Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 01:20    Onderwerp: E3 2010 Reageren met citaat

Volgende maand is het eindelijk weer zover: de E3 gaat van start! Enkele dagen lang zal het leven van de gamer enorm chaotisch worden om de honderden nieuwtjes die dagelijks bekend raken bij te houden. Zowel Microsoft als Nintendo en Sony komen met persconferenties waarna de fanboys onder ons weer gaan discussiëren wiens conferentie de beste was. Ja, mannen, ook ik kan niet meer wachten 14 juni 2010, de dag waarop de E3 van dit jaar van start gaat!

Wat verwachten jullie ervan? Welke games willen jullie zien? Wat verwachten jullie van de Motion Controls?

Laat het allemaal weten in onderstaande posts!

Laatst aangepast door Christian Vuye op 06 Mei 2010 12:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 10:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Wanneer is de presentatie van ninty?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Laten we hopen op KZ3.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Wanneer is de presentatie van ninty?

Nog onbekend.

@Gezer: Typo. Aangepast!
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen zin om dit jaar "blueprints" te gaan maken voor de persconferentie, ik verwacht dus niets alleen de obvious..

http://www.dailydemotivators.com/pics/Obvious.jpg
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Als Nintendo een trailer van The Legend of Zelda Wii laat zien, dan ben ik tevreden. De rest boeit me dan geen reet meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

sony

tsjah killzone 3 is het enige boeiende daar volgens mij....

xbox dreibsechzich
tsjah ben wel geintereseerd naar natal en de xbox slim ?(yes very clever)

gears natuurlijk,, maar daar leer je ondertussen wel genoeg van
misschien nog een leuke aankondiging ...

nintendo

tsjah zelda wii .. en een idee om de wii games te porten op de gamecube]
oh en natuurlijk de 3DS

multyplatform

ik wil wel wat horen over nieuwe dlc's voor red dead en alan wake
ik wil ook wel wat info van ac2.5
en de rest verzin ik nog
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:

sony

tsjah killzone 3 is het enige boeiende daar volgens mij....

xbox dreibsechzich
tsjah ben wel geintereseerd naar natal en de xbox slim ?(yes very clever)

gears natuurlijk,, maar daar leer je ondertussen wel genoeg van
misschien nog een leuke aankondiging ...

nintendo

tsjah zelda wii .. en een idee om de wii games te porten op de gamecube]
oh en natuurlijk de 3DS

multyplatform

ik wil wel wat horen over nieuwe dlc's voor red dead en alan wake
ik wil ook wel wat info van ac2.5
en de rest verzin ik nog

Shit, hoe kon ik die over het hoofd zien?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat

T zou vet zijn als Nintendo dit jaar eens echt gaat knallen: Nieuwe Zelda, Pikmin en F-Zero beelden en je hebt de hele wereld blij.

Sony komt met hele saaie vervolgen: Killzone 3, Resistance 3 en LBP2. Mij boeit het niet zo. Breng Jaffe's nieuwe game naar de show en noem hem Twisted Metal en ik ben weer blij. Move mogen ze zoveel mogelijk achterwege laten.

Bij Microsoft heb ik nooit een idee. Eigenlijk elk jaar verrassen ze wel met wat aankondigingen, of ik het nou toffe games vind of niet. Fable 3, Reach, Gears 3, Crackdown 2 weten we al wel. Komt Rare nog met een niet-Natal titel? Laten we het hopen.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo krijgt denk wel een mooie presentatie..

3DS onthulling met nog wat trailers, Metroid: Other M gameplay blow-out, Zelda Wii trailer en zelfs speelbaar? Pikmin 3 onthulling, The Last Story & Pikmin 3 onthulling, Xenoblade/Epic Mickey trailers & release data & last but not least..

De nieuwe game van Retro Studio`s?

2010 is een mooi jaar om een Ninty fanboy te zijn.

*Kijkt terug naar zijn vorige post waar die nog hardop riep dat hij geen lijstje zou maken* -_-"
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo heeft inderdaad het potentieel om van hun presentatie een knaller te maken met de 3DS en diens line-up. Als ze voor hun nieuwe handheld zelfs maar één killerapp tonen die gebruik maakt van de unieke functies ben ik tevreden. Op de Wii verwacht ik natuurlijk de nieuwe Zelda, een nieuwe Star Fox en Retro Studio's nieuwste. Bovendien zullen ze wel beelden tonen van Pikmin 3, The Last Story, Xenoblade en Epic Mickey. Ow, en ik ben die Vitality Sensor vergeten. Ik ben hier een beetje sceptisch over, maar met Nintendo weet je nooit.

Sony zal met veel sequels komen. LittleBigPlanet 2, Resistance 3 en Killzone 3 zijn al bevestigd en waarschijnlijk kunnen we ook Infamous 2 en Motorstorm 3 aan dat lijstje toevoegen. Misschien tonen ze wel iets van Agent en Resident Evil PSP. Ik verwacht ook beelden van Assassin's Creed: Brotherhood, God of War: Ghost of Sparta, SOCOM 4, The Last Guardian en Gran Turismo 5. Van die laatste hopelijk een definitieve releasedatum. Ik ben echter ook benieuwd naar de line-up van de Move en of Sony een game toont die enkel te spelen is met deze, en uniek in zijn soort.

Gears of War 3, Halo: Reach en Call of Duty: Black Ops zullen wel de show stelen op Microsoft's conferentie. Daarbuiten verwacht ik een hele resem games voor Natal, en diens definitieve naam. Ben vooral benieuwd naar wat er met Milo&Kate is gebeurd, en wat Rare met de technologie kan. Hopelijk brengen ze een nieuwe IP én Killer Instinct 3, die ook speelbaar is zónder Natal. Ow, en je Project Gotham Racing 5 zal ook wel aangekondigd worden. Er gaat geen jaar voorbij waar Microsoft een voormalige Sony-exclusive "steelt" en dit jaar zet ik mijn geld in op Insomniac nieuwste IP die niet door Sony of Microsoft zal worden uitgegeven, maar door een andere grote uitgever vergelijkbaar met Bungie/Activison.

Natuurlijk hebben we dan ook nog EA, Activison en Ubisoft die allen met een mooie conferentie komen. EA zal Star Wars: The Old Republic en All Points Bulletin wel in het zonnetje zetten en Medal of Honor zal beschreven worden als dé Call of Duty-killer. BioWare's Ray Muzyka zal op het podium komen en twee games aankondigen: Dragon Age 2 en de nieuwe IP die al jaren in ontwikkeling is. Activison zal dan wel weer met een nieuwe Guitar Hero komen ofzo, en nóg meer franchises uitmelken. Ubisoft zal zich waarschijnlijk vooral richten op Assassin's Creed: Brotherhood, die speelbaar zal zijn. Ten slotte verwacht ik ook nog Saint's Row 3 en Red Faction 4 van THQ.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ook wel benieuwd naar Max Payne 3.. hoewel ik de nieuwe stijl tot nu toe niet echt tof vind.

Deus Ex 3 zal ook wel aanwezig zijn. Nog niet heel veel bekend over deze game.

Homefront zag er vorig jaar ook wel tof uit. Misschien zien we dit jaar nog veel meer van deze potentiele topper.

De eerste video's van Spec Ops: The Line zagen er ook heel gaaf uit. Ik heb me vroeger heel erg vermaakt met Spec Ops op de psx. http://www.youtube.com/watch?v=KDMvnFEMGPU&feature=channel

Ik kan zelf niet wachten op Brink.. hopelijk gaan we daar ook lekker veel van zien De cinematic was zo gaaf http://www.youtube.com/watch?v=s-kVnw4RA80
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij brengt Sony en MS elk jaar het zelfde, leuke vervolgen maar eigenlijk niks nieuws.
Net zoals bij MS tis allemaal mooi spul waar ze mee komen maar net als bij Sony vervolg op vervolg wat helemaal niet erg is want we weten van de delen ervoor die zowel Sony als MS uit gaf dat ze goed waren dus dat zit wel goed.

De games van Sony:

Agent is eigenlijk het enige nieuwe wat me boeit van Sony de rest is eigenlijk simpelweg een vervolg.
KZ3 en InFamous 2 de delen ervoor trokken me niet echt, Agent zoals ik al eerder zei ben ik er benieuwd naar, Resistance 3 kep de delen ervoor niet gespeeld maar wat ik er van gezien heb kwa filmpjes zal het met deel 3 wel goed komen denk ik, SOCOM 4 lijkt me geweldig ook al heb ik de delen ervoor niet gespeeld en Gran Turismo 5 tja dat wordt de race game van 2010 denk ik dus dat zit wel goed.
Verder hoop ik op leuk nieuws van Sony als het aankomt op Uncharted 3 want die wil ik toch wel heel erg graag.
De Move van Sony zit er apart uit en ben nieuwsgierig wat het gaat worden maar ik game toch liever met me oude controller (ben ook bang dat ze meer move laten zien dan andere dingen).

De games van MS

Fable 3 en Gears of War 3 ben ik zeer benieuwd naar en kijk ik erg naar uit.
Natal kan me eigenlijk gestolen worden gezien ik liever game op me oude controller en hoop dat elke game die uit komt ook te spelen is met de controller maar verder ben ik wel nieuwsgierig naar Natal hoe dat gaat uitpakken want Milo lijkt me toch weer wat aparts.
Verder ben ik nieuwsgierig waar ze nog meer mee komen alleen ben ik bang dat het meeste gericht al zijn op Natal.

Overige games:

Waar ik erg naar uit kijk zeker op meer nieuws en info is Beyond Good and Evil 2 ik hoop dat ze dit keer ermee komen op de E3 tevens hoop ik op meer info van I`m Alive en meer info over de aankomende Assassins Creed vervolg.
Max Payne 3 is ook een titel waar ik naar uit kijk en hopelijk krijgen we wat meer info dit keer.
Red Faction 4 en Medal of Honor zijn ook 2 titels waar ik benieuwd naar ben ik ben iets minder nieuwsgierig naar de nieuwe Call of Duty hoewel ik wel denk dat tie beter wordt met de SP dan Modern Warfail 2.

Zo dit was mijn wall of tekst

Laatst aangepast door Shadowx op 09 Mei 2010 16:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Op het gebied van Nintendo zou ik graag wat meer informatie en/of beelden zien van The Legend of Zelda. Verder ben ik benieuwd naar de Nintendo 3DS, alsmede haar launchgames. Verder zie ik wel wat Nintendo ons brengt... misschien Mario Party 9?

Van Microsoft zou ik graag materiaal zien van Fable III, een aankondiging van Killer Instinct 3 (die titel moet gemaakt worden!). Verder zie ik graag RalliSport Challenge 3, Otogi 3, Jade Empire 2 en wat nieuwe IP's. Natuurlijk bestaat er de kans dat veel van de games die ik hier noem, niet getoond zullen worden...

Van Sony verwacht ik ook vrij veel, met de aankondiging van Resistance 3 en MotorStorm 3 (of 4, als je Arctic Edge meetelt), en footage van God of War: Ghost of Sparta, LittleBigPlanet 2, Gran Turismo 5 en Socom 4. Daarnaast ben ik vrij benieuwd naar de Move, en wil ik dat ding weleens in zijn voltooide staat zien.

Op multiplatform zou ik graag aankondigingen zien van Warriors Orochi 3, Samurai Warriors 3 PS3/360, Dynasty Warriors 7, Dynasty Warriors: Strikeforce 2 PS3/360, Tekken 7, Dead or Alive 5 en Ninja Gaiden III.

Om verder te gaan, denk ik dat Final Fantasy XIV zijn exclusiviteit zal verliezen en dat de titel ook op de Xbox 360 zal verschijnen.

Voor de rest... laat ik me verrassen!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

E3 wish list

-Westerse datum voor KH Birth by Sleep
-Resistance Fall of Man3
-Resident Evil PSP (Die vorig jaar vaag aangekondigt is)
-Nieuwe Paper Mario game
-Pikmin 3
-Zelda Wii beelden
-Kid Icarus

De rest laat ik me maar lekker verassen
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

http://gonintendo.com/viewstory.php?id=123048

FUUUUUUUUUUUUUUUUU...

Op een Dinsdag.

Nah, ik zorg wel dat ik de week van E3 vrij ben, anders trek ik het gewoon niet.. tot 5 uur opblijven voor een press conference om volgens de volgende dag om 9 uur op het werk te zijn, lmao ik heb nu al moeite om op tijd te komen.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

FUUUUUUUUUUUUUUUUU...

Op een Dinsdag.

Nah, ik zorg wel dat ik de week van E3 vrij ben, anders trek ik het gewoon niet.. tot 5 uur opblijven voor een press conference om volgens de volgende dag om 9 uur op het werk te zijn, lmao ik heb nu al moeite om op tijd te komen.

is het omgerekend om 5 uur 's ochtends? Dat is lelijk. Maja, maandag dan vroeg naar bed en dinsdag vroeg opstaan . j/k, ik ga niet op half vijf opstaan... hoeveel ik er ook naar uitkijk. Dan maar niet live.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Is de conferentie van Nintendo om 5 uur 's ochtends? Geen punt. Bij Karwei!
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ninodude schreef:

FUUUUUUUUUUUUUUUUU...

Op een Dinsdag.

Sony is om 20.00, Nintendo ervoor, dus verwacht die rond 17.00. Je zit er dus zo'n twaalf uur naast
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Littlebigplanet 2 please :p! Ik weet het misschien wat overdreven ,maar het najaar van 2008 bracht me enkele games die me altijd gaan bijblijven (Vooral Littlebigplanet en Fallout 3). Ik hoop dat ze Fallout New Vegas echt zo goed wordt als F3 (heel lang 200 eindes alles ingesproken en interessante missies zoals dat slavenketting gedoe dat was lollig met vrienden).
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok, ik weet dat ik die dagen toch vrij ben, dus tijden maken me echt geen kont uit

ik kijk eigenlijk alleen maar naar de presentatie van ninty, dus ik hoop op
- beelden van zelda Wii
- ubercoole gameplay van Metroid
- een nieuwe star fox
- pikmin 3
- kid icarus
- een hoop informatie over the last story
- waarschijnlijke aankondiging van de wii2
- en natuurlijk de 3ds, waarmee ze echt de aandacht op zich kunnen vestigen

als ze ook maar 4 van deze punten doen, word het wel een knaller! T zal waarschijnlijk niet zo moeilijk zijn om sony te overtreffen qua originaliteit aangezien die met veel sequels komen, en ms moet ik nog zien, natal belooft wat
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Wii2? Nog lang niet!
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Ok, ik weet dat ik die dagen toch vrij ben, dus tijden maken me echt geen kont uit

ik kijk eigenlijk alleen maar naar de presentatie van ninty, dus ik hoop op
- beelden van zelda Wii
- ubercoole gameplay van Metroid
- een nieuwe star fox
- pikmin 3
- kid icarus

- een hoop informatie over the last story
- waarschijnlijke aankondiging van de wii2
- en natuurlijk de 3ds, waarmee ze echt de aandacht op zich kunnen vestigen

als ze ook maar 4 van deze punten doen, word het wel een knaller! T zal waarschijnlijk niet zo moeilijk zijn om sony te overtreffen qua originaliteit aangezien die met veel sequels komen.

Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

ZELDA
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

vorige e3 heeft nintendo bijna letterlijk gezegd dat de volgende E3 super vet gaat worden! (zelda )

Mij lijkt het eigenlijk wel vet als retro studios in het geheim aan Star-fox werkt!
vind ik best wel bij ze passen eigenlijk
(die filmpjes van de Federation in Metroid Prime 3: Corruption zagen er heel vet uit)

vitality-sensor zal wel weer zijn voor de casuals, maar hoe vet zou Eternal Darkness 2 zijn met vitality Sensor

verder zijn ze nog verplicht (vind ik) tot het laten zien van pikmin 3 en F-zero
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 10

Ga naar: