Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joris BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 14:15    Onderwerp: GameCube Games te koop, vanaf 2 euro Reageren met citaat

Omdat ik nog een stapel GameCube spellen heb liggen waar ik al jaren niks meer mee doe, kun je ze nu kopen. Heb je interesse in een of meerdere spellen, post dat dan even in dit topic of stuur een PM. Pas eind volgende week reageer ik op alle posts en PM's, aangezien niet de spellen niet alleen hier te koop staan, dus dat handel ik liever in 1 keer af.

De spellen hebben allemaal een doosje en boekje, tenzij anders vermeldt. De games zijn over het algemeen niet goedkoper op Marktplaats te vinden. Prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Metroid Prime €9,-
Prince of Persia: The Two Thrones €9,-
P.N.03 (geen boekje) €9,-
Peter Jackson's King Kong €5,-
Prince of Persia: Sands of Time €5,-
XIII €6,-
Pro Rally €2,-
Harry Potter en de Geheime Kamer €5,-
Animal Crossing (+memorycard!) €12,50
Luigi's Mansion €10,-
TimeSplitters 2 (geen boekje, doosje beetje kapot) €5,-
Gun €6,-
Super Mario Sunshine €15,-
Resident Evil €6,-
Medal of Honor: Frontline €5,-
Eternal Darkness €12,50
Wave Race: Blue Storm €6,-

Wellicht dat ik later nog wat meer GameCube spellen te koop zet, maar ik ga eerst proberen bovenstaande te verkopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou graag Resident Evil wel willen kopen voor die prijs. Die wil ik al een tijdje aanschaffen. Dus als je die voor mij apart zou willen/kunnen leggen, alvast bedankt! =)
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Darkness is een aanrader mensen!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Het spel staat er niet tussen, maar ik ben op zoek naar het spel Chibi-Robo. Heb je dit spel misschien? En als dit zo is, zou je dit willen verkopen?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Eternal Darkness is een aanrader mensen!

Inderdaad. En met Killer 7 van een paar maanden geleden heb ik inmiddels - volgens mij - een complete gamecube collectie.*

*waar ik de meeste nog van moet spelen =(
Terug naar boven
Umaxx BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 17:55    Onderwerp: spel Reageren met citaat

Ik zoek zelf geen spellen hoor omdat ik zelf 53spellen bij de gamecube heb maar mensen ik raad jullie aan koop ze want hij verkoopt ze echt goedkoop.. zo goedkoop vindt je ze niet snel ergens.

en hij heeft er echt spellen tussen zite die in het begin toen ze uitkwamen dik 40 45 en 50 euro koste.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 19:09    Onderwerp: Re: spel Reageren met citaat

Umaxx schreef:
Ik zoek zelf geen spellen hoor omdat ik zelf 53spellen bij de gamecube heb maar mensen ik raad jullie aan koop ze want hij verkoopt ze echt goedkoop.. zo goedkoop vindt je ze niet snel ergens.

en hij heeft er echt spellen tussen zite die in het begin toen ze uitkwamen dik 40 45 en 50 euro koste.

Dat doen de meeste spellen wanneer ze net uitkomen.

Niet te geloven dat ik over Eternal Darkness heen gekeken heb! Als die nog beschikbaar is, zou je die dan ook voor me aan de kant willen leggen. =3
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Het spel staat er niet tussen, maar ik ben op zoek naar het spel Chibi-Robo. Heb je dit spel misschien? En als dit zo is, zou je dit willen verkopen?

Nee, sorry. Overigens, de andere GameCube spellen die ik heb wil ik óf niet verkopen óf ik ben er nog niet uit of ik ze wil verkopen.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Met of zonder Player's Choice logo, anders heb ik misschien wel interesse.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

The Source schreef:
Met of zonder Player's Choice logo, anders heb ik misschien wel interesse.

Die Medal of Honor game is iig Player's Choice, Mario Sunshine misschien dat moet ik even nazoeken. De rest is volgens mij zonder zilvergrijs randje.
Terug naar boven
SBR BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Harry Potter en de geheime kamer ziet er wel heel verleidelijk uit.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Mocht er nog iemand interesse hebben, vandaag kun je nog reageren.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Oké, de verkoop is hier gesloten, dit topic gaat op slot. Mocht je nog interesse hebben in de volgende aanbieding: Prince of Persia: sands of time en Prince of Persia: Two Thrones samen voor 12,50 euro. Stuur dan even een PM.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: