Auteur |
Bericht |
|
Ivaniox |
Geplaatst: 12 Mei 2010 16:20 Onderwerp: Call of Duty ; Modern Warfare 2 PS3 tournament for clans
| |

|
Beste gamers,
Hierbij delen bij u mede binnekort (in de grote vakantie) een grote CALL OF DUTY : MODERN WARFARE 2 te gaan organiseren voor clans tot 6 personen in het modus Team Deathmatch op Playstation 3
Graag vermeld ik er ook bij dat je niet per sé in een clan moet zitten om hieraan te kunnen deelnemen. Mensen dat alleen of met een vriend(in) komen zullen gewoon bij anderen dat ook alleen zijn afgekomen een team vormen van 6 om zo nieuwe clans te kunnen samenbrengen. IEDEREEN IS WELKOM
Het toernooi gaat plaatsvinden in een zaal ergens in de buurt van Antwerpen dat nog bevestigd moet worden maar verdere details zal ik updaten van zodra we nieuws verkrijgen.
Enig interesse? Mail naar ivan.zamoranogarrote@gmail.com of sms naar het nummer 0486239112. psn : Ivaniox (voeg mij maar gerust toe)
Ik hou jullie sowieso op de hoogte van verdere verloop van zaken!
MVG,
Team 2050
Laatst aangepast door Ivaniox op 12 Mei 2010 16:49; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Ivaniox |
Geplaatst: 12 Mei 2010 16:28 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Beetje onduidelijk, moet je al in een clan zitten of ...? Ik zit al in een clan namelijk, ben wel geinteresseerd. =) |
Ja misschien wel maar nee, je hoeft niet per sé in een clan te zitten, je kan ook alleen ingeschreven worden ter plaatse en dan wordt je in een ploeg met 5 anderen geplaatst dat ook alleen komen. Iedereen is welkom. Ook kunne clans opgesplitst worden als ze met teveel zijn.
Groetjes |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|