| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 30 Mei 2010 16:08 Onderwerp:
| |

|
| Jonezy schreef: | Lol grapje, typ eens lelijk meisje in op Google, dan zie je haar bij pagina 1 van afbeeldingen ofzo
Ik heb een veel betere smaak  |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 31 Mei 2010 21:34 Onderwerp:
| |

|
| God damn it, dat meisje zit nu bij vriend A te gamen/film kijken. Ik weet dat er niks gebeurd maar toch zit het me fucking dwars! Ik kan er al niet tegen als ze tegen elkaar leunen en een film kijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 31 Mei 2010 21:46 Onderwerp:
| |

|
@ Nelus
Handig om je vrienden te vernoemen naar het alfabet. Hoef je ook geen namen te onthouden !  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 31 Mei 2010 21:47 Onderwerp:
| |

|
| Sutefuu schreef: | | Jonezy schreef: | Lol grapje, typ eens lelijk meisje in op Google, dan zie je haar bij pagina 1 van afbeeldingen ofzo
Ik heb een veel betere smaak  |
 |
Lol Stef, doe het nou niet weer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 01 Jun 2010 01:03 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | God damn it, dat meisje zit nu bij vriend A te gamen/film kijken. Ik weet dat er niks gebeurd maar toch zit het me fucking dwars! Ik kan er al niet tegen als ze tegen elkaar leunen en een film kijken. |
Is she a sl*t? Nja kan ook zijn dat zij hier het plezier van in ziet om jullie te kutten.
Wellicht verder kijken naar andere meiden zou ik zeggen. Sowieso als ze op die manier met andere jongens omgaat, dan zegt dat des te minder over jou en haar.
Nja balen kerel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 01 Jun 2010 07:21 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Mafusto schreef: | @ Nelus
Handig om je vrienden te vernoemen naar het alfabet. Hoef je ook geen namen te onthouden !  |
Belangrijker nog: ze blijven natuurlijk anoniem en vinden zichzelf zo niet terug op Google. Maar idd handig, doe ik ook wel even volgende keer dat ik mijn hart uitstort hier ipv 'dat ene meisje en die ene vriend' lol.
Laatst aangepast door GekooktEi op 01 Jun 2010 17:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 01 Jun 2010 07:35 Onderwerp:
| |

|
Double succes!
Binnekort een date met t meisje die laatst niet wou.
En over een maand een midweek op vakantie met een andere vriendin, waarmee ik de kamer ga delen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 01 Jun 2010 09:33 Onderwerp:
| |

|
Dus wanneer je date succesvol wordt en het meisje gaat jou leuk vinden en jij gaat met een andere meid op vakantie en een kamer delen.
You've got a problem mister  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 01 Jun 2010 16:56 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | Dus wanneer je date succesvol wordt en het meisje gaat jou leuk vinden en jij gaat met een andere meid op vakantie en een kamer delen.
They probally think he's gay  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 01 Jun 2010 17:47 Onderwerp:
| |

|
| chimnino schreef: | | Nickdhnick schreef: | Dus wanneer je date succesvol wordt en het meisje gaat jou leuk vinden en jij gaat met een andere meid op vakantie en een kamer delen.
They probally think he's gay  |
Nope, het tweede meisje ken ik al jaren en komt vaker hier slapen. En met die andere heb ik al ooit een relatie gehad maar ga ik nu weer eens mee daten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 01 Jun 2010 22:37 Onderwerp:
| |

|
Leuk wanneer ze beide blijven slapen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 01 Jun 2010 22:59 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | | Nelus schreef: | | God damn it, dat meisje zit nu bij vriend A te gamen/film kijken. Ik weet dat er niks gebeurd maar toch zit het me fucking dwars! Ik kan er al niet tegen als ze tegen elkaar leunen en een film kijken. |
Is she a sl*t? Nja kan ook zijn dat zij hier het plezier van in ziet om jullie te kutten.
Wellicht verder kijken naar andere meiden zou ik zeggen. Sowieso als ze op die manier met andere jongens omgaat, dan zegt dat des te minder over jou en haar.
Nja balen kerel. |
Het was uiteindelijk niet zo erg, ze hebben enkel gegamed, gewoon echt als vrienden, maar ik kan me op zo'n moment niet stoppen van jaloezie
EDIT: FUCK die vriend B, hoor net dat zij aanbood om bij hem te blijven logeren terwijl het nog niet eens 4 km fietsen is van haar huis naar zijn kamer! FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
EDIT 2: Ok, hij wilt het wel afzeggen als het me echt niet zint, just friends zegt ie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 02 Jun 2010 00:09 Onderwerp:
| |

|
Ze wou toch geen relatie met je beginnen en je zou haar toch vergeten? =/
Vervolgens let je op haar alsof het je vriendin is, ik snap er geen kut meer van van dit vage gedoe. Nouja, zal wel door de gevoelens komen die je nog voor haar hebt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 02 Jun 2010 00:14 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Ze wou toch geen relatie met je beginnen en je zou haar toch vergeten? =/
Vervolgens let je op haar alsof het je vriendin is, ik snap er geen kut meer van van dit vage gedoe. Nouja, zal wel door de gevoelens komen die je nog voor haar hebt. |
Ja, je hebt gelijk.
Was het maar zo makkelijk dat ik het uit kon zetten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 02 Jun 2010 01:08 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | Leuk wanneer ze beide blijven slapen  |
Gaat niet gebeuren . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| NickPeters |
Geplaatst: 02 Jun 2010 10:13 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Kurosaki01 schreef: | | Nelus schreef: | | God damn it, dat meisje zit nu bij vriend A te gamen/film kijken. Ik weet dat er niks gebeurd maar toch zit het me fucking dwars! Ik kan er al niet tegen als ze tegen elkaar leunen en een film kijken. |
Nja balen kerel. |
Het was uiteindelijk niet zo erg, ze hebben enkel gegamed, gewoon echt als vrienden, maar ik kan me op zo'n moment niet stoppen van jaloezie
EDIT: FUCK die vriend B, hoor net dat zij aanbood om bij hem te blijven logeren terwijl het nog niet eens 4 km fietsen is van haar huis naar zijn kamer! FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
EDIT 2: Ok, hij wilt het wel afzeggen als het me echt niet zint, just friends zegt ie. |
Wat er al eerder gezegd is. Het is je wijf niet man. Denk je nou echt dat die chick dan maar opeens jou leuk vindt, op het moment dat je maatje haar zegt niet bij hem te mogen logeren? Het feit dat ze dat wil zegt al redelijk wat.
Ze wilt je niet, move the fuck on en stop eens met het oneindig claimen van meisjes. Je duwt ze alleen maar van je weg. En dan niet komen met: Was het maar zo makkelijk. Dat is het ook. Het is doodnormaal om mensen normaal te benaderen, in plaats van haar al dingen opleggen alvorens je uberhaupt iets met haar hebt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 02 Jun 2010 14:22 Onderwerp:
| |

|
| NickPeters schreef: | | Nelus schreef: | | Kurosaki01 schreef: | | Nelus schreef: | | God damn it, dat meisje zit nu bij vriend A te gamen/film kijken. Ik weet dat er niks gebeurd maar toch zit het me fucking dwars! Ik kan er al niet tegen als ze tegen elkaar leunen en een film kijken. |
Nja balen kerel. |
Wat er al eerder gezegd is. Het is je wijf niet man. Denk je nou echt dat die chick dan maar opeens jou leuk vindt, op het moment dat je maatje haar zegt niet bij hem te mogen logeren? Het feit dat ze dat wil zegt al redelijk wat.
Ze wilt je niet, move the fuck on en stop eens met het oneindig claimen van meisjes. Je duwt ze alleen maar van je weg. En dan niet komen met: Was het maar zo makkelijk. Dat is het ook. Het is doodnormaal om mensen normaal te benaderen, in plaats van haar al dingen opleggen alvorens je uberhaupt iets met haar hebt. |
Ze wilt me niet qua relatie, maar wel gewoon leuk voos vriend. Maar that's over Daarbij heb ik haar ook geen dingen opgelegd. Sterker nog, ze gaat nu naar zo'n exotisch vakantieplek waar ze ongetwijfeld lam wordt en jongens zal zoenen.
Maar laat maar gewoon |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 02 Jun 2010 14:33 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| BDDesigns |
Geplaatst: 02 Jun 2010 16:23 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | Ja, fuck bitches.
jwt. |
Nee guus doe je verkeerd
juH WeEtt't U't ZeluF!!1@1! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 02 Jun 2010 20:21 Onderwerp:
| |

|
| BDDesigns schreef: | | Trueskill schreef: | Ja, fuck bitches.
jwt. |
Nee guus doe je verkeerd
juH WeEtt't U't ZeluF!!1@1! |
Zegt mc-fakey haha |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jasmin |
Geplaatst: 02 Jun 2010 20:55 Onderwerp:
| |

|
Dag mensen, ik denk ik post ook maar weer eens wat.
@ Nelus: klote voor je dat je vrienden A & B kennelijk zo close met haar zijn! Ik zou zeker zeggen dat het je niet zint dat ze bij hem slaapt, maar dan moet je wel actie ondernemen als je wat met haar wilt. Anders is het onzinnige bezitterigheid.
Kleine update; exvriendje uit A'dam zou het opzich wel weer met me willen proberen. Ik viel zowat van mn stoel van verbazing, want we zijn nu just good friends. Geen idee wat te doen, ik mis hem ontzettend (en de afstand is niet errug groot dus opzich ook geen obstakel) maar ik ben ben de redenen waarom ik het vorig jaar december uitmaaktte ook niet vergeten... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 02 Jun 2010 21:09 Onderwerp:
| |

|
| Je hebt hem dus gedumpt voor meerdere redenen? Laat het hem maar voelen dat je niet zomaar voor de gek kan worden gehouden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 07 Jun 2010 16:36 Onderwerp:
| |

|
Meisje eindelijk gezegd dat ik haar leuk vind, en ze reageerde goed.
Ze heeft dan al wel iemand maar ze heeft er veel ruzie mee en wil het misschien uitmaken (IK hoop het ).En ik voel dat ze wel interesse heeft
damn na lange tijd een keer weer echt vlindertjes in de buik ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 12 Jun 2010 16:12 Onderwerp:
| |

|
*Verwijderd op aanvraag*
Laatst aangepast door konnichiwa op 27 Jun 2010 21:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 12 Jun 2010 16:20 Onderwerp:
| |

|
Pics of the girls btw
Laatst aangepast door Paintskillz op 12 Jun 2010 16:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 161, 162, 163 Volgende |