Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12 Volgende
|
Joraaaan |
Geplaatst: 23 Mei 2010 18:43 Onderwerp:
| |

|
Ik ben rond 8 uur ook van de partij, ik heb niet iedereen maar ik zag dat Mafusto ook zou gaan dus die kan me dan wel even inviten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 23 Mei 2010 18:51 Onderwerp:
| |

|
Ik bn wss pas rond 9en online.
Dus Joran kun je beter een ander toevoegen  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 23 Mei 2010 19:04 Onderwerp:
| |

|
Ik ga nu ff eten maken, mischien dat ik ook voor het eerst uuuit even online ga spelen.
Ik heb in singleplayer nu net de buffalo rifle nadat ik even mn lasso skills op cougars heb geoefend, welleuk.. het zoeken naar die beesten wat niet zo heel leuk want er komen aan de lopende band wolfen achter je reet aan lol.
Maargoed, na de 2e (en laatste) cougar gelassoed en geknifed te hebben kwam er nog een op me af lol maar die schoot ik maar dood en toen maar ff meteen de winkel opzoeken voor die rifle.
Mischien zit er dan wel maar '1 kogel in maar hij reload toch vet snel dus maakt niet uit en ik ben best wel accuraat in schieten (ik gebruik nogsteeds geen autoaim en niet van plan ook) dus tis een handige gun. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 23 Mei 2010 19:54 Onderwerp:
| |

|
In de wouden beren en cougars tegenkomen is echt vet online met anderen  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Mei 2010 20:29 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Wat ik nou niet snap is hoe je snel even een potje competitive kan spelen... Hoe join ik überhaupt de free roam van willekeurige vreemden? Als ik zelf bezig ga kom ik één keer in het uur iemand tegen die me joint ofzo, en die gaat dan meestal meteen weer weg. Maar als ik nou gewoon even een potje CTF wil spelen, wat moet ik dan doen?
Ik ben hopelijk trouwens na middernacht online ofzo. Ik hoop tenminste dat de rest dan al slaapt. Anders ben ik om 1 uur online... Tot 2 uur ongeveer, niet later. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 23 Mei 2010 22:27 Onderwerp:
| |

|
Nou ik heb even gefreeroamed eerst tegen onbekenden die alleen maar bezig waren iedereen aan te vallen (bij de eerste ontkwam ik nadat ik out of ammo raakte terwijl ik em wel een paar keer door zn kop raakte) en de 2e die me aanviel was echt een stuk schorum, stuurt me eerst een posse invite, ik druk select om te accepteren (voor het eerst dus wist niet precies hoe) en hij schiet me snel door mn kop.. en wat denk je.. crashed de game ook nog precies op dat moment.
Daarna met streetfighter even samen wat door de sneeuwerige bosjes gehobbeld maar nadat we aangevallen werden door een wolf (en ik nog perongeluk sf voor zn porum schoot terwijl ik maar 1 target (op de wolf dus) gezet had) crashde het spel weer.
Ik vind de 1p modus wel leuk genoeg hoor, fuck die hele online modus maar met al die etterbakken en crasherij.
Het zal vast leuk zijn met een posse van 16 maar als ie al crashed bij een posse van 2.......
Mischien moeten ze eerst nog wat de server verbeteren of patchen ik weet het niet.
Ik zit in de 1p iig nu in mexico en heb net mn dead eye lvl3 dat ik zelf moet targetten, is wel vetter imo want ik houd wel van zelf richten.
Op de raft heb ik niet 1 ventje laten leven en ik schoot ze vaak al headshot voordat ze uberhaupt op mij begonnen te schieten en nog renden lol. Dikke pwn.
Ik hoop trouwens dat rockstar wel de mogelijkheid autoaim te gebruiken online verwijderd, als ze de online fixen. Dan wil ik wel weer online spelen maar tot die tijd molt het mn ps3 dus no thanks. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 23 Mei 2010 23:14 Onderwerp:
| |

|
Ei! zet mij ook ff op de lijst. merci. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 23 Mei 2010 23:20 Onderwerp:
| |

|
@D
Online lvl 15 krijg je de mogelijkheid om alleen tegen personen met auto-aim te spelen. Verder heb ik persoonlijk nog maar 1 keer een crash meegemaakt in 10 uur. En dat was in mn uurtje in de SP toen ik een random duel starte in mn uurtje die ik in de SP heb zitten. Dus denk ik dat je gewoon een beetje geluk moet hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 23 Mei 2010 23:27 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | @D
Online lvl 15 krijg je de mogelijkheid om alleen tegen personen met auto-aim te spelen. Verder heb ik persoonlijk nog maar 1 keer een crash meegemaakt in 10 uur. En dat was in mn uurtje in de SP toen ik een random duel starte in mn uurtje die ik in de SP heb zitten. Dus denk ik dat je gewoon een beetje geluk moet hebben. |
Ik heb in de SP nog geen een keer een crash gehad, maar 2x kort na elkaar in de mp dus wel, en na dragon age (20 crashes per dag + -) vind ik dat niet verantwoord meer tegenover mn ps3.
P.s. bedoel je niet 'mogelijkheid om alleen tegen personen 'zonder' auto-aim te spelen' ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 23 Mei 2010 23:33 Onderwerp:
| |

|
Ja die ja.
Btw mijn freeze was een bekende freeze die bij meer gamers voorkomen.
Ik vindt het gewoon al kut dat deze gen veel last van freezes heeft. Bij Borderlands heb ik tijdens het laden 2 keer een freeze gehad en vandaag tijdens een Co-op potje ontzettend veel lag (voor het eerst zins ik het spel in co-op speel). En bij RDR zoals ik net al zei ook al een freeze gehad. Het valt wel op dat het meestal de multiplatform games zijn die freezen op de Ps. Bij mijn 4 PS3clusives heb ik weer nergens last van gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Mei 2010 23:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
D: schreef: | Ik zit in de 1p iig nu in mexico en heb net mn dead eye lvl3 dat ik zelf moet targetten, is wel vetter imo want ik houd wel van zelf richten.
Op de raft heb ik niet 1 ventje laten leven en ik schoot ze vaak al headshot voordat ze uberhaupt op mij begonnen te schieten en nog renden lol. Dikke pwn.
Ik hoop trouwens dat rockstar wel de mogelijkheid autoaim te gebruiken online verwijderd, als ze de online fixen. Dan wil ik wel weer online spelen maar tot die tijd molt het mn ps3 dus no thanks. |
Lol ik wil ook Dead Eye level 3 inderdaad. Ik targette vaak mijn eigen paard, echt slordig dat dat met lvl 2 kan... Wat ik trouwens ook irritant vind soms is dat ik dan Dead Eye wil beëindigen met rechter stick indrukken ipv dat ik op R2 druk en dan ga ik weer dood "=.=
RDR is bij mij nog maar één keer gecrashed, en dat was niet eens een echte crash. Hij bleef in het laadscherm op Saving staan, een minuut lang. Dus zette ik gewoon via het controller menu het spel uit. Verder nog nergens last van. En ik heb deze generatie niet zoveel last van freezes - waar ik wel last van heb deze generatie is de pain-in-the-ass die matchmaking veroorzaakt als je met vrienden wil spelen. Echt bij elk spel krijg ik vaak "Conn. failed" berichten, bij RDR heb ik nog niet anders gehad met HarmonicaNL. Maar bij bijv. MW2 en BFBC2 net zo goed - ook zouden die laatste twee gewoon een server info schermpje moeten hebben met een Auto join if place is available. Is dat nou zo moelijk?
Maar goed, RDR moet ook wat aan gedaan worden. Het kan wel aan mij of Harmonica liggen maar ik vind het wel irritant. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 24 Mei 2010 00:04 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | D: schreef: | Ik zit in de 1p iig nu in mexico en heb net mn dead eye lvl3 dat ik zelf moet targetten, is wel vetter imo want ik houd wel van zelf richten.
Lol ik wil ook Dead Eye level 3 inderdaad. Ik targette vaak mijn eigen paard, echt slordig dat dat met lvl 2 kan... Wat ik trouwens ook irritant vind soms is dat ik dan Dead Eye wil beëindigen met rechter stick indrukken ipv dat ik op R2 druk en dan ga ik weer dood "=.= |
Tis wel even wennen dat je nu extra dingen zelf moet doen maar het is wel leuker en maakt het spel wat uitdagender.
@ mafusto; ik merkte laatst bij een marktcontact (verkoopt games en consoles) al op dat het ergste van het hard-freeze probleem is dat een reset veel meer schade doet, immers is een ps3 net een pc met de hele interface en alles, op oudere consoles zoals de supernintendo ging het apparaat niet kapot maar nu je een cd lezende lens hebt die al zo gevoelig is als de pest, en nu nog eens hardware freezes die je op geen enkele manier ongedaan kunt maken dan door een hard-reset te plegen...
(en dan weer doodleuk die stompzinnige melding lezen dat je de ps3 'verkeerd hebt afgesloten' ALSOF IK DAAR KEUS IN HAD OID.) Echt zwaar ruk, het next gen era is dus een 2 zijdig verhaal, het heeft wellicht mooie graphics en leuke mp mogelijkheden maar het is belachelijk hoe makkelijk het kapot gaat. En sony maar lekker met hun pakjes briefgeld zich over de ballen strelen..
Het gamen van vandaag is bijna oplichting vergeleken bij vroeger.
Toen ging het nog ergens om, nu gaat het enkel om de markt. Maar dat zie je bij alles in de wereld, het is dus goed om daar heel bewust tegenin te leven, om niet met hypes mee te gaan en alleen games te kopen die je werkelijk interreseren, en dan niet mee te gaan in de hele onzin eromheen, zoals dat belachelijke social club gebeuren... competief missies doen :') kan het 'nog' passiever? Ik wil zelf uitmaken wat ik ga doen in het spel, het is net als met trophys, ja het lijkt alsof ik een trophyhoer ben inmiddels omdat ik best een redelijk level heb en 6 platinums maar dat zijn wel platinums van spellen die ik toch al graag speelde, ik blijf trophys een grote smerige zwendel vinden, het is de nicotine van games enkel bedoeld mensen verslaafd te maken en dus de industrie te stuwen, geld geld geld, de K van de wereld.
Nougoed ik ga weer lekker red dead redemption single playeren, ik lees het wel wanneer er weer een patch is, tot die tijd ben ik toch wel zoet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 24 Mei 2010 00:31 Onderwerp:
| |

|
@D:
Persoonlijk heb ik niks tegen trophy's. Ik vind zelfs dat ze een spelduur kunnen vergroten. Ik heb dan ook alleen games die mij intereseren en die zal ik wss ook wel proberen om een platinum te halen. Maar niet gelijk. Bij bijv de Uncharted trophy's waarbij je het spel vaker uit moet spelen voor een bepaalde trophy. Die doe ik niet gelijk ook al is het de laastse trophy die ik nog moet. Ik wacht gewoon een tijdje tot ik weer zin heb om de game te spelen. Dat wordt wss zodra ik Uncharted 2 ga kopen.
Ik weet zelf wat ook wat die hardfreezes met je PS3 kunnen doen. Zo heb ik al meerdere malen de Ps3 die mn broer en ik hadden geformateerrd zien worden omdat de console niet meer wou opstarten.
@GekooktEi
Als je lvl 2 dead-eye gebruikt, richt dan eerst naast de vijand die je raken wilt. Dit is aardig handig om te gebruiken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 24 Mei 2010 01:48 Onderwerp:
| |

|
ahhh heerlijk dat mexico, ben helemaal in mn element.
Geweldig om al dat spaans te horen, lijkt een beetje op portuguees namelijk en dat vind ik een prettige taal om te horen en te spreken.
Net een missie met pokeren gedaan, ik won ook nog terwijl ik niks van pokeren weet/begrijp. Dus ik deed maar wat. (mischien was dat winnen scripted, geen id)
Moest een vent in duelmodus killen terwijl hij een hostage in zn arm hield, eerste keer ging mis maar 2e keer had ik em, dik gepwnt dusch.
Was niet zo heel makkelijk want je moet én perfect richten én perfect timen tegelijk.
RDR word alleen maar keileuker in 1p. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Mei 2010 02:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mafusto schreef: | @GekooktEi
Als je lvl 2 dead-eye gebruikt, richt dan eerst naast de vijand die je raken wilt. Dit is aardig handig om te gebruiken  |
Ja, dat doe ik ook wel zo vaak mogelijk. Maar ik had toen dus twee boeven met daar tussenin mijn eigen paard, en die targette hij, maar dat vond ik niet echt heel slim van dat systeem zeg maar.
Net aardig lang met Harmonica even gespeeld. Jammer dat er geen extra hideouts zijn in Free Roam... Voor singleplayer zijn het er genoeg maar voor Free Roam hadden het er van mij nog wel extra mogen zijn. En in een match komen lukte voor geen meter. Hij bleef Waiting for other players tot hij een 1 vs 1 match ging doen, waar niets aan is met auto aim erbij... En in mijn eentje lukte het net zomin. Dat moet dus even gefixed worden lijkt me. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 24 Mei 2010 02:33 Onderwerp:
| |

|
Heb jevanuit het select menu gejoint of via free roomintg paaltjes?
Bij select kom je in een al bestaande game. In free room met zn paaltje kun je een game met de mensen in freerome maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 24 Mei 2010 03:46 Onderwerp:
| |

|
Die missies in mexico zijn niet mis trouwens, ik begin er nu wel moeite mee te krijgen zeg, maar ik verdom het om auto-aim aan te zetten, al moet ik missies 20x achter elkaar doen.
Moest net een trein beschermen, was niet voor de poes.
En speciale missies worden ook steeds moeilijker, moest je eerst als nachtelijke ronde (voor de sheriff) nog maar 1 probleem oplossen moet je in mexico 3 problemen oplossen. Tis me wel gelukt maar je moet wel goed opletten, sommige problemen kun je beter met je geweer afhandelen dan met je lasso namelijk.
soms vind ik het wel jammer dat ik het niet opneem trouwens, ik herinner me net dat ik toen ik nog cougars zat te jagen een vogel tegenkwam, ik wilde die dus doodmeppen met mn mes voor de olo's maar ik had mn mes net in mn bûsen gepropt en schopte die vogel dus voor zn gat waarop ik em terwijl ie opvloog neerstak met mn mes :')
Dat zag er kei onstoer uit wat het weer keistoer maakte.
-
Hier wat pics van mn nieuwe paardje, zijn naam is "superstoere paardje" en ik heb em nu onderhand al sinds gister ochtend dus al heeeeel veel avonturen mee beleefd.
Keimooi he? ;> |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 24 Mei 2010 17:04 Onderwerp:
| |

|
Hoe beroof je een bank, want als ik daar 's nachts naar binne ga en dat slot wil kraken vind hij niet het goede getalletje |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 24 Mei 2010 17:16 Onderwerp:
| |

|
Je moet eerst naar rechts draaien(Belangrijk) en dan draai je door tot hij trilt, dan stop je. Als het goed is hoor je dan zo'n geluidje. Vervolgens draai je naar links tot je controller trilt(Ook belangrijk) en de 3de keer draai je weer naar rechts.
Oh, en dit is btw niet het RDR topic. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tyrovian |
Geplaatst: 24 Mei 2010 19:27 Onderwerp:
| |

|
Heeey.
Ik heb nu Red dead redemption nu al 1 dag kunnen spelen bij mijn broer op de Xbox 360.
Wat een goeie game zeg, jammer dat ik nu niet verder kan spelen want wil nog meer van kunnen genieten.
Ik ga morgen natuurlijk dan even snel de Ps3 versie halen, weet nog niet hoelaat en hoop natuurlijk snel jullie te kunnen zien in de MP.
voeg me dan maar alvast toe PSN: Tyrovian.
BTW hoe gaat het eigenlijk in de MP want die heb ik nog niet kunnen spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Mei 2010 19:53 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
D: schreef: | En speciale missies worden ook steeds moeilijker, moest je eerst als nachtelijke ronde (voor de sheriff) nog maar 1 probleem oplossen moet je in mexico 3 problemen oplossen. Tis me wel gelukt maar je moet wel goed opletten, sommige problemen kun je beter met je geweer afhandelen dan met je lasso namelijk. |
Oh, vet. Ik hoopte dat je bij MacFarlane ook al steeds moeilijkere missies zou krijgen, maar ik vond het niet echt een uitdaging na een paar keer. Fijn dus dat je in Mexico moeilijkere situaties krijgt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 24 Mei 2010 20:25 Onderwerp:
| |

|
Tyrovian schreef: | Heeey.
Ik heb nu Red dead redemption nu al 1 dag kunnen spelen bij mijn broer op de Xbox 360.
Wat een goeie game zeg, jammer dat ik nu niet verder kan spelen want wil nog meer van kunnen genieten.
Ik ga morgen natuurlijk dan even snel de Ps3 versie halen, weet nog niet hoelaat en hoop natuurlijk snel jullie te kunnen zien in de MP.
voeg me dan maar alvast toe PSN: Tyrovian.
BTW hoe gaat het eigenlijk in de MP want die heb ik nog niet kunnen spelen. |
Tot je 'auto aim vrij' hebt unlocked is het ruk online, je kunt het beste dus met vrienden spelen of alleen in een private match en niet FFA want er lopen alleen maar kutlui rond met auto aim je aan te vallen, en posse's zijn over het algemeen ook egocentrisch en ganken je gewoon als je bij ze in de buurt komt.
Bovenstaande grap heeft mij wel de rockstar trophy opgelevert nadat ik een aantal van die kutfiguren terugpakte maar daarna gingen ze met zn 5en op me hunten, allemaal auto aim aan dus ben ik maar weer singleplayer gaan doen, maar ik heb nu dus wat vrienden uit de vs en canada waar ik de hideouts mee ga doen, hoop alleen dat het spel niet vastloopt want het moet wel in 1sessie en een tip voor iedereen:
ALTIJD JE AUTO-SAVE AAN HEBBEN ALS JE ONLINE SPEELT ANDERS SAVED HET JE PROGRESSIE NIET |
|
Terug naar boven |
|
|
Erased-Rex |
Geplaatst: 25 Mei 2010 08:35 Onderwerp:
| |
|
Ik doe mee =]
Failz0rd_NL |
|
Terug naar boven |
|
|
Lajakovic |
Geplaatst: 25 Mei 2010 08:57 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: |
Tot je 'auto aim vrij' hebt unlocked is het ruk online, [/b] |
Waarom? |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 25 Mei 2010 09:12 Onderwerp:
| |

|
Hij bedoelt als je zelf geen auto aim hebt, omdat je dan neergeschoten wordt voordat je fatsoenlijk op iemand kunt aimen |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12 Volgende |