Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
greentea18 BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 14:38    Onderwerp: www.360codes.nl betrouwbaar? Reageren met citaat

Hey luitjes! ,

Ik wil voor de eerste keer xbox live gold gaan kopen via het internet omdat dit gewoon veel goedkoper is.

Nu kwam ik via google op www.360codes.nl en zo te zien is dit 1 van de goedkoopste.

Ze zeggen dat als je betaald via iDeal de code meteen geleverd wordt? Is dit zo?

Groetjes!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kaart BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Betrouwbaar:

http://www.xbox360gold.nl/info.php
www.gamehubs.com
http://www.livecodes.nl/
http://www.gamecardsdirect.nl/

http://livekaarten.nl/ is niet goedkoop met alles zo is zijn 2100 punten kaart net zo duur als in de winkel, zelfde als ze 1 maand gold die over priced is.

Laatst aangepast door Shadowx op 02 Mei 2010 17:35; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

ik doe het altijd via http://www.livecodes.nl/ is ook goed
Terug naar boven
greentea18 BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb gewoon geprobeerd bij www.360codes.nl

Werkte echt super snel gewoon! Kreeg na venster van betalen meteen code en emailtje en nog een factuur.
Terug naar boven
1337Gamer BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb het net geprobeerd maar ik kreeg al een code die gebruikt was en hij neemt de telefoon niet op en beantwoord mijn mails niet!

Voortaan toch maar weer vertrouwd bestellen op www.livecodes.nl wilde 360codes.nl proberen omdat de 1 maand codes 0,25 cent goedkoper was maar nu zie ik weer, goedkoop is duurkoop
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat

^Screwed
Terug naar boven
1337Gamer BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat

p0wned ja Echt zuur dat je geen iDEAL betalingen kan terugdraaien zoals bij PayPal
Terug naar boven
360codes BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat

1337Gamer schreef:
Heb het net geprobeerd maar ik kreeg al een code die gebruikt was en hij neemt de telefoon niet op en beantwoord mijn mails niet!

Voortaan toch maar weer vertrouwd bestellen op www.livecodes.nl wilde 360codes.nl proberen omdat de 1 maand codes 0,25 cent goedkoper was maar nu zie ik weer, goedkoop is duurkoop

Beste 1337 Gamer,

Ik ben van 360codes en kwamen dit topic tegen via google. Wij hebben geen telefoon van u mogen ontvangen en tevens geen email.

Wij zijn telefonisch doorgaans de hele dag te bereiken en reageren normalitair binnen 2 uur terug.

Verder zijn al onze codes getest op gebruik om er zo zeker van te zijn dat deze niet zijn gebruikt.

Wat u hier dus plaatst is vrijwel onmogelijk.

Graag zien wij een email van u tegemoet (info@360codes.nl) met de bijbehorende bestel informatie zodat wij dit voor u kunnen controleren.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik noem het vrijwel onmogelijk dat jullie elke 15 minuten googlen op mensen die hun codes niet hebben gevonden. Mag ik vragen wat u heeft ingetypt?
Terug naar boven
360codes BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Ik noem het vrijwel onmogelijk dat jullie elke 15 minuten googlen op mensen die hun codes niet hebben gevonden. Mag ik vragen wat u heeft ingetypt?

Een google op 360codes is voldoende. Zo kwam ik op dit topic uit. Dit is gewoon iets wat wekelijks gebeurt.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hou het bij de sites die ik poste, heb daar goede ervaring mee.

Laatst aangepast door Shadowx op 03 Mei 2010 12:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
360codes BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat 1337Gamer plaatst is gewoon laster, wij hebben gister 1 bestelling gehad met 1 maand daar email contact mee gehad en die heeft gewoon de werkende code.

Wat hij zegt kan gewoon niet, en zal wel adverteren zijn voor livecodes.nl Ik heb een melding van laster geplaatst bij de eigenaar.

Citaat:
Dus wat is het nou ? eerst is het onmogenlijk en dan later is het dit is iets wat wekelijks gebeurt, je praat jezelf hier een klein beetje tegen vind ik.

Dat wij zoeken op onze naam op Google dat gebeurt wekelijks.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is ook mogenlijk ja gezien het wel heel toevallig is dat 1337Gamer op 3 mei zichzelf hier registreert.

Zal me post hierboven editen.

Tevens wat ik raar vind

1337Gamer schreef:

Het is altijd mogenlijk dat een code niet goed is, maar mocht je gebeld hebben misschien is de desbetreffende persoon er niet en hoe kan je in godsnaam gelijk een reply van email verwachten als je nu na 24 uur nog geen reactie had gehad ala maar kom op zeg je geeft ze niet eens de gelegenheid om het op te lossen dat is als het waar is wat je zegt.

Laatst aangepast door Shadowx op 03 Mei 2010 12:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
360codes BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is jammer dat er weinig ervaringen worden geplaatst, ook omdat wij nieuw zijn. Anders had het overduidelijk geweest dat wij gewoon 100% originele en correcte codes leveren.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Mei 2010 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Wat leuk zulke scam, 360codes en greentea18 zijn dezelfde persoon en dus is dit simpelweg bedrog.

Zaak gesloten en de heer 360codes ofwel greentea18 staat een ban te wachten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: