| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:16 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Direct of indirect krijgt een directe waarschuwing. |
Vind je dat niet een beetje overdreven gebruik van woordherhaling?
...ok ik kap al
terugKOMEND op ...euhm...wie had er ook alweer een relatieprobleem jongens?
Aaruman, jonge, hoe gaat het met je hart? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:28 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | terugKOMEND op ...euhm...wie had er ook alweer een relatieprobleem jongens?
Doe even wat rustiger gast, je komt namelijk nogal hard over lijkt mij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:35 Onderwerp:
| |

|
| JEEEEEEEEEEEESUS!!!! Ik voel de liefde hier strooooooomen!! OMG!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:36 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Nelus schreef: | terugKOMEND op ...euhm...wie had er ook alweer een relatieprobleem jongens?
Doe even wat rustiger gast, je komt namelijk nogal hard over lijkt mij. |
True, sorry Aaru, was niet zo bedoeld!
Anyone else?
Ik wel, maar ik heb juist de knoop doorgehakt om niet alleen aan dat meisje te beperken waar ik het laatst over had, ze laat namelijk niet zo veel van zich horen en komt ook niet initiatiefrijk over van: ''Goh, laten we dat gaaan doen''
Dus ik hou mijn ogen open voor andere eventuele leuke meiden! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:45 Onderwerp:
| |

|
Ik heb misschien nog wat te melden, heb een hele sterke band met een vriendin van me en ik zou de grote stap wel kunnen wagen echter denk ik niet dat het een heel goed plan is het zou zomaar onze band kunnen verbreken en die is juist zo sterk.
Ik heb er gemixte gevoelens over, als je een relatie neemt ga je toch weer anders met elkaar om.. (Ik heb het hier niet over de obvious dingen hè ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:48 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Ik heb misschien nog wat te melden, heb een hele sterke band met een vriendin van me en ik zou de grote stap wel kunnen wagen echter denk ik niet dat het een heel goed plan is het zou zomaar onze band kunnen verbreken en die is juist zo sterk.
Ik heb er gemixte gevoelens over, als je een relatie neemt ga je toch weer anders met elkaar om.. (Ik heb het hier niet over de obvious dingen hè ) |
True. Dat is altijd het risico. Relaties kunnen kapot gaan en dan verspil je de vrienschap weer. Aan de andere kant kan de relatie (hoe lang die ook mag duren) erg leuk zijn. Maar goed, bullet proof is het niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 26 Mei 2010 07:26 Onderwerp:
| |

|
| wat een gezelligheid hier _0- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 26 Mei 2010 08:10 Onderwerp:
| |

|
| Ik ben even een avondje weg, zijn we opeens 4 pagina's verder :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BDDesigns |
Geplaatst: 26 Mei 2010 08:52 Onderwerp:
| |

|
| Psychrome Dark schreef: | | Ik ben even een avondje weg, zijn we opeens 4 pagina's verder :') |
Ja idd, zal zo nog ff een verassing voor Amazing en Guus in het chat topic posten |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 26 Mei 2010 11:30 Onderwerp:
| |

|
| Dit topic is echt officieel afgestorven de afgelopen dagen. xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 26 Mei 2010 11:36 Onderwerp:
| |

|
| Stammetje91 schreef: | | Dit topic is echt officieel afgestorven de afgelopen dagen. xD |
:') tsja, wat wil je? t jaar loopt op zijn einde, niemand ziet de mensen van school nog veel *kuchfakeykuch*... wacht zo maar, als een paar mensen draadloos internet hebben op vakantie, zie je allemaal vakantieliefdes voorbij komen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 26 Mei 2010 13:55 Onderwerp:
| |

|
Nou daar liep ik dan met een leuk meisje samen onder een paraplu(dank God dat het regende). We waren er bijna, ik dacht the moment of truth, niet geschoten is altijd mis. Ik vroeg haar dus mee om dit weekend naar de bios te gaan. Ja met mijn ''charmante'' skills. Als het leven een RPG was dan zou het lvl 1 hebben.
Haar antwoord: ze lachde wat. O_o Maar tja ze moet nog wel hard leren voor haar examens dit weekend. Daar begon ze ook over. Zucht goed gedaan Kurosaki.
Naja het is wel een heel tof, leuk en mooi meisje. Qua interesses, denkbeeld en levenstijl past het perfect. Ik heb denk ik ook genoeg aanwijzingen gehad dat het wederzijds is.
Maargoed voor hetzelfde geld ben ik te naïef en zullen wij mannen, ik momenteel niet, vrouwen nooit begrijpen.
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 26 Mei 2010 14:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 13:59 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | Nou daar liep ik dan met een leuk meisje samen onder een paraplu(dank God dat het regende). We waren er bijna, ik dacht the moment of truth, niet geschoten is altijd mis. Ik vroeg haar dus mee om dit weekend naar de bios te gaan. Ja met mijn ''charmante'' skills. Als het leven een RPG was dan zou het lvl 1 hebben.
Haar antwoord: ze lachde wat. O_o Maar tja ze moet nog wel hard leren voor haar examens dit weekend. Daar begon ze ook over. Zucht goed gedaan Kurosaki.
Naja het is wel een heel tof, leuk en mooi meisje. Qua interesses, denkbeeld en levenstijl past het perfect. Ik heb denk ik ook genoeg aanwijzingen gehad dat het wederzijds is.
Maargoed voor hetzelfde geld ben ik te naïef en zullen wij mannen, ik in ieder geval, vrouwen nooit begrijpen. |
Gratz, wordt vast wel leuk! Ik heb inmiddels wat dingen in mijn RPG geleerd, dus nu heb ik +200xp en bereik ik lvl 2. Maar meestal gaan dat soort dingen wel de leuke kant op en ik vind dat examen waar ze voor moet leren wel een goed excuus eigenlijk. Het is in ieder geval niet zomaar een smoes  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 26 Mei 2010 13:59 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | | Maargoed voor hetzelfde geld ben ik te naïef en zullen wij mannen, ik in ieder geval, vrouwen nooit begrijpen. |
Amen to that, brother. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:07 Onderwerp:
| |

|
@ Nelus Laten we het hopen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:11 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | Nou daar liep ik dan met een leuk meisje samen onder een paraplu(dank God dat het regende). We waren er bijna, ik dacht the moment of truth, niet geschoten is altijd mis. Ik vroeg haar dus mee om dit weekend naar de bios te gaan. Ja met mijn ''charmante'' skills. Als het leven een RPG was dan zou het lvl 1 hebben.
Maargoed voor hetzelfde geld ben ik te naïef en zullen wij mannen, ik momenteel niet, vrouwen nooit begrijpen. |
Ik hoop het beste voor je m8, je bent wel weer eens toe aan een vriendin. En anders wil ik wel met je meegaan naar de bios. . . .
=')
Het beste wat je kan doen is het aan haar vriendinnen vragen, lijkt mij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:15 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Kurosaki01 schreef: | Nou daar liep ik dan met een leuk meisje samen onder een paraplu(dank God dat het regende). We waren er bijna, ik dacht the moment of truth, niet geschoten is altijd mis. Ik vroeg haar dus mee om dit weekend naar de bios te gaan. Ja met mijn ''charmante'' skills. Als het leven een RPG was dan zou het lvl 1 hebben.
Maargoed voor hetzelfde geld ben ik te naïef en zullen wij mannen, ik momenteel niet, vrouwen nooit begrijpen. |
Ik hoop het beste voor je m8, je bent wel weer eens toe aan een vriendin. En anders wil ik wel met je meegaan naar de bios. . . .
=')
Lol whut I'm not that desperate. xD
Anyway nja ze heeft meer vrienden dan vriendinnen zei ze. O_o Ook zijn het er maar een gering aantal en sowieso ken ik der geen een.
| Citaat: | | En anders wil ik wel met je meegaan naar de bios. . . . |
Ja want dat is bijna hetzelfde. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VampirePrincess |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:24 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | | ninodude schreef: | | Kurosaki01 schreef: | Nou daar liep ik dan met een leuk meisje samen onder een paraplu(dank God dat het regende). We waren er bijna, ik dacht the moment of truth, niet geschoten is altijd mis. Ik vroeg haar dus mee om dit weekend naar de bios te gaan. Ja met mijn ''charmante'' skills. Als het leven een RPG was dan zou het lvl 1 hebben.
=')
Lol whut I'm not that desperate. xD
Anyway nja ze heeft meer vrienden dan vriendinnen zei ze. O_o Ook zijn het er maar een gering aantal en sowieso ken ik der geen een.
| Citaat: | | En anders wil ik wel met je meegaan naar de bios. . . . |
Ja want dat is bijna hetzelfde. :') |
Meisjes willen veroverd worden complimentjes, ze t gevoel geven dat ze speciaal zijn en lief doen. Ik denk dat je zelf wel zult aanvoelen of ze daadwerkelijk uit pity lief tegen je doet of ook wel interesse in je heeft..
In ieder geval veel succes u get em tiger |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:28 Onderwerp:
| |

|
Yo Vampire, je moet proberen wat gerichter te quoten Zo hebben we aan het eind van de pagina een hele samenvatting door die quotes
Niet per se elk meisje wilt veroverd worden door complimentjes maar wel het gevoel geven dat ze speciaal zijn ja. Complimentjes geven kan namelijk ook echt glad overkomen (ligt aan de persoon die het zegt eigenlijk maar goed) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:37 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | In ieder geval veel succes u get em tiger |
rauwww  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:42 Onderwerp:
| |

|
| VampirePrincess schreef: | | Meisjes willen veroverd worden complimentjes, ze t gevoel geven dat ze speciaal zijn en lief doen. Ik denk dat je zelf wel zult aanvoelen of ze daadwerkelijk uit pity lief tegen je doet of ook wel interesse in je heeft.. |
Damn, wat heb jij een lekkere cleavage zeg. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:51 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | VampirePrincess schreef: | | Meisjes willen veroverd worden complimentjes, ze t gevoel geven dat ze speciaal zijn en lief doen. Ik denk dat je zelf wel zult aanvoelen of ze daadwerkelijk uit pity lief tegen je doet of ook wel interesse in je heeft.. |
Perv... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VampirePrincess |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:52 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Yo Vampire, je moet proberen wat gerichter te quoten Zo hebben we aan het eind van de pagina een hele samenvatting door die quotes
Niet per se elk meisje wilt veroverd worden door complimentjes maar wel het gevoel geven dat ze speciaal zijn ja. Complimentjes geven kan namelijk ook echt glad overkomen (ligt aan de persoon die het zegt eigenlijk maar goed) |
Ja sowwy zal minder veel quoten... Tja als je glad overkomt doe je iets fout.. maar complimenten geven vindt iedereen leuk en alles heeft een tijd en plaats ;D Als een leuke meid beetje netjes uitziet ga je niet zeggen dat ze sexy oren heeft XD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 26 Mei 2010 15:14 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | ninodude schreef: | | VampirePrincess schreef: | | Meisjes willen veroverd worden complimentjes, ze t gevoel geven dat ze speciaal zijn en lief doen. Ik denk dat je zelf wel zult aanvoelen of ze daadwerkelijk uit pity lief tegen je doet of ook wel interesse in je heeft.. |
Perv... |
snap je hm niet? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 26 Mei 2010 15:14 Onderwerp:
| |

|
| Wat valt er niet aan te snappen dan? |