Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24 Volgende
|
Mafusto |
Geplaatst: 26 Mei 2010 12:09 Onderwerp:
| |

|
Als je alle stranger missies doet zie je het einde al aankomen. Ik doel nu op 1 persoon  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 26 Mei 2010 18:07 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Als je alle stranger missies doet zie je het einde al aankomen. Ik doel nu op 1 persoon  |
Die man met zen hoge hoed ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 18:23 Onderwerp:
| |

|
John Marston gaat dood?
Laatst aangepast door Christian Vuye op 27 Mei 2010 16:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 26 Mei 2010 18:24 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | Mafusto schreef: | Als je alle stranger missies doet zie je het einde al aankomen. Ik doel nu op 1 persoon  |
Die man met zen hoge hoed ? |
Hebben jullie die man met die hanglider al geholpen?
Laatst aangepast door Paintskillz op 29 Mei 2010 18:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 26 Mei 2010 19:32 Onderwerp:
| |

|
@ Trueskill ik iig niet
Maar ik heb een theory over Red Dead Redemption.
In het eerste missie wordt John neergeschoten en wordt wakker bij Bonny.
Wat nu als hij dood is geschoten. Dat verklaart wel sommige dingen van de gebeurtenissen van John. De stranger die John helpt om "Goed" te doen en tevens niet gedood kon worden door John kan dan zijn geweten of"spirituele help" zijn om zijn ziel te ontdoen van zijn verleden om verder te gaan. Dus is het einde niet echt de dood van John maar het einde van John op aarde.
Werk em wel uit als ik het spel daadwerkelijk uitgespeeld heb. |
|
Terug naar boven |
|
|
PsYkOfOoL |
Geplaatst: 27 Mei 2010 10:07 Onderwerp:
| |

|
@
Chris klein pleurus kind, leuk he spoiler.
nu weet iedereen het klein mini pleurus kind.
logisch wat daar moet staan heb em niet eens uitgespeeld en elke mongool kan raden wat daar moet staan.
damn dat noemt zich een redacteur. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 27 Mei 2010 10:29 Onderwerp:
| |

|
Eergister was ik kwaad, maar ik vind dat ze nu wel een mooi einde hebben gekozen, tenminste niet zo cliche als andere games. Ookal lijkt Jack op een mix tussen Orlando Bloom en Kapitein Haak. Ik hoop ook dat ze missschien wat DLC uitbrengen waarbij je wat missies met Jack kan doen zodat je ook met Jack een hechte band op kan bouwen. <3 |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 29 Mei 2010 15:33 Onderwerp:
| |

|
Kan iemand mij helpen. Voor probleem zie witte tekst wil niet spoilen
Ik zit bij het punt dat de Williamson ofzo uit een gepanzerde koets komt met die president. Maar als ik ze neer schiet loopt het spel vast. Wat moet ik daar doen?? |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 30 Mei 2010 12:58 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 23 Jun 2010 01:19 Onderwerp:
| |

|
wat de neuk is er aan de hand met RDR?!?
Ik kan niet meer de MP in komen, vrienden van me in mn lijst waarmee ik altijd rdr speel hebben het zelfde probleem, de keren dat ik er wonderbaarlijk (na 10 min wachten) wel in kom zit ik in freeroam waar mensen gewoon nergens last van schijnen te hebben, vervolgens laat ik me inviten door een vriend die er ook door gekomen is en kan niemand elkaar zien en niemand kan hun paard zien, dit is zo sinds die patch.
Nouja, niet direct na de patch maar iig sinds vandaag.
De ps3 resetten had geen effect. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Jun 2010 11:01 Onderwerp:
| |

|
Misschien zijn ze achter de schermen voorbereidingen aan het treffen voor de gratis DLC die vandaag op het PSN losgelaten zal worden... |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 23 Jun 2010 11:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mr. Awesome schreef: | Misschien zijn ze achter de schermen voorbereidingen aan het treffen voor de gratis DLC die vandaag op het PSN losgelaten zal worden... |
Die DLC was gister al te downloaden, maar dat zou inderdaad het probleem kunnen vormen. Hopen dat Rockstar het probleem gauw oplost. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Jun 2010 11:21 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Mr. Awesome schreef: | Misschien zijn ze achter de schermen voorbereidingen aan het treffen voor de gratis DLC die vandaag op het PSN losgelaten zal worden... |
Die DLC was gister al te downloaden, maar dat zou inderdaad het probleem kunnen vormen. Hopen dat Rockstar het probleem gauw oplost. |
In de PlayStation Store was anders nog niets te vinden
Daar verwacht ik de DLC pas later vanmiddag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 23 Jun 2010 11:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mr. Awesome schreef: | Stefan van B schreef: | Mr. Awesome schreef: | Misschien zijn ze achter de schermen voorbereidingen aan het treffen voor de gratis DLC die vandaag op het PSN losgelaten zal worden... |
Dan heb je niet goed gekeken, ik had de DLC namelijk gisteren al gedownload en geïnstalleerd vanuit de Nederlandse PlayStation Store. Hij staat ook niet helemaal bovenaan, maar hij is de tweede van links op de tweede rij van boven  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Jun 2010 11:27 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Mr. Awesome schreef: | Stefan van B schreef: | Mr. Awesome schreef: | Misschien zijn ze achter de schermen voorbereidingen aan het treffen voor de gratis DLC die vandaag op het PSN losgelaten zal worden... |
Dan heb je niet goed gekeken, ik had de DLC namelijk gisteren al gedownload en geïnstalleerd vanuit de Nederlandse PlayStation Store. Hij staat ook niet helemaal bovenaan, maar hij is de tweede van links op de tweede rij van boven  |
Oh, dan heb ik niets gezegd.
Wel raar, dat zoiets online gezet word een dag voor de officiële Store-update. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 23 Jun 2010 13:28 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Misschien zijn ze achter de schermen voorbereidingen aan het treffen voor de gratis DLC die vandaag op het PSN losgelaten zal worden... |
Nou ik had al een patch/update na het instaleren van de dlc dus die voorbereidingen kunnen ze toch niet plots online treffen, het moet gewoon een of meerdere fouten in het script zijn, ik hoorde ook dat rockstar zogenaamd de gliches verholpen zou hebben maar na een rondje pike's basin hadden we weer een technische vastloper, oftewel dat het status scherm niet kwam na het halen van de hideout. ..
Dit grapje heeft me toch mn hele game avond gekost. |
|
Terug naar boven |
|
|
Suleyringtones |
Geplaatst: 01 Aug 2010 18:59 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Aug 2010 19:34 Onderwerp:
| |

|
Vandaag uitgespeeld. Top!
Wel wat kort t.o.v. GTA IV. Met die was ik zo'n 25 uur bezig, enkel het verhaal, terwijl ik met Red Dead Redemption al op zo'n 75% zit na 18uur. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 01 Aug 2010 20:57 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Vandaag uitgespeeld. Top!
Wel wat kort t.o.v. GTA IV. Met die was ik zo'n 25 uur bezig, enkel het verhaal, terwijl ik met Red Dead Redemption al op zo'n 75% zit na 18uur. |
Lul niet, ik was er 50 mee bezig. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 01 Aug 2010 23:17 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 01 Aug 2010 23:33 Onderwerp:
| |

|
Spel is bij mij vastgelopen bij splash screen. Echt veel slechter dan de Xbox versie waar ik geen problemen had. =/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 02 Aug 2010 02:23 Onderwerp:
| |

|
Daar heeft ie bij mij de eerste paar keren ook een flinke pauze gehad. Hij ging wel gewoon door.
Wacht geduldig, druk een paar keer op start, en uiteindelijk kom je wel verder. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 02 Aug 2010 03:18 Onderwerp:
| |

|
Hmm ik moet ook wel is een keer verder gaan met het spel.
Ik heb er nu een hekel aan omdat ik me de heletijd af laat leiden door de omgeving. En kom dus niet verder met het verhaal. Heb nu 10-15 uur in het spel zitten en maar een stuk of 10 story missies gedaan.
O well eerst Blazblue spelen en platinummen als online mij niet gaat vervelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Aug 2010 20:50 Onderwerp:
| |

|
Ben aan het proberen de 100% te halen, is i.t.t. de GTA-titels niet zo moeilijk!  |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 05 Aug 2010 18:43 Onderwerp:
| |

|
wat vinden jullie eigenlijk van de duiste boxart voor rdr ?
ik zag m in de gamestop in bremen liggen |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24 Volgende |