Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 164, 165, 166  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Jun 2010 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Repo-Man

Einde was ietwat verrassend, maar verder geen zeer goede film.
6 / 10

The A-Team

Als je het verleden een beetje los kan zien van deze film blijft er een zeer vermakelijke film over. Leuke humor, grappige uitwerking, alleen het einde slaat te ver door.
7.5 / 10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
SBR BerichtGeplaatst: 12 Jun 2010 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

2012

Aanrader. Ik zal niks spoilen je moet het zelf beleven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

2012
Goede film, vond hem echt heel vet

Shutter Island
Leuke film, beetje ingewikkelt maar wel te volgen.

Iron man 2
Heeeeeel vet, echt een aanrader.
Heb 1 niet eens gezien, wist wel ong waar het over ging en volgte het prima!
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

The Human Centipede 5.0/10

Zieke shit. Acteerwerk was aan het begin bedroevend slecht, maar werd vanaf het midden best aardig. Zowel het concept als het einde zijn werkelijk te ziek voor woorden, dus je moet ergens tegen kunnen.

Red Dragon 8.0/10

Goede film die niet veel onderdoet voor TSOTL. Spannend sfeertje en een fijne cast. Vooral, Norton, Fiennes en de blinde vrouw deden het met name goed. En Hopkins blijft natuurlijk altijd genieten. Er hing helaas wel zo'n typisch 2000-sfeertje over de film heen, en dat deed iets af aan het geheel. Maar een kniesoor die daar een groot probleem van maakt.

The Silence of the Lambs 8.7/10

Sterke thriller waarvoor namelijk het acteerwerk indruk maakt. Vooral Jodie Foster en Anthony Hopkins deden het voortreffelijk. Spannende sfeer en sterke dialogen.
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

GoodFellas en Donnie Brasco gisteren gezien. Zo net nog Resevoir Dogs.

Kan niet zeggen welke nou beter is. Allemaal zeer goed. Allemaal aanraders!

Morgen The Departed kijken waarschijnlijk.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Green Zone
De nieuweste film van Paul Greengrass (Bourne films) speelt zich af tijdens de Irak oorlog. Er worden weer geheimen ontdekt en verder is het ook een vrij pro USA standaard film. De actie is ook niet echt geweldig en daardoor blinkt de film nergens in uit. Ik stoorde me ook echt aan de vage rol van 'Freddy'.
6/10
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ik postte gister net nadat ik RD had gezien, terwijl ik die andere 2 de dag ervoor heb gekeken.

Nu ik dus wat tijd heb gehad om over na te denken ben ik het ook wel met je eens. GoodFellas is wel wal beter. Maar Donnie Brasco is ook zeker een aanrader!

Heb nu trouwens geen tijd om The Departed te kijken vanwege veel huiswerk en natuurlijk de E3.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
PS3gamerXD schreef:
GoodFellas en Donnie Brasco gisteren gezien. Zo net nog Resevoir Dogs.

Kan niet zeggen welke nou beter is. Allemaal zeer goed. Allemaal aanraders!

Morgen The Departed kijken waarschijnlijk.

Donnie Brasco niet gezien, maar tussen Goodfellas en RD? Kies ik voor Goodfellas, Joe Pesci is gewoon geweldig

Ik zou ook Goodfellas zeggen, maar ik moet Reservoir Dogs nog steeds een tweede keer kijken om hem beter te kunnen waarderen. Donnie Brasco moet ik ook nog steeds zien *insert shameful smiley here* Het mooie van Goodfellas boven maffiafilms als The Godfather (oei ja dit zijn gewaagde uitspraken) is dat Goodfellas zo prachtig het leven van een gemiddelde mafioso neerzet. Dingen als een apart vriendinnetje hebben in het weekend en hoe het er gewoon aan toe ging in de maffia worden prachtig behandeld in die film. En die kleine gozer die de hele tijd doet alsof hij zich beledigt voelt is ook geweldig En dan zomaar die gast neerschiet

Van de vakantie koop ik wat all time toppers die ik nog niet heb gezien op dvd denk ik, want er zitten schaamtevolle gevallen bij die ik nog moet zien. Ik hoor bijv. wel eens dat Full Metal Jacket de beste oorlogsfilm aller tijden is, en ik als genrefan en filmliefhebber in het algemeen zou die dan niet gezien hebben, dat kan niet.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Goodfellas is inderdaad een van de beste Mafiafilms ooit gemaakt. Het geeft het mafialeven iets hipper, stoerder en misschien zelfs realistischer weer dan The Godfather omdat het minder geromantiseerd is en zo'n gigantische verscheidenheid aan geloofwaardige karakters kent.

Verder ben ik net begonnen met Donnie Brasco, en hij bevalt goed . Morgen maar even afkijken.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Tron 6.5/10
Geinige film. De effecten zijn alleen zo achterhaald. Kan me ook geen mogelijkheid tot een vervolg indenken, terwijl die er toch echt aan zit te komen volgend jaar. =/
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Stammetje91 schreef:
Lawliet schreef:
The Human Centipede

Ik ga deze film niet eens raten... De film gaat over dat een gestoorde chirurg/wetenschapper die drie mensen aan elkaar heeft vast genaaid van mond tot anus.... De ene eet en kauwt. Dan poept hij en stroomt het door tot de laatste persoon. De plot draait om dit sicke gedoe en de dokter staat daar maar te genieten.

[img]bijpassend ziek plaatje[/img]

De plot is saai, de doker is echt een b horror film personage en de film draait gewoon om gore. Dus wil je een nieuwe soort horror beleven of zoek je een nieuwe seksueel fetisjisme dan is deze film voor jouw.

Dit is echt gewoon goor. Kon m'n ogen niet geloven toen ik dit las. Krijg niet snel braakneigingen, maar dit bracht me erg dicht in de buurt.

GAD.VER.DAMME. En LMAO, het is van dezelfde regisseur als I Love Dries (Tom Six). Die man heeft blijkbaar een gevoel voor het maken van kutfilms. Maar wtf:

NU.nl schreef:
LOS ANGELES - De Nederlandse horrorfilm The Human Centipede van regisseur Tom Six is op het prestigieuze Screamfest Filmfestival in Hollywood uitgeroepen tot beste horrorfilm.

Lawliet schreef:
Iron Man 2. 7/10

Lol ik dacht even dat je Iron Man 2.7/10 bedoelde Ik wou al gaan protesteren lol.

Ik ga hem niet eens kijken. Ik vind het concept al te ziek voor worden. Wist niet dat het van Nederlands makelij was, weet ook niet of we daar zo trots op moeten zijn. -.-'

En tja, dat het word gekozen tot beste horrorfilm heeft waarschijnlijk te maken met de freaks die van dit soort taferelen genieten. Ik kan heel veel hebben, maar hier trek ik toch wel echt een lijn hoor.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

A-Team 8/10

Een heerlijke hersenloze actie film. Kapitein H.M. "Howlin' Mad" Murdock was echt funny.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Riki-Oh
Ik denk toch wel de slechtste film die ik ooit helemaal af heb gezien - zo ontiegelijk slecht dat hij toch wel uiterst grappig is
?/10
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

The A-Team

7/10
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 18 Jun 2010 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat

The Departed woensdag nog gekeken: 9.4/10
Ook echt een geweldige film. Mooi verhaal gespeeld door goede acteurs.

Snatch gisteravond gekeken: 8.5/10
Ik heb maar één ding te zeggen: er zijn maar weinig films die ik zo grappig vind als deze.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Jun 2010 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Triangle

9/10 wat een prachtige film man, een aanrader!!!

http://www.youtube.com/watch?v=17XqBdCiHOI
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Jun 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb laatst de film met de geniale titel Hot Tub Time Machine gekeken =) Ik was een beetje bang dat het weer zo'n suffe komedie zou zijn met oude acteurs, maar deze beviel toch best goed Wat wil je dan ook met een verhaal waarbij een bubbelbad je terug in de tijd stuurt zodat je de jaren '80 opnieuw kan beleven
7/10
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jun 2010 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

She's out of My League - 7/10
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Wederom Toy Story en Toy Story 2, kan niet wachten om later deze week Toy Story 3 te gaan bekijken
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Toy Story 3 10/10
The Book Of Eli 8/10
Remember me 8/10
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stefan van B schreef:
Wederom Toy Story en Toy Story 2, kan niet wachten om later deze week Toy Story 3 te gaan bekijken

Same. Jammer genoeg wel weer in het Nederlands..
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Stefan van B schreef:

nOOOOOOOO! :O

Hot Tub Time Machine - 6.5/10

Alex Agnew: More Human Than Human - 9/10
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

GekooktEi schreef:
Stefan van B schreef:

Ik wederom in het Engels zonder subs, enig ander alternatief was VHS in het Nederlands en dat is weer iets teveel nostalgie
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jun 2010 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

X-Men Origins: Wolverine - Lekkere actieprent, met hier en daar een plothole tov de trilogie.
Knowing - Het start als één film en eindigt als een andere. Spijtig genoeg is die eerst van een hoger niveau en wordt het plot slecht afgewerkt met de andere.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Jun 2010 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stefan van B schreef:
GekooktEi schreef:
Stefan van B schreef:

Ik wederom in het Engels zonder subs, enig ander alternatief was VHS in het Nederlands en dat is weer iets teveel nostalgie

Ik heb hem ook op VHS in het Nederlands Nu op Disney XD gekeken though. Ik heb hem ook in het Nld op de PS3 staan. Met Disney's Blu Ray prijzen vind ik het niet heel gek om te gaan downloaden als ik de VHS ook al in bezit heb.

Elke keer dat er een nieuw medium komt maken ze die Disney (- Pixar) films uit de jaren 90 wéér duurder dan de new releases. 30 euro voor een film uit de vorige eeuw? No thank you.

Joni schreef:
Knowing - Het start als één film en eindigt als een andere. Spijtig genoeg is die eerst van een hoger niveau en wordt het plot slecht afgewerkt met de andere.

Mee eens, best jammer want het is een leuke uitwerking van het concept. En if I recall correctly vond ik het einde (plot-twist?) ook een beetje jammer, maar aan de andere kant paste het wel bij de film.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 114 van 166

Ga naar: