| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Danie-san |
Geplaatst: 25 Mei 2010 18:47 Onderwerp:
| |

|
| VampirePrincess schreef: | | Danie-san schreef: | The Lovely Bones
Had niet zulke hele hoge verwachtingen, maar na het zien van de trailers leek die me wel leuk.
Maar wat een schijtfilm was dat. Heb hem tegen het einde aan afgezet omdat ik totaal niet meer geinteresseerd was hoe de film afliep. Kon mijn aandacht er niet bij houden terwil ik daar zelfs met mindere films nooit moeite mee heb. |
Ik vond em wel leuk .. LOL Xd |
Hehe, ja dat kan. Smaken verschillen, m'n vriendin had em met een vriendin in de bios gezien en zij vond hem ook wel aardig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 25 Mei 2010 21:19 Onderwerp:
| |

|
Prince of persia. 7/10
Best wel vermakelijk, maar de film had helaas die slechte film games momenten. Van die vage cliché momenten en slechte acteer werk verpeste de film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 25 Mei 2010 22:05 Onderwerp:
| |

|
From Dusk Till Dawn 8.3/10
Het roadie-deel was briljant, het horrorstuk beduidend minder maar zeer vermakelijk. De overgang steekt wel knap in elkaar. Verder sterk acteerwerk, toffe one-liners en goede dialogen.
Aanrader.
Love Happens 5.9/10
huilfilm met een redelijk origineel concept. iets wat ik, afgaande op het hoesje, niet had verwacht. Jammer dat de film naar het einde toe steeds meer de hollywoodromcom richting op gaat. Verder vond ik Jennifer niet echt overtuigend, en Eckhart deed het wisselvallig. Wel mijn pluim voor de man die zijn zoon was verloren, die maakte heel wat goed. Al met al best te pruimen.
Kick-Ass 8.0/10
Leuke actiefilm die zwarte humor en over-the-top actie op goede manier combineert. Nicolas Cage heeft eindelijk weer is een aardige prestatie neergezet, en ook de rest van de cast was niet slecht.
Robin Hood 7.6/10
Zeer aardig actiespektakel met knappe special effects en een erg spannend verhaal. Compliment voor de kostuums en de prachtige locaties.
Forrest Gump 9.1/10
Briljant stukje cinema wat iedereen gezien moet hebben. Actievol, dramatisch, grappig en ontroerend tegelijk. Een pluim voor Tom Hanks, de omgevingen en de soundtrack. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Danie-san |
Geplaatst: 26 Mei 2010 11:44 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: | From Dusk Till Dawn 8.3/10
Het roadie-deel was briljant, het horrorstuk beduidend minder maar zeer vermakelijk. De overgang steekt wel knap in elkaar. Verder sterk acteerwerk, toffe one-liners en goede dialogen.
Aanrader.
Love Happens 5.9/10
huilfilm met een redelijk origineel concept. iets wat ik, afgaande op het hoesje, niet had verwacht. Jammer dat de film naar het einde toe steeds meer de hollywoodromcom richting op gaat. Verder vond ik Jennifer niet echt overtuigend, en Eckhart deed het wisselvallig. Wel mijn pluim voor de man die zijn zoon was verloren, die maakte heel wat goed. Al met al best te pruimen.
Kick-Ass 8.0/10
Leuke actiefilm die zwarte humor en over-the-top actie op goede manier combineert. Nicolas Cage heeft eindelijk weer is een aardige prestatie neergezet, en ook de rest van de cast was niet slecht.
Robin Hood 7.6/10
Zeer aardig actiespektakel met knappe special effects en een erg spannend verhaal. Compliment voor de kostuums en de prachtige locaties.
Forrest Gump 9.1/10
Briljant stukje cinema wat iedereen gezien moet hebben. Actievol, dramatisch, grappig en ontroerend tegelijk. Een pluim voor Tom Hanks, de omgevingen en de soundtrack. |
Haha, vind het wel grappig dat je de films ook echt met 1 decimaal achter de komma becijfert. Vraag me dan af, waarom een 9,1 voor Forrest Gump en niet gewoon een 9, of een 9,5.
Heb van de week From Paris with Love gezien, lekker veel actie. Verhaalk is minder, was vrij voorspelbaar allemaal. Maar de verwijzing naar Pulp Fiction is echt geweldig.
7,64  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 26 Mei 2010 11:55 Onderwerp:
| |

|
danie, 99 posts, ga naar het mijlpalentopic  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 26 Mei 2010 14:43 Onderwerp:
| |

|
| nausicaa valley of the wind |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 26 Mei 2010 23:16 Onderwerp:
| |

|
The Human Centipede
Ik ga deze film niet eens raten... De film gaat over dat een gestoorde chirurg/wetenschapper die drie mensen aan elkaar heeft vast genaaid van mond tot anus.... De ene eet en kauwt. Dan poept hij en stroomt het door tot de laatste persoon. De plot draait om dit sicke gedoe en de dokter staat daar maar te genieten.
De plot is saai, de doker is echt een b horror film personage en de film draait gewoon om gore. Dus wil je een nieuwe soort horror beleven of zoek je een nieuwe seksueel fetisjisme dan is deze film voor jouw. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 27 Mei 2010 14:14 Onderwerp:
| |

|
From Paris With Love
Lekkere popcorn film met keiharde actie en explosies. Leuke humor die jammer genoeg soms iets te cheesy wordt en het verhaal is ook wel ok. Kijkt lekker weg tussen de meestal meer serieuze films die ik kijk. Eeen aanrader als je een hersenloze achtbaanrit wil kijken De Royale with cheese is inderdaad een leuke toevoeging
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 27 Mei 2010 16:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Reservoir Dogs
Echt een heerlijke 'what-the-fuck-happens'-film  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 27 Mei 2010 19:25 Onderwerp:
| |

|
| Danie-san schreef: |
Haha, vind het wel grappig dat je de films ook echt met 1 decimaal achter de komma becijfert. Vraag me dan af, waarom een 9,1 voor Forrest Gump en niet gewoon een 9, of een 9,5.
Heb van de week From Paris with Love gezien, lekker veel actie. Verhaalk is minder, was vrij voorspelbaar allemaal. Maar de verwijzing naar Pulp Fiction is echt geweldig.
7,64  |
Dat kan ik makkelijk verklaren. Als ik een film een 9.1 geef, is ie net te goed voor een negen, maar net niet bijzonder genoeg voor een 9.2. Net als bij een film die van mij een 5.9 krijgt, die is net niet goed genoeg voor een zesje^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 28 Mei 2010 11:12 Onderwerp:
| |

|
Hot Tub Time Machine
Stoner-film (a la Dude Where's My Car, Superbad, etc) met een redelijk verhaal, maar vooral leuk om met (dan wel dronken/stoned) vrienden te kijken. John Cusack en co gaan terug naar de 80's, die nu natuurlijk heel erg in zijn. Met een van m'n favoriete nieuwe actrices: Lizzy Caplan.
6.5/10
(toch een van de betere stoner films die ik heb gezien, maar goed, stoner films scoren niet zo hoog in mijn boekje) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 29 Mei 2010 22:59 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Heat
Blijft een geweldige film, zeker de 11 kwartier van je leven waard  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 29 Mei 2010 23:17 Onderwerp:
| |

|
Epic Movie
Hij is zijn IMDB-2,2 zeker waard ik vond disaster movie dan wel beter  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 29 Mei 2010 23:21 Onderwerp:
| |

|
Epic Movie
episch saai, episch flauw en episch slecht. Waarom heb ik daarnaar gekeken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 30 Mei 2010 00:03 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
@ Stefan: Lol was Heat op tv terwijl ik Epic Movie zat te kijken? Ik hoop het niet, anders heb ik behoorlijk gefaald. Je kijkt wel goede films dezer dagen Reservoir Dogs is ook vet, maar ik ga hem nog een keer kijken want het was mijn eerste Tarantino-film dus het kwam allemaal nogal vaag over. Ik moest er even aan wennen, zeg maar
Maar goed:
Epic Movie
Best anders qua opzet dan Scary Movie, want het is meer van "we gooien dit, dit en dit in deze scène maar er door heen, X Men en PotC bijv" en sommige parodieën zitten op de achtergrond en komen er verder niet in voor.
Niet eens veel leuke momenten, normaal kan ik van dit soort dingen wel zeggen "Kwalitatief gewoon shit maar ik kon er toch om lachen" maar kom op, meer dan een kleine glimlach kwam er niet op mijn gezicht. Scary Movie 4 heb ik alleen het einde van gezien - al een stuk leukere film imo  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 30 Mei 2010 09:45 Onderwerp:
| |

|
| Simon Venneman schreef: | Epic Movie
episch saai, episch flauw en episch slecht. Waarom heb ik daarnaar gekeken  |
Omdat het Epich is ! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 30 Mei 2010 10:40 Onderwerp:
| |

|
Black Sheep 4.3/10
Ik heb mezelf Epic Movie bespaard, maar in plaats daarvan een andere kutfilm gekeken. Leuke opzet (zombieschapen), maar het leidt tot niks op één vermakelijke scene na. Dramatisch acteurwerk, vreemde en opgepaste wendingen in het script en behoorlijk wat cliches. Met wat vrienden was ie nog net te doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 30 Mei 2010 14:03 Onderwerp:
| |

|
Mystery Team
Leuke indie film door het Derrick Comedy team; de combinatie van onschuldigheid met brute scenes werkt heerlijk, helaas verliest het verhaal nogal wat vaart in de tweede helft en is het acteerwerk van de "side characters" af en toe storend matig. Daar staat tegenover dat Donald Glover een van m'n favoriete African American acteurs is, en verreweg de grappigste.
6.5/10
The Men Who Stare At Goats
Geweldig gegeven, nog betere cast. En een vreselijk teleurstellend verhaal wat nooit ergens naar toe gaat. Als je een film met verspilde potentie wilt zien is dit je ding.
5.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 30 Mei 2010 14:44 Onderwerp:
| |

|
Full Metal Jacket
De beste oorlogsfilm ooit gemaakt , Sergeant Hartman is gewoon geweldig !
9,5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 30 Mei 2010 14:51 Onderwerp:
| |

|
Black Hawk Down
Door de baco's geen aandacht, dus geen cijfer.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 30 Mei 2010 15:28 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | Robinhood Bioscoop
Ze zeggen dat hij van de rijken steelt en het aan de armen geeft. Niks van gezien deze film. Voor de rest semi Lord of the Rings gevechten.
Robinhood 5/10 |
*Sigh*
Het is in principe ook het verhaal van voordat hij de Robin Hood werd die we kennen uit alle verhalen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 30 Mei 2010 17:12 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Pulp Fiction
Leuke film, ook redelijk wat humor, maar of die vijfde plek in de IMDB 250 nu waard is betwijfel ik. Met vlagen vond ik de film namelijk niet zo geslaagd en soms meer eentonig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 31 Mei 2010 00:18 Onderwerp:
| |

|
Bruno
Leuk, maar haalt 't niet bij Borat.
6.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 31 Mei 2010 01:39 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | The Human Centipede
Ik ga deze film niet eens raten... De film gaat over dat een gestoorde chirurg/wetenschapper die drie mensen aan elkaar heeft vast genaaid van mond tot anus.... De ene eet en kauwt. Dan poept hij en stroomt het door tot de laatste persoon. De plot draait om dit sicke gedoe en de dokter staat daar maar te genieten.
De plot is saai, de doker is echt een b horror film personage en de film draait gewoon om gore. Dus wil je een nieuwe soort horror beleven of zoek je een nieuwe seksueel fetisjisme dan is deze film voor jouw. |
Dit is echt gewoon goor. Kon m'n ogen niet geloven toen ik dit las. Krijg niet snel braakneigingen, maar dit bracht me erg dicht in de buurt.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 31 Mei 2010 01:53 Onderwerp:
| |

|
Dus heb je de film gezien?  |
|
| Terug naar boven |
|