Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 10 Mrt 2007 12:37 Onderwerp:
| |

|
Enige waar ie kiezers mee wint is omdat ie tegen de 'islamisering' van Nederland is. Eigen volk eerst, en al die onzin.
Als ie dan zonodig de toekomst van Nederland wil 'redden', kan ie zich beter met dingen als het milieu bezig houden, maarja daar win je niet genoeg stemmen mee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Mrt 2007 14:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Pantoffelman schreef: | Enige waar ie kiezers mee wint is omdat ie tegen de 'islamisering' van Nederland is. Eigen volk eerst, en al die onzin.
Als ie dan zonodig de toekomst van Nederland wil 'redden', kan ie zich beter met dingen als het milieu bezig houden, maarja daar win je niet genoeg stemmen mee. | Inderdaad, heeft iets te veel naar het Vlaams Belang gekeken. Die geven ook alleen maar kritiek op buitenlanders. Wat ze beiden ontbreken is echter een werkende oplossing. Waarom ie zich niet inzet voor het milieu is simpel, hij is rechts (dat is zaken boven milieu) en tegenwoordig zijn alle partijen groener dan de Groenen zelf. |
|
Terug naar boven |
|
|
ms90isr |
Geplaatst: 10 Mrt 2007 14:38 Onderwerp:
| |
![]()
|
ik vind als je tegen buitenlanders bent, ga dan ook niet op vakantie naar hun land want ze zijn vaak de eerste die vliegtuig pakken naar turkije, spanje, italie enzo |
|
Terug naar boven |
|
|
Erik_ |
Geplaatst: 10 Mrt 2007 16:25 Onderwerp:
| |

|
ms90isr schreef: | ik vind als je tegen buitenlanders bent, ga dan ook niet op vakantie naar hun land want ze zijn vaak de eerste die vliegtuig pakken naar turkije, spanje, italie enzo |
Dat noem je toeristen. Is weer wat anders. |
|
Terug naar boven |
|
|
E-man |
Geplaatst: 10 Mrt 2007 19:20 Onderwerp:
| |
|
ms90isr schreef: | ik vind als je tegen buitenlanders bent, ga dan ook niet op vakantie naar hun land want ze zijn vaak de eerste die vliegtuig pakken naar turkije, spanje, italie enzo | '
argumet van niks..
Geert wilders is gewoon een slappe drol met een veel te grote mond.. als ik al zou mogen stemmen zou ik dat op de SP doen, die doen het meest voor onze soort wij handys zijn sowieso de lul met die wmo wet.. hoe het precies zit weet ik niet maar handig lijkt t me niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 29 Mei 2007 23:36 Onderwerp:
| |

|
kweet niet wie dit rapt maar diegene is echt een analfhabeet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 29 Mei 2007 23:37 Onderwerp:
| |

|
Het is de gemiddelde nederlandse kunst van elke murk (marokkaan,turk) in Nederland. Ze vinden zichzelf nog stoer ook, het zijn allemaaaaal echt TE grote losers, echt abnormaal, gewoon ongekend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 29 Mei 2007 23:51 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Het is de gemiddelde nederlandse kunst van elke murk (marokkaan,turk) in Nederland. Ze vinden zichzelf nog stoer ook, het zijn allemaaaaal echt TE grote losers, echt abnormaal, gewoon ongekend. |
haha ik zelf heb er geen problemen mee ik kan er heel veel. allemaal toffe jongens miss ook wel omdat ik ermee omga(meer met turken)hier in venlo maakt iedereen problemen van buitenlanders to gabbers. ze hebben teveel van ONS overgenomen. want vroeger waren dat echt niet de problemen makers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 30 Mei 2007 11:26 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Het is de gemiddelde nederlandse kunst van elke murk (marokkaan,turk) in Nederland. Ze vinden zichzelf nog stoer ook, het zijn allemaaaaal echt TE grote losers, echt abnormaal, gewoon ongekend. |
Ik wil niet politiek correct gaan lopen doen, maar gelukkig generaliseer je niet zo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 30 Mei 2007 14:15 Onderwerp:
| |

|
Serieus, elke murk die ik zie heeft wel zo'n pet op en zo'n jas en zo'n arrogante kwal uitstraling. Vinden zichzelf tof en alles. Slaat echt nergens op. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Mei 2007 14:18 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Serieus, elke murk die ik zie heeft wel zo'n pet op en zo'n jas en zo'n arrogante kwal uitstraling. Vinden zichzelf tof en alles. Slaat echt nergens op. |
komt beetje racistisch over hoor...
er zijn genoeg turken en marokanen die echt hun best doen om geaccepteerd te worden,maar dan heb je zo van die mensen als jij die zegt dat ze allemaal losers zijn enzo.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Svensation |
Geplaatst: 30 Mei 2007 14:27 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | Nelus schreef: | Serieus, elke murk die ik zie heeft wel zo'n pet op en zo'n jas en zo'n arrogante kwal uitstraling. Vinden zichzelf tof en alles. Slaat echt nergens op. |
er zijn genoeg turken en marokanen die echt hun best doen om geaccepteerd te worden,maar dan heb je zo van die mensen als jij die zegt dat ze allemaal losers zijn enzo.. |
Niet van onze leeftijd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Mei 2007 14:27 Onderwerp:
| |

|
Svensation schreef: | dnarbeis schreef: | Nelus schreef: | Serieus, elke murk die ik zie heeft wel zo'n pet op en zo'n jas en zo'n arrogante kwal uitstraling. Vinden zichzelf tof en alles. Slaat echt nergens op. |
nou dat is in belgie dan anders  |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 30 Mei 2007 16:07 Onderwerp:
| |
|
ik ben zekr wel tegen de islamisering van NL.
Twee totaal verschillende cultuuren kunnen niet samen ik een klein landje als NL, of belgie.
LOL de SP die partij lult een eind in de reuimte zeg
Laatst aangepast door rolf op 30 Mei 2007 16:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 30 Mei 2007 16:15 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | Svensation schreef: | dnarbeis schreef: | Nelus schreef: | Serieus, elke murk die ik zie heeft wel zo'n pet op en zo'n jas en zo'n arrogante kwal uitstraling. Vinden zichzelf tof en alles. Slaat echt nergens op. |
Hier in het bewoonde gedeelte van Nederland ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Mei 2007 16:19 Onderwerp:
| |

|
Pantoffelman schreef: | dnarbeis schreef: | Svensation schreef: | dnarbeis schreef: | Nelus schreef: | Serieus, elke murk die ik zie heeft wel zo'n pet op en zo'n jas en zo'n arrogante kwal uitstraling. Vinden zichzelf tof en alles. Slaat echt nergens op. |
Hier in het bewoonde gedeelte van Nederland ook. |
voila,net alzof ze allemaal slecht zijn ,er zijn heus meer blanke mensen slecht op de aarde.
ga naar turkije ,je verbaast je gewoon hoe vriendelijk daar iedereen is.
dat kan je van de ''rijke '' landen niet zeggen |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 30 Mei 2007 16:20 Onderwerp:
| |

|
Zo bedoelde ik het ook. Maar blijkbaar is het tegenwoordig normaal om dat soort uitspraken te doen, en als je er anders over denkt ben je óf een hippie, óf een communist, of allebei.
Althans, zo ervaar ik het  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Mei 2007 16:24 Onderwerp:
| |

|
Pantoffelman schreef: | Zo bedoelde ik het ook. Maar blijkbaar is het tegenwoordig normaal om dat soort uitspraken te doen, en als je er anders over denkt ben je óf een hippie, óf een communist, of allebei.
Althans, zo ervaar ik het  |
ja snap ik ook niet,sommigen denken dat het geen mensen meer zijn
''omg weer zo ne stoere bruine''
''oei mene kaka is ontsnapt''
als ik van die uitspraken van mensen hoor word ik eeeeecht lastig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 30 Mei 2007 21:50 Onderwerp:
| |

|
Je hebt inderdaad gelijk, in Turkije en al die landen zijn alle mensen super vriendelijk enzo.
Ik heb het ook echt over de jongeren murken. In de grote steden of regio's met grote steden, daar zijn die jongeren allemaal raar bezig, lopen als dikke rappers, denken dat het stoer is, hebben van die petten op hun hoofd die ze op hun hoofd zetten en niet eens gewoon een pet op doen. Dan denk ik zelf: Als je jezelf nou zo bekijk...wat denk je dan wel niet van jezelf, dan moet er toch een knop in je hoofd omgaaan van, damn....waar the fuck ben ik mee bezig?
Ik heb het echt expliciet over de jongeren. De ouderen zijn allemaal echt superaardig, dat wel. Maar die jongeren vinden zichzelf helemaal het einde. Kunnen zich niet eens normaal kleden in hun trainingsbroek en leren jack met een bonte kraag. Koop normale kleren ofzo, loop er niet als een fucking sloerie bij.
Als ik zulk soort mensen zie dan snap ik het gewoon niet dat zij zichzelf zo kunnen vertonen en dan denken dat het nog stoer is ook. Echt triest. |
|
Terug naar boven |
|
|
Donux |
Geplaatst: 30 Mei 2007 21:57 Onderwerp:
| |

|
Ouderen kunnen er net zo goed van ook. 't Is inderdaad erg voorbarig om te zeggen dat ze allemaal slecht zijn, ongeacht de leeftijd. Maargoed, ik denk er net zo als Nelus over eigenlijk. En ja, als er mensen zijn die vinden dat ik niet naar Turkije mag omdat zij niet in ons land mogen blijven en mogen teren op onze belastingcenten, dan ben ik bereid om dat op te geven. Waarom zou ik uberhaupt naar Turkije willen? Ben ik al, heb ik soms het gevoel. En nee, ben er nooit geweest. Wil ik sowieso niet.
En dan lekker lachen over die probleemwijken. €30 miljoen naar de vijf grootste steden met die probleemwijken. Té hilarisch gewoon.
Hebben mensen trouwens ook dat stuk gezien, van een tijdje geleden dat zo'n BN'er (naam kwijt) ging naar zo'n extreme probleemwijk en daar waren allemaal jochies van 8-12 jaar die die gast zaten te bedreigen en met bendana's voor de camera zaten te schreeuwen ''weg met die camera!''? Te grappig maar tegelijk érg schokkend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Mei 2007 22:08 Onderwerp:
| |

|
nelus,ik begrijp je ,er zijn idd van die stoere gaste,maar zo zijn er autochtonen. maar ik wil gewoon zeggen dat ze juist als ons zijn,er bestaan kutblanke en ook gekleurde idioten.
maar dat is toch ook niet meer dan normaal.
fuck wp  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 31 Mei 2007 08:29 Onderwerp:
| |

|
Een paar uitspraken van Irshad Manji:
Over de hoofddoek:
"Er staat nergens dat een hoofddoek verplicht is; er staat dat mannen en vrouwen zich zedig moeten kleden. Alleen de vrouwen van de profeet moeten hun boezem bedekken."
Over de boerka of chador:
"Waarom één dragen als je weet dat die in het Midden-Oosten ontworpen zijn om mensen in de woestijn tegen de zon en het zand te beschermen. Dit is dus in Canada en België totaal niet relevant."
Over de afkeer van het Westen:
"Moslims geven altijd de westerse imperialisten de schuld van de ondergang van hun gouden eeuw, maar daar moeten ze mee ophouden. De teloorgang begon al voor het koloniale tijdperk, Moslims sabelden elkaars vrijheid neer, waardoor ze hun imperium van binnenuit uitholden. (Sjiieten vs Soennieten, tarantino) .
Moslims worden nog steeds onderdrukt door moslims (...) Al eeuwenlang zit de Islam vast en heerst de stroming die naar totalitarisme neigt en alles verlamt."
Over de discriminatie van moslims in Europa/Amerika:
"Als immigrant leef je in een deel van de wereld waar je - als je initiatief toont, wil leren en toont dat je echt vooruit wil komen - er allemaal mogelijkheden zijn.
(...)
Welke immigranten begonnen als ze ergens aankwamen op gelijke voet met de anderen? Zijn we allemaal zo verwend dat we denken dat we als gelijken geboren worden.
(...)
Waarom moeten jullie niet-moslims in het Westen jezelf dan kastijden en zeggen: het zal wel onze fout zijn. Waarom?"
Beetje uitspraken in de rand van het hoogst interessante topic hier. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 31 Mei 2007 15:50 Onderwerp:
| |

|
@Daniel Jager
haha dat stukje heb ik ook gezien maar volgens mij waren die jongens op zen minst 15 zoiets |
|
Terug naar boven |
|
|
Donux |
Geplaatst: 31 Mei 2007 15:57 Onderwerp:
| |

|
Ja, op het eind zag je de wat oudere jongens inderdaad. Maar in het begin, op straat, vlak voordat hij naar binnenging, allemaal van die jonge koters. |
|
Terug naar boven |
|
|
DarthTedious |
Geplaatst: 31 Mei 2007 17:40 Onderwerp:
| |
![]()
|
gamer01 schreef: | kweet niet wie dit rapt maar diegene is echt een analfhabeet  |
Dat dacht ik ook, hij kan geen nederlands of engels. Ik moest halverwege stoppen met lezen omdat mijn ogen begonnen te bloeden...the horror
Hij heeft twee talen verkracht en bewezen dat hij een kutkind is met een gebrekkig IQ.
Probeert hij soms te bewijzen dat de islam de achterstandswijk is van de godsdiensten ofzo? Als ik een moslim was zou ik me diep schamen als ik dit zou lezen. Het is zo triest dat ik ervan ziek word.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |