foto's postte van haar dikke tetten leek hem wel wat^^

Jup, still available?
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 01:55    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb werkelijk geen flauw idee waar dit over gaat
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 08:14    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:
Quotes en edits naderhand, zo te zien..
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 08:57    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
L!nk schreef:

Ohw, maar zelfs voor die edits snapte ik er niks van
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

L!nk schreef:
wut? jouw faal heb ik even gemist in mijn afwezigheid ;( waar staat die post?

Haha, heel heeeel veel pagina's geleden. Er zijn vast wel mensen die het even voor je op willen zoeken; ik heb hem niet gebookmarked ofzo :')
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:
BeWario schreef:
L!nk schreef:

Ohw, maar zelfs voor die edits snapte ik er niks van

Het is beter zo, vergeet deze shit maar zo snel mogelijk.
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

what the fock, mensen hou es op met editen nadat je gepost hebt!
We begrijpen er zo toch geen flikker meer van
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

We hebben ze weg gehaald, aangezien we andere mensen respecteren.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou update van mijn kant (ja, lach me maar lekker uit als je het triest vind dat ik hier post)

Gisteren had ik een feestje bij een vriend waar ik mee werk meestal, de hele dag. Dat ene meisje die ik leuk vind ging ook mee en nog twee vrienden. Vriend A is waar ik dat feestje heb, vriend B is een vriend waar ik meestal bij chill en praat, vriend C feest ik meestal mee, niks meer Vriend A heeft ooit ook gezegd tegen dat meisje wat ik leuk vind dat hij haar wel zag zitten, maar zij zag hem niet zitten. Vriend B had dit ook, heeft zij hem ook afgewezen maar zij zijn nu wel inmiddels goede vrienden enzo. Dus ze zitten meestal bij elkaar te chillen enzo en praten vaak met elkaar, bla blabla. Vriend C heeft er ff weinig mee te maken.

Vriend B was gisteren nogal dronken en ook al zegt hij dat geen gevoelens meer heeft voor dat meisje, als hij dronken is dan wordt ie steeds aanhankelijker naar haar toe. Prima, denk ik dan. Ik was namelijk haar wat meer aan het vergeten aangezien ze zei dat ze niks wilde qua relatie tegen mij, no problem. Dus ik doe niks naar haar toe, we blijven vrienden, vrienden is vrienden. Maar die vriend B loopt dus echt de hele avond met haar te kutten qua knuffelen en blablablabla dat ik echt denk van, wtf?!

Zij ziet mij wel zitten want ze vind me leuk, maar ik kan gewoon niet half half gaan doen. Of je hebt een relatie waarbij je het leuk hebt met elkaar, of vrienden, want scharrelen lukt mij nooit aangezien ik dan nooit andere meiden zoen omdat ik me dan toch verplicht voel naar haar toe ofzo. Dus nu zijn we vrienden en toon ik niet zo heel veel aandacht meer en zij des te meer.

Mijn probleem is eigenlijk gewoon dat ik eerst met haar wilde, maar omdat ik die vriend B toch niet vertrouw en haar ook niet (als ze dronken is dan gaat alles namelijk wat losser) en aangezien ze helemaal goeie vrienden zijn enzo en veel bij elkaar, wil ik gewoon niet meer met haar. Ik zie het echt wel gebeuren dat ze een keer zoenen en weet ik veeel wat doen en ik heb echt geen zin om gekwetst te worden door vrienden waar ik normaal mee omga. Dus ik denk dat ik het maar helemaal afkap met dat meisje (ook niet meer zoenen enzo) want ik vertrouw die vrienden eigenlijk helemaal niet meer als ze zo aanhankelijk constant doen.

Sorry, ik vraag niet om hulp ofzo, maar ik moest het ff kwijt aangezien het over die vrienden gaan waar ik normaal mee praat als ik problemen heb.
Terug naar boven
Ninbox BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 15:19    Onderwerp: @ Nelus Reageren met citaat

Vrouwen zijn complexe wezens en weten (vooral als ze jonger zijn) vaak nog niet wat ze willen qua liefdesleven hoe raar het ook klinkt. Ook vooral vandaag de dag zijn meeste vrouwen veeleisend en kijken ze meer naar hoe iets staat bij haar op straat dan te kijken of de persoon zelf wel echt bij haar past.
Vreemd genoeg hebben veel vrouwen hier geen moeite mee als het gaat om werk waar ze de twijfelachtigheid naar mijn mening vaak verbergen om professioneler over te komen.
De meeste mannen zijn wat dat betreft meer van goed is goed en we zien wel wat ervan komt, je leeft namelijk maar een keer zover ik weet.
Het belangrijkste is gewoon dat je jezelf blijft en niet gaat schuilen achter wie je echt bent, als zij daar moeilijkheden mee heeft zou ik haar gewoon laten varen.
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

@nelus:
Ik weet niet hoe close je bent met die vriend B, maar als je er een probleem mee hebt, praat er met hem over, want op dit tempo heb je binnen de korste keren ruzie
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 15:32    Onderwerp: Re: @ Nelus Reageren met citaat

Ninbox schreef:
Ook vooral vandaag de dag zijn meeste vrouwen veeleisend en kijken ze meer naar hoe iets staat bij haar op straat dan te kijken of de persoon zelf wel echt bij haar past.

Quote for mother fukkin truth.

Ik moet er wel bij toevoegen dat dat meestal de echte 'barbiepoppen' zijn, dus niet het type waar ik op val. (A)

Ik heb het wel een keer meegemaakt dat er een chick was die mij wel leuk vond maar die zich liet ompraten door haar vriendinnen die op van die jongens vallen die al hun geld en tijd in hun uiterlijk stoppen..
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

BDDesigns schreef:
@nelus:
Ik weet niet hoe close je bent met die vriend B, maar als je er een probleem mee hebt, praat er met hem over, want op dit tempo heb je binnen de korste keren ruzie

Dat hebben we al gedaan over een andere keer, zelfde verhaal en toen zei hij dat hij echt enkel vrienden met haar wilt blijven.

@Ninbox
True, ik ben sowieso niet iemand die zich anders voordoet, dat scheelt. Maar toch, ik kan niet in haar hoofd kijken, dus ik weet niet wat ze precies denkt. We hebben wel één keer een inhoudelijk gesprek gehad, maar dat was over het feit dat ze geen relatie wilde maar wel leuk wilde houden qua zoenen enzo. Daar heb ik niks aan
Terug naar boven
Ninbox BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
BDDesigns schreef:
@nelus:

Dat hebben we al gedaan over een andere keer, zelfde verhaal en toen zei hij dat hij echt enkel vrienden met haar wilt blijven.

@Ninbox
True, ik ben sowieso niet iemand die zich anders voordoet, dat scheelt. Maar toch, ik kan niet in haar hoofd kijken, dus ik weet niet wat ze precies denkt. We hebben wel één keer een inhoudelijk gesprek gehad, maar dat was over het feit dat ze geen relatie wilde maar wel leuk wilde houden qua zoenen enzo. Daar heb ik niks aan

Mwa, dat zijn vrouwen die zowieso nog niet echt bindend zijn, alleen als ze het zo gehete prins op het witte paard tegenkomt zou er een kleine kans zijn. De meeste jongere vrouwen zijn toch nog vaak gericht op het vrije leven en de avontuurtjes die daarbij komen. Toch zijn er ook die niet zo zijn, maar die dus vaak genoeg al iemand hebben.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 111 van 163

Ga naar: