Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 161, 162, 163  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
streetfighter schreef:

Deze club ziet er tog gezellig uit http://www.youtube.com/watch?v=Jdr9k1T-rSQ

Zo zien alle clubs eruit, maar dan in plaats van mensen met down syndroom die ongecontroleert bewegen staan er negers, jongens met make up + 2 potten gel in hun haar en meisjes van 12 ongecontroleert te bewegen, met hun geslachtsdelen voornamelijk.

Laik this: http://www.youtube.com/watch?v=F-6CMFSXIwg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

zeg D:,
heb jij, volgens je zelf dan, ook mindere kanten?
zo ja, wat zijn die dan?

Ik vraag het gewoon uit interesse...

Laatst aangepast door PS3gamerXD op 16 Mei 2010 20:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
streetfighter schreef:

Zo zien alle clubs eruit, maar dan in plaats van mensen met down syndroom die ongecontroleert bewegen staan er negers, jongens met make up + 2 potten gel in hun haar en meisjes van 12 ongecontroleert te bewegen, met hun geslachtsdelen voornamelijk.

LMAO.

@ D: Volgens mij ben jij nu degene die zich andere mensen probeert te plaatsten, je doet nu net of je geforceerd word om naar die clubs te gaan terwijl je ook gewoon met wat vrienden kan gaan poolen en lekker zuipen in de kroeg, om maar een voorbeeld te geven.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
streetfighter schreef:

Of dat en dan omgekeerd en lekker schuren, JE WEEET TOCH!?!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Trueskill schreef:
streetfighter schreef:

LMAO.

@ D: Volgens mij ben jij nu degene die zich andere mensen probeert te plaatsten, je doet nu net of je geforceerd word om naar die clubs te gaan terwijl je ook gewoon met wat vrienden kan gaan poolen en lekker zuipen in de kroeg, om maar een voorbeeld te geven.

Ik doe niet aan zuipen, als je enkel plezier kunt hebben door jezelf eerst te bedwelmen laat dan maar zitten, poolen is inderdaad wel leuk maar alle vrienden die ik (nog) heb zijn oppervlakkig. zoals ik al zei praat men alleen maar over actualiteiten, iets waar ik niks mee heb. Immers kijk ik geen nieuws en lees ik geen krant en luister al helemaal geen radio, ik vind dat verschrikkelijk en ik houd er niet van geleefd te worden.
Ik zoek gewoon iemand die zelf talenten heeft, creatief is, gezond is.
Dat vind je niet hier waar ik woon nee, of die mensen zitten verstopt.. net als ik. Maar ik ga niet 'uit' en het waarom heb ik al genoeg uitgelegd.
Ik houd van klassieke muziek, dat is hier niet, ik houd van rust en dat is hier niet. Daarom ga ik dus emigreren.

Het is hier 'sportstad, het word hier alleen maar drukker en drukker, en de mensen van mijn leeftijd die er zijn gaan allemaal naar clubs waar het volume zo hard staat dat ik er bijna een hersenbloeding van krijg.

Wat moet ik daar nou? Het enige wat ik kan doen is in het bos wandelen, en dan ben ik alleen. Ik zie daar weleens stelletjes lopen maar ja dat is ook een kans van 1 op 3258724568932619874 om iemand tegen te komen die daar ook van houd. En kom je iemand tegen die daar ook van houd zijn ze of 10+ jaar jonger dan je, of 30+ jaar ouder dan je, en/of wonen ze aan de andere kant van nederland.

Wat moet ik er nu nog meer over zeggen. :/
Jullie doen hier nu alsof ik niet spoor oid, ik houd gewoon van rust ik heb een leven achter me vol chaos, dat kun je nieteens bevatten.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:

Wat jij zegt zie ik in deze videos tog niet miss moet je naar Japan gaan
http://www.youtube.com/watch?v=yUhwNWzdIAc
http://www.youtube.com/watch?v=FJkZTL68Me0
Hier ziet het er ook heel gezellig uit
http://www.youtube.com/watch?v=7L3JaHtrmeQ&feature=related
En hier knikken ze alleen een beetje met hun hoofd
http://www.youtube.com/watch?v=AzBCbXCgbtY&feature=related
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

streetfighter schreef:
streetfighter schreef:

Hij zegt juist dat in plaats van in jouw video er in normale clubs negers en jongens met twee potten gel staan. Dus nee, dat zie je in die video juist niet.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
streetfighter schreef:
streetfighter schreef:

Hij zegt juist dat in plaats van in jouw video er in normale clubs negers en jongens met twee potten gel staan. Dus nee, dat zie je in die video juist niet.

Dan moet hij naar Japan gaan , daar vind je zo'n types niet. Of mischien is D: eerder het Metal type die heel graag in een moshpit springt
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn wij op Gamed ook oppervlakkig? Naja je kan niet echt oordelen aan de hand van enkel reacties, maar wellicht heb je een indruk?

Teminste de meeste wonen ook in Nederland en België
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Zijn wij op Gamed ook oppervlakkig? Naja je kan niet echt oordelen aan de hand van enkel reacties, maar wellicht heb je een indruk?

Teminste de meeste wonen ook in Nederland en België

Ik kan niet zeggen dat ik veel van jullie ken, er is in iedergeval een persoon hier op gamed dat absoluut niet oppervlakkig maar daar heb ik dan ook nogal wat op msn mee gechat.

Ik zie vaak genoeg posts staan waar ik van moet zuchten overigens.

En nee ik ben geen metal fan, ik zeg net dat ik van klassieke muziek en rust houd hoe komen jullie dan weer met metal aan...

De enige rock die ik uberhaupt kan aanhoren zijn Muse en Ayreon en daar ga ik nieteens mee in een ruimte staan.

Ik hoop eigenlijk dat er in het posthuis hier een keer een klassiek stuk word opgevoerd, daar zou ik dan wel heengaan. Maar het enige klassiek in heerenveen is of die flapdrol andre rieu met zn kroegennummers en anders een 'moderne expressie' van de mathaus passion... bah. (nee ik ben niet gelovig nee, het is van bach en ik heb het als kind zelf gezongen in 'kommt ihr tochter' )
En ik helemaal blij dat de mathaus passion te beluisteren was tot ik dat modern expressie erbij zag staan.

Ik ben eigenlijk mn wil om door de stad te wandelen ook kwijt, ik zit op dit moment oververmoeid thuis, ik zou vandaag mn broertje bezoeken in leeuwarden maar dat is niet doorgegaan omdat ik te moe was en me niet lekker voelde, heb de hele dag op de bank gelegen.
Ik ben nu al 3 a 4 dagen zo moe, eigenlijk van zoveel. (inclusief het aan mijn album werken overigens)

En het weer wilde ook maar niet meezitten afgelopen week, dus dan kom je uberhaupt niet veel buiten de deur.. dus kan ik lekker de hele dag zitten luisteren naar 2 honden die zonder ook maar een seconde pauze de hele dag 24/7 tegen elkaar staan te blaffen. (waar ik volgens mij onderhand wel 200 keer melding van heb gemaakt)

Ik zit dan wel vaker de hele dag met oordoppen in, soms zelfs als ik door de stad loop omdat ik dan mn rust wil hebben.

Nou vind dan ook nog maar eens een leuke meid.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien moet je maar gaan internetdaten, zo kan je meiden ontmoeten die ook thuis zitten omdat ze niet daar die herrie kunnen luisteren of geen zin hebben om naar buiten te gaan omdat ze oververmoeid zijn terwijl ze tevens ook werkloos zijn.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ik ben nu al 3 a 4 dagen zo moe, eigenlijk van zoveel.
Ik krijg echt de indruk dat je depressief als hell bent.

Overigens zei je dat een leuke vriendin krijgen een kwestie was van ze komt wel of ze komt niet, in de zin van het boeit me weinig. Echter geef je in de laatste zin wel aan dat je er toch naar verlangt.

Oh ja en zoek een baan!! Misschien ontmoet je toffe collega's, echter moet je er wel voor open staan, want ik heb het idee dat mensen zich aan jou moeten aanpassen en niet andersom.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Precies en aanpassen aan jouw levensstijl is volgens mij voor menig mens wel een hele grote stap, tenzij ze zelf precies dezelfde levensvisies hebben en normen&waarden.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Trouwens je vindt jezelf het intellectuele type maar je bent werkloos, terwijl zij vaak juist snel aan een baan kunnen komen. Of je hebt weinig diploma's alleen getuigd dat niet echt van intelligentie.

Ja dat moest er nog achteraan.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Precies en aanpassen aan jouw levensstijl is volgens mij voor menig mens wel een hele grote stap, tenzij ze zelf precies dezelfde levensvisies hebben en normen&waarden.

Ik kan hem m`n pa`s telefoon nr wel geven.

Ik denk dat jullie nog prima samen gaan.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Nelus schreef:

Ik kan hem m`n pa`s telefoon nr wel geven.

Ik denk dat jullie nog prima samen gaan.

He haz no phone
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

..

Laatst aangepast door ninodude op 20 Mei 2010 23:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Morgen waarschijnlijk weer uitgaan met één van de drie!
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 10:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Na 4 maanden te hebben gehad, is het gister uit gegaan. Ik zag het al aankomen dus het viel wel mee voor me.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian pedo en Aarsman jammer joh.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:
Na 4 maanden te hebben gehad, is het gister uit gegaan. Ik zag het al aankomen dus het viel wel mee voor me.

Wat is er dan, vond je haar ook niet echt leuk meer of vond je het zo raar dat ze schrok toen je eenmaal verder wilde gaan?
Terug naar boven
deadlytown BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een keer gehad.
in de maanden juli-aug
Alles ging perfect alles was oke, haar ouders en mij ouders vonden dat we goed bij elkaar paste.

maar later begon ze tegen me te keren, en vermeed me.
ik was er redelijk best kwaad om.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Aaruman schreef:

Wat is er dan, vond je haar ook niet echt leuk meer of vond je het zo raar dat ze schrok toen je eenmaal verder wilde gaan?

Ze ging vreemd doen dus k belde dr, en toen vroeg k nou wat ze precies wilde. En daar kwam niets zinnigs uit dus heb ik het uit haar getrokken wat ze nou wilde en dat was dit. Al zegt ze nu dat ze dr heel erg mee zit, maar ik moet dr niet meer. Ik ben geen actiefiguur wat je maar even in de kast zet en eruit haalt als je weer zin heb om te spelen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:
Nelus schreef:
Aaruman schreef:

Ze ging vreemd doen dus k belde dr, en toen vroeg k nou wat ze precies wilde. En daar kwam niets zinnigs uit dus heb ik het uit haar getrokken wat ze nou wilde en dat was dit. Al zegt ze nu dat ze dr heel erg mee zit, maar ik moet dr niet meer. Ik ben geen actiefiguur wat je maar even in de kast zet en eruit haalt als je weer zin heb om te spelen.

Right you are! Ik moet zeggen dat ik onder vreemdgaan meer seks versta, geen zoenen maar goed, aanpassen aan de termen van nu lijkt me
Goed van je dat je tenminste je eigen eisen stelt en dus niet zegt van: 'oh nee, het maakt niet uit, we gaan verder'.

Ik moet zeggen dat één keer zoenen mij niet uitmaakt, dat kan nog hersteld worden, maar echt langdurig met een andere kerel zoenen gaat te ver. Ik weet niet of je echt verliefd was, zowel dan zou ik me bijvoorbeeld nu echt kut voelen i.p.v. ''fuckyou, ik wil je niet meer''. Alhoewel als ik boos ben dan toon ik ook vrij weinig medelijden met mezelf
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

kut voor aaru
me eigen:
Vanaaf naar de disco (ja D: ik ga naar een disco jah) miss meiden (A)
ach ja

@hele D: ding:
Ik snap het al, it all makes sence now!
HET IS EEN FRIES MENSEN!!! DUH!! dat is de hele verklaring, het is een fries, die zijn uberhaupt achterlijk verklaring gevonden einde D: zooi.
Kan hij niets aan doen, is ie mee geboren als D: nu gewoon in Groningen stad was gaan studeren had hij nog enig sinds hersenen mee gekregen, maar ja...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 102 van 163

Ga naar: