Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 15:26    Onderwerp: Fanboys alarm !!! Reageren met citaat

Blijkbaar zie ik altijd iets staan wat gamed niet post , maar toch hier om jullie weer ff te
laten flamen ,

Nieuws | 27 mei 2010 - Volgens analisten bureau Strategy Analyticszal Sony dit jaar zo'n 3.5 miljoen PS3s meer verkopen dan Microsoft met haar Xbox 360. Dat zou voor het eerst een ommekeer zijn in de huidige generatie. OmmekeerDe PS3 was een hoog geprijsde, langzaam verkopende underdog. De lancering van het slim model en de huidige prijs afgelopen september, hebben echter het tij gekeerd. Nu verwacht Strategy Analytics dat de PS3 dit jaar globaal 14 miljoen verkoopt, in tegenstelling tot de Xbox 360 met 10.5 miljoen. Van de Wii verwacht men dat het haar marktaandeel behoudt met 17.5 miljoen verkopen. NatalOndanks dat het slim model gaat zorgen voor een stevige groei in 2010, zal de introductie van de Natal technologie Microsoft helpen om weer op de been te komen, aldus David Mercer van Strategy Analytics. Sony komt daarentegen met Move, maar daarop wordt verder niet ingegaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze gast is ook niet blij met zijn 360 http://www.dumpert.nl/mediabase/965041/5bd1a97b/nieuw_uit_de_vs_.html
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Het bericht zit vol met fouten. Daarnaast is het van een analist, die zitten ontzettend vaak fout met hun voorspellingen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ik altijd zo hilarisch vind is dat zie sang eerst een heel fanatieke 360 fanboy was
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je verwijst naar een bericht dat eigenlijk zegt dat Sony hun PS3 verkopen voor dit financieel jaar overschat, want Sony wil er 15 miljoen verkopen. Dus je geeft 360 fanboys juist voer. We posten het trouwens niet omdat het geen nieuws is: Sony heeft al schattingen gegeven, dan ga je niet van een lagere bron schattingen gaan aannemen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony verwacht zoveel te verkopen. Niemand heeft een glazen bol.
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Het bericht zit vol met fouten. Daarnaast is het van een analist, die zitten ontzettend vaak fout met hun voorspellingen.

Nu kan je mij niet met de vinger wijzen ik heb maar gekopieerd en geplakt .lol
BTW 360fanboy dit is toch al 2 j geleden .
Oh ik heb nog een 360 he voor de exclusieve .
Dus ik heb een iets geleerd dat jullie soms te ver gaan en ik maar
al te graag olie op het vuur giet .
@ Joni waar vind ik dan ook weer dat home in Dec een afgewerk deel zal zijn
en geen BETA meer zal zijn .
Waar staat de verkoop van de BENELUX waar de ps3 wint met RDR en FIFA WC ???.
Hopelijk begrijp je mij en is gamed met sommig nieuws een dag te laat of gewoon niet gepost.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

zie sang schreef:
@ Joni waar vind ik dan ook weer dat home in Dec een afgewerk deel zal zijn
en geen BETA meer zal zijn .
Waar staat de verkoop van de BENELUX waar de ps3 wint met RDR en FIFA WC ???.
Hopelijk begrijp je mij en is gamed met sommig nieuws een dag te laat of gewoon niet gepost.

Dat Home bericht is door Sony zelf alweer ontkracht, weinig waarde om te posten dus. De Nederlandse verkopen zijn vorige week gepost, waar de PS3 versie van RDR boven de 360 versie. Iets beter opletten dus

Sowieso, het redactieteam bestaat uit vrijwilligers en we kunnen dus niet full-time achter het nieuws aan zitten. Verder hebben we ook altijd een nieuwssubmit voor het geval dat we nieuws missen, wees vrij die te gebruiken.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stefan van B schreef:

Dat Home bericht is door Sony zelf alweer ontkracht, weinig waarde om te posten dus. De Nederlandse verkopen zijn vorige week gepost, waar de PS3 versie van RDR boven de 360 versie. Iets beter opletten dus
.
Even dit quoten: echt nieuws posten we dus, en als je zoekt, vind je En nu een lockje want dit topic heeft vooral flamewaarde met deze titel.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

360 FTW!!!!
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
360 FTW!!!!

Ja 360 graden rulez, erg handig voor metingen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: