Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 88, 89, 90  Volgende  
the_dan BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

dit dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Anarchy Rush Hour: Laatste race gewonnen met een minuut voorsprong. Ik finishte in 2 minuten, hij in 3.
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Red Dead Redemption

Vond het een leuke vermakelijke game alleen de missies werden naar mijn mening redelijk snel eentonig.

Verder zou iemand mij kunnen vertellen of er diverse eindes zijn want degene die ik voorgeschoteld kreeg stede vrij weinig voor...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Paul_jambers schreef:
Red Dead Redemption

Vond het een leuke vermakelijke game alleen de missies werden naar mijn mening redelijk snel eentonig.

Verder zou iemand mij kunnen vertellen of er diverse eindes zijn want degene die ik voorgeschoteld kreeg stede vrij weinig voor...

Nope, ik adviseer je wel even naar het Blackwater Treinstation te gaan.
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Paul_jambers schreef:
Red Dead Redemption

Vanavond ben ik de eerste;)
maar bedankt ik neem aan dat daar een vraagteken sta?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Paul_jambers schreef:
Trueskill schreef:
Paul_jambers schreef:
Red Dead Redemption

Vanavond ben ik de eerste;)
maar bedankt ik neem aan dat daar een vraagteken sta?

Jup, het is een stranger.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Tijdje geleden alweer, Naruto Storm ±30 uur.
Ja en ik heb een paar daagjes geleden de league verslagen in HeartGold maar dat vind ik niet tellen als ´uitgespeeld´.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

God of War III uitgespeeld.
Leuke game maar de graphics zijn echt zo slecht leek alsof ik deel 1 of 2 speelde op de PS2.
Maar voor de rest echt gruwelijk gewoon.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Dante

Heb je de game wel in een goede resolutie gespeeld? Want de game zou menig PS2 doen ontploffe
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
God of War III uitgespeeld.
Leuke game maar de graphics zijn echt zo slecht leek alsof ik deel 1 of 2 speelde op de PS2.
Maar voor de rest echt gruwelijk gewoon.

Kreeg gewoon bijna geen adem meer!
Heb je op een SDTV gespeeld ofzo? Dit spel kan je niet lelijk vinden!!? Dat ligt niet eens maar aan een mening. Tenzij je uit de toekomst komt ofzo en echt al Crysis 5 hebt meegemaakt.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een Full HD TV waar ik GoW op heb gespeelt de kwaliteit vindt ik enorm slecht.
Aleen de scenes waren iets beter van kwaliteit maar als je Kratos kunt besturen is de kwaliteit echt heel slecht.
Jammer dat de gameplay ook niet echt iets vernieuwent brengt.
God of War 1 als deel 2 en Chain of Olympus de gameplay blijft allemaal hetzelfde.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja omdat de gameplay zo fucking geniaal is al. Daarom laten ze het onveranderd. Maar goed, jouw mening, fijn. Ik kan me gewoon niet in jouw mening inleven, op geen enkel vlak
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Ik heb een Full HD TV waar ik GoW op heb gespeelt de kwaliteit vindt ik enorm slecht.
Aleen de scenes waren iets beter van kwaliteit maar als je Kratos kunt besturen is de kwaliteit echt heel slecht.
God of War 1 als deel 2 en Chain of Olympus de gameplay blijft allemaal hetzelfde.

@Dantekloon

Ik zou je tv instellingen is veranderen. GoWIII is echt verbluffend mooi dus je tv staat waarschijnlijk niet goed ingesteld . En wat verwacht je dan van GoW3? Dat ze ineens een JRPG gaan maken of een FPAction game? Aan de gameplay valt er weinig te veranderen. de verschillende wapens brengen er wel genoeg variatie in.
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Fable II!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Super Mario Galaxy met 90 sterren. Nog 2 dagen te gaan om de laatste 30 te halen, moet lukken toch.
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

even in 5 of 6 uurtjes mario galaxy 1 met 60 sterren
had hem lang geleden als een x uitgespeeld met alle sterren voor mario en luigi;)

en aangezien morgen/overmorgen deeltje 2 komt weer ff inkomen aan alle dimensies
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Super Mario Galaxy 2. Dit is een must buy voor iedereen. Deze game krijgt voor mij een dikke 95!

Heb nu 70 sterren. Tijd om de rest te verzamelen...
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Red Dead Redemption

Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
dantekloon schreef:

Goh weet je, rpgs zijn ook al 30 jaar hetzelfde, monster afmaken, exptje, +level, herhalen tot de game uitgespeeld is.

Btw, ik twijfel of je GoW3 wel gespeeld hebt, je zegt dat de scenes iets beter van kwaliteit waren, maar de scenes waren volledig in-game, niks cgi.

Oke hier mijn ID van mijn PS3 voeg me toe en vergelijk mijn trophies.
Jeffrey_21-
En kun je het zien met je eigen ogen dat ik de trophy heb complete the game in Easy mode.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Red Dead Redemption

Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
dantekloon schreef:

Goh weet je, rpgs zijn ook al 30 jaar hetzelfde, monster afmaken, exptje, +level, herhalen tot de game uitgespeeld is.

Btw, ik twijfel of je GoW3 wel gespeeld hebt, je zegt dat de scenes iets beter van kwaliteit waren, maar de scenes waren volledig in-game, niks cgi.

De cut-scenes waren deels ingame, deels prerendered. Dit kun je duidelijk zien. Hij heeft dus wel degelijk gelijk.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb net Cloudy with a chance of meatballs uitgespeeld , best een vermakenlijke game , maar ik ga em niet voor een 2e keer uitspelen..omdat ik ook al alle achievements heb
Ok heb ik borderland uitgespeeld , m'n siren is nu level 43 en ik blijf gewoon doorspelen , the zombie island of dockter ned was ook wel leuk , nu maar de andere 2 dlc paketen instaleren
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jun 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Net de van X-Men Origins: Wolverine verslagen. Wat een slecht gevecht is dat toch: het eerste deel kun je winnen door continu driehoekje te drukken na één lunge, het twee deel kun je niet verliezen, maar is pokkelang en het derde deel verlies je bijna onmiddellijk omdat je van het level valt, wat tot dan toe niet mogelijk was.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 18 Jun 2010 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

New Super Mario Bros: Wii alle Star Coins T/M wereld 8. ^^
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 18 Jun 2010 02:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Mario galaxy 2 met 120 sterren:D
alleen er zijn er nog meer:O
snel terug om ze te halen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 88, 89, 90  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 66 van 90

Ga naar: