Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Heb jij dit jaar examen?
Ja
43%
 43%  [ 16 ]
Nee
56%
 56%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 37

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Over een week eindexamen. Ik zit in VWO6 en moet eindexamen doen in Nederlands, Duits, Geschiedenis, Wiskunde A, Economie en M&O. Engels heb ik al in januari afgerond, mijn school doet mee aan een pilot voor flexibele examens. Ik sta er best lekker voor, met zevens voor Nederlands, Duits en Geschiedenis, zessen voor Wiskunde en Economie en een zesenhalf voor M&O.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

GeneralSecura schreef:
Over een week eindexamen. Ik zit in VWO6 en moet eindexamen doen in Nederlands, Duits, Geschiedenis, Wiskunde A, Economie en M&O. Engels heb ik al in januari afgerond, mijn school doet mee aan een pilot voor flexibele examens. Ik sta er best lekker voor, met zevens voor Nederlands, Duits en Geschiedenis, zessen voor Wiskunde en Economie en een zesenhalf voor M&O.

Nog even hard werken dan en dan een super grote en relaxte vakantie.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen last meer van, zoals de meeste in dit topic dus hun hersentjes laten kraken geniet ik dalijk van Alan Wake, Red Dead Redemption, Prince of Persia the Forgotten Sands en als afsluiter voor de maand mei Alpha Protocol
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Same here. Ook geen eindexamens meer. Komende augustus wel bijscholing (werk is het eeuwige leren) en daar weer examens, maar dat is nog even.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Over een weekje beginnen met nederlands en biologie....
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanochtend mijn eerste oefenexamen wisk gemaakt. Ik had 61 van de 77 punten.
Terug naar boven
CrazyProfessor BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:

*jaloers*

ik ga morgen ochtend WI 1,2 2008 tijdvak 1 maken, ben benieuwd.

EditÖ Tijdvak 2 gemaakt, 42 punten een 5,6
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:

7.5 op de 2de
8.3 voor engels
6.3 Nask1

Dit gaat wel lukken denk ik
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat

haha succes, Nog et weekend en dan Nederlands. van half 2 tot 5 uur
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nederlands ging wel lekker vanochtend, Biologie was daarentegen onmogelijk. Vage vraagstellingen en theorie en echt amper iets dat je had moeten leren. Ik zie mijn magere zesje dus nu veranderen in een vijf en dat kan ik eigenlijk echt niet hebben.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Nederlands ging wel lekker vanochtend, Biologie was daarentegen onmogelijk. Vage vraagstellingen en theorie en echt amper iets dat je had moeten leren. Ik zie mijn magere zesje dus nu veranderen in een vijf en dat kan ik eigenlijk echt niet hebben.

vwo? nederlands was echt easy, bio was af en toe wel vaag idd...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog drie weken.....
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

BeWario schreef:
Stefan van B schreef:

vwo? nederlands was echt easy, bio was af en toe wel vaag idd...

VWO inderdaad
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

hahaa kom ik eraan met mijn theoretisch xd, mjaah ik had scheikunde vandaag en het ging best goed alhoewel we 9 hoofdstukken moesten leren en er maar 1 of 2 in voorkwamen
Terug naar boven
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Nederlands was niet heel erg moeilijk, nee.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
hahaa kom ik eraan met mijn theoretisch xd, mjaah ik had scheikunde vandaag en het ging best goed alhoewel we 9 hoofdstukken moesten leren en er maar 1 of 2 in voorkwamen

Het kan erger, lol.

MORGEN NEDERLANDS!!!!!!!!! dAFADF;ASDFKLAD;FJAS;DKLGJASD FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
no-ps3-no-living schreef:

Het kan erger, lol.

MORGEN NEDERLANDS!!!!!!!!! dAFADF;ASDFKLAD;FJAS;DKLGJASD FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ik weet NL is echt een saaie vak, BTW wat doe jij?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Kaderberoeps D:
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Kaderberoeps D:
en hoe ging NL?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat

I pwned it.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
I pwned it.
aightt
ik heb nl ook aardig goed gedaan alleen moest ik een samenvatting maken van max 160 woorden, maar ik had er meer dan 160
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geloof dat ik 150 woorden moest en ik kwam uit op 197 O_o'
Verder was Nederlands wel erg makkelijk.. heb niet echt zin in wiskunde though..
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Ik geloof dat ik 150 woorden moest en ik kwam uit op 197 O_o'
Verder was Nederlands wel erg makkelijk.. heb niet echt zin in wiskunde though..
heb je toevallig ook geschiedenis?
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gaan er bij jullie daar geen punten voor af? Op VWO ging erbij elke vijf extra woorden één punt je score voor de samenvatting af. Ik moest binnen de 200 woorden blijven en kwam uit op een totaal van 199 na veel schrapwerk
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Gaan er bij jullie daar geen punten voor af? Op VWO ging erbij elke vijf extra woorden één punt je score voor de samenvatting af. Ik moest binnen de 200 woorden blijven en kwam uit op een totaal van 199 na veel schrapwerk
haha dat is fucked up
maar volgens mij krijg je dan inderdaad wel aftrek.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

Ga naar: