Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
LL303 BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 12:46    Onderwerp: Teveel progamma's? Reageren met citaat

Hey sorry als dit in het verkeerde forum is maar ik heb een vraagje, ik kom er zeg maar net achter dat ik Adobe Media Player, Realplayer, Interactual player, Windows Mediaplayer én een Quicktime player op mijn computer heb staan... dat lijkt me nogal veel maar ik weet niet welke ik moet verwijderen (welke het beste is), heeft iemand een idee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gebruik QuicktimePlayer voor Quicktime bestanden en WMP voor rest.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gebruik Quicktime Player voor alles. Maar goed, ik heb dan ook een MacBook. En dan is Quicktime gewoon de beste.

Owja en VLC player voor *.ogm bestanden die ik af en toe ook binnenhaal.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Realmedia Player moet je houden als je .rm bestanden speelt, Quicktime voor quicktime files en voor de rest: alles verwijderen en gaan voor VLC of Media Player Classic.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Alles verwijderen.

Je hebt maar een ding nodig:

http://www.cccp-project.net/

deze komt ook met Media Player Classic

(werkt ook veel beter als je niet te veel codecs hebt)
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

VLC installeren inderdaad, en DivX Plus Player vind ik ook best fijn werken.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Persoonlijk vind ik VLC Media Player het beste werken voor videofiles. Dus ik zou zeggen, houd WMP, download VLC en donder de rest van je PC af.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stammetje91 schreef:
Persoonlijk vind ik VLC Media Player het beste werken voor videofiles. Dus ik zou zeggen, houd WMP, download VLC en donder de rest van je PC af.
WMP en VLC zijn dubbelop, alles wat speelt in WPM, kan in VLC. Realmedia daarentegen kan niet in VLC
Terug naar boven
1337Gamer BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gebruik eigenlijk alleen VLC (voor video's) en foobar voor muziek, de rest zit er wel op WMP omdat het bij Windows kwam en Quicktime omdat het bij iTunes zit voor mijn iPad.
Terug naar boven
CrazyProfessor BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Stammetje91 schreef:
WMP en VLC zijn dubbelop, alles wat speelt in WPM, kan in VLC. Realmedia daarentegen kan niet in VLC

Toch zou ik je aanraden om VLC te gebruiken, puur en alleen omdat ie minder cpu vermogen verbruikt.

En ik heb het idee dat ie meer kan , maar daar weet ik niks van.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

CrazyProfessor schreef:
Joni Philips schreef:
Stammetje91 schreef:

Toch zou ik je aanraden om VLC te gebruiken, puur en alleen omdat ie minder cpu vermogen verbruikt.

"Alles wat in WMP kan, kan in VLC" betekent niet dat het omgekeerde waar is. Ik zeg alleen maar dat het geen nut heeft om WMP te houden als je VLC neemt. Maar daarnaast, als je nood hebt aan VLC, heb je eigenlijk nood aan Media Player Classic dat nog beter is dan VLC.
Terug naar boven
CrazyProfessor BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
CrazyProfessor schreef:
Joni Philips schreef:
Stammetje91 schreef:

"Alles wat in WMP kan, kan in VLC" betekent niet dat het omgekeerde waar is. Ik zeg alleen maar dat het geen nut heeft om WMP te houden als je VLC neemt. Maar daarnaast, als je nood hebt aan VLC, heb je eigenlijk nood aan Media Player Classic dat nog beter is dan VLC.

Oke, sorry verkeerd begrepen. En waarom in MPC dan nog beter? Heb ik nog nooit van gehoord.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

VLC heeft problemen met videobestanden met aparte audio en videostromen, zoals MKV.
Terug naar boven
CrazyProfessor BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke, relaxt, ga ik proberen!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: