Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 161, 162, 163  Volgende  
BeWario BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
deadlytown schreef:
er is nergens op pag 101 een samenvatting...

I lolled :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat

ik weet niet waarom ik het hier uberhaupt neerzet maar zal ik eens serieus zijn?

Ik heb 0,0 vertrouwen in het krijgen van een vriendin in nederland, iedereen die ik ken is nog oppervlakkiger dan pipo de clown en is alleen maar bezig met actualiteiten of uitgaan, wat moet ik daar nu mee aangezien ik een intellectueel type ben. En moet ik nu achter vrouwen aan gaan 'zoeken en bespelen/versieren.. nee dank je. Ik voel daar helemaal niks voor, en mijn vorige ervaringen met zogenaamde vriendinnen waarvan de laatste waar ik 3 jaar mee 'gehad' heb me nieteens heeft gezoend hebben mijn houding daarin versterkt.

Mischien wanneer ik geemigreerd ben dat ik dan een natuurlijker persoon tegenkom die wat balans kan brengen. Ik ga er niet achteraan, het komt.. of het komt niet. En als het niet komt dan hoeft het ook niet meer, als ik moet kiezen tussen genegenheid in spel of het ontbreken van genegenheid in oprechtheid dan kies ik voor het laatste.. ookal doet het werkelijk pijn om eenzaam te zijn op dat vlak. Wat seks betreft.. laat me niet lachen.. het is de grootste onzin dat je dat niet moet kunnen missen.. alsof je zielig bent als je geen seks hebt. Het is maar een lichamelijk iets.. net als dansen.. of eigenlijk zijn seks en dansen tegenwoordig hetzelfde.. vooral wat de jeugd betreft.. is het niet?
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar ga je heen immigreren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Lol deadlytown, dat bedoelde ik ook niet.

D:, dan moet je ook niet gaan emigreren om liefde te vinden; dat is natuurlijk ook 'er achter aan gaan', in een hele extreme vorm zelfs
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:

De vraag is natuurlijk: Wanneer?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Lol deadlytown, dat bedoelde ik ook niet.

D:, dan moet je ook niet gaan emigreren om liefde te vinden; dat is natuurlijk ook 'er achter aan gaan', in een hele extreme vorm zelfs

Ik emigreer niet om liefde te vinden, ik emigreer om mijzelf niet te verliezen in alle triviale chaos in dit land. Liefde vinden bestaat niet, liefde ontwikkeld zich, en daar heb je gezonde voorwaarden voor nodig, een gezonde situatie en die vind ik hier uberhaupt niet in nederland.
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:

Idd nu ben ik ook benieuwd.

Als je het dan echt goed wilt doen je wilt van die wereld af zijn met gezeik etc. ga je naar australie of nieuw zeeland, geen gezeik niets, die houden zich overal buiten, maar ja dat komt uit de (vingers?) mond van iemand die al sinds zijn 14e naar nieuw zeeland wil +)
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat

BDDesigns schreef:
Danny Ouderling schreef:

midden portugal.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik alleen maar opervlakige meiden achter me aan zou krijgen zou ik ook gaan immigreren ja.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb steeds meer het gevoel dat D: trapped is in his own mind.
Ik weet niet welke meiden je tegenkomt maar niet iedereen is oppervlakkig ofzo, das echt generaliseren. Wat betreft het zoenen en seks...ik weet niet welke schakel in je hoofd misgaat daar, maar laten we het zo zeggen dat ik het oneens ben

For the record people, emigreren = land uit, immigreren = land in. Dus je emigreert naar Frankrijk en in Frankrijk immigreer je dus.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 02:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Ik heb steeds meer het gevoel dat D: trapped is in his own mind.
God.. wie is dat niet .. als je niet 'trapped bent in your own mind' dan ben je wel een passieve minkukel die zich laat leven, het is het een of het ander. Of denk je dat het zo interresant is je te verplaatsen in andere mensen, alsof die andere mensen wat nuttigers te melden hebben dan wat je 50x geherhaalt per dag op de televisie te horen krijgt. 'het word morgen zonneg weeer derp' 'woutor stadsbus is het oneens met jan wel keistom he, ja wel keistom, maar ik vind dit en dat keistom enlol'oh vind je dat keistom nou daar ben ik het niet mee eens, ik vind derpa poepstra keidom, maar jan is keislim, nou we mogen het oneens zijn met elkaar, ja dat vind ik ook dat is de mocrochi.
Citaat:

Ik weet niet welke meiden je tegenkomt maar niet iedereen is oppervlakkig ofzo, das echt generaliseren. Wat betreft het zoenen en seks...ik weet niet welke schakel in je hoofd misgaat daar, maar laten we het zo zeggen dat ik het oneens ben
Jawel, iedereen die je in clubs e.d. vind is oppervlakkig, leer mij mensen kennen.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 03:20    Onderwerp: Reageren met citaat

D:, als het je geen kut uitmaakt of je iemand tegen komt, waarom kom je dan keer op keer hier whinen, en zeggen dat je mensen die uitgaan oppervlakkig vind.....?

[sarcasm] Alle mensen die niet 1 keer per week 10 bier naar binnen gooit is een enorme loser en kan geen een meisje krijgen[/sarcasm]
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
BDDesigns schreef:
Danny Ouderling schreef:

midden portugal.

En wanneer treedt dit plan in werking?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

NickPeters schreef:
En wanneer treedt dit plan in werking?

Niet voor de 21e want hij moet RDR eerst nog binnenkrijgen. Ik denk dat hij dan meteen vertrekt, met zijn PS3 en een bammetje in zijn knapzak op de fiets
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Wanneer doet er niet toe, maar laat ik zeggen binnen 5 jaar.
Overigens, neem ik mijn ps3 en mn tv niet mee.
Alleen mn pc gaat mee.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Jawel, iedereen die je in clubs e.d. vind is oppervlakkig, leer mij mensen kennen.

Deze club ziet er tog gezellig uit http://www.youtube.com/watch?v=Jdr9k1T-rSQ
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:

Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

D: doet weer zijn uiterste best om precies tegen de stroming in te zwemmen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Geweldig figuur toch. Ik geniet altijd van zijn uitspraken.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert of jij bent net als de rest another brick in the wall. Zo kan je het ook bekijken.

Ja Pink Floyd nummer.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

@ D: Waarschijnlijk zijn er dan alleen maar oppervlakkige figuren in je omgeving of heb je zelf zo'n bril op dat je ervan uitgaat dat mensen oppervlakkig zijn omdat je niet de moeite neemt om ze te leren kennen waardoor bij de meeste mensen al hun oppervlakkigheid wegvalt (uit je eigen verwachting in ieder geval). Je kan ook gewoon koppig leven zoals je nu doet en denken dat de hele wereld vol oppervlakkige mensen zit, of i.i.g. in je omgeving zodat je nooit iemand die leuk is vindt. Aan de andere kant, ik weet niet of er meiden zijn die met iemand willen zijn waar ze niet mee zoenen of weet ik veel wat voor leuke lichamelijke behoeftes?
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Kuro, He die wist ik
Komt door mijn vader en zijn Pink Floyd cd's

En opzich kan ik best begrijpen dat je naar een ander land zou gaan als je mensen hier te opervlakkig vind.
Zelf zou ik ook best een jaartje naar het buitenland willen, om eens andere culturen te zien en leuke talen te leren.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als je in (uitgangs)clubs alleen oppervlakkige mensen vindt, ga je iets anders doen. Een debatclub bijv. zal iets meer mensen met intellectuele capaciteiten aantrekken.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:

Zo zien alle clubs eruit, maar dan in plaats van mensen met down syndroom die ongecontroleert bewegen staan er negers, jongens met make up + 2 potten gel in hun haar en meisjes van 12 ongecontroleert te bewegen, met hun geslachtsdelen voornamelijk.

Als ik naar muziek luister wil ik van de muziek genieten, ik ga niet ergens heen om me te laten keuren op wat voor kleding ik aanheb en hoe vaak ik mijn ****** kan laten ronddraaien op de maat van tmf pop.

Ik heb geen zin om hans teeuwen aan te halen maar die heeft ook ooit iets over muziek (mbt de jostiband) gezegd en dat vat het ook wel samen.

En in een debat club zitten mensen ook alleen maar voorgeprogrameerd actuele informatie te recyclen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dus overal in Nederland vind je alleen maar zulke oppervlakkige mensen? Jij als enige niet, dus? Ik geloof niet in zo'n wereld.

Laatst aangepast door Joni Philips op 16 Mei 2010 20:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 101 van 163

Ga naar: