Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24 Volgende
|
PsYkOfOoL |
Geplaatst: 19 Mei 2010 15:05 Onderwerp:
| |

|
Waarom verlaag je je me tot mijn niveau en doe je 't zelfde ? |
|
Terug naar boven |
|
|
PsYkOfOoL |
Geplaatst: 19 Mei 2010 15:11 Onderwerp:
| |

|
niet jij gezer die andere gast met photo
ik vergeet dit steeds
@ username
ik heb ps3 en xbox
en multiplatform games is xbox gewoon meestal beter en exclusive games is ps3 weer de beste vind ik uncharted 2 god of war 3 heavy rain maar dat zijn exclusives speciaal voor ps3 gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 19 Mei 2010 16:07 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mei 2010 16:24 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
OMG! BESTELLING VERZONDEN!!!!!!
Ik heb hem morgen dus  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 19 Mei 2010 16:25 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | OMG! BESTELLING VERZONDEN!!!!!!
Ik heb hem morgen dus  |
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUU waar heb je m besteld D: |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 19 Mei 2010 16:34 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21355476&postcount=704
Jammer dat de Ps3 versie echt heel duidelijk veel minder is, en ik snap ook niet waarom het zo is? Weet iemand dat? |
Omdat er van die mensen zijn die als hobby mierenneukers zijn, een game gaat absoluut niet alleen om graphics, maar ook om gameplay et geluid bij de game en noem maar op. En zo`n overdreven groot verschil zie ik niet. Als niemand zei dat het er was, dan merk je het idd absoluut niet op als jij rdr in je ps3tje schuift! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mei 2010 16:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
RoaringMdog schreef: | GekooktEi schreef: | OMG! BESTELLING VERZONDEN!!!!!!
Ik heb hem morgen dus  |
Mediaoffer lol, de cheapste die er is en ze hebben ook nog goede levering blijkt maar weer Maar goed mss faalt het dan wel zo hard dat hij er morgen nog niet is hoor, maar lijkt me sterk. Ik kreeg om 16:20 een mailtje, dat lijkt me wel voordat ze alles verzenden. Volgens mij is het daar Voor 1700 besteld, morgen in huis, dus ik ga er vanuit dat ik hem morgen gewoon in huis heb  |
|
Terug naar boven |
|
|
Aaruman |
Geplaatst: 19 Mei 2010 16:44 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Trueskill schreef: | Nelus schreef: | Ik ga RDR ook gewoon voor de PS3 halen, anders kan ik niet online spelen wanneer ik wil, met de Xbox moet ik gelijk Gold aanschaffen, fuck dat. Multiplayer schijnt toch wel echt leuk te worden dus dat wordt wel een belangrijk aspect voor mij. |
Ja, wie is er nou ook zo idioot om 50% van een spel te kopen? |
Tja, je hebt van die mensen...... |
Mensen als ik?
Ik haal hem voor de 360:
1. Omdat ik geen keus heb, ik heb alleen een 360
2. Ik vind online gamen ook niet alles, ik speel liever in mijn eentje dan verlies ik mezelf veel meer in een game dan in multiplay games...al heb ik l4d1 toch wel erg veel gespeeld.....  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 19 Mei 2010 16:44 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | RoaringMdog schreef: | GekooktEi schreef: | OMG! BESTELLING VERZONDEN!!!!!!
Ik heb hem morgen dus  |
Mediaoffer lol, de cheapste die er is en ze hebben ook nog goede levering blijkt maar weer Maar goed mss faalt het dan wel zo hard dat hij er morgen nog niet is hoor, maar lijkt me sterk. Ik kreeg om 16:20 een mailtje, dat lijkt me wel voordat ze alles verzenden. Volgens mij is het daar Voor 1700 besteld, morgen in huis, dus ik ga er vanuit dat ik hem morgen gewoon in huis heb  |
, ik heb m weer bij de gamemania gepreorderd >.< , hopenlijk verkopen ze de game morgen avond al ...ik wil niet meer wachten  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 19 Mei 2010 16:51 Onderwerp:
| |

|
Joraaaan schreef: | Jonezy schreef: | http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21355476&postcount=704
Jammer dat de Ps3 versie echt heel duidelijk veel minder is, en ik snap ook niet waarom het zo is? Weet iemand dat? |
Omdat er van die mensen zijn die als hobby mierenneukers zijn, een game gaat absoluut niet alleen om graphics, maar ook om gameplay et geluid bij de game en noem maar op. En zo`n overdreven groot verschil zie ik niet. Als niemand zei dat het er was, dan merk je het idd absoluut niet op als jij rdr in je ps3tje schuift! |
Denk je dat ik "de meiren neuker" en anderen met een 1080p 50 inch TV's het verschil heus niet kunnen zien?
Oh die zien we heus wel
Het gaat er om dat bedrijven als Rockstar geen evenwaardige game kunnen maken op de PS3, ik had veel beter verwacht van hun.
Bedankt Roderick btw, als je dat niet had gepost was ik er niet achter gekomen
Ik koop nogsteeds de PS3 versie omdat gratis online ruleert en omdat ik het wat vrienden had beloofd, maar inderdaad, als de gameplay maar in orde is, wel jammer van de framerate  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 19 Mei 2010 16:59 Onderwerp:
| |

|
Ja daar heb je wel een punt, maar je ziet het verschil pas als de xbox er naast staat, voor de rest is ge game alsnog super mooi, maar op de xbox toch nog net iets mooier. Dat stukje mooier leveren we dan weer in, voor onze redelijk grote posse! |
|
Terug naar boven |
|
|
TheBryman |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:00 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een reactie gezien hou het spel zou eindigen per ongeluk waarom heb ik het gelezen  |
|
Terug naar boven |
|
|
jerfo |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:01 Onderwerp:
| |

|
hmm winkel waar ik hem gepre-ordered heb mocht em nog niet verkopen
maar als er meer winkels hem al verkopen morgen heb ik ook een kans  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:02 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
TheBryman schreef: | Ik heb een reactie gezien hou het spel zou eindigen per ongeluk waarom heb ik het gelezen  |
Lol niet verstandig. Stond er geen *SPOILER* bij?
lolikkrijghemmorgen (dat komt vanaf nu onder elke post hier)  |
|
Terug naar boven |
|
|
jerfo |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:04 Onderwerp:
| |

|
ik hoop gewoon dat tnt morgen staakt en dat je hem pas volgende week ontvangt XD
vorige week was het al te lang wachten, maar nu lijkt de dag vet lang te duren tot hij uit komt  |
|
Terug naar boven |
|
|
TheBryman |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:06 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | TheBryman schreef: | Ik heb een reactie gezien hou het spel zou eindigen per ongeluk waarom heb ik het gelezen  |
Nee het stond op youtube bij een multiplayer filmpje, ik keek naar de reacties en ja daar stond het de reacties daar onder waren ook niet positief over die dat da geschreven heeft |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:07 Onderwerp:
| |

|
TheBryman schreef: | Ik heb een reactie gezien hou het spel zou eindigen per ongeluk waarom heb ik het gelezen  |
Had ik ook, maar die ik had gelezen bleek niet te kloppen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:24 Onderwerp:
| |

|
#
Enkeixpress
20 uur geleden
@Agent47Hit Excellent solid framerate.. You won't be disappointed with picking the PS3 version out of the two console versions
Reactie van youtube filmpje van ps3 footage.
http://www.youtube.com/watch?v=BNc53G4vQGw
ziet er alsnog geweldig uit. *spoiler* kunnen er in zitten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:26 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:27 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:27 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:30 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
TheBryman schreef: | GekooktEi schreef: | TheBryman schreef: | Ik heb een reactie gezien hou het spel zou eindigen per ongeluk waarom heb ik het gelezen  |
Nee het stond op youtube bij een multiplayer filmpje, ik keek naar de reacties en ja daar stond het de reacties daar onder waren ook niet positief over die dat da geschreven heeft |
Then the fucker! Ik zou het ook wel even willen doen maar dan lees ik de reactie  |
|
Terug naar boven |
|
|
TheBryman |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:34 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | TheBryman schreef: | GekooktEi schreef: | TheBryman schreef: | Ik heb een reactie gezien hou het spel zou eindigen per ongeluk waarom heb ik het gelezen  |
Then the fucker! Ik zou het ook wel even willen doen maar dan lees ik de reactie  |
Tja ik heb het nu gezien,ik zit er de hele tijd aan te denken gvd.WAAROM!!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:35 Onderwerp:
| |

|
TheBryman schreef: | GekooktEi schreef: | TheBryman schreef: | GekooktEi schreef: | TheBryman schreef: | Ik heb een reactie gezien hou het spel zou eindigen per ongeluk waarom heb ik het gelezen  |
Het is gewoon een leugen wat het ook mag zijn!! |
|
Terug naar boven |
|
|
TheBryman |
Geplaatst: 19 Mei 2010 17:42 Onderwerp:
| |

|
Joraaaan schreef: | TheBryman schreef: | GekooktEi schreef: | TheBryman schreef: | GekooktEi schreef: | TheBryman schreef: | Ik heb een reactie gezien hou het spel zou eindigen per ongeluk waarom heb ik het gelezen  |
Het is gewoon een leugen wat het ook mag zijn!! |
Tja ze hebben het al in Amerika dus... maarja het kan ook iemand die jaloers is die het spel niet mag hebben ofzo |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24 Volgende |